
Alfa dizel ili benzin
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Naravno javljam se, mozda bude sledeceg leta, drugar ima stan u Baru, i nemojte vise da ne pohasamo banove. 

- testera
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 170 CV berlina
- Lokacija: bg
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Prva normalna rasprava na ovom sajtu Dizel VS Benzin. Pod normalna mislim na to da JTD ili nas niko nije nazvao " Cadjavi, traktorce, dizelasi,...".
Neko rece u okruzenju se vise vozi benzin- nije bas tako. Vise se vozi dizel, ekonomicnije i ljudi nemaju predrasuda.
Honda acord 2.o VS Alfa 159 2.4 mJTD, vazi al' na stazi. I to samo mozda. U stvarnom zivotu Hondin motor u starim, laganim modelima je i isao. Novije generacije koje su se ugojile sa tim motorom idu samo kada nabijes debelo u obrtaje i do prvog brda.
Dalje neko rece da je JTD dostigao svoj vrh- ni blizu vrha nije. Sa turbinom skoro pa nikada kraja. imas jednu, stavi dve, stavi vecu, povecaj pritisak,....
Atmosferac je doziveo vrhunac, mozda u auto sportu nije(vrtice se vise), ali u kolima za svaki dan to je to.
Sto se tice velike kompresije u JTD-u koja "razbija" motor. Licno sam se nagledao mnogo JTD motora napolju koji su presli po 500.000 km i preko koji nisu ni blizu razbijenih motora na izdisaju.
Ono sto ce da promeni stanje na trzistu automobila su mali Turbo benzin motori. I nadam se da ce oni preovladati, a ne razni hibridi.
Ja licno volim dizel zato sto mi pruza sada vec dosta snage po litri zapremine, a apsolutno nikada ne razmisljam o potrosnji.
Sa benzinom nemam problem, prija mi i da vozim benzinca. Ali smara pomalo da kalkulisem sa potrosnjom, a plin ne volim.

Neko rece u okruzenju se vise vozi benzin- nije bas tako. Vise se vozi dizel, ekonomicnije i ljudi nemaju predrasuda.
Honda acord 2.o VS Alfa 159 2.4 mJTD, vazi al' na stazi. I to samo mozda. U stvarnom zivotu Hondin motor u starim, laganim modelima je i isao. Novije generacije koje su se ugojile sa tim motorom idu samo kada nabijes debelo u obrtaje i do prvog brda.
Dalje neko rece da je JTD dostigao svoj vrh- ni blizu vrha nije. Sa turbinom skoro pa nikada kraja. imas jednu, stavi dve, stavi vecu, povecaj pritisak,....
Atmosferac je doziveo vrhunac, mozda u auto sportu nije(vrtice se vise), ali u kolima za svaki dan to je to.
Sto se tice velike kompresije u JTD-u koja "razbija" motor. Licno sam se nagledao mnogo JTD motora napolju koji su presli po 500.000 km i preko koji nisu ni blizu razbijenih motora na izdisaju.
Ono sto ce da promeni stanje na trzistu automobila su mali Turbo benzin motori. I nadam se da ce oni preovladati, a ne razni hibridi.
Ja licno volim dizel zato sto mi pruza sada vec dosta snage po litri zapremine, a apsolutno nikada ne razmisljam o potrosnji.

Sa benzinom nemam problem, prija mi i da vozim benzinca. Ali smara pomalo da kalkulisem sa potrosnjom, a plin ne volim.

- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Ako procitas opet...nigdje nije opisan jtd,kao taj koji slini,vec turbo-dizeli uopste.Taj od 500.000 hiljada sigurno nije mucio neki s teskom desnom nogom....Nije napravljen da se vozi kao ben.atmosferac,i to mu je najveci problem,jer ljudi kad osjete kako ide....onda pocinje stalno cepanje,visoki obrtaji....Ne moze nikad biti isto...nikada..licno bih posjedovao jedan 2.4 jtdm,pod uslovom da 145
uvjek imam.Volim da stisnem,a jtd ne bih nikad tako vozio..... 


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Ne mazim ja mog ne brini, samo je drugaciji nacin voznje. Ti snagu imas kad nabijas na 6000 rpm, ja od 2000-3000 kada se stisne pun gas, to je sve...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Da,znam....i to je super...zato ih volim jtd je vrh.
....A,sto se tice snage...ima je cim se ukljuci varijator
...Sorry,ako smo zeznuli temu... 



GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Pre bi reko da je rasprava pod naslovom "JTD ili JTD" pa je i zaključak jasan.
Poredite 2.0ts i 2.4 JTDm pa je zaključak opet jasan.
Čipujte JTD pa se onda čudite kad povuče ulje odnekud i ne možete da
kontrolišete auto, imate ogromnu štetu i sl.
Poredite 2.0ts i 2.4 JTDm pa je zaključak opet jasan.
Čipujte JTD pa se onda čudite kad povuče ulje odnekud i ne možete da
kontrolišete auto, imate ogromnu štetu i sl.
-
ki
- Drug Član
Post
"The new 1750 cc turbo petrol engine comes combined with a six speed manual gearbox and boasts advanced ignition control solutions including direct fuel injection, two continuously variable valve timing units, a turbocharger and a revolutionary scavenging control system. The resulting performance is comparable to – or better than – that of many 3 litre engines while still delivering fuel consumption typical of a compact four cylinder unit."
Inace vec se spekulise da ga dorade na 235KS fabricki...
Re: Alfa dizel ili benzin
Ne znam sta si hteo reci, ali TBi nema blage veze sa VAG grupacijom. Ne znam zasto i pominjes taj njihov motor jer je iskreno golo g... To da li je starije koka ili jaje takodje nije tema diskusije, po mom mishljenju je logichno da se krene sa TB erom i to odavno jer je stepen iskoriscenosti motora drasticno veci, samim tim je i emisija gasova manja itd itd.Mique napisao:Nisam na to mislio ja sam samo rekao da nije Alfa prva krenula sa ovim novim Tbi motorima...
Mozda si mislio na mene, ali moj komentar se odnosio na jtd kao vrhunski proizvod, a ne kao vrhunac. JtdM je vec prva evolucija i koliko vidim, odlichna! U tom kontekstu se nadam da ce i TBi biti vrhunski proizvod.testera napisao:Dalje neko rece da je JTD dostigao svoj vrh- ni blizu vrha nije.
"The new 1750 cc turbo petrol engine comes combined with a six speed manual gearbox and boasts advanced ignition control solutions including direct fuel injection, two continuously variable valve timing units, a turbocharger and a revolutionary scavenging control system. The resulting performance is comparable to – or better than – that of many 3 litre engines while still delivering fuel consumption typical of a compact four cylinder unit."
Inace vec se spekulise da ga dorade na 235KS fabricki...

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Taj turbo benzinac je jedno veoma kompleksna naprava... ako nekoga zanima vishe moze da procita:
licno mi se ne svidja sto se vrte do 5000 ali ajde... nije ni to lose... za svakodnevnu voznju je odlicno... i ostavlja mesto za dodavanje snage u sportskijim varijantama... na 7000 ako bi mogao da izdrzi konstrukcijski bi pravio ozbiljnu snagu...
dakle daleko je ispred onoga sto se do sada smatralo turbo benzincem... mada vecina onog tehnickog mambo-jumboa znaci da su se konacno potrudili da spakuju sve sto se do sada znalo i promenjivalo vec u sportu na ulicna kola jer je dogorelo do prstiju i treba im nesto novo... tj. digli su lenja dupeta i prilagodili tehnologiju svakodnevnoj upotrebi... koliko dobro na duge staze videcemo...Alfa Romeo 1.75 Liter Turbo Gasoline Engine
The new 1.75 Liter Turbo Gasoline engine brings together the most advanced technologies in the field of spark ignition engines, including direct gasoline injection, continuous variable valve timing, turbocharging and a revolutionary management system. The result is an engine with performance comparable to that of a 3.0 liter engine while consumption is maintained at moderate levels appropriate to a 1.75 liter engine.
“Scavenging” technology
The exceptional performance of the engine is the result of applying “Scavenging” technology, which maximizes torque at very low engine speeds, thereby providing incredible speed of engine response to driver demands.
“Scavenging” is achieved by instantaneously (moment by moment) monitoring and optimizing engine parameters such as fuel measurement, the position of the two phase variators, spark advance and injection timing; in practice, it is possible to define with extreme accuracy the angle and times of valve overlap in order to generate an airflow direct from the inlet manifold to the exhaust manifold and thereby activate the turbocharger very quickly. This allows optimum exploitation of the turbocharger compared with conventional turbocharged gasoline engines. The system is managed by a new engine management computer, containing ultra-modern software which manages all the parameters. The results obtained are astonishing: maximum torque at 1500 rpm is increased by 70% compared with a traditional turbocharged engine and the response times are more than halved, approaching those of a normally aspirated engine.
Direct injection
Direct injection reduces the temperature in the combustion chamber through the evaporation of gasoline which considerably lowers its propensity to detonation. This allows excellent performance to be achieved even in the presence of a relatively high compression ratio (9.5) and provides low consumption at “throttled” speeds.
Direct injection is essential to reduce emissions with an advanced double injection strategy. And with direct control of the fuel, during the scavenging process it is possible to prevent some of the gasoline ending up in the exhaust with harmful effects on catalytic converter operation. Finally, the second generation injection system has a new high-pressure pump (able to handle gasoline pressures of 150 bar) and new 7-hole injectors which guarantee perfect vaporization under all engine operating conditions.
Dual variable valve timing (VVT)
The two continuous phase variators on the inlet and exhaust camshafts optimize the phases at all speeds and engine loads, minimizing consumption and emissions. In addition, by coupling the two variators to the turbocharger, the “Scavenging” strategy is managed, by defining the correct overlap during the transitions. In response to a sudden torque request from the driver it is therefore possible to speed up engine response, even from very low rpm levels, as quickly as possible.
Turbo
The engine has a new generation turbocharger linked to an innovative exhaust manifold of the “Pulse Converter” type which optimizes exploitation of the exhaust pressure waves to increase torque at low engine speeds. Both the manifold and the turbine are made of microcast steel which allows them to withstand very high operating temperatures (up to a maximum of 1020°C), which is extremely important in reducing consumption during motorway driving at medium/high speeds.
Thermal fluid dynamics
The inlet ducts have been designed and optimized using single and three-dimensional computational technologies allowing the correct high level of turbulence to be achieved. This results in correct mixing of air and gasoline (in addition, combustion is speeded up and fully stabilized even at low engine speeds). The combustion chamber has been optimized for this turbocharged engine by using large “squish” areas and minimizing the surface to volume ratio with beneficial effects on combustion efficiency. Finally, the exhaust pipes have been designed to work in synchrony with the exhaust manifold and to maximize its “pulse converter” effect.
Friction
The whole engine been designed to reduce losses through friction. The pistons have elastic rings to limit tangential load and advanced materials have been used to reduce wear to a minimum. In addition, the cylinder head design incorporates roller rockers which reduce losses through sliding contact by 65% at 2000 rpm compared with those in the cylinder heads of Twin Spark engines.
Mechanical optimization, with a very long connecting rod coupled with a relatively short stroke, has minimized typical vibration in four-cylinder engines when operating at high engine speeds. This has given the option of not using balance shafts, further improving the fuel consumption of the engine.
Performance
The “Scavenging” strategy, combined with the new management system, has achieved new “benchmark” levels for engine performance. The specific torque (185 Nm/l) is very high and is among the highest for currently available engines. It can also be asserted that the maximum torque value (320 Nm) achieved at an engine speed of 1400 rpm represents a point of absolute excellence. This value guarantees excellent pick-up performance and allows driving without frequent use of the gear change by the driver. Finally, the high specific power of 115 HP/l is achieved at the relatively low engine speed of 4750 rpm, remaining constant up to 5500 rpm.
licno mi se ne svidja sto se vrte do 5000 ali ajde... nije ni to lose... za svakodnevnu voznju je odlicno... i ostavlja mesto za dodavanje snage u sportskijim varijantama... na 7000 ako bi mogao da izdrzi konstrukcijski bi pravio ozbiljnu snagu...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Mora da moze, pogledaj mu odnos klip/hod... Ima da se vrti na 8000rpm kao brusilica sto bi rekao drug ljube! 

- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
U vezi sa komentarom da čipovan JTD u nekim okolnostima može da pretrpi veliku štetu itd... Naravno da je remap rizik i da znači ubrzano trošenje motora i pratećih sklopova, ali to važi za sve motore i sve konfiguracije... Strane tunerske firme hvale JTD kao nepoderiv motor koji kao remapovan zahteva samo redovno održavanje... Kada to postane navika tek tada ćemo moći da govorimo o realnim prednostima/slabostima.
Re: Alfa dizel ili benzin
E ovo je posao... Postavlja se pitanje koliko i kada će ovo da bude standardno dostupno...JaMaL napisao:The “Scavenging” strategy, combined with the new management system, has achieved new “benchmark” levels for engine performance. The specific torque (185 Nm/l) is very high and is among the highest for currently available engines. It can also be asserted that the maximum torque value (320 Nm) achieved at an engine speed of 1400 rpm represents a point of absolute excellence. This value guarantees excellent pick-up performance and allows driving without frequent use of the gear change by the driver. Finally, the high specific power of 115 HP/l is achieved at the relatively low engine speed of 4750 rpm, remaining constant up to 5500 rpm.
U vezi sa komentarom da čipovan JTD u nekim okolnostima može da pretrpi veliku štetu itd... Naravno da je remap rizik i da znači ubrzano trošenje motora i pratećih sklopova, ali to važi za sve motore i sve konfiguracije... Strane tunerske firme hvale JTD kao nepoderiv motor koji kao remapovan zahteva samo redovno održavanje... Kada to postane navika tek tada ćemo moći da govorimo o realnim prednostima/slabostima.
Alfa je stil... ostalo je status...
- testera
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 170 CV berlina
- Lokacija: bg
- Lokacija: Beograd
Post
kao sto vidis nisam na tebe mislio.
Sto se tice TBi motora, oni su vec stigli i nadam se da ce se kroz prodaju novih modela pokazati da su prihvaceni. Mislim da moze da postoji problem u trzistu kojem ne treba vise snage nego samo manja potrosnja. Malo je kupaca koji sada ne razmisljaju o potrosnji.
@Dejan555
Ima u nasem okruzenju mJTD od 150 KS kome je izmereno 203ks na tocku, i sa sve nalepnicama nema gde ga negazi. Menjace menja, a motor ko nov. I dize se on mnogo vise bez posledica po motor. Jedan od poznatijih servisera za Alfe u Beogradu dosada je otvorio samo jedan JTD motor i to zato sto je covek sipao lose ulje i rasturio bregastu. Sve ostalo u motoru je bilo dobro. A znas li sa koliko predjenih KM dolaze ti motori u Srbiju. Mnogo. Ta Ibertura koja se javila kod Dusana nema ama bas nikakve veze sa remapom i gazenjem. Taj problem imaju dizeli oduvek, od golfa 1.6d pa na ovamo. Kad se JTD remapuje i gazi vise nego sme, odavno se zna da strada kvacilo, menjac i turbina. Sve ostalo ne moze da se dovede u vezu sa remapom.
Ja bi bio presrecan da Alfa ili Fiat grupacija ima i benzinski motor koji je toliko superioran u odnosu na konkurenciju, kao sto je JTD. Nadam se da ce TBI i Multiair tehnologija bas to da urade.
Re: Alfa dizel ili benzin
@KilsonMique napisao: Dizeli su poslednjih 15 godina se sve vise razvijali i stigli do vrhunca ... To je to 4.2 Tdi , 5.0 V10 Tdi , 2.4 Jtdm i sl. Nema dalje , drzace samo taj nivo i onda ce se mesto prepustiti TB motorima nove generacije jer svi oni moraju da prodaju nesto novo
kao sto vidis nisam na tebe mislio.

Sto se tice TBi motora, oni su vec stigli i nadam se da ce se kroz prodaju novih modela pokazati da su prihvaceni. Mislim da moze da postoji problem u trzistu kojem ne treba vise snage nego samo manja potrosnja. Malo je kupaca koji sada ne razmisljaju o potrosnji.
@Dejan555
Ima u nasem okruzenju mJTD od 150 KS kome je izmereno 203ks na tocku, i sa sve nalepnicama nema gde ga negazi. Menjace menja, a motor ko nov. I dize se on mnogo vise bez posledica po motor. Jedan od poznatijih servisera za Alfe u Beogradu dosada je otvorio samo jedan JTD motor i to zato sto je covek sipao lose ulje i rasturio bregastu. Sve ostalo u motoru je bilo dobro. A znas li sa koliko predjenih KM dolaze ti motori u Srbiju. Mnogo. Ta Ibertura koja se javila kod Dusana nema ama bas nikakve veze sa remapom i gazenjem. Taj problem imaju dizeli oduvek, od golfa 1.6d pa na ovamo. Kad se JTD remapuje i gazi vise nego sme, odavno se zna da strada kvacilo, menjac i turbina. Sve ostalo ne moze da se dovede u vezu sa remapom.
Ja bi bio presrecan da Alfa ili Fiat grupacija ima i benzinski motor koji je toliko superioran u odnosu na konkurenciju, kao sto je JTD. Nadam se da ce TBI i Multiair tehnologija bas to da urade.

