Stranica 3 od 7
Poslato: Pon Mar 13, 2006 11:57 am
od Gost
Pogledaj samo kako izgleda taj civic od 19000 evra...
Brera nema tako lose rezultate a izgleda mnooooooogo dobro, mislim pogledaj samo par postova iznad sliku sto nam je Fris75turbo ljubazno prezentovao. Meni je sasvim ok sto Brera kosta kao 2 Civic-a.
Poslato: Pon Mar 13, 2006 12:05 pm
od kilson
Nova platforma, znatno tezhi automobil... Shta ti nije jasno u celoj prichi? Btw, kakve veze civic ima sa Brerom - prosvetli nas mitrose?
Recimo u optici imash socijalni dioptrijski okvir koji koshta 10 eur sa dioptrijskim staklima na suprot njemu imash recimo Christian Dior koji sa istim staklima koshta 20 puta vishe... I?
Mislim da ce ti ovo neshto reci:
Code: Obeleži sve
Brera RX8 350Z
kg 1630 1315 1535
KS 260 231 301
Potencijal Brere lezhi u nechemu shto ce tek dozhiveti svoju premijeru, a vezano je za oznaku GTA i trichavih 680Nm u seriji, opushteno.
P.S. Shta reci o Nemcima chiji su chasopisi vec osudjeni za neonacizam?
Poslato: Pon Mar 13, 2006 12:54 pm
od Gost
killaz napisao:Nova platforma, znatno tezhi automobil... Shta ti nije jasno u celoj prichi? Btw, kakve veze civic ima sa Brerom - prosvetli nas mitrose?
Recimo u optici imash socijalni dioptrijski okvir koji koshta 10 eur sa dioptrijskim staklima na suprot njemu imash recimo Christian Dior koji sa istim staklima koshta 20 puta vishe... I?
Mislim da ce ti ovo neshto reci:
Code: Obeleži sve
Brera RX8 350Z
kg 1630 1315 1535
KS 260 231 301
Potencijal Brere lezhi u nechemu shto ce tek dozhiveti svoju premijeru, a vezano je za oznaku GTA i trichavih 680Nm u seriji, opushteno.
P.S. Shta reci o Nemcima chiji su chasopisi vec osudjeni za neonacizam?
Mislio sam da ce Brera postaviti vise vrednosti u brzini prolaska kroz krivine i na stazi.
Nisu mi jasne potanke vrednosti ponasanja u voznji,odnosno niska granica kapituliranja vesanja.Od Alfe sam ocekivao nesto agilnije auto,a ne mrcinu od 2 tone!
Civic sam uzeo,onako,kao primer agilnosti-zar ne bi trebalo to da bude i Alfa?
Malo je previse 40.000e samo da bi se divio prednjem kraju,bez obzira na stil.
Ali opet-prvo se pozivam na nemacku neobjektivnost (mada nemaju razloga da vise .vole. mazdu ili nissan)-nisam je licno vozio,pa ne znam,a ne verujem u nemacke novine!
Poslato: Pon Mar 13, 2006 1:11 pm
od starac vujadin
Citao sam i test u auto motor und sportu sa Nissanom 350z. Tu je Alfa prosla nesto bolje, ali joj zameraju preveliku potrosnju i tezinu (normalno...). Za razliku od Auto Zeitunga ovde su hvalili donji postroj i izvanredno podesenu elektroniku za stabilnost koja se dozirano i neprimetno ukljucuje samo kad je potrebno...
Jedan povoljan tekst je bio u Sport Autu gde je bio veliki uporedni test integralnih pogona na nekoliko sportskih automobila. Brera je imala odlicne pokazatelje i sveukupno je bila na drugom mestu, iza Golfa R32, a ispred i Carrere, Audija RS4 i mnogih drugih. Samo da ponovim ovo je bio test pogona ne kola u celini!
Ocigledno je da Brera nije .sportski lakoatleticar., vec jedan udobni .tourer. koji ide na pojavu, udobnost, a ne perfomanse. Ono sto je ocigledno takodje je da ce novi sestak 3.2l morati da dozivi jos dorada i poboljsanja snage, potrosnje, obrtnog momenta i to mislim u osnovi, a ne samo dodavanjem kompresora. Ni Arese V6 kada se pojavio sa karburatorima u Alfi 6 nije odusevio, pa se sve promenilo sa injectionom i jos nekim modifikacijama.
Sto se tice tezine, prethodni CEO Alfe Kalbfel, koji je sada sef Maseratija je rekao da ce ozbiljno da porade na smanjenju tezine.
Ipak, i pored svega lepog i dobrog kod Brere svaki ljubitelj bi vise voleo bolje perfomanse, tako da to svakako predstavlja razocarenje. Stari dobri GTV 3.2 je sa 240ks isao 255km/h i ubrzavao pola sekunde brze do 100.
Poslato: Pon Mar 13, 2006 1:25 pm
od Gost
Pa da...Onda su trebali da ga stave uz bok sa 407-icom coupe,a ne kraj sportskih japanaca,a sa sportom da pokusaju kad urade GTA.
Poslato: Pon Mar 13, 2006 1:27 pm
od Gruja
Health&safety.... ubi nas safety...

Poslato: Pon Mar 13, 2006 1:36 pm
od Gost
starac vujadin napisao:U novom Autu Zeitungu ima uporedni test Brere 3.2 (260ks, 41300evra testirani auto) za Mazdom RX8 (231ks, 32300 evra) i Nissanom 350z (301ks, 36400 evra). U sledecem broju auto motor und sporta ce biti test Brere takodje...
Evo nekih rezultata i impresija iz Auto Zeitunga..
U delu oko karoserije pohvale je dobio dizajn, ali nema dovoljno prostora za krupnije i visoke ljude zbog spustenog krova.
Sedenje nije bas pobralo neke ocene, tj, sedista su lepa, ali ne pruzaju dovoljno oslonca sa strane. Sedenje je suvise visoko u Alfi. Vesanje po njima nije dovoljno sportsko u Alfi, a i dlaje je osetljivo na neravnim putevima. Nissan je tu prosao najbolje.
U delu oko motora Nemci zale za starim V6 u smilsu kako je imao vise sportskog karaktera. 5. i 6. brzina su predugacke i uopste misle kako menjac nije dobro uparen sa motorom. Do krajnje brzine se dolazi posle jako dugog zaleta zbog predugackih odnosa. Motor je mrtav ispod 3000 obrtaja.
U delu oko upravljanja pogon na 4 tocka je bio bez kritika, lezanje je sigurno i bez ESP, ali osecaj na volanu nije im bio dobar - suvise indirektan, bez doborg odaziva ka vozacu. Potrebne su korekcije volanom prilikom brzog prolaska kroz krivine.
Evo i merenih podataka
Brera RX8 350z
km/h 240 235 250 (ogr.)
0-100 6,8 6,6 5,9
0-200 28,3 26,5 22,5
60-100 3,7 3,5 3,0
80-120 4,7 4,3 3,7
handling krug 1.50.1 1.47.2 1.44.9
slalom 18m 58,7km/h 63,6 63,8
kocenje 100-0 h 38,2 35,9 36,4
kocenje 100-0v 37,5 35,8 35,9
l/100 15,3 14,8 13,4
kg 1630 1315 1535
Mislim da se bavis pogresnom tematikom ................. to su samo deklarisani podaci , dok su oni na testu gotovo uvek bitno drugaciji ..........
Pazi kad recimo u velikom broju slucajeva mazda RX8 do stotke stize za 7 secundi ................ a nemoj nikad da zaboravis ove primere ubrzanja od nula do sto ( zagradama su podaci sa testova automobilisma ) :
147 1.6 105 cv - 11.3 ( 10.0 )
147 1.6 120 cv - 10.6 ( 9.7)
147 2.0 - 9.3 ( 8.45 )
147 1.9 JTDm 16v 150 cv - 8.9 ( 8.4)
Dakle kazem ti da si potpuno krivom putu ............. sacekajmo neki VALIDAN test , i onda ako treba kritikujmo , a ako ne , onda hvalimo

Poslato: Pon Mar 13, 2006 2:02 pm
od Gost
ovde ide ona prica da alfa uvek ide brze od cifara na papiru...
p.s. uporede se dva ili vise casopisa ili dve razlicite tv emisije, (sa istim modelom) sve bude jasno da nema blage veze, tacno se vidi da taj koji pise tekst (ili emituje) uglavnom bude vise privrzen jednom brendu i onda se napravi kriva slika jednog testiranog auta... a one kritike .nema drzaca za case.

, .mali prtljaznik., .preglednost pozadi. nemaju sta da traze... pa nema porodicnog auta... zna se za sta je alfa i ko je kupuje...
plus sto na raznim testovima, niti imaju isti profil guma, ni proizvodjaca, niti je temperatura ista, atmo pritisak itd... i dodje se do pogresnih konstatacija vezano ja jedan auto...
Poslato: Pon Mar 13, 2006 4:31 pm
od starac vujadin
Nisu deklarisani, vec testirani podaci. Oni su dosta slicni deklarisanim, pa ti se verovatno ucinilo...Kasnije tokom dana cu da napisem testirane podatke iz auto motor und sporta...Vrlo su slicni kao i navedeni
Poredjenja nisu bila s nemackim kolima, pa razlog neke neobjektivnosti ovde ne stoji.
Cinjenica je da dosada Brera nikoga u smislu sportske voznje nije preterano odusevila, sto ne znaci da nije dobar auto. Mislim da je opaska u vezi poredjenja sa Peugeotom na mestu. Brera ocigledno nije za poredjenje sa laganim sportistima, vec sa CLK, 407, Volvo C70 itd.
Poslato: Pon Mar 13, 2006 4:41 pm
od Gost
Ubrzanja od 0-100 km/h se određuje teoretski i praktično još prilikom konstrukcije menjača (takozvani .vučni bilans vozila. i određuje .idelna karakteristika vozila.) Konstruktori teže da se menjač što je moguće više približi toj karakteristici. Potom se izračunaju ubrzanja. Teoretski to znači da je u vozilu 4 odrasle osobe i nešto malo prtljaga i rezervoar goriva ...
Mislim da se praktični deo odvija malo drugačije iz komercijalnih zahteva. Jedna osoba u vozilu, što manji CW, promena brzina što bliža idealnoj karakteristici, tj. pri režimima maksimalne snage.
Mislim da iz tog razloga proističe ta razlika u ubrzanju koje fabrika deklariše i merenja na testu.
Poslato: Pon Mar 13, 2006 4:45 pm
od kilson
Shto se mene tiche, chekam test na BBC (ako nisu vec odradili) - njih jedine uzimam za ozbiljno, posle francuza.

:cool
Poslato: Uto Mar 14, 2006 12:02 am
od starac vujadin
Vozili su 2.2 Breru, ima tekst u casopisu Top Gear, ali nije bio video prilog - to ce kada pocne da se prodaje u Engleskoj.
Poslato: Uto Mar 14, 2006 8:59 am
od Gost
Zbog kasnjenja modela, u prosloj godini je od planiranih 5000 prodato samo 232 auta
Poslato: Uto Mar 14, 2006 12:35 pm
od Gost
Pa ono su potpuno podaci fabricki ............ ne slicni nego potpuno isti , ali znaj samo da Nemacki Auto motor und sport , i italiajanski Quttroruote nisu se bas pokazali mnogo verodostojnim !!!!! Kao sto rece laki sacekajmo barem BBC ako nista drugo !!!!!! Inace da ne odusevljava bas brzinom ok .... citao sam i ja sve to , ali ipak cekam podatke sa merenja !!!!!!
Poslato: Uto Mar 14, 2006 1:30 pm
od starac vujadin
Quattroroute i auto motor und sport imaju tacna, detaljna i verodostojna merenja. Quattroroute ide u sitna crevca sa merenjem, a auto motor und sport je pre deset godina imao svoje crash testove...taj casopis je prava industrija. Druga je stvar kada Nemci krenu da ocenjuju po svojim tabelama i daju svoje subjektivne utiske - to je pomor, gore nego Miloseviceva Politka i RTS zajedno. Deklarisane mere se sve vise poklapaju sa merenim, jer napreduje tehnologija, o tome smo vec pricali ovde.
Stvarno ne vidim da sporimo nesto sto je ocigledno (da su mereni podaci), druga je stvar sto se nama to ne svidja. I veruj mi, tako tezak auto nikad nece oduseviti engleskog novinara, pripremi se da ga Clarkson uvijeno popljuje, mogu da se kladim. Bice u stilu .gorgeous looking, stylish, great grill, chiks will love it, but it is not drivers car for petrolheads like we used Alfa to be....
P.S. ostao sam duzan merenja iz auto motor und sporta, stici cu valjda danas...
P.S II Posto cesto pisem o testovima i utiscima iz strane stampe, samo nemoj da pomislite da sam ja neki apologeta svega sto sto se napise tu, ali svakako da te stvari dosta uzimam u obzir kada skupim vise utisaka iz vise izvora.
Poslato: Uto Mar 14, 2006 1:46 pm
od Gost
Gledaj kad Quettroruote i AMS uvek imaju neka merenja koja pokazuju i do secundu vise nego drugi ................. Ali sad sam se bas zainteresovao i raspitacu se zasto ............... inace Bolonjski Auto je prilicno detaljniji od Quattroruote , a i Automobilismo je tu negde ................ no uvek bolja vremena ostvaruju

Poslato: Sre Mar 15, 2006 12:47 am
od starac vujadin
auto motor und sport - uporedni test sa Nissanom 350z. Prva kol0na je Brera, druga 350z
0-80 4,7 4,4
0-100 6,6 6
0-120 9,7 8,3
0-130 11,2 9,4
0-140 12,8 10,7
0-160 17,1 14
0-180 22,9 17,6
0-200 31,4 23,1
60-100 (4/5.) 7,6/10,2 5,8/7,9
80-120 (5/6.) 10,7/12,9 7,7/11,2
km/h 240 250
100-0 hladno 42m 41
100-0 vruce 40 39
170-0 108 113
min lit 9,5 8,2
max lit 18,8 15,8
prosek 15,9 12,9
radijus km 440 620
slalom 18m km/h 64/63,7 65,4/64,7
Poslato: Sre Mar 15, 2006 1:30 pm
od Gost
Pa dorbro nisu to tako losi podaci ........................ sta znam .............. mada vidi ja jos uvek imam izvesnu dozu rezerve ............ ne prema tebi , vec prema ovim merenjima .............. kao sto rece i laki ajde da sacekamo nekog ozbiljnijeg .............. piiiip nemci takve stvari pisu kad su u pitanju italijani , da je to nemoguce .............. mada i o svim drugim strancima , ali valjda italijane vide kao neku manje vise .domacu. konkurenciju .............. uzasno su prljavi , i pravo da ti kazem gade mi se !!
Pa seti se samo sta su uradili sa Loganom !!!!!! Izduvali su mu gume da bi pokazali kako se auto prevrce !!!!!!

Srecom tog puta su bili otkriveni !!!!!
Poslato: Sre Mar 15, 2006 10:25 pm
od starac vujadin
Manipulacije su moguce, ali ne bih sumnjao u ovom slucaju. Isuvise su to renomirani casopisi da bi se zezali...a inace Nemci svuda vise forsiraju merenja, a Englezi .umetnicki dojam.. U smislu merenja ne sumnjam. Druga stvar je ono sto ne spada u merenja, a to su njihova bodovanja, precutkivanja dobrih stvari, prenaglasavanje mana...e to je dno dna. U ovom istom tekstu ima poseban anterfile sa .primerima aljkavosti u detaljima. kod Brere. Ubise se od truda da bi to nasli...
Inace, Nemacka je jedna od najjacih uporista Alfi u smislu klubova, ljubitelja, restauracije, itd...
Alfini modeli redovno pobedjuje u razlicitim kategorijama .najbolji uvozni auto. u svakom godisnjem izboru ams-a ai drugih casopisa. U ovom broju gde je ovaj test ima odlican tekst o imidzu automobila u Nemackoj i Evropi...
