Stranica 3 od 75
Poslato: Pet Jan 12, 2007 11:59 pm
od Gost
Kad ce vec jednom ta jubilarna treca strana?
Poslato: Sub Jan 13, 2007 7:23 am
od ljube-kugla
evo je treca,da ja sam skoro registrovao 1.6 porez je oko 3300 a registracija i prenos sa porezom 25000
Poslato: Sub Jan 13, 2007 10:45 am
od Sasha
@bojan77
Ne hvalis se da prodajes sektasicu?

Poslato: Sub Jan 13, 2007 12:10 pm
od Gost
Cisto da probam da vidim kakvo je interesovanje.
Nije mi nesto bas zapelo da je prodam.
Razmisljam da ubacim neki manji motor 2.0 TS ili karb. zbog registracije.
Ujedno ako neko ima tako nesto sa papirima mogli bismo da se dogovaramo.
Poslato: Sub Jan 13, 2007 12:14 pm
od Gost
Ljube imam iste onakve felne samo ne pasuju kod mene
Poslato: Sub Jan 13, 2007 12:36 pm
od superfly tnt
da malo je jeftinije to kod vas. ovdje je pravilo da se placa osiguranje po snazi, a cestarina po obujmu, koja nije uopce jeftina.
npr 1.6 alfa 75 ispada oko 450 eura sa 50% popustom
Poslato: Sub Jan 13, 2007 1:44 pm
od ljube-kugla
bojan77
sto jel kod tebe 5 rupa pa ne pasuju,imam kupca ako su iste kao moje,trzi drugar za bmw e30,daj neki kontakt telefon pa se dogovarajte
Poslato: Sub Jan 13, 2007 4:34 pm
od Sasha
superfly tnt napisao:da malo je jeftinije to kod vas. ovdje je pravilo da se placa osiguranje po snazi, a cestarina po obujmu, koja nije uopce jeftina.
npr 1.6 alfa 75 ispada oko 450 eura sa 50% popustom

dranje....
Poslato: Sub Jan 13, 2007 4:42 pm
od Gost
I ovde je isti princip obracunavanja, ali su iznosi manji.
Poslato: Sub Jan 13, 2007 8:52 pm
od Gost
superfly tnt napisao:da malo je jeftinije to kod vas. ovdje je pravilo da se placa osiguranje po snazi, a cestarina po obujmu, koja nije uopce jeftina.
npr 1.6 alfa 75 ispada oko 450 eura sa 50% popustom
au sibanje patuljaka i ludilo
pa tolko realno vredi taj ceo auto
Poslato: Ned Jan 14, 2007 12:24 am
od ljube-kugla
cujem od drugara sa tehnickog da je u najavi motor kao potrosni materijal,sto bi i bilo logicno
Poslato: Ned Jan 14, 2007 9:48 am
od superfly tnt
zato se i dogadjaju stvari kao u njemackoj, da kad cijena registracije nadmasi cijenu auta , mozes ga jedino poklonit. osim ako se radi o alfi 75
kod nas je masina rezervni dio, cak i sasija moze bit rezervni dio ako imas npr razbijenu ili trulu, mozes na temelju nje uvest drugu, i u prometnu se upisuju novi brojevi sasije. ali nda to prolazi razne provjere ateste i samo ti jos vade lovu iz djepa.
Poslato: Ned Jan 14, 2007 8:19 pm
od Gost
Motor se i tretira kao rezervni deo.
Naosnovu saobracajne moze da se uveze drugi motor koji se prijavljuje na carini,granicnom prelazu,a zatim se zavrsava papirologija ,carina porez itd. neznam bas sve detalje.
Konkretno za 75 ukoliko se ubacuje motor koji se vec ugradjivao fabricki nema potrebe za atestom,samo se ne tehnickom konstatuju novi podaci i menja se saobracajna.
Sto se tice karoserije sada se stvari malo komplikuju.Od pocetka godine moze da se uveze samo ona koja ispunjava evro 3 standarde,a do sada je mogla da se uveze bilo koja, samo je morala da bude bez trapova i motora, pa su bile moguce i one varijante carinis posebno na jednu saobracajnu i onda sve to lepo sklopis i resen problem.
Ljube imas sliku na Alfa piazzi ,tema felne 7x15 bojan77
TEL.063/8 963 055 mada s obzirom da sam ja u Jagodini to ti je malo daleko ako si iz BGD-a
Poslato: Ned Jan 14, 2007 9:22 pm
od ljube-kugla
imam jedno strucno pitanje da li su zvona od svih 75-icinih motora ista odnosno,zadnji nosac motora aluminijumski gde se srafi alnaser
Poslato: Ned Jan 14, 2007 9:24 pm
od ljube-kugla
bojan77
dacu drugaru broj pa ako mu odgovara javice se
Poslato: Pon Jan 15, 2007 6:10 pm
od Gost
Trebalo bi da se motor tretira kao rez. deo ,ali tako da brojevi vise nece biti vazni ,ali to je samo prica ko zna sta ce sve da bude .
Kako je krenulo verovatno cemo kao Nemci da upisujemo sve izmene na autu,felne ,gume, amorte itd. pa ce onda biti cudo.
Poslato: Pon Jan 15, 2007 9:33 pm
od ljube-kugla
znaci moja saobracajna ce biti bar tri lista,nosaci motora od tamica,auspuh od golfa dorada,kocnice od corse,rucica menjaca od yuga prepravljena,i hod je kao na sekvencijalnom na dodir,distanceri itd.,uspeo mi eksperiment sa rucicom menjaca,dobio sam ekstremno kratak,hod menjaca od prve do druge je hod ako prva-ler,ali se zato druga sad cuje na svakom saltanju,ubi sinhron,moram da ga menjam,cak i u prvu nekad zakrci,posto 130000 nije menjano ulje,kad sam ispustao bilo je kao gel,grejao sam menjac sa plinskom peci da se malo razredi i sipao sam 75/90 druga pesma odma se lepse saltao
Poslato: Uto Jan 16, 2007 2:46 am
od Gost
Dijelova nikad dosta pa sam poslikao 75-cu broj 3 koja je pro
Poslato: Uto Jan 16, 2007 8:25 am
od Gost
Tebi kao da cirkus gostuje u dvoristu kuce!
Daj Boze, pa da ti do proleca .zagrmi....

Poslato: Uto Jan 16, 2007 9:11 am
od Gost
@sira
Sta ces sa menjacem ?
Poslato: Uto Jan 16, 2007 11:30 am
od Nigy
@ sira
Vrlo sam voljan da postanem vlasnik ove instrument table...

Poslato: Uto Jan 16, 2007 5:33 pm
od TOXON
@sira
Ako kojim slucajem malo po blentavis pa slucajno pozelis prodati te amorte i opruge javi!, ne pitam koliko kosta!

Poslato: Uto Jan 16, 2007 10:46 pm
od ljube-kugla
jos jedan od eksperimenata je uspeo

Poslato: Uto Jan 16, 2007 11:14 pm
od Gost
Ima li neko servisno uputstvo za Alfu 75, 2.0TD.Neki ocev .prijatelj.(kolega), ima problema sa ubrizgavanjem, i zna da se ja bavim automobilima, a cuo je za to servisno uputstvo pa me sada juri da mu nadje.Kaze ce da casti, ako nadjem(Cokoladom, nadam se da ce biti MILKA)
Poslato: Sre Jan 17, 2007 12:45 am
od Gost
.Strvinari. jedni, svi bi pone