Ko se zadnji smeje, najzadnji se smeje!
Alfa Romeo 145/6
-
GostGo
- Drug Član

Post
S obzirom na to da su Miloseve eibach opruge bile krace za 7 cm od stock a auto je nizi za samo 3 cm, znaci da su one i mnogo tvrdje!
E sad ako je opruga samo skracena onda ti je auto samo nizi a nije tvrdji, verovatno postoji velika sansa da na vecim nagibima kaci tocak unutra ili na lezecim...
Ne znam kako bi se ponasale da su sabijene, pretpostavljam da je to bolja varijanta i onda bi i one malo bile tvrdje... Ili ne bi...
E sad ako je opruga samo skracena onda ti je auto samo nizi a nije tvrdji, verovatno postoji velika sansa da na vecim nagibima kaci tocak unutra ili na lezecim...
Ne znam kako bi se ponasale da su sabijene, pretpostavljam da je to bolja varijanta i onda bi i one malo bile tvrdje... Ili ne bi...
-
GostGo
- Drug Član

Post
Pa to bi morao da pitas u nekoj od prodavnica, ali na ebay ima za 164 Intrax lowering springs za $250 sto znaci da dve stock opruge kod nas ne bi trebale biti vise od 120 eura po nekoj mojoj proceni, a mozes uvek da obidjes auto otpade! E sad ne znam jesu li iste za 145 i 146...
-
GostGo
- Drug Član

Post
Koja je fora sa podizacima, kad otvaram i zatvaram levo staklo (prednje) onda rade koliko drzim dugme, a kad je otvoreno desno staklo onda samo pritisnem ovo levo i ono ide do kraja?!
A ponekad i dok je zatvoreno ovo desno, vozacevo staklo opet krene samo do kraja, ne znam u cemu je fora...
A ponekad i dok je zatvoreno ovo desno, vozacevo staklo opet krene samo do kraja, ne znam u cemu je fora...
-
GostGo
- Drug Član

Post
Desno staklo treba da se pomera sve dok drzis prekidac.
Levo treba da ide do kraja(gore ili dole) ako sam pritisnes prekidac na kratko u zeljenom smeru (kako ti zatvaranje/otvaranje prozora ne bi oduzimalo vreme u voznji), ili da radi isto kao i levo ako prekidac drzis malo duze (recimo >1sec).
Levo treba da ide do kraja(gore ili dole) ako sam pritisnes prekidac na kratko u zeljenom smeru (kako ti zatvaranje/otvaranje prozora ne bi oduzimalo vreme u voznji), ili da radi isto kao i levo ako prekidac drzis malo duze (recimo >1sec).
-
GostGo
- Drug Član

Post
uz auto sam dobio uputstvo doduse na italijanskom pa mi je neupotrebljivo ali sam nasao kakve gume idu i te vozim 195/55/15..
kada sam ga uzeo bile su 205/45/15.....
ne cese meni guma nego ja imam 1.8 koji ispod motora ima zastitnu plastiku protiv prskanja ( silne sam pemenice promenio dok to nisam ukapirao
) i ona kaci put na kocenju ili agresivnom ulasku u krivinu..
koliko ja treba da imam krugova na stock oprugama??
kada sam ga uzeo bile su 205/45/15.....
ne cese meni guma nego ja imam 1.8 koji ispod motora ima zastitnu plastiku protiv prskanja ( silne sam pemenice promenio dok to nisam ukapirao
koliko ja treba da imam krugova na stock oprugama??
-
GostGo
- Drug Član

Post
Trust me!
Prije par dana sam bio do ZG (i nazad) po kišnom vremenu i na (prije puta obrisano) zadnje staklo nije pala nijedna kap. Nevjerojatno!
Doduše, pičili smo sve autocestom...
:cool Dobra pretpostavka . a i koji će mi . jer moje je iskustvo da na 146-jama brisač zadnjeg stakla apsolutno nije potreban.Majstor BOB napisao:Pitanjce... nemam zadnji brisač (a i koji će mi) jer imam spojler, pa me živo interesuje da li postoji već izvedena instalacija.... da li postoji mesto za motorčić ispod zadnje plastikice?
Da li bi se uopšte mogao ugraditi od spojlera?
Trust me!
Prije par dana sam bio do ZG (i nazad) po kišnom vremenu i na (prije puta obrisano) zadnje staklo nije pala nijedna kap. Nevjerojatno!
Doduše, pičili smo sve autocestom...
-
GostGo
- Drug Član

