



A za ovo sta bi dao eeeee



Ako je zakon kao u SRB mozes da uvezes sprinta napravljenog pre 1980 a jos malo i pre 1981 kao oldtajmer a ne kao regularan auto.StefanMih napisao:huh, odavno sanjam o Sprintu![]()
U CG ga nema, uvoz nije moguc...da je drugachije ovo bi mogao biti dobar pochetak -> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4261955&show=1
U tu pricu sa limarijom,zaista verujem.Kupio sam je 98 (ona je '85) i vec je radjena limarija,a posto sam je kupio od prijatelja pouzdano znam da auto nije bio havarisan.Ja sam je radio 2003 ce,i evo i sad je pokazala rdju na nekoliko mesta.Ali i povrh svega,kad je god vidim na parkingu,viknem bella bellissimaJurke napisao:Citajuci komentare ponosnih vlasnika iz celog sveta, donosi se zakljucak da skoro svi u visine dizu lezanje Sprinta na putu, upravljanje, snagu motora, a zvuk boxera posebno, zatim dobru poziciju za volanom i na kraju najvise hvaljeni osecaj za vreme voznje. Skoro svi kazu da je jako zabavan za voznju(sto mi vec znamo, jel tako
)
Od mana navode sitne probleme u toku eksploatacije tipa, spali kederi, crko mehanizam za otvaranje stakla, prednje plocice se brzo trose(a pitam se zasto) itd.
Ali, kao sto mnogi znaju, njena najveca mana bila je korozija. I to u velikim kolicinamaCak se prica da su rdjali na prekookeanskim brodovima, dok su putovali iz Italije u inostranstvo, ali to meni deluje totalno neverovatno, tako da sam to uzeo s rezervom. Ali toj tvrdnji u prilog ide i cinjenica da su za limariju koriscene table lima kupljene od nase brace Rusa, sto bi objasnilo donekle svu onu rdju, ali samo donekle.
Eto toliko, da ne pametujem previse. Fanovima ostaje da se nadaju mozda nekom novom Sprintu, koji bi jos vise podsetio na vozne osobine ovog "Ferarija za siromasne" kako rece jednom jedan nas kolega sa foruma.