Stranica 3 od 22

Poslato: Sub Maj 13, 2006 10:27 am
od Gost
Polako, polako... ;)

Ko se zadnji smeje, najzadnji se smeje! :mrgreen:

Poslato: Sub Maj 13, 2006 5:30 pm
od Gost
Od ovog može da se rikne! :rotfl: :rotfl: hahahaha hahahaha

Poslato: Pon Maj 15, 2006 8:46 pm
od Gost
Pitanjce... nemam zadnji brisač (a i koji će mi :lool: ) jer imam spojler, pa me živo interesuje da li postoji već izvedena instalacija.... da li postoji mesto za motorčić ispod zadnje plastikice?

Da li bi se uopšte mogao ugraditi od spojlera :? ?

Poslato: Pon Maj 15, 2006 10:31 pm
od Gost
Pa kako nemas, ja imam i spojler i brisac! :?

Istina kad podignem brisac uspravno on malo zagrebe spojler, ali vrlo malo... Italijani... ;)

Poslato: Uto Maj 16, 2006 7:06 am
od Gost
Nemam nemam. stvarno. Video sam jos par njih bez pa reko cisto me interesuje...

Poslato: Uto Maj 16, 2006 10:23 am
od Gost
Pa da, evo pre pola sata sam video jednu bez spojlera i brisaca!

Mozda je u zavisnosti od godista...

Poslato: Pet Maj 19, 2006 8:02 pm
od Gost
imam prednje amortizere i opruge kratke ali ne znam da li su to njene opruge secene ili sabijane ili su kupljene zna li neko kako da prepoznam

Poslato: Pet Maj 19, 2006 8:23 pm
od Gost
Koje su ti boje opruge? Da nisu crvene?

Poslato: Sub Maj 20, 2006 5:20 pm
od Gost
ne cini mi se da su crne a mozda su samo prljave

Poslato: Ned Maj 21, 2006 10:44 am
od Gost
S obzirom na to da su Miloseve eibach opruge bile krace za 7 cm od stock a auto je nizi za samo 3 cm, znaci da su one i mnogo tvrdje!

E sad ako je opruga samo skracena onda ti je auto samo nizi a nije tvrdji, verovatno postoji velika sansa da na vecim nagibima kaci tocak unutra ili na lezecim...

Ne znam kako bi se ponasale da su sabijene, pretpostavljam da je to bolja varijanta i onda bi i one malo bile tvrdje... Ili ne bi...

Poslato: Ned Maj 21, 2006 11:00 am
od Gost
kolike su njene opruge kada su stock....

meni ne kace tockovi nego mi kaci ona zastitna plastika od ispod motora i to cak i kada malo agresivnije kocim ili udjem brze u krivinu...

koliko kostaju nove opruge okvirno

Poslato: Ned Maj 21, 2006 11:10 am
od Gost
Pa to bi morao da pitas u nekoj od prodavnica, ali na ebay ima za 164 Intrax lowering springs za $250 sto znaci da dve stock opruge kod nas ne bi trebale biti vise od 120 eura po nekoj mojoj proceni, a mozes uvek da obidjes auto otpade! E sad ne znam jesu li iste za 145 i 146...

Poslato: Ned Maj 21, 2006 10:03 pm
od Gost
@luci

tebi su ocigledno skracene stock opruge, cim tebi tocak lizne plastiku pri naginjanju...?
to nije najbolje resenje jer kao sto rece bojan, tebi je auto prakticno jos meksi sada nego pre skracenja opruga (jer imas manje spirala)...

p.s. koje gume i koji profil vozis?

Poslato: Uto Maj 23, 2006 12:30 am
od Gost
Koja je fora sa podizacima, kad otvaram i zatvaram levo staklo (prednje) onda rade koliko drzim dugme, a kad je otvoreno desno staklo onda samo pritisnem ovo levo i ono ide do kraja?!

A ponekad i dok je zatvoreno ovo desno, vozacevo staklo opet krene samo do kraja, ne znam u cemu je fora... :?

Poslato: Uto Maj 23, 2006 12:53 am
od Gost
Desno staklo treba da se pomera sve dok drzis prekidac.
Levo treba da ide do kraja(gore ili dole) ako sam pritisnes prekidac na kratko u zeljenom smeru (kako ti zatvaranje/otvaranje prozora ne bi oduzimalo vreme u voznji), ili da radi isto kao i levo ako prekidac drzis malo duze (recimo >1sec).

Poslato: Sre Maj 24, 2006 10:49 pm
od Gost
uz auto sam dobio uputstvo doduse na italijanskom pa mi je neupotrebljivo ali sam nasao kakve gume idu i te vozim 195/55/15..
kada sam ga uzeo bile su 205/45/15.....

ne cese meni guma nego ja imam 1.8 koji ispod motora ima zastitnu plastiku protiv prskanja ( silne sam pemenice promenio dok to nisam ukapirao :( ) i ona kaci put na kocenju ili agresivnom ulasku u krivinu..

koliko ja treba da imam krugova na stock oprugama??

Poslato: Čet Jun 08, 2006 12:51 pm
od Gost
Majstor BOB napisao:Pitanjce... nemam zadnji brisač (a i koji će mi :lool: ) jer imam spojler, pa me živo interesuje da li postoji već izvedena instalacija.... da li postoji mesto za motorčić ispod zadnje plastikice?

Da li bi se uopšte mogao ugraditi od spojlera :? ?
:cool Dobra pretpostavka . a i koji će mi . jer moje je iskustvo da na 146-jama brisač zadnjeg stakla apsolutno nije potreban.
Trust me! :dugokosi:
Prije par dana sam bio do ZG (i nazad) po kišnom vremenu i na (prije puta obrisano) zadnje staklo nije pala nijedna kap. Nevjerojatno! :shock:
Doduše, pičili smo sve autocestom...
:applause:

Poslato: Čet Jun 08, 2006 1:08 pm
od Gost
Da jako zanimljivo, zadnje staklo nikada nije prljavo i mokro, osim kad auto stoji dugo na kisi! Verovatno je zbog polozaja i aerodinamike...

195/55/15 su default gume za 146 2.0 ili 205/45/16, sve ostalo je malo igranje sa visinom! Cak i ta 16 spusti auto za celih 5 milimetara, a mogu samo da zamislim te 205/45/15... :?

Poslato: Čet Jun 08, 2006 1:13 pm
od Gost
ustvari, vozite mnogo brzo, pa kisa nema vremena da padne na zadnje staklo? uvek joj izmaknes za malo! zato ja imam problema s tim :shock:

hahahaha hahahaha hahahaha

Poslato: Čet Jun 08, 2006 1:37 pm
od Gost
Milos napisao:ustvari, vozite mnogo brzo, pa kisa nema vremena da padne na zadnje staklo? uvek joj izmaknes za malo! zato ja imam problema s tim :shock:

hahahaha hahahaha hahahaha
:roll: da brzo? prebrzo! :roll: zato naglasih - na autocesti :mrgreen:

*b*ga, al' me zato kiša uvijek dočeka u svakom gradu :shock:

Poslato: Čet Jun 08, 2006 2:25 pm
od Gost
salimo se malo crnka!
ista stvar je kod mene...

Poslato: Pon Jun 19, 2006 1:23 pm
od Gost
Slika

kakve oci ima, drzak pogled, a crna boja jos agresivnije deluje...

Problem Alfa 146 TD

Poslato: Uto Jul 04, 2006 11:42 am
od Gost
Imam dva problema na mojoj alfi.

Prvi problem mi je to sto je za nedelju dana potrosio skoro cijelo posudu glicerina i stalno mi se pali lampica za rucnu kocnicu,a auto koci extra.Sad me zanima sta bi to moglo da bude,da nije mozda posuda negdje prsla pa da ona popusta ili je nesto drugo(crijeva nevjerujem da su).

Drugi problem je sa kvacilom.Sinoc kada sam ga stisnuo da ubacim u brzini i pustio nije se vratio,a auto je normalno krenulo,kasnije kada sam htjeo da promijenim u drugu brzini pritisnuo sam ga i pomjerio se mozda za jedan centimeter,a kada sam ga pustio opet se nije vratio nego sam morao ja da ga vrcem.Pa me zanima sta bi to moglo da bude.

Inace sa ovakvim kolima sam sinoc otisao do Budve i vratio se normalno s tim sto me je ovo sa kvacilom zezalo dva,tri put,a lampica za rucnu se palila skoro stalno pri malo vecoj brzini.

Pozdrav.

Poslato: Uto Jul 04, 2006 11:57 am
od Gost
Prvo: proveri nivo kocionog ulja. Pa javi da li je ok?

Drugo: gde sipas glicerin?

Poslato: Uto Jul 04, 2006 11:58 am
od Gost
sto se tice rucne kocnice zeza te onaj mali prekidac na samoj polugi (rucici)

seljacka varijanta:
uzmes 100x dignes spustis, dignes spustis... i tako ga razradis da ne bi slusovao posto je uzasan kvalitet tih tastera na it automobilima... (udje prasina i ne radi kako treba)

druga kulturna varijanta je da razmontiras sve, ocistis taster, isprskas wd-om i vratis... ili promenis ceo taster novim...

imao sam isti problem sa lampicom na tabli za rucnu, onom prvom solucijom sam resio problem!