Post
Da jako zanimljivo, zadnje staklo nikada nije prljavo i mokro, osim kad auto stoji dugo na kisi! Verovatno je zbog polozaja i aerodinamike...
195/55/15 su default gume za 146 2.0 ili 205/45/16, sve ostalo je malo igranje sa visinom! Cak i ta 16 spusti auto za celih 5 milimetara, a mogu samo da zamislim te 205/45/15...
195/55/15 su default gume za 146 2.0 ili 205/45/16, sve ostalo je malo igranje sa visinom! Cak i ta 16 spusti auto za celih 5 milimetara, a mogu samo da zamislim te 205/45/15...
-
GostGo
- Drug Član

Post
Problem Alfa 146 TD
Imam dva problema na mojoj alfi.
Prvi problem mi je to sto je za nedelju dana potrosio skoro cijelo posudu glicerina i stalno mi se pali lampica za rucnu kocnicu,a auto koci extra.Sad me zanima sta bi to moglo da bude,da nije mozda posuda negdje prsla pa da ona popusta ili je nesto drugo(crijeva nevjerujem da su).
Drugi problem je sa kvacilom.Sinoc kada sam ga stisnuo da ubacim u brzini i pustio nije se vratio,a auto je normalno krenulo,kasnije kada sam htjeo da promijenim u drugu brzini pritisnuo sam ga i pomjerio se mozda za jedan centimeter,a kada sam ga pustio opet se nije vratio nego sam morao ja da ga vrcem.Pa me zanima sta bi to moglo da bude.
Inace sa ovakvim kolima sam sinoc otisao do Budve i vratio se normalno s tim sto me je ovo sa kvacilom zezalo dva,tri put,a lampica za rucnu se palila skoro stalno pri malo vecoj brzini.
Pozdrav.
Prvi problem mi je to sto je za nedelju dana potrosio skoro cijelo posudu glicerina i stalno mi se pali lampica za rucnu kocnicu,a auto koci extra.Sad me zanima sta bi to moglo da bude,da nije mozda posuda negdje prsla pa da ona popusta ili je nesto drugo(crijeva nevjerujem da su).
Drugi problem je sa kvacilom.Sinoc kada sam ga stisnuo da ubacim u brzini i pustio nije se vratio,a auto je normalno krenulo,kasnije kada sam htjeo da promijenim u drugu brzini pritisnuo sam ga i pomjerio se mozda za jedan centimeter,a kada sam ga pustio opet se nije vratio nego sam morao ja da ga vrcem.Pa me zanima sta bi to moglo da bude.
Inace sa ovakvim kolima sam sinoc otisao do Budve i vratio se normalno s tim sto me je ovo sa kvacilom zezalo dva,tri put,a lampica za rucnu se palila skoro stalno pri malo vecoj brzini.
Pozdrav.
-
GostGo
- Drug Član

Post
sto se tice rucne kocnice zeza te onaj mali prekidac na samoj polugi (rucici)
seljacka varijanta:
uzmes 100x dignes spustis, dignes spustis... i tako ga razradis da ne bi slusovao posto je uzasan kvalitet tih tastera na it automobilima... (udje prasina i ne radi kako treba)
druga kulturna varijanta je da razmontiras sve, ocistis taster, isprskas wd-om i vratis... ili promenis ceo taster novim...
imao sam isti problem sa lampicom na tabli za rucnu, onom prvom solucijom sam resio problem!
seljacka varijanta:
uzmes 100x dignes spustis, dignes spustis... i tako ga razradis da ne bi slusovao posto je uzasan kvalitet tih tastera na it automobilima... (udje prasina i ne radi kako treba)
druga kulturna varijanta je da razmontiras sve, ocistis taster, isprskas wd-om i vratis... ili promenis ceo taster novim...
imao sam isti problem sa lampicom na tabli za rucnu, onom prvom solucijom sam resio problem!
