hm,zato ona ima taj neki cudan zvuk,jer porlazi kroz dve tanke cevi i dobije neki kao zvizduk
a ovaj trouglast me je uvek nervirao sto je takav,a vidis sta je u njemu kutija za sverc
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Jan 29, 2011 7:34 pm
od alfaskorpion
Onaj gornji lonac nije originalni od 155 8v , frabricki je taj lonac cetvrtast , ne verujem da je na originalnom to bas tako odradjeno ...mada
Donji je isti.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Jan 30, 2011 1:10 am
od OMP
ja koliko znam na 8v je zadnji lonac bas onakav tj valjkast i dugacak, nalazio sam slike nekih proizvidjaca i uklapa se u ovu sliku koju sam postavio e sad kakav je unutra tj dal su svi onakvi ne znam a to da je kockastog oblika prvi put cujem, mislm da takav i ne moze da stane u onaj prostor, onaj pre njega jeste "kockast" tj kao ovaj na slici ali zadnji ne
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Jan 30, 2011 12:21 pm
od alfaskorpion
Gresis veruj mi ono gore nije uopste originalni lonac , ni po sastavu ni po obliku . Budi siguran u to , ja sam pogresio nije cetvrtas nego trouglastog oblika kao na slici , cetvrtast je na 145.
Takav je bio kod mene dok ga nisam skinuo i vidjao sam na bar jos dve 155ice isti
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Jan 30, 2011 12:43 pm
od Santino
zadnji lonac je mozda vise 5-touglast. ali svakako nije ovalan.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Jan 30, 2011 2:28 pm
od OMP
e pa tako reci to se vec uklapa u ono sto sam mislio, sustina je u duguljastom obliku a ne u preseku, ja sam mislio da je kruzni ili elipsasti presek ali je trougaoni nebitno, bitno da nije cetvrtast sam oblik lonca(kao ovaj srednji lonac) a kako sam te ja shvatio
a sto se tice unutrasnjeg izgleda bem li ga ja ono nadjoh kao sliku orig. alfinog lonca koji je dotrajao i po kome su napravili isti samo u domacoj radinosti
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Jan 30, 2011 3:15 pm
od alfaskorpion
Bitno je da se sad razumemo
Sad mi je krivo sto sam bacio stari lonac , mogao sam da ga secnem da vidimo sta ima unutra
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Jan 30, 2011 6:07 pm
od Ducero
secnucu ja moj ovih dana
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Pon Jan 31, 2011 1:20 pm
od SCHUMACHER
Ja sam seckao moj zadnji lonac u kom nije bilo bukvalno nista sem staklene vune,a bio je nevin (niko ga nije seckao prije mene)
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Feb 20, 2011 11:02 am
od srdjan_pop
Pitanje za upoznate , posto treba da odradim kompletan sistem kod mene jer je za sad kako je i dosao kod mene.
Bukvalno igrala se deca i navarila sta im je palo pod ruku (dva u jedan, pa flexi cev, pa jedan u dva i lambda, pa cev oval, pa cev fi, pa cev manji fi, pa cev veci fi, pa lonac... -> katastrofa!)
Koji je navoj lambda sonda?
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Feb 22, 2011 10:45 pm
od Santino
18x1.5
gledaj da sonda ne ide dalje od 70cm
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Feb 23, 2011 12:04 am
od srdjan_pop
Santino napisao:18x1.5
gledaj da sonda ne ide dalje od 70cm
Hvala puno!!!
Samo sad jos da nadjem tako neku maticu ili da narezujem.... Pa mislio sam i logicki... sto blize napred zbog grejanja, right?
A koliko je bitno dubinski da se zaroni u cev? Da padne vrh na pola fi, tu je bi trebalo da je najveci flow valjda? I ugao... pod 90 i 90?
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Feb 23, 2011 12:40 am
od ljube-kugla
maticu nadjes u traktorsko kamionskoj prodavnici ili neko ko to radi od spone ili negde sa motora ili cak mozda od opela ili vagena od lezaja zadnjeg tocka,to bi morao da proverim
ma jednostavno navataj nekog strugara da ti napravi od obicnog celika
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Nov 05, 2011 7:05 pm
od YUgisa
Razmisljao sam prethodnih nedelja o konstrukciji izduva tj zadnjeg lonca za NA motore pa rekoh da podelim sa vama, da razmenimo misljenja o mojoj ideji ako neko bude zainteresovan
Pre svega sam krenuo od toga da ide samo jedna cev od motora do zadnjeg lonca i da na kraju bude jedan ne protocan lonac ali da se pri izradi baci akcenat na neke cake za povecanje njegove protocnosti cime bi ja verujem imao nemerljivog uticaja na smanjivanje snage a opet zbog svoje ne protocnosti bi omogucio motoru koliko toliko potreban nadpritisak u izduvu za nize obrtaje plus ne bi bila ogromna buka kao kod vecine protocnih izduva.
Lonac bi izgledao ovako:
Sa leve strane je ulazna cev, a sa desne strane je izlazna cev. Unutar lonca bi bile dve paralelno postavljenje perforirane cevi dok bi oko njih bila postavljena staklena vuna (na slici zeleno, mada nije obavezna). Prva caka za povecanje protocnosti je precnik perforiranih cevi. Umesto da budu klasicno jednakog precnika kao ulazna cev (cev sto ide od izduvne grane do lonca), razmisljao sam da se koriste veceg precnika, iz razloga sto se time postize veca povrsina prforirane cevi tj rupa na njoj a time i protocnost... Naravno sad koliko te cevi bi mogle da budu veceg precnika je ograniceno sa velicinom lonca. Takodje, posto bi vece cevi zauzimale veci prostor unutar lonca, kolicina staklene vune (ili nekog drugog materijala) bi bila manja a samim tim bi se isto povecala protocnost. Druga caka je u izlaznoj cevi na kraju lonca. Ta izlazna cev bi trebala da bude isto veceg precnika od ulazne cevi u lonac. Razlog za to je sto bi se tako stvorila veca razlika pritisaka u loncu u odnosu na lonac gde su te dve cevi jednakih precnika... Precnik te izlazne cevi ne bi morao da bude veliki kao precnik perforirane cevi, ali moze da bude i tih dimenzija za one koji bi mozda nesto glasniji izduv kao i izduv sa zavrsetkom pozamasnih dimenzija... Razlika pritisaka je bitna iz razloga sto se izmedju tih pritisaka povecava brzina gasova u ovom slucaju, sto znaci opet bolju protocnost izduva
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Dec 06, 2011 7:38 pm
od darko qv
Nije ovo lose..
S tim da bih ja najradje uzeo nesto tipa SS ili Ragazzon,bar srednji lonac,pa uzeo neki aftermarket zadnji protocan i to je to.Jedini je problem sto kod nas nemas to gdje da kupis.Mada neke mi stvari nisu jasne.Moja QV ima isti motor kao i 156 2.0 ts,e sad prije neki dan na dizalici gledam 156 i ona ima samo jedan srednji lonac i zadnji.U pitanju je model e2,i umjesto kat-a je bila fleksibilna cijev.Zao mi je bilo sto nisam poslusao kako se auto cuje dok radi,jer kod mene je fabricka postavka 2 naprijed lonca i 2 nazad + kat.,pa me interesovalo dal se puno dere?
Mada je pored bio i vlasnik i bio je stariji covjek,ne vjerujem da bi stariji covjek trpio da mu se dernja? Mada ima nas raznih.Pored ne bila i Lancia Delta 2.0 atmo benz i takodje je imala istu postavku kao 156.Identicnu.
Posto moram da radim auspuh,nije hitnja,ali nakon zime mora sigurno,volio bih da malo prodiskutujemo i da vidim na sta da obratim paznju,jer ce ici kao lokalnih auspudzija.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Dec 07, 2011 10:00 am
od cirko83
@dare, moja je e2 i ima takođe jedan zadnji lonac i katalizator zajedno sa srednjim loncem u nastavku i to je to Meni je isuviše tiha, moraću bar neki dobar završetak zadnjeg lonca da nabacim da mu bar malo da po zvuku.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Dec 07, 2011 10:55 am
od darko qv
Vidis ti to.Meni je pukao jedan od onih srednjih,i cuje se malo kad se daje gas u leru da prdi.Neka ga da pregura jos ovu zimu,pa da se radi.Cudo jedno,fabricki auspuh,a da ovoliko traje.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Dec 07, 2011 1:39 pm
od alfa&omega
Ako neko prvi ugradi custom izduv na 155 neka postavi slike
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Dec 27, 2011 12:25 am
od Santino
jedan od najzescih, jako skupo zvuci!
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Dec 27, 2011 1:32 am
od Crni
Kao sto Klarkson jendom rece, Japanci nemaju gde da se izivjlavaju, prenaseljenost i nema bas mesta za nekim vilama bazenima itd. Jedino sto ostaje je ulica.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Dec 28, 2011 10:59 am
od wanja156
Nisam video da je neko spomenuo....ako jeste
Postoje izduvni lonci (zadnji), koji "povećavaju" snagu upravo promenljivom geometriijom, odnosno duplim komorama sa klapnama, tako da mogu adekvatno da odreaguju i pri nižim i pri višim obrtajima, ali nemaju nikakve svrhe na automobilima sa kubikažom ispod 3000cc upravo zbog pritiska aktivacija klapni......da ne spominjem cenu od preko 350e (samo lonac!), bar kako sam video neke modele tog tipa.