Znaci u Nemackoj, vlasnici Alfe su najprivrzeniji svojoj firmi posle vlasnika Porschea. 3. je Lexus, pa Jaguar, Audi, BMW, Saab, Volvo, Mercedes i Mini.
Jos interesantnija je kategorija najomiljenije firme kod Nemaca u apsolutnom smislu. 1. Audi, pa Porsche, BMW, Mercedes, ALFA, VW, Jaguar, Mini, Volvo, Lexus...mislim da to svedoci da Nemci imaju velike simpatije za Alfu.
Vrlo interesantna je anketa u Evropi .po cemu je jedan auto brend poznat.. Kategorije su bile kvalitet, pouzdanost, sigurnost, eko friendly kola, isplativost, .cuvari vrednosti., lepota/dizajn, sportski imidz, uspesni u motosportu, dobar marketing. Alfa je u svim evropskim zemljama pobedila (znaci svi je prepoznaju kao takvu) u kategoriji dizajn/lepota, u vecini zemalja u kategoriji .prave sportska kola. (u Nemackoj 2. iza Porschea), i u Italiji je pobedila u kategoriji .uspesan u motosportu..
Najinteresantniji je grafikon koji nazalost ne mogu da pokazem, ali je mnogo zanimljiv. Vazi za Nemacku. Jedna ravan je .kvalitet., druga je .emocija.. Jedan kvadrant zauzimaju oni koji su kvalitet i vole ih - Porsche, BMW, Audi, Mercedes, Lexus (koji je napravio neverovatan napredak u .emocionalnom smislu.). Suprotno su oni koji se ne cene toliko i nisu predmet obozavanja - Fiat, Kia, Mitsubishi, Skoda, Opel, Ford, Hyundai, Nissan, Citroen, Renault, itd...ovo ne treba shvatiti skroz negativno sem za Fiat. Treci kvadrant su oni koji su izuzetno cenjeni, ali ne obozavani - Toyota, VW, Mazda, Saab, Volvo i Honda koja tu stoji malo bolje, ali ne dovoljno. i na kraju 4. kvadrant obozavanih, ali ne toliko .kvalitetnih.. Tu ubedljivo gore u ravni sa Porscheom po obozavanju je Alfa...sama. Jedino Jaguar daleko iza moze da se podvede u ovaj deo grafikona.
To govori da poslovicno .hladni i racionalni. Nemci su isti sa Alfama kao i ostali - obozavaju je i prastaju joj brljotine. To je glas naroda, a stampa je druga stvar...
Poslato: Čet Mar 16, 2006 9:28 am
od Gost
Starce, bas sam hteo da postujem rezultate te studije, ali nisam imao vremena. Nesunjivo je da je Alfa kod nemaca cenjen brend, ali se to nikako ne odrazava na prodaju...jer se ovde vise cene pouzdanost i kvalitet nego emocije i dizajn
Poslato: Čet Mar 16, 2006 3:07 pm
od starac vujadin
Normalno, to su dve odvojene stvari. Alfa nije mainstream izbor za Nemca, vec neka alternativa.
Poslato: Pon Mar 20, 2006 1:10 am
od Gost
Joj imao sam priliku da sednem u jednu u salonu u Berlinu, aa straasno...pitam ja prodavca za test voznju sa nevericom misleci sace da me oduva, kad on kaze dodjite sutra u 10:00 sati dobcete auto ceo dan na test voznju....aaa, hteo sam ziv da se pojedem posto sam sutradana morao da putijem za Amsterdam....joj nikada necu sebi oprostiti ... bice i slike iz salona za koji dan samo da mi vrate foto aparat...

Poslato: Čet Mar 23, 2006 12:56 am
od Gost
Poslato: Čet Mar 23, 2006 9:30 am
od Gost
lepo, lepo...

Poslato: Sre Apr 12, 2006 7:11 pm
od Gost
Nemam mnogo sta da kazem .............. ovog puta rec dajem slici i englezima , a ne sizofrenim nemcima
