Stranica 3 od 8

Re: Giulietta

Poslato: Pet Avg 07, 2009 8:19 am
od kilson
Brate, ne znam shto si krenuo u remont tog motora kad mozhesh da uzmesh 2.0 i pljusnesh ga unutra za celih 130 eur sa sve duplim dvogrlim dellortom.

Shto bi kupovao nove ventile, jesu li ti iskrivljeni? :confused:

Re: Giulietta

Poslato: Pet Avg 07, 2009 9:06 am
od Vuk 166
A mogao je da ubaci i TS za malo vecu kintu...

Re: Giulietta

Poslato: Pet Avg 07, 2009 11:52 am
od Boza.aa
kaze ovaj lik na obradi da nisu nesto ali kao ako nema drugih mogu da se srede, a za motor realno bolje mi je da dam 150e za sredjivanje ovoga nego 130e za neki motor koji neznam ni u kakvom je stanju posto zna se kako se alfa vozi. A ima vremena i za drugi motor posto radim limariju kako treba bice kod mene vise godina a zeleo bi 1.8turbo ili 2.0ts a nisam znao da su toliko jeftini ti motori samo treba naci dobar jer ako za 20000 mora opet na rasturanje ne isplati se jedino da ga uzmes za 70e pa da ocekujes da mora na remont..

Re: Giulietta

Poslato: Sub Avg 08, 2009 3:50 am
od Isus
Ma šljiviš ubacivanje TS-a itd. Julka je zadnja alfa koaj je u svim primjercima proizvedena prije Fiata. U međuvremeu i oldtimer i kako priliči samo staromodno friziranje ide. Dva dupla dell Orto ili Weber 44 ispolirane jasno i čuvanje zadnje alfe s imenom a ne s brojem.

Re: Giulietta

Poslato: Sub Avg 08, 2009 5:09 pm
od Boza.aa
pazi ja nisam nikad video guliettu, do pre nego sto sam je kupio a meni se licno svidela zbog zadljeg kraja koji je originalan nevidjam ih uopste po ulicama pa jel zna neko koliko je ih ostalo u srbiji uopste nisam ni znao da je to toliko redak automobil, jedino bi njoj prosirio izduv i glavu pa stavio neki kompesor, mislim sa tim bi bila zmaj ali polako prvo da je provozam jedva cekam :cool:

Re: Giulietta

Poslato: Sub Avg 08, 2009 5:33 pm
od Boza.aa
samo pogledajte slika sve govori http://www.youtube.com/watch?v=2l76YT7KS50

Re: Giulietta

Poslato: Sub Avg 08, 2009 5:48 pm
od Boza.aa

Re: Giulietta

Poslato: Ned Avg 09, 2009 12:51 pm
od Blade
Boza.aa napisao:samo pogledajte slika sve govori http://www.youtube.com/watch?v=2l76YT7KS50
Pa jest kad ne razumem nista :grin:
Inace bas me zanima sta objasnjava klincu pretpostavljam ali opet :love: :arflag

Re: Giulietta

Poslato: Ned Avg 09, 2009 1:16 pm
od Boza.aa
Ma nista svi na kurs italianskog, ma vidis ko je reklamira moze se reci jedino da je u to vreme bio jedan od najboljih italianskih automobila. :arflag

Re: Giulietta

Poslato: Pon Avg 10, 2009 1:21 pm
od Trenta Tre
Slika

Slika

Re: Giulietta

Poslato: Pon Avg 10, 2009 8:23 pm
od REDZEP
Nisam gledao ali pretpostavljam da je rec o reklami de Lauda seda iz formule u Giuliettu...
Objasnjava klincu sistem zadnjeg vesanja i raspodelu mase...Da,jeste bio jedan od boljih auta,cini mi se da je reklama iz 77 ili 76..nisam siguran.Ipak ta osnova je iz 72.
Alfetta...

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 9:34 am
od Trenta Tre
Slika

Slika

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 9:56 am
od REDZEP
pa znam jednu, koja ce tako da izgleda kada se zavrsi :rotfl:

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 10:41 am
od JaMaL
Jedini problem sa njima je naci delove... 75-ica ima jos kako da se nadju... za giuliettu... veoma tesko... mislim sto se sminke i limarije tice... mehanike uvek ima, alfe se nisu menjale mehanicki mnogo od '54-te...

ne znam koja je najlaksa sasija... alfetta, giulietta ili 75... znam da je gtv najtezi... 50-60 kg je gtv sasija sama teza od 75...

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 11:40 am
od Boza.aa
kod mene konkretno u sabracajnoj pise 1080kg, ja mislim da je laksa od 75tice.

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 1:12 pm
od Trenta Tre
Giulietta:
1.3 & 1.6 : 1070kg
1.8 & 2.0 : 1100kg
2.0 TurboDiesel : 1230kg
2.0 Turbodelta : 1140kg

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 1:19 pm
od Vuk 166
Zbog cega je TD toliko tezak? :confused:

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 1:23 pm
od Boza.aa
ja sam cuo da je dizel motor u odnosu da bezinca iste kubikaze dizel uvek tezi sad zasto neznam

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 1:31 pm
od Vuk 166
Verovatno je malo tezi ali sigurno nema 130 kg vise.... :blink:

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 6:23 pm
od ljube-kugla
gusane glave su teske,a i blok je verovatno gusani ako nije onda su hilzne deblje i teze,i kad se nakarika pa debela bragasta 4x15+10+...+...=130kg

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 6:48 pm
od Vuk 166
Ne kazem ja da on nije tezi, ali recimo da prazna G bez motora ima nesto ispod 1000kg,kako onda G sa td motoram ima 1230kg? Ispada da je motor 230kg sto je malo nemoguce jer V6 24V ima 170kg a to je ipak dosta veci motor... :rolleyes:
Ipak mislim da tu postoji jos nesto ali mozda gresim,nista ne tvrdim sigurno... :rolleyes:

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 7:17 pm
od dekideki
2.0 16V je jedan od najtezih motora za Alfe... ako ne i najtezi.

Re: Giulietta

Poslato: Čet Avg 13, 2009 9:58 pm
od Isus
Grdi ( kaj je stvaljao 24 u 2.4TD veli d aje VM 2.4 dobroh 50kg teži od 24V)
16V aka gusnato govno je kičmolomitelj.

155 2.0 TS je 100KG lakša
od 155 2.0 16V TS


Punot toga ima na tom gusntom govnu.

Gusnati blok, pa dve balasne osovine koje isto nisu perca.

Tolko gusa za toliko osjetljivi motor.

Re: Giulietta

Poslato: Pet Avg 14, 2009 7:02 am
od Vuk 166
Wow,mislio sam da on ima 150kg max.... :blink: Cime li cu ga izvuci.... :rolleyes:

Re: Giulietta

Poslato: Pet Avg 14, 2009 11:01 am
od kilson
Chime i svaki drugi motor, flashencugom. Ili ga rastavljaj u komade pa deo po deo.. :D A to shto je neki motor veliki vizuelno nema veze kada se umesha pricha na relaciji gus-aluminijum.... :grin: