Stranica 3 od 5
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Dec 30, 2009 12:27 am
od Flavio
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Dec 30, 2009 12:21 pm
od Santino
huu!

motor je morao napolje nakon prvog ubacivanja zbog nedostatka prostora, zapravo remenica vodene pumpe je pravila problem pa je krak sasije pretrpeo laksu modifikaciju.
svega ovoga ne bi bilo da je motor recimo iz 166 jer ima citac na zamajcu umesto na remenici radilice kao kod mene...

pa je cela remenica prakticno napolje za nekih 15-tak mm koliko zauzimaju zubi...
jos jedna prepravka gotova, videcemo sta je sledece!
hvala na podrsci!

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Dec 30, 2009 5:25 pm
od vnov
Svaka čast na projektu

dajte još slika nemoj da škrtarite.
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Dec 30, 2009 6:54 pm
od DushanSD
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pet Jan 01, 2010 6:03 pm
od Tazio
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pet Jan 01, 2010 6:19 pm
od Zeljko155
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Uto Jan 05, 2010 7:29 pm
od QV lale
pfff...jeee... koja mrcina od motora
A kako je motor ubacivan? iz kanala ili od gore?
I jeli menjac ide "rupa na rupu" ili ima prepravki?
p.s- nadam se da vam je toplo u garazi ...

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Uto Jan 05, 2010 10:22 pm
od Pittatore
U kanalu je kao u grobu hladno

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Jan 06, 2010 12:10 am
od bokac
Ma dajte to opsirnije malo.Mislim nemo' da se ljutite
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Jan 06, 2010 12:32 am
od kilson
Menjac je kao sto je napisano od 155V6, dok je set kvacila spakovan od 164 24v ukljucujuci i cilindar + njegov nosac i to zbog sistema funkcionisanja samog kvacila. Kvacilo na 155ici radi po sistemu guranja korpe, a kod 164ke je povlacenje. U ovom segmentu pasuje sve sraf na sraf ukljucujuci i zvono/blok uklapanje, samim tim i poluosovine.
boka, napisi sta te zanima - nije problem napisati... Mislim da je vecina stvari opisana.
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pon Jan 18, 2010 10:26 pm
od Vuk 166
Imate li mozda u planu prelazak na M3.7 komp? Onaj AFM je po meni samo glupa restrikcija na usisu...
Inace super je projekat,svaka cast!
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Uto Jan 19, 2010 12:33 am
od Santino
hmm... ideja nije losa, bilo je price i o tome, trebalo bi naci jednu donatorku 166 ili kappu, mada... u tom bi se slucaju morao zameniti ecu, odnosno zamajac jer broj obrtaja ocitava upravo sa njega a za taj sport je sada kasno...
...tako da mozda u nekoj od sledecih prica kao sto je visco, ili pak 3.2/3.7 project!

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Uto Jan 19, 2010 4:37 pm
od kilson
Vucko_Alfista napisao:Imate li mozda u planu prelazak na M3.7 komp? Onaj AFM je po meni samo glupa restrikcija na usisu...
Inace super je projekat,svaka cast!
Cisto za evidenciju: AFM nije restrikcija zbog klapne ili oblika vec zbog "glupog" sistema paljenja/ubrizgavanja, gde se upravo on najvise pita. Ono sto je dobro u prichi je to sto je dugotrajniji od klasicnih protokomera sa uzarenim vlaknom...
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Ned Feb 14, 2010 8:20 pm
od bokac
Moze jedan refresh?
Kako idu radovi?Jer je bilo jos nekih modifikacija?
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Uto Feb 16, 2010 12:48 am
od kilson
Zastoj u radovima zbog hladnoce. Sredjene su periferije sto se tice mehanike, a potrebno je odraditi zicenje i paljba...
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pon Maj 10, 2010 7:18 pm
od bokac
Ajde obraduj nas sa nekim novim detaljima.

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Maj 12, 2010 9:41 pm
od Santino
aleksa je danas upalio motor, od tecnosti je bilo samo motorno ulje pa je radio svega 20-tak sekundi i to na 4 klipa, treba pretresti dizne, trafoe, svece... ipak nije dugo radio. sutra detaljisanje i nadam se prva voznja!

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:00 pm
od bokac
Bas vam zavidim.

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:20 pm
od Zeljko155
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:28 pm
od dekideki
jes jes jes

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:48 pm
od DushanSD
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Čet Maj 13, 2010 11:38 pm
od Santino
jedna dizna je nok, zastekala je totalno, motor radi na 5 klipova, danas ozracene kocnice i kvacilo, volan radi, alternator puni, nema pokazivaca temperature (fizicki nema mesta za njega, moracu nesto da improvizujem) i termostat se zakucao pa sam i njega smenio.
sutra ce se pored ciscenja dizni verovatno otvoriti jos neki posao, no dobro mehanika je to...
Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pet Maj 14, 2010 7:24 am
od dekideki

ma sve su to decije bolesti, znas i sam!
samo napred, nema sad nazad!

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pet Maj 14, 2010 11:34 am
od SCHUMACHER
Pa u tome i jeste car i izazov...Jeste da treba dosta znanja,novca,strpljenja,ali isplati se.
Samo naprijed,ima da bude ubica kad izadje na ulicu

Re: AR 155 12v -> 24v
Poslato: Pet Maj 14, 2010 3:37 pm
od bokac
Santino napisao:huu!

motor je morao napolje nakon prvog ubacivanja zbog nedostatka prostora, zapravo remenica vodene pumpe je pravila problem pa je krak sasije pretrpeo laksu modifikaciju.
svega ovoga ne bi bilo da je motor recimo iz 166 jer ima citac na zamajcu umesto na remenici radilice kao kod mene...

pa je cela remenica prakticno napolje za nekih 15-tak mm koliko zauzimaju zubi...
jos jedna prepravka gotova, videcemo sta je sledece!
hvala na podrsci!

U pravu si .I ovde na kraju teksta pise da motor 166 staje bez modifikacija
http://www.grupposportivo.net/AlfaRomeoS3e3.htm