Stranica 3 od 3

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Pon Apr 12, 2010 7:03 pm
od speedfreak968
Meni je ovaj koncept do 00... OK, ima nekih mailh slichnosti sa goreponemutim, ali su u domenu tipskih karakteristika obzirom da spadaju u istu kategoriju vozila... Ali linije Spidera su mnogo chistije, fluidnije nego kod coshkastog Opela... Pri tom, da se odma' razumemo, meni se GT dizajnerksi prilichno doima, ali ni da prismrdi ovoj, zaista, fenomenalnoj kreaciji... Pod uslovom da nishta, ali NISHTA ne diraju, voleo bih da vidim ovu divotu u serijskoj proizvodnji, sa sve 1750 TBi pod haubom :love: ...

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Pon Apr 12, 2010 7:44 pm
od mobtel
:amen:

treći koncept se nije pojavio u ženevi ali...ima nade :D

Particularly astute (and Alfa-fanatical) readers may have noticed something missing from the Geneva Motor Show last month. With Alfa Romeo celebrating its centenary this year, the stoic Italian brand was reported to be commissioning three of Italy's finest design studios to produce concept cars for the brand. But cool though they were, only two showed up at the Geneva Palexpo: the Pininfarina 2uettottanta and the Bertone Pandion. We chalked it up to an error in the initial reports, but now it seems like we've discovered what happened to the third.

According to reports, Zagato – not ItalDesign Giugiaro – will be rolling in to the prestigious Concorso d'Eleganza Villa d'Este this year with an Alfa Romeo concept of their own. Reportedly named the TZ3 Corsa, it follows the path of the original TZ1 and TZ2 (pictured above) which Zagato built on the basis of the old Alfa Giulia. Sources say it's made up of a carbon-fiber frame, with the 4.7-liter V8 from the 8C Competizione providing motivation.

If it looks half as good as the Perana Z-One (and twice as nice as the less fortunate Ferrari 550 GTZ Barchetta), we could have a real stunner on our hands. We have a feeling we won't mind the wait.

http://www.omniauto.it/magazine/11934/a ... deste-2010
http://www.autoblog.com/2010/04/08/zaga ... /#comments

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Uto Apr 13, 2010 10:55 am
od motion
Evo sta ce dodge da napravi ako izadje novi Spider:

http://www.roadandtrack.com/index.php/f ... odge-demon

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Uto Apr 13, 2010 11:52 pm
od speedfreak968
Brate mili... kakva gadost... :eek:

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Sre Apr 21, 2010 1:05 pm
od motion
Evo ga i prvi "test" 2uettottanta: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... tanta.html

Jedva cekam da je vidim uzivo :arflag :love:

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Sre Apr 21, 2010 8:53 pm
od igorkrnic
auuuu, 1.8tbi, a i nije cena bas visoka ispod 40k eur

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Sre Apr 21, 2010 9:52 pm
od alfaholic
Pa je li na bazi 8C, ili nije i kako da kosta u klasi MX5 ako je to osnova... Malo nejasno...

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Čet Apr 22, 2010 11:21 am
od motion
Ima nejasnih stvari u clanku i dosta pretpostavki, ali se vidi da bas racunaju na ovaj novi multiair motor, mada bi mu ja dao jos malo zapremine i jos jednu turbinu :grin: , sad sam ga preterao :blush: .

2uettottanta by Pininfarina

Poslato: Sre Maj 19, 2010 8:28 am
od alfa&omega
Novi koncept 2uettottanta posvećen je dvostrukom velikom slavlju – Alfa Romeo slavi 100., a dizajnerski studio Pininfarina 80. rođendan. 2uettottanta je koncept čistokrvnog, rasnog spidera, kojeg će zagriženi ljubitelji slavne talijanske marke proglasiti novom ikonom.
Nema sumnje - 2uettottanta budi lavinu emocija pri samom pogledu. Ime koncepta budi uspomene na legendarni model Duetto, kao i na tadašnje, vrlo plodno razdoblje Pininfarine, dizajnerskog studija koji u svojoj 80-godišnjoj povijesti ne prestaje uveseljavati cuore sportivo klijentelu. Alfa Romeo u spider izvedbi, po definiciji je dizajnersko djelo Pininfarine, stoga ne čudi što je u čast ova dva velika jubileja odabran baš taj tip automobila. Pogled u budućnost, s nepogrešivom dozom stila koja se tako vješto isprepliće s tradicijom, uvijek rezultira dizajnom koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
novativni pristup u realizaciji projekta dvosjeda za treće tisućljeće, rezultirao je estetskim personalityjem kojem se jednostavno ne može odoljeti. Suradnja Pininfarine i Alfa Romea jedna je od najznačajnijih, ali i najdugotrajnijih u povijesti automobilizma, a vješto spaja inovativna tehnička rješenja s neodoljivim dizajnom.
2uettottanta je još jedan plod takve suradnje – pokreće ju uzdužno postavljeni turbobenzinski motor zapremnine 1750 ccm, što je izravna poveznica s legendarnim modelom 1750 Veloce iz 1968. Točka na i je prepoznatljiva crvena boja karoserije, tipična za Alfine modele. Unutrašnjost također oduševljava dizajnom, u kojoj dominira trokraki upravljač, inspiriran onim iz modela Duetto. Naplaci su moderna reinterpretacija klasičnog uzorka s pet krugova, dok su kočnice karbonsko-keramičke i potpisuje ih Brembo.
2uettottanta Concept nije samo stilska vježba, ovo je razvojni projekt koji ima za cilj stvoriti novog spidera s prepoznatljivim Pininfarininim genima. Teško da postoji osoba kojem se neće svidjeti, a ostaje jedino poželjeti da se serijska inačica, koja će se pojaviti u dogledno vrijeme, neće pretjerano razlikovati od koncepta, koji je i najljepši poklon za Alfino stoljeće postojanja.


preuzeto sa Jutarnji.hr


Slika

Slika


Slika

Slika

Slika

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Pon Jun 14, 2010 1:52 pm
od motion
Pitam se na koji auto lici ovaj BMW:

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... on_r8.html

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Pon Jun 14, 2010 9:36 pm
od starac vujadin
Sad i BMW imitira Opel... ;)

Re: Ženeva 2010.

Poslato: Pon Jun 14, 2010 9:56 pm
od branimir_
E sta sve nastade od jedne Askone! :D