Stranica 3 od 3
Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 2:22 pm
od Darko_NS
@vnov hvala.. koliko kostaju delovi i ruke za reparaciju varijatora??
i da primetio sam kod ove alfe, da posle ostrije voznje od 15-20 min, temperatura na satu bila 70 stepeni, znam da bi radna trebalo da bude 90, moguce onda da je termostat??? ali ako je 4000 din, onda nije velika investicija
i sto se tice svecica, njih obavezno menjati na 100.000km, ili kad pokazu znake slabosti??
izvinte sto sto imam ovoliko pitanja

Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 2:34 pm
od vnov
Ruke oko 50e (kako gde toliko ja plaćam), set za reparaciju oko 600din.
Kad radiš OBAVEZNI veliki servis menjaju se i svećice.Nemoj da se igraš ko zna koliko je auto stvarno prešao i kada je radjen servis.
Re: 147 vs 156
Poslato: Pet Avg 21, 2009 10:42 am
od Darko_NS
stigao auto juce, pa cu jos malo da vas davim
isao sam na dijagnostiku, nasao je samo jednu gresku, na l.sondi, memorijska greska, obrisana je, pa cemo proveriti
da li ce se za par dana ponovo pojaviti, jel se neko susretao sa tim??
posle podne ide na pregled kod mehanicara, pa cemo videti u kakvom je stanju, da ne pricam odokativno sad
Re: 147 vs 156
Poslato: Pet Avg 21, 2009 2:48 pm
od Darko_NS
bio sam sad i kod mehanicara da pogledamo auto na dizalici, diskovi i plocice su dobri, ne treba nista da se radi, trap je isto ok, samo napred balans stangla lupa, sto se cuje i u voznji
sta savetujete remont ili nova (skupa je, oko 9000din)
u sledecoj turi se radi ulje, filteri, klima, i pregled motora, svecica, kaiseva, varijatora...itd
Re: 147 vs 156
Poslato: Pet Avg 21, 2009 3:38 pm
od vnov
Ma kakva nova samo menjaj gumice, ja sam kupovao čini mi se oko 1000 din kom.auto stil cvijićeva 93 Beograd 011/276-63-43.
Re: 147 vs 156
Poslato: Pet Avg 21, 2009 3:56 pm
od Darko_NS
onda definitivno remont
primetio sam danas kad sam vozio po ovoj vrucini da mi na meracu za temperaturu uglavnom pokazujem oko 70c, znam da bi radna temperatura trebala da bude 90... to je verovatno do termostata, nov je u radnji 2500din
Re: 147 vs 156
Poslato: Pet Avg 21, 2009 4:45 pm
od vnov
E sad što se tiče termostata nemoj da štediš ja sam uzeo BEHR, to bi trebalo da je prva ugradnja i da kucnem u drvo još radi e sad izbor je samo tvoj.
Re: 147 vs 156
Poslato: Sub Avg 22, 2009 12:18 am
od Darko_NS
u ponedeljak resavam balans stanglu i termostat

jos jednom hvala na informacijama
negde sam citao, ne znam gde, da kod twin sparka treba redovno cistiti leptir gasa ili usisa ne znam koji je tacan naziv??? primetio sam da kada ubacim u drugu na nizim obrtajima, kao da ima neku knedlu i onda tek povuce, jel to zbog toga??
by the way odusevljen sam sa 156, auto je neverovatan, za klasu bolji od 147
udobniji je, bolje lezi.. pogotovo mi se svidja sto je benzinac, u leru se bukvalno ne
cuje.. sad kad sednem u jtd kao da sam u traktor seo
Re: 147 vs 156
Poslato: Sub Avg 22, 2009 7:03 am
od Viper
Lepo sam ti ja rekao da sednete u 156 i provozate se, sad vidis i sam da nisu prazne price.

Re: 147 vs 156
Poslato: Sub Avg 22, 2009 9:39 pm
od ZEPP 46
ee...Darko..em 156...em nije "traktor"..a zamisli da je 1.8 ili 2.0...šta li bi tek onda rekao

!!
By the way..kako reče VNOV..termostat BEHR,mada prvo nađi ovde temu o termostatima

!!
Re: 147 vs 156
Poslato: Sub Avg 22, 2009 10:12 pm
od vnov
I što pre da predstaviš lepoticu u virusu.
Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 23, 2009 8:56 am
od Darko_NS
da, mogu da zamislim, da je 2.0 bio bi show
mada i ovako sam prezadovoljan
naravno predstavicu auto, samo da ga operem, ispoliram
jel znate nesto u vezi ovoga, da bi znao sta da kazem mehanicaru sutra
negde sam citao, ne znam gde, da kod twin sparka treba redovno cistiti leptir gasa ili usisa ne znam koji je tacan naziv??? primetio sam da kada ubacim u drugu na nizim obrtajima, kao da ima neku knedlu i onda tek povuce, jel to zbog toga??
Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 23, 2009 9:27 am
od Viper
Ja sam na mojoj 2.0TS cistio leptir jer mi je oscilovao gas na leru, ako ima kneglu, rekao bih da je mozda protokomer los a moze biti i da su dizne zaprljane.
Uglavnom uradi dijagnostiku, mislim da je to najjednostavnije resenje da se utvrdi sta zeza.
Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Okt 13, 2009 10:39 am
od SCHUMACHER
Da pitam ovdje da ne otvaram novu temu:
Je li tacno da svaka 156 pored ABS-a ima i neki senzor/uredjaj za raspodjelu sile kocenja pri ulasku u krivinu?