Stranica 3 od 4

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 19, 2009 3:18 pm
od Player
Naduvaj mu gumu :lol: :lol:

Nego shta je josh ostalo, jesi spojio DP sa izduvom?
I shta bi za ventilator? Mozhda Reno4-5? Oni su prilichno tanki.

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 19, 2009 4:50 pm
od kilson
Featuring: latest technology breakthrough; asymmetric downpipe. :rotfl:

Sta se radi sa preklopima, dira li se nesto izduvna bregasta ili ne?

Care, kralju... hahaha

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 19, 2009 5:22 pm
od Gumetina
dp nije spojen jer treba nova pletenica itd, to ce neki auspuhdzija da dobije domachi :)

renault 5 ce verovatno da fazuje u kuciste fabrickog ventilatora, malo ce biti prekrajanja al boli me uvo :)

odoh dole da okrenem turbo u pravi polozaj, i da vezujem ulje vodu i sl. i da fiksiram IC

sutra mi onda ostaju samo cevi za vazduh i moze da se pali :)

btw, znam gde obojica zivite :D stici ce vas gnev tunerska , kad tad :D

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Uto Nov 24, 2009 8:36 pm
od Gumetina
upalio :)

radi , shishti, ostalo da se resi par curkanja tecnosti za hladjenje, i moze da se tera kod auspuhdzije da se spoji dp sa ostatkom spuha :)

verovatno cu morati i restrikciju za ulje da ugradim na turbo jer je cini mi se 2mm malo previse :(

uglavnom, radi , shishti, vrishti.... ziv je :D

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Uto Nov 24, 2009 9:43 pm
od vnov
Odlična vest :yahoo: :yahoo: stavi neki video snimak. :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 25, 2009 3:22 am
od Gumetina
Slika

Slika

bice bice.... :P

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 25, 2009 5:20 pm
od Gumetina
Bio kod auspuhdzije, auto se sad , bukvalno ne chuje, imam nekih jos curkanja vode, da resim, i da malo natamburam oprugu WG-a ne bi li dobio PRETISAK :D

Izgleda da stvar funkcionise...

Ventilator i dalje kritican :(

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 25, 2009 5:36 pm
od Sasha
Bravo gumaboj :grin: :grin:
Imaš onih tankih univerzalnih ventilatora, mislim da bi jedan od njih mogao da stane ako ti je mesto problem.

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 25, 2009 6:09 pm
od darko qv
Kolega to je 2.0 u osnovi???

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 25, 2009 9:21 pm
od Player
1.8

@Guma

Pa normalno da se ne chuje kad je turbo toliko mali da nishta ni prolazi do auspuha :lol:
Brao care kraljevino brate tebra :D Kad cepamo gume, stici ce nas novi zakon pozhuri :)

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 26, 2009 12:26 am
od darko qv
Axa.....A,sta si radio po pitanju komp.???Mislim da je na 1.8 fabricka oko 10,a na turbo benz.je oko 8???............Interesuje me kako i to sredio...Sorryako je smor pitanje... ;) :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 26, 2009 2:27 am
od Player
Sve pishe u prvom postu na prvoj strani...
Komp. je 10.3:1 i ostaje takva jer se ide na mali pritisak sa malom turbinom.

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 26, 2009 10:41 am
od JaMaL
Kapiram da ti je palo na pamet da ne uzimas plasticni kineski ventilator... jer prema polozaju turbine moze ga istopiti lako... nadji neki metalni ako mozes...

i nadam se da si izracunao protok turbinskog kola prema izlazu tog motora na max obrtajima da ne ugusi auto na vishim obrtajima, tj. ako stvori preveliki backpressure imaces ozbiljan problem...

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Čet Nov 26, 2009 10:51 am
od darko qv
:thumbsup: ,svaka cast........Evo sad procitao sve........ :wave:

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 11:34 am
od Gumetina
Danas svratio Uros aka Svarglic, sa ventilatorom u ruci, marke SPAL :applause:
Slika
Svaka cast kolega, stvar je fenomenalna :D

Alfa je vozana malo, nema klipova, ima par slika i utisaka :
Pozitivan pritisak u voznji jos nisam video, tako da , od utiska, imam samo da kazem da auto vuce linearno skroz, a ne kao atmo alfa, koja ne ide, pa ide malo, pa ide, pa otkide do blokade, vec lepo kako sad tako do kraja... na turiranje na leru nisam uspeo da dobijem vise od 0.15bar-a sto mi govori da je turbo tu na granici da bude mali, ali je cool :)
Kocnice jos nisu legle, i nece skoro kolike su, ali vec sad koche "dumresh" oce oko da mi ispadne, malo je pedala tvrdja sto je dodalo malo vise osecaja u alfinu inace premekanu pedalu.
Sutra se u opticaj pusta Autogas, pa ce biti i vatrisanja , valjda :D


Slika

Slika

Slika

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 1:03 pm
od Viper
Ovaj majstor za auspuh mi poznat jer to radjeno kod Zikadja :confused: , moram ja doci to uzivo da vidim i da cujem kako to zvuci. :wave: :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 2:28 pm
od Bogdan156
Samo da pitam kakve se brojke ocekuju, nemoj da mislite da nisam citao celu temu, samo me mrzi da trazim. :)

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 5:16 pm
od darko qv
Sad sam gledao nesto oko Mi.Ta :quadrifoglio ,i ovaog novog 1750 tbi motora...kompresija je na jednog 9,na drugog 9.50.....tako da tvoj princip s malom turbinom ima i te kako smisla.....ne znam kolko ce to biti ks,ali oko 170 bi trebalo,a??? :thumbsup: :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 9:24 pm
od kilson
Ja bih racunao da je svakih 0.1 bara nekih +10% snage, pa bi sa celih 0.4 trebala biti na 200KS. Sama prica o snazi je nebitna, najbitnije je sto covek radi nesto sto do sada kod nas niko nije radio na atmo Alfi.

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 9:50 pm
od darko qv
Da,u pravu si....ali novitec kad preradi taj motor ima 200ks...zato sam i mislio da ovako u kucnoj radionici ima 170_180 :arflag :wave:

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 10:21 pm
od alfaskorpion
polako, bice ovo bole od novitec-a :twisted:

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pet Nov 27, 2009 11:16 pm
od darko qv
Xexexe...Daj Boze!!!!!!! :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 30, 2009 1:42 am
od Gumetina
TBi motor koliko sam ja do sad skontao ima precnik klipa 83mm (isto kao 2.0ts) a hod 80.5 sto je do sad nevidjen hod u TS 16v bloku od kojeg su nastali 1.4 1.6 1.8 i 2.0 ts motori.

dakle malo su skratili hod, a povecali klipec, i tako naostrili motor za obrtaje, stavili direktno ubrizgavanje i nadpritisak, sto je vec neko vreme logican izbor :)

Prednost tog motora u odnosu na ovaj nas stari je naravno fabricka pouzdanost, i direktno ubrizgavanje koje je ustedelo gorivo i oslobodilo koju ks vishe :)

btw blok i glava od tbi motora (ne cela glava vec prirubnice grana itd. jako ali jaaako lice da ne kazem iste su kao na 16v ts motoru, a zapremina od 1742cc je skoro pa isto kao kod 1.8ts koji je 1747cc :)

E sad, sto se brojki tice, 0.1bar bi u nekom vasionskom beztezinskom stanju moglo da ugura 10% snage u motor, ipak na planeti zemlji postoje neke zackoljice, a u zemlji srbiji posebno :(

dakle, mali turbo sa sobom donosi povecan backpressure , sto uslovljava drugu fazu da ne kazem zupcenje, tj drugi preklop, sto sa sobom vuce smanjen potencijal kroz obrtaje, a onda, varijator faze gubi smisao, opet zbog backpressure-a i druge faze, pa onda nemamo vise varijabilni usis tj usisnu granu itd. dakle dosta stvari sa originalnog 16v ts motora od "tvrdjenih" 140ks su pootpadale te se i snaga istog smanjila, a naravno sa obrtajima opada multiplikator snage i eto nas brzo tu odakle smo i posli i bez tog turba, samo sto imamo veci obrtni moment :) sto i jeste bio fazon :D

Tako da, ako napravim 150ks na tockovima, bez da nesto pukne crkne, i slicno, smatram da sam uspeo :D

Mislim da nisam alav, i da ce biti sve ok, evo vozam se par dana, za sad sve radi i drzi, malo se lece neke gluposti od problema i generalno stavlja sve na svoje mesto, da nista ne zapinje ne kachi i slicno. u startu je dosta dobro sve smisljeno i simulirano tako da se sprava onako, dosta fino uklopila :)

Prvi utisci iz voznje su da , NEMA nekog power-a koji bi se mozda ocekivao, ali je to koliko toliko i normalno , jer je ecu nastelovan iz glave , bez veze...

Interesantno je jos da auto nema one cudne prilive snage kroz obrtaje kao atmo, kad preklopi varijator i grana, nego lepo linearno od 2000rpm pa do kraja :) i zvuk nema veze sa zivotom, sve nesto chudno , kao audi neki se chuje :D

Uskoro klip i jos slika :)

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 30, 2009 1:50 am
od kilson
:rotfl: Kad se setim ranijih turbo konverzija i ove sada, dolazim do zakljuchka da radish kao da hodash po kokoshijim proizvodima. Sta je sa pritiskom, nadje li neki boostmetar? :D

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 30, 2009 2:13 am
od Gumetina
iskustvo matori , sta reci :)

boostmetar jos koristim za merenje krvnog pretiska, meri 0.4bar-a samo je u mmHg :) pa je smor za racunanje :)

ma vozio sam 2 dana bez creva na WG, zamisli, al srecom spade neko crevo :)

zarazan zvuk, jbg, shhhhhhhh,sssssssssssss...... :D

jako chudno, nekako neprirodno :D

Tek sa turbom osetis ustvari, koliko ti Drive by Wire zagorchava zivot, da ne kazem bosch moronik sa Torque based sistemom ubrizgavanja... je8o ga konstruktor ! :banghead: