Stranica 3 od 3

Poslato: Sub Apr 28, 2007 11:10 am
od superfly tnt
BOOST napisao:
killaz napisao: Ako se ne varam 100Kg olakshanja ekvivalentno je dobitku od +13KS...
na osnovu digitrona dizanje snage za +260KS u odnosu na standardni motor
je ekvivalenat olaksanja od 20X100Kg = 2000KG.

Daklem, posto si .smrsho. auto za najmanje 2000KG nije mi jasno na chemu ces sedeti i sta ces voziti :joker: :shrug:
to je jako grubi izracun, ali nitko nije rekao da olaksanje od 200kg znaci 26 konja vise.

Poslato: Sub Apr 28, 2007 2:04 pm
od Gost
covek se zeza... :lool:

<1 t

Poslato: Sub Apr 28, 2007 8:06 pm
od Gost
Vidi ovaj link mozda dobijes neku ideju za skidanje kilaze
http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=1999

Poslato: Sub Apr 28, 2007 11:46 pm
od superfly tnt
pratim taj forum i vec sam vidio tu trenticu, svaka mu cast na driftevima sa fwd. samo sto mi se cini da mu zamasnjak bas i nije najbolje rjesenje(rupe blizu centra su beskorisne), ali ovo sa plexijem je super, auspuh odlicno odradjen ;)

Poslato: Pon Apr 30, 2007 10:01 pm
od Gost
A da poskida

Poslato: Pon Apr 30, 2007 10:30 pm
od superfly tnt
bez branika si ubijem aerodinamku a bez farova nemogu vozit, u hr su obavezna svjetla i po danu.

mozda nisam napomenuo ali to mi je auto za svaki dan, mora zadrzat donekle funkciju .

Poslato: Pon Apr 30, 2007 10:49 pm
od Gost
Znam, i ovde su svetla obavezna, ali sam mislio vi

Poslato: Pon Apr 30, 2007 10:55 pm
od superfly tnt
da za drift je ok, cak i ako pokupis zastitnu ogradu bit ce manja steta, a mozda i veca. :lool: ali evo idem u nedelju na grobnik a to ce bit na ciljnoj 5 i blokada 190kmh a tu bi mi pomoglo malo aerodinamike, nabavio sam neke amortizere sabijene , hod kad skocis na auto je 1cm, neupotrebljivo u gradu ali na stazi :twisted: . i 2 gume za poderat. bice veselo.

Poslato: Pon Apr 30, 2007 11:04 pm
od ljube-kugla
ma povadi farove i stavi neke mini plasticne samo da sijaju a pozadi par dioda radi reda,potrazi ruske gume sa lada ili tajvanske,ja imam ove tajvanske (federal) izuzetne su za drift,kad 1.6 moze onako zapravo da zanese sa njima,kad trazis gume poneses srafciger i bockas gumu i trazi najtvrdju,da ne moras noktom

Poslato: Čet Jun 28, 2007 11:11 pm
od Gost
Pozdrav svima,

Samo da pitam dokle se stiglo sa ovim projektom, jako me zanima?

Pozz

Poslato: Pet Jun 29, 2007 7:12 am
od superfly tnt
trenutno sam tu di jesam. nesto dogovaram za plasticnu haubu. vrata su pripremljena tj sve izvadjeno iz njih i treba kupit lexan za prozore. to bi bilo to za sada. ja se iskreno nadam da cu bit negdje oko 1000kg tada. decki su vidjeli u novom sadu na sta auto lici. interijer je gotovo prazan.

Poslato: Pet Jun 29, 2007 8:36 pm
od Gost
Bok Stari! :cool
Sti

Poslato: Sub Jun 30, 2007 1:34 am
od superfly tnt
hehe skini one branike od americe, to djubre ima kila. onda se javi.

Poslato: Sub Jun 30, 2007 6:56 am
od Gost
Ma ne brini... ima

Poslato: Pon Avg 06, 2007 9:26 am
od Gost
update:

zameni glavni kocioni cilindar za aluminijumski sa 164ke...laksi je ;)

Poslato: Pon Avg 06, 2007 10:07 am
od Nigy
Odgovara bez prepravki? :plavi_sumnja:

Poslato: Pon Avg 06, 2007 10:19 am
od Gost
danas cu da ti potvrdim posto bi ja trebao da ga stavim...po recima mise i alekse tebalo bi da pajsuje ;)

Poslato: Pon Avg 06, 2007 8:01 pm
od superfly tnt
imas i aluminijske kod 75ica. kasniji modeli kojima je cilindar za zadnje kocnice blizi pedali a prednje su na kraju. zeljezni imaju obratno.

Poslato: Sre Avg 08, 2007 9:54 am
od Gost
@nigy
stavio od 164ke isti su i radi.

Poslato: Sre Avg 08, 2007 11:50 am
od Nigy
:applause: :plavi_voli: