Stranica 20 od 29
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:55 am
od Djo83
naravno, sve ostalo ocitava ali korekciju nece... pokrenem i cekam par min i nista, sve ostalo pokaze odma...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:56 am
od mladenke
DjomlaN napisao:Pokusavam da proverim korekciju dizni, OBD II konektor i MES registrovan nije demo, ali nece da pokaze nikakve vrednosti... Da li je zbog konektora ili ima neki drugi razlog?
Ako je 8v motor ne mozes da vidis korekciju.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:58 am
od Djo83
Jeste

... znaci nema nikakvog nacina da proverim dizne preko dijagnoze? Imam utisak da mi zadnjih mesec dva trosi vise nego ranije nekih pola litra mozda cak i malo jace pa sam hteo da proverim sam sta mogu... u principu nije samo utisak merio sam čep metodom, gde mi je ranije kombinovana voznja bilo 6.5 sad je 7.2, cisto grad prethodnih 300 km sam merio 8.3 izaslo a pre je bilo 8 tacno...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 12:00 pm
od mladenke
Jok, samo neka specijalizovana dijagnostika tipa examiner ili nesto slicno, mada nisam siguran.
Bracod napisao:@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?
Kakve veze ima koliko % pokazuje sa vakumom? Ecu nema povratnu informaciju da li je kada trazi 75% stvarno dobio 70% na krilcima. Da je tako ne bi pokazivao 20% da su krilca zaglavila.
Moguce je da je riknuo map, pirburg ili glavi pasteta
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 4:22 pm
od Zvrle
mladenke napisao:Moguce je da je riknuo map, pirburg ili glavi pasteta
Zaboravih da navedem da je na testu, iako su se pojavile greske PO238 (Boost pressure sensor) i P1236 (Turbo pressure signal), motor nije usao u Safe mod
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 4:35 pm
od Zex
Map radi,inace bi bio u safe...a mozda je nekad davno eliminasana greska...dok se ne iskljuce katovi i egr,dzaba pricamo...kad to eliminise,ide se dalje
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 6:26 pm
od Rik
http://www.kupujemprodajem.com/Vagcom-4 ... d=66765230
Da li ovaj kabal odgovara za dijagnostiku?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 6:32 pm
od BobanR
Odgovara i za dijagnostiku i za logove
Poslato: Ned Mar 13, 2016 6:45 pm
od Rik
Odlicno, hvala @BobanR na brzom odgovoru
Sent from my A0001
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 7:10 pm
od mladenke
zexmaster gt napisao:Map radi,inace bi bio u safe...a mozda je nekad davno eliminasana greska...dok se ne iskljuce katovi i egr,dzaba pricamo...kad to eliminise,ide se dalje
I kad eleminise katove onda ima jos vise da mu prepunjava turbina. Ne mlati. Egr nema nikakve veze sa ovim. Cesljam tamo oko pirburga mapa i vakuma i ce nadjes nesto.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 8:24 pm
od Bracod
mladenke napisao:
Bracod napisao:@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?
Kakve veze ima koliko % pokazuje sa vakumom? Ecu nema povratnu informaciju da li je kada trazi 75% stvarno dobio 70% na krilcima. Da je tako ne bi pokazivao 20% da su krilca zaglavila.
Moguce je da je riknuo map, pirburg ili glavi pasteta
Procitaj detaljno kako sam napisao..ako je crjevo suplje ne bi mogao da postigne tih 75% koji su mu maksimum a ECU dobija info od MAP-a da je umjesto zeljenih recimo 2200mbara dobio recimo 2400 pa ide na 20% ali i dalje nema promjena(smanjenja) jer se zaglavljuje geometrija posto je prljava i mislim da samo bzv okolo ide dok to ne skine i ocisti nema druge.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 9:19 pm
od mladenke
mozes da skines crevo opet ce dijagnostika da ti pokaze 75%. Ecu zadaje %, pirburg pusta vakum ili ga oduzima, ecu dobija povratnu informaciju na osnovu voltaze koji se vraca sa pirburga na ecu, ali u stvarnosti ne znaci da je 75% bas 75%, niti da je 20% bas 20% jer ecu ne zna gde se krilca nalaze. Nije to bas tako kako ti zamisljas. Skini vakum crevo sa pastete i vidi na dijagnostici dal ce da ti pokaze 75%.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 9:33 pm
od Bracod
Zasto ga zoves pirburg, to mu dodje kao kod nas sto su svaki kamion zvali fap

Pirburg je jedan proizvodjac dok N75 je uvjek N75.
Normalno da ce biti 75% kad se skine vakum jer u mapi N75 ventila je toliko zadato i ja koliko sam skontao N75 radi na osnovu promjene voltaze ali signal po kojem mjenja % je signal sa map senzora koji se opet koriguje u kombinaciji sa N75 mapom u kojoj je jedna osa obrtaji a druga kolicina ubrizgavanja??
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 9:40 pm
od mladenke
zato sto se zove pirburg ventil. Mada mogu da ga zovem i Radovan ako ce to da te cini srecnim.

N75 je naziv mape, za neke. Neki je zovu i vnt, LDR, kako hoces.
75% su skroz zatvorena krilca, i na tih 75% poluga je uvucena skroz u pastetu. Kazes da je normalno da kad se skine vakum bude 75%. Nije. Jer nema vakuma da povuce polugu u pastetu. Da ecu radi na tom principu na kom ti mislis, kada se skine vakum morao bi da pokazuje 20% jer su krilca skroz otvorena bez vakuma, a ne 75% kad su krilca skroz zatvorena. Nisi ti to lepo skontao po kom principu radi ecu.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:02 pm
od Bracod
https://www.ecstuning.com/b-pierburg-pa ... 6283f~pie/
Pasteta ima dvije vrste, jedna kada je vakum ulazi unutra a druga izlazi vani, to znam jer sam se sretao nekoliko puta
Opet ne citas ili sta moze drugo da bude, mozes da skines vakum crijevo dijagnostika ce da kaze 75% jer toliko ecu trazi za taj rezim a ne 20% a tek kad na MAPu dobije zeljeno onda mjenja + ili -
Ako nije taj princip napisi koji je

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:41 pm
od mladenke
Pa upravo to ti pricam. To sto je 20% vnt, a pritisak i dalje raste, ne znaci ni da su krilca skroz otovorena, ako glavi pasteta, ili glavi vnt mehanizam u turbni. Znaci pirburg, pasteta, map. nesto od ta 3 sigurno. Sva tri se lako proveravaju.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Pon Mar 14, 2016 9:20 am
od Zex
Posto se obojica frljate sa nazivima,reci cu vam da se to strucno zove" elektro magnetni ventil turbine" i postoji vise proizvodjaca,pirburg,bosch,mareli....
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Pon Mar 14, 2016 10:55 am
od mladenke
el. magnetni vakum ventil. :p kod alfe pirburg, ne znam da je fabricki isao neki drugi, zato ga i zovem pirburg. Sasvim nebitno, neka covek krene redom da proverava od vakum ventila, pastete, krilca u turbini i na kraju Map sezