Stranica 3 od 5

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:35 pm
od Gost
killaz napisao:Aj sad na merenje pretiska, mada sumnjam da je pumpa obzirom da auto radi ok kad se zagreje.
Suvisno je reci da je znatna razlika u otporu i trenju u hladnom i vrucem motoru! Vruc motor se mnogo lakse vrti i shodno tome mu treba i nesto manje benzina da bi se vrteo, a s druge strane koliko znam na protokomer nema uticaja da li je vruce ili hladno.
Shodno tome opet glas za dotok benzina tj. pumpu

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:44 pm
od imandic
Iskustvo sa kolegom (145, 98 god, 1.5.5 Ecu, protokomer sa 5 zica):

- ujutro upali, da gas, auto se ugasi, da lagan gas, auto oce da umre...i tako jedno 5 minuta...auto ne moze da se pokrene...i onda problem sve manji i manji...za 10 minuta moze da vozi potpuno normalno...

i tako svaki dan...

Posle zamene protokometra, sve proradilo normalno...Kakav uticaj temperatura motora ima, ne znam, ali sam video svojim ocima...
Kod mene je sa 5 pinova, broj na kucistu je 0280 218 019
Uh, znaci mozda i meni posalju taj...Pu al bije maler...A lepo sam im rekao da je maj 98 i da je 2.10.4 ECU...

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:56 pm
od igorkrnic
Pa ne vidim cemu dileme i dalja rasprava ako sam ja napisao sta sam sve radio i da sam resio problem protokomerom i svecicama (bosch nece na hladno lepo raditi u tspark, samo NGK)
Jbg sredi da ti posalju protokomer za tvoj motor pa ostavi par dana, vozaj se i trebalo bi da radi.

Poslato: Sre Apr 02, 2008 12:13 am
od Dora
Da proba

Poslato: Sre Apr 02, 2008 12:30 am
od kilson
vlada napisao:Suvisno je reci da je znatna razlika u otporu i trenju u hladnom i vrucem motoru! Vruc motor se mnogo lakse vrti i shodno tome mu treba i nesto manje benzina da bi se vrteo...
Koliko je to manje benzina u odnosu na hladan motor? :lool:

Poslato: Sre Apr 02, 2008 12:52 am
od Dora
Nisam hteo da komentari

Poslato: Sre Apr 02, 2008 1:34 am
od igorkrnic
Pa upravo to sto si ti gore napisao iziskuje kojekakve majstore i trosenje para koje sam ja vec prosao i bez uspeha nego lepo protokomer i svecice resile problem, meni ja ovo moje resenje itekeko merodavnije od silnih strucnih misljenja majstora iz ovlascenih serverisa koji blago receno nemaju pojma kad je neki gremlin u pitanju :)
Examiner je glupa sprava jer ja nikad nisam imao nikakve greske al eto imao sam opelov protokomer i bosch svecice :) a zamisli majstori iz ovlascenog servisa mi to i stavili...

Poslato: Sre Apr 02, 2008 7:49 am
od Dora
Examiner je izuzeztno korisna sprava, uop

Poslato: Sre Apr 02, 2008 7:56 am
od Gost
slazem se, nisu male pare da bi se igrali sa tim, e kupi to je sigurno :(

@ivan
Sto se tice tehnickih podataka koje si trazio uspeo sam nesto da iskopam...


Slika


Slika
a s druge strane koliko znam na protokomer nema uticaja da li je vruce ili hladno.
@vlada
nemoj neko da te cuje :shock:

Poslato: Sre Apr 02, 2008 3:34 pm
od imandic
Slazem se sa Dorom u potpunosti...

Ali sa druge strane, u Kragujevcu i okolini ja ne znam majstora koji bi ovo resio na neki normalan nacin. Pod normalnim mislim da mu odvezem auto, ostavim mu, i da me pozove kada zavrsi...A da pri tome ne zameni pola auta i naplati mi toliko da mogu da kupim polovnog YUGA u dobrom stanju sa ALU felnama i navlakom na volanu.

Evo jos jednog primera:
Prijatelj kupio Golfa4, polovnog, koji je prilicno lose radio i trosio dosta.
Otisao covek u A-Market, zastupnika i dilera .narodnih automobila. za KG i okolna sela.

Oni ga bljucnuli na dijagnostiku, videli da je problem sa smesom i zamenili mu obe L-sonde.

Auto i dalje lose radi i trisi mnogo. Covek otiso kod njih, oni kazu: crko protokomer, zamenili mu i to...Auto i dalje lose radi i mnogo trosi....
Nisam se video sa njim, tako da ne znam sta se dalje desavalo...Ali su verovatno nasli da jos nesto ne valja...

Ja tipujem na ventil za ler gas, radi bas nestabilno na leru, ali necu da se mesam a i da hocu, ne bi me slusao, samo ovlasceni servisi znaju znanje po njegovom...

U savkom slucaju, mnogo mi je bolje da na ovaj nacin nadjem sta je problem, nego da odvezem negde gde ce da menjaju redom delove, u obrnutom smeru, i traze problem.

Sto se mog problema tice, stigo mi protokomer, naravno sa 5 kablova...Pozovem KIM i oni kazu da nema problema, mogu da vratim a imaju i BOSCHov model za moj auto, oznake: 0 280 217 111 za 6200din...
Pohvalio bih ih ovim putem...A i cena je ekstra...Ovi prevaranti ovde prodaju isti za 170E i to moram da cekam 7-10 dana...

A ne budem lenj nego pogledam protokomer u mom autu, broj nema veze sa ovim (znaci ne kuciste, vec sam protokomer)...618 ... ... nesto potpuno bez veze...

Ocekujem u petak pravi protokomer, pa cemo videti sta ce se desiti...U svakom slucaju, posto sadasnji protokomer sigurno nije odgovarajuci, bar cu da skinem to sa liste problema.

Poslato: Sre Apr 02, 2008 5:07 pm
od igorkrnic
Ja sam ti lepo rekao, samo proveri i svecice, i strpi se malo kad zamenis protokomer, nece ti odmah proraditi, trebace par dana, mada mozda je tako kod mene jer je noviji motor, uostalom videces.

Poslato: Pet Apr 04, 2008 12:24 pm
od imandic
Stigo novi protokomer, probacu danas kako se ponasa...A ovaj stari ima oznaku 670 16 3 A 520, po ovom broju ne mogu da ga nadjem na BOSCHovom sajtu...

Poslato: Pet Apr 04, 2008 12:55 pm
od igorkrnic
Zato sto nije za tvoj motor

Poslato: Pet Apr 04, 2008 1:40 pm
od imandic
Ne mogu da ga nadjem na BOSCHovom sajtu ni za jedan motor...

Poslato: Pet Apr 04, 2008 2:08 pm
od kilson
Jesi li siguran da si dobru oznaku ochitao?

Poslato: Pet Apr 04, 2008 3:38 pm
od imandic
Evo ga pored mene...

Poslato: Pet Apr 04, 2008 4:58 pm
od Gost
koji je broj uloska?

Poslato: Pet Apr 04, 2008 7:24 pm
od imandic
Stari je ulozak, nisam ga menjao uopste...Mrzelo me da skidam (odnosno vracam) one originalne

Poslato: Pet Apr 04, 2008 9:17 pm
od Dora
Ulo

Poslato: Pet Apr 04, 2008 9:26 pm
od imandic
:)

Prethodni protokomer:
Na ulosku je broj 670 16 3 A 520, BOSCH
A na kucistu je 0 280 217 111.
Nema uzareno vlakno vec keramicku plocicu.

Novi protokomer:
Na ulosku nema nikakv broj ili oznaku (verovatno je original BOSCH iz kine).
Na kucistu je 0 280 217 111
Sistem je kao sa uzarenim vlaknom, ali umesto vlakna je mali grejac (lici na diodu, a iza njega je onaj davac temperature (koji je isti kao i dioda)

Poslato: Sub Apr 05, 2008 1:25 am
od igorkrnic
Jesi ti to ugradio ziv bio? :D

Poslato: Sub Apr 05, 2008 11:33 am
od Gost
koji motor u pitanju?

Poslato: Sub Apr 05, 2008 1:43 pm
od imandic
Nikakve promene sa novim protokometrom...
Ler...dam gas...ugusi se motor, cuje se detonacija (eksplozija kao na plinu) i tek onda krene da dize obrtaje...Kada se zagreje, ovo se desava sve redje i redje, dok na se ne desava uopste na radnoj temperaturi.

Sta je fazon kod cekanja da proradi novi protokomer? Jel treba da cekam par stotina km ili ne?

Za Saby: 1.6 TS 98god., 88kw, 2.10.4 Ecu...

Sa normalnim plinom radi auto super. Bez zastajanja pri davanju gasa.
Sa sekvencijalnim plinom auto isto zeza, ali mnogo manje...Nema eksplozija, ali se ugusi sa lera, pa tek onda pocne da dize obrtaje.

Poslato: Sub Apr 05, 2008 1:58 pm
od Dora
[quote="Dora"]Da proba

Poslato: Sub Apr 05, 2008 2:04 pm
od imandic
OK, sad cu ga pocepam do Batocine i nazad i opet do Batocine i nazad...

Hvala Dora...

P.S.
- Radjen reset (otkacen akumulator celu noc)
- Nema gresaka u memoriji
- Vozen auto na benzin bar nedelju dana (igrao sam se sa nekim glupim sekcencijalnim posle toga)
- Ne znam za podpritisak...Provericu
- VISA pokazuje nekoliko stepeni manju tempetraturu nego sto je spoljna (probao i sa drugim davacem temperature vazduha, sa drugim razlika je nekih 3-4 stepena u plusu)
- Lambda radi OK, varira od .2 do .8 volti na leru (par puta u sekundi), kad dam gas drzi na 0.2 nekoliko sekundi pa poraste...kad otpustim gas ide suprotno...

Promena motora? Ma jok, auto ide u Lepenicu direktno...