Stranica 20 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:55 am
od Djo83
naravno, sve ostalo ocitava ali korekciju nece... pokrenem i cekam par min i nista, sve ostalo pokaze odma...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:56 am
od mladenke
DjomlaN napisao:Pokusavam da proverim korekciju dizni, OBD II konektor i MES registrovan nije demo, ali nece da pokaze nikakve vrednosti... Da li je zbog konektora ili ima neki drugi razlog?
Ako je 8v motor ne mozes da vidis korekciju.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:58 am
od Djo83
Jeste :)... znaci nema nikakvog nacina da proverim dizne preko dijagnoze? Imam utisak da mi zadnjih mesec dva trosi vise nego ranije nekih pola litra mozda cak i malo jace pa sam hteo da proverim sam sta mogu... u principu nije samo utisak merio sam čep metodom, gde mi je ranije kombinovana voznja bilo 6.5 sad je 7.2, cisto grad prethodnih 300 km sam merio 8.3 izaslo a pre je bilo 8 tacno...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 12:00 pm
od mladenke
Jok, samo neka specijalizovana dijagnostika tipa examiner ili nesto slicno, mada nisam siguran.
Bracod napisao:@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?
Kakve veze ima koliko % pokazuje sa vakumom? Ecu nema povratnu informaciju da li je kada trazi 75% stvarno dobio 70% na krilcima. Da je tako ne bi pokazivao 20% da su krilca zaglavila. :)

Moguce je da je riknuo map, pirburg ili glavi pasteta

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 4:22 pm
od Zvrle
mladenke napisao:Moguce je da je riknuo map, pirburg ili glavi pasteta
Zaboravih da navedem da je na testu, iako su se pojavile greske PO238 (Boost pressure sensor) i P1236 (Turbo pressure signal), motor nije usao u Safe mod

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 4:35 pm
od Zex
Map radi,inace bi bio u safe...a mozda je nekad davno eliminasana greska...dok se ne iskljuce katovi i egr,dzaba pricamo...kad to eliminise,ide se dalje

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 6:26 pm
od Rik
http://www.kupujemprodajem.com/Vagcom-4 ... d=66765230

Da li ovaj kabal odgovara za dijagnostiku?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 6:32 pm
od BobanR
Odgovara i za dijagnostiku i za logove

Poslato: Ned Mar 13, 2016 6:45 pm
od Rik
Odlicno, hvala @BobanR na brzom odgovoru :)

Sent from my A0001

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 7:10 pm
od mladenke
zexmaster gt napisao:Map radi,inace bi bio u safe...a mozda je nekad davno eliminasana greska...dok se ne iskljuce katovi i egr,dzaba pricamo...kad to eliminise,ide se dalje
I kad eleminise katove onda ima jos vise da mu prepunjava turbina. Ne mlati. Egr nema nikakve veze sa ovim. Cesljam tamo oko pirburga mapa i vakuma i ce nadjes nesto.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 8:24 pm
od Bracod
mladenke napisao:
Bracod napisao:@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?
Kakve veze ima koliko % pokazuje sa vakumom? Ecu nema povratnu informaciju da li je kada trazi 75% stvarno dobio 70% na krilcima. Da je tako ne bi pokazivao 20% da su krilca zaglavila. :)

Moguce je da je riknuo map, pirburg ili glavi pasteta
Procitaj detaljno kako sam napisao..ako je crjevo suplje ne bi mogao da postigne tih 75% koji su mu maksimum a ECU dobija info od MAP-a da je umjesto zeljenih recimo 2200mbara dobio recimo 2400 pa ide na 20% ali i dalje nema promjena(smanjenja) jer se zaglavljuje geometrija posto je prljava i mislim da samo bzv okolo ide dok to ne skine i ocisti nema druge.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 9:19 pm
od mladenke
mozes da skines crevo opet ce dijagnostika da ti pokaze 75%. Ecu zadaje %, pirburg pusta vakum ili ga oduzima, ecu dobija povratnu informaciju na osnovu voltaze koji se vraca sa pirburga na ecu, ali u stvarnosti ne znaci da je 75% bas 75%, niti da je 20% bas 20% jer ecu ne zna gde se krilca nalaze. Nije to bas tako kako ti zamisljas. Skini vakum crevo sa pastete i vidi na dijagnostici dal ce da ti pokaze 75%. :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 9:33 pm
od Bracod
Zasto ga zoves pirburg, to mu dodje kao kod nas sto su svaki kamion zvali fap :)
Pirburg je jedan proizvodjac dok N75 je uvjek N75.

Normalno da ce biti 75% kad se skine vakum jer u mapi N75 ventila je toliko zadato i ja koliko sam skontao N75 radi na osnovu promjene voltaze ali signal po kojem mjenja % je signal sa map senzora koji se opet koriguje u kombinaciji sa N75 mapom u kojoj je jedna osa obrtaji a druga kolicina ubrizgavanja??

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 9:40 pm
od mladenke
zato sto se zove pirburg ventil. Mada mogu da ga zovem i Radovan ako ce to da te cini srecnim. :D N75 je naziv mape, za neke. Neki je zovu i vnt, LDR, kako hoces.

75% su skroz zatvorena krilca, i na tih 75% poluga je uvucena skroz u pastetu. Kazes da je normalno da kad se skine vakum bude 75%. Nije. Jer nema vakuma da povuce polugu u pastetu. Da ecu radi na tom principu na kom ti mislis, kada se skine vakum morao bi da pokazuje 20% jer su krilca skroz otvorena bez vakuma, a ne 75% kad su krilca skroz zatvorena. Nisi ti to lepo skontao po kom principu radi ecu.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:02 pm
od Bracod
https://www.ecstuning.com/b-pierburg-pa ... 6283f~pie/

Pasteta ima dvije vrste, jedna kada je vakum ulazi unutra a druga izlazi vani, to znam jer sam se sretao nekoliko puta :)

Opet ne citas ili sta moze drugo da bude, mozes da skines vakum crijevo dijagnostika ce da kaze 75% jer toliko ecu trazi za taj rezim a ne 20% a tek kad na MAPu dobije zeljeno onda mjenja + ili -
Ako nije taj princip napisi koji je :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:41 pm
od mladenke
Pa upravo to ti pricam. To sto je 20% vnt, a pritisak i dalje raste, ne znaci ni da su krilca skroz otovorena, ako glavi pasteta, ili glavi vnt mehanizam u turbni. Znaci pirburg, pasteta, map. nesto od ta 3 sigurno. Sva tri se lako proveravaju.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 14, 2016 9:20 am
od Zex
Posto se obojica frljate sa nazivima,reci cu vam da se to strucno zove" elektro magnetni ventil turbine" i postoji vise proizvodjaca,pirburg,bosch,mareli....

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 14, 2016 10:55 am
od mladenke
el. magnetni vakum ventil. :p kod alfe pirburg, ne znam da je fabricki isao neki drugi, zato ga i zovem pirburg. Sasvim nebitno, neka covek krene redom da proverava od vakum ventila, pastete, krilca u turbini i na kraju Map sezor. Ja bi isao tim redom.

Da li vakum ventil pravi istu kolicinu vakuma i na leru i po davanju gasa na leru? Da li se poluga turbine izvlaci i uvlaci u pastetu slobodno na leru i po davanju gasa? Nekih 1cm gore dole. Da li se krilca turbine slobodno krecu kada se skine osigurac sa aktuatora pastete sto povezuje polugicu u turbini? Kreni redom, savljaj oovde odgvore pa cemo da nadjemo sta je problem.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 14, 2016 11:26 am
od Zex
Nece videti hod pastetice u voznji,pa nek proba na nekom tehnickom pregledu na testu za kocnice,neko nek rola auto dok drugi gleda pastetu na dodavanju gasa.. I sve je to cudno sto ne ide u safe...mozda limiter pomeren

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:10 pm
od Zvrle
E ovako, danas smo se kolega Novmaxer i ja igrali sa raznim kombinacijamasa mojim i njegovom Pierburg ventilima i MAP senzorima na mojoj Alfi. Merili smo i vakum onom skalamerijicom za merenje koju je kolega pozajmio od svog majstora. Vakum je ok, lepo drzi i nigde ne curi. Prvo smo probali sa njegovim ventilom a sa mojim Map senzorom:
Slika
Onda smo probali sa njegovim Pierburgom i njegovim MAP senzorom:


Slika
Na kraju sa mojim Pierburgom i njegovim MAP senzorom:


Slika
Mi smo dosli do zakljucka da je moj Map problem, ali ipak je merodavnije vase misljenje. :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:27 pm
od mladenke
pogubio sam se koji je ciji pirburg i map, ali ovaj zadnji log je dobar tako da tu kombinaciju ostavi :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:38 pm
od BobanR
Ako sam ja dobro razumeo, na drugom i trećem logu je isti MAP, tako da je moguće da je samo ovaj treći "prolaz" ispao dobar. Odradi još par logova sa tim MAP-om

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:38 pm
od Zvrle
hahaha hahaha hahaha Taj zadnji je sa mojim Pierburg ventilom i Novmaxerovim MAP senzorom. Znaci moram da kupim novi Map senzor ipak je u njemu problem.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:39 pm
od BobanR
A drugi? Koji je MAP na drugom logu?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:42 pm
od Zvrle
Da @BobanR, tako je, uradili smo nekoliko u toj kombinaciji i svi su slicni, ali ih nisam sve okacio ovde ;)