-
ki
- Drug Član
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Ne pratis, svaki, ali bukvalno svaki TB motor ima veci stepen iskoriscenosti goriva od bilo koje atmo varijante. Bolji stepen iskoriscenosti pored dodatne snage, znaci i drasticno manje goriva za raspolozivu snagu. Obzirom da su diesel i benzin skoro u istom cenovnom rangu diesele ce u buduce kupovati samo oni koji ih vole ili oni kojima i dve litre na 100km znache, dakle taksisti, firme koje peglaju teren itd..testera napisao:Mislim da moze da postoji problem u trzistu kojem ne treba vise snage nego samo manja potrosnja. Malo je kupaca koji sada ne razmisljaju o potrosnji.
carfolio.com napisao:11.8 / 6.0 / 8.1 l/100km urban/extra-urban/combined
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Po ovoj prici deluje kao da su tb motori buducnost, samo treba videti da li su te brojke o potrosnji tacne i koliko, kao i kakvi su ti motori sto se tice odrzavanja, kako reaguju na nase gorivo itd.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
ako je prioritet stepen iskoriscenja motora, za sad ne postoji alternativa TB motorima, kod njih je fakat najveci.
naravno da ne prave kola da rade na buckuris koji nam prodaju ovde, to radi samo Sale 206 koji mapira motor bas po njemu... nema treceg. ili tako ili da kupuje gorivo napolju pa da ga trosi ovde
Srbija!
naravno da ne prave kola da rade na buckuris koji nam prodaju ovde, to radi samo Sale 206 koji mapira motor bas po njemu... nema treceg. ili tako ili da kupuje gorivo napolju pa da ga trosi ovde

Srbija!

- testera
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 170 CV berlina
- Lokacija: bg
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
@Kilson
Pratim ja, nego je problem u navikama ljudi. Nikako im ne ide benzin, velika snaga, turbo i ekonomicna voznja. Treba da prodje vremena da to ljudi prihvate, da moze i jare i pare.
Vec sada izmedju Fiatovog TB i JTDm iste snage razlika u potrosnji je manje od 2 litra, a novi automobil dizel je skuplji u odnosu na Turbo benzinca iste snage oko
15 % sto je mnogo.
Znaci da je pri kupovini novog automobila Turbo benzin vec sada Best buy za vecinu ljudi.
Mislim da ce i kvalitet benzina da se popravi, ako moze u BiH i RS, popravice se i ovde. Mene samo zanima kakvi ce biti za Remap, hoce li biti zahvalni kao i JTD. Steta je ne iskoristiti sav potencijal.
Pratim ja, nego je problem u navikama ljudi. Nikako im ne ide benzin, velika snaga, turbo i ekonomicna voznja. Treba da prodje vremena da to ljudi prihvate, da moze i jare i pare.

Vec sada izmedju Fiatovog TB i JTDm iste snage razlika u potrosnji je manje od 2 litra, a novi automobil dizel je skuplji u odnosu na Turbo benzinca iste snage oko
15 % sto je mnogo.
Znaci da je pri kupovini novog automobila Turbo benzin vec sada Best buy za vecinu ljudi.
Mislim da ce i kvalitet benzina da se popravi, ako moze u BiH i RS, popravice se i ovde. Mene samo zanima kakvi ce biti za Remap, hoce li biti zahvalni kao i JTD. Steta je ne iskoristiti sav potencijal.

