Stranica 3 od 5

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 30, 2009 12:27 am
od Flavio
kilson napisao: mi nikada ne idemo nazad. :D
:shock: ma,vi ste ludi 200% :lol: :blush: :cool: !!!






Svaka vam cast ljudi za ideje i entuzijazam :thumbsup: :arflag :good: :clapping: :quadrifoglio :clapping: !!!

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 30, 2009 12:21 pm
od Santino
huu! :D motor je morao napolje nakon prvog ubacivanja zbog nedostatka prostora, zapravo remenica vodene pumpe je pravila problem pa je krak sasije pretrpeo laksu modifikaciju. :club:
svega ovoga ne bi bilo da je motor recimo iz 166 jer ima citac na zamajcu umesto na remenici radilice kao kod mene... :glare: pa je cela remenica prakticno napolje za nekih 15-tak mm koliko zauzimaju zubi...

jos jedna prepravka gotova, videcemo sta je sledece! :D

hvala na podrsci! :wave:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 30, 2009 5:25 pm
od vnov
Svaka čast na projektu :cool: :thumbsup: dajte još slika nemoj da škrtarite.

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 30, 2009 6:54 pm
od DushanSD
Svaka vam čast :thumbsup: :clapping:
Bice to FULL :amen: :)
:arflag :arflag :arflag

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Jan 01, 2010 6:03 pm
od Tazio
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :thumbsup:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Jan 01, 2010 6:19 pm
od Zeljko155
Kad ce projekat ugledayi svetlo dana?? :) Svaka cast na radovima !!! :gitara :gitara :gitara

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Jan 05, 2010 7:29 pm
od QV lale
pfff...jeee... koja mrcina od motora :devil_finger:
A kako je motor ubacivan? iz kanala ili od gore? :blush:
I jeli menjac ide "rupa na rupu" ili ima prepravki?
p.s- nadam se da vam je toplo u garazi ... :mrgreen:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Jan 05, 2010 10:22 pm
od Pittatore
U kanalu je kao u grobu hladno :grin:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Jan 06, 2010 12:10 am
od bokac
Ma dajte to opsirnije malo.Mislim nemo' da se ljutite

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Jan 06, 2010 12:32 am
od kilson
Menjac je kao sto je napisano od 155V6, dok je set kvacila spakovan od 164 24v ukljucujuci i cilindar + njegov nosac i to zbog sistema funkcionisanja samog kvacila. Kvacilo na 155ici radi po sistemu guranja korpe, a kod 164ke je povlacenje. U ovom segmentu pasuje sve sraf na sraf ukljucujuci i zvono/blok uklapanje, samim tim i poluosovine.


boka, napisi sta te zanima - nije problem napisati... Mislim da je vecina stvari opisana.

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pon Jan 18, 2010 10:26 pm
od Vuk 166
Imate li mozda u planu prelazak na M3.7 komp? Onaj AFM je po meni samo glupa restrikcija na usisu... :scratch:
Inace super je projekat,svaka cast!

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Jan 19, 2010 12:33 am
od Santino
hmm... ideja nije losa, bilo je price i o tome, trebalo bi naci jednu donatorku 166 ili kappu, mada... u tom bi se slucaju morao zameniti ecu, odnosno zamajac jer broj obrtaja ocitava upravo sa njega a za taj sport je sada kasno...

...tako da mozda u nekoj od sledecih prica kao sto je visco, ili pak 3.2/3.7 project! :fool

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Jan 19, 2010 4:37 pm
od kilson
Vucko_Alfista napisao:Imate li mozda u planu prelazak na M3.7 komp? Onaj AFM je po meni samo glupa restrikcija na usisu... :scratch:
Inace super je projekat,svaka cast!
Cisto za evidenciju: AFM nije restrikcija zbog klapne ili oblika vec zbog "glupog" sistema paljenja/ubrizgavanja, gde se upravo on najvise pita. Ono sto je dobro u prichi je to sto je dugotrajniji od klasicnih protokomera sa uzarenim vlaknom...

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Feb 14, 2010 8:20 pm
od bokac
Moze jedan refresh? :grin:
Kako idu radovi?Jer je bilo jos nekih modifikacija?

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Feb 16, 2010 12:48 am
od kilson
Zastoj u radovima zbog hladnoce. Sredjene su periferije sto se tice mehanike, a potrebno je odraditi zicenje i paljba...

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pon Maj 10, 2010 7:18 pm
od bokac
Ajde obraduj nas sa nekim novim detaljima. :good:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Maj 12, 2010 9:41 pm
od Santino
aleksa je danas upalio motor, od tecnosti je bilo samo motorno ulje pa je radio svega 20-tak sekundi i to na 4 klipa, treba pretresti dizne, trafoe, svece... ipak nije dugo radio. sutra detaljisanje i nadam se prva voznja! :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:00 pm
od bokac
Bas vam zavidim. :thumbsup:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:20 pm
od Zeljko155
:tach :drift :reli :headbang3:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:28 pm
od dekideki
:wave

jes jes jes :yahoo:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Maj 12, 2010 10:48 pm
od DushanSD
:clapping: :clapping: :clapping:

:headbang3: :headbang2: :drink

:applause: :applause: :applause:

Svaka Cast!!!

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Čet Maj 13, 2010 11:38 pm
od Santino
jedna dizna je nok, zastekala je totalno, motor radi na 5 klipova, danas ozracene kocnice i kvacilo, volan radi, alternator puni, nema pokazivaca temperature (fizicki nema mesta za njega, moracu nesto da improvizujem) i termostat se zakucao pa sam i njega smenio.
sutra ce se pored ciscenja dizni verovatno otvoriti jos neki posao, no dobro mehanika je to...

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Maj 14, 2010 7:24 am
od dekideki
:cool: ma sve su to decije bolesti, znas i sam!
samo napred, nema sad nazad!
:arflag

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Maj 14, 2010 11:34 am
od SCHUMACHER
Pa u tome i jeste car i izazov...Jeste da treba dosta znanja,novca,strpljenja,ali isplati se.
Samo naprijed,ima da bude ubica kad izadje na ulicu :wave:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Maj 14, 2010 3:37 pm
od bokac
Santino napisao:huu! :D motor je morao napolje nakon prvog ubacivanja zbog nedostatka prostora, zapravo remenica vodene pumpe je pravila problem pa je krak sasije pretrpeo laksu modifikaciju. :club:
svega ovoga ne bi bilo da je motor recimo iz 166 jer ima citac na zamajcu umesto na remenici radilice kao kod mene... :glare: pa je cela remenica prakticno napolje za nekih 15-tak mm koliko zauzimaju zubi...

jos jedna prepravka gotova, videcemo sta je sledece! :D

hvala na podrsci! :wave:
U pravu si .I ovde na kraju teksta pise da motor 166 staje bez modifikacija :yahoo:
http://www.grupposportivo.net/AlfaRomeoS3e3.htm