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Sto se tice potrosnje i uopste ekonomicnosti - ta prica ima dva kraja kod modernih motora...vazi i za moderne atmosferske motore, ne samo za turbo. Kada vozimo "obicnim" tempom potrosnje jeste manja, ali kada se nagazi potrosnja drasticno raste, pogotovu kod turbo masina. Inace, proizvodjaci su poceli, zarad marketinga i zadovoljenja ekoloskih normi da malo lazuckaju oko deklarisane potrosnje jer vidim da u testovima u realnim uslovima niko ne moze da postigne deklarisanu potrosnju, ni na Zapadu...kod nas da i ne pominjem.
Znaci, ko se lozi na brzu i ostru voznju neka i ne pomislja da ce nesto mnogo ustedeti...cak sta vise, ako uzmemo u obzir i cenu eksplotacije racunica ce biti potpuno drugacija.
Znaci, ko se lozi na brzu i ostru voznju neka i ne pomislja da ce nesto mnogo ustedeti...cak sta vise, ako uzmemo u obzir i cenu eksplotacije racunica ce biti potpuno drugacija.
Acqua-Olio-Benzina
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Bas zato i kazem da vidimo koliko su te brojke tacne posto vidim da Audi za 3.2 FSI motor navodi combined consumption 9l/100km.
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
3.2 ce tesko trositi 9l prosecno, dok mi kod 1.75 to deluje dosta realnije + masa vozila je malo preko 1400 Kg.
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
3.2 ne da ce tesko trositi nego ne moze da trosi 9l prosecno jer koliko sam ja razumeo to je benzinski motor a za 1750 tb je sasvim moguce da trosi 11-12 normalnom voznjom.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Moze da trosi 9 lit...
Kao sto starac rece novi motori mogu da trose malo kada se voze pazljivo (normalno), ali te zato udaraju po dzepu svaki put kada odu u obrtaje... S' obzirom da mi drugar vozi Golfa V GTI i cesto mu uzmem da se provozam po gradu, primetio sam da mi je on manje trosio u rezimu normalne voznje od Alfe 147 2.0 iako ima 200 KS... Pri gazenju je mozda trosio malo vise ali je zato isao mnooogo bolje... Navescu primer i Mercedesa E55 AMG iz 1999 god. koji je normalnom voznjom mogao da trosi i 13 lit/100 km, cak i 10-11 na magistralnom putu 


- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Motori sa velikom kubikazom koji se ne vrte previse mogu da trose umereno ako se voze lagano jer su rastereceni...pogotovu ako imaju sistem sa iskljucivanjem pola cilindara
Acqua-Olio-Benzina
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
I ja sam prstalica tb motora.Posebno ovog novog 1750,mislim da je on stvarno best buy u Gulietti...Teska oko 1250 kg,motor od 200 ks.....Sta ces bolje???????
...Da,jos da nam je gorivo na nekom,bilo kakvom nivou....bilo bi vrh,ali kad pominjemo nove motore,moramo da pomenemo i novi twin-turbo dizel,koji se vec koristi u Lanciji Delti....Gledao sam na youtube neke snimke,i mogu vam reci da je raketa!!! 


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Ja je vozio sa tim motorom...
, ide bas lepo, i ne posustaje do 4500 o/min...

- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Vec......?????????????????????//.......Svaka cast kolega....


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa dizel ili benzin
Evo i moj glas za TB.
Posto vozim jednog, jos dosta star ali svejedno toliko sam impresioniran tim motorom.
Sto se tice potrosnje zaista mogu biti jako lepi kad se vozi umereno.
Meni licno na otvorenom trosi 8L ako nema kidanja.....ali kad pocne da se kida .......ko zna kolika je potrosnja.
Meni licno jako zahvalni za odrzavanje.....sem malo vise ulja pri promeni nemam bukvalno ni jednu zamerku.
Mislim da se sa novim tehnologijama iz motora do 2L mogu dobiti jako jako dobre performanse uz nisku potrosnju i dugovecnost motora......posmatrajuci sta su sve radili pre 20 godina sa TB
Posto vozim jednog, jos dosta star ali svejedno toliko sam impresioniran tim motorom.
Sto se tice potrosnje zaista mogu biti jako lepi kad se vozi umereno.
Meni licno na otvorenom trosi 8L ako nema kidanja.....ali kad pocne da se kida .......ko zna kolika je potrosnja.

Meni licno jako zahvalni za odrzavanje.....sem malo vise ulja pri promeni nemam bukvalno ni jednu zamerku.
Mislim da se sa novim tehnologijama iz motora do 2L mogu dobiti jako jako dobre performanse uz nisku potrosnju i dugovecnost motora......posmatrajuci sta su sve radili pre 20 godina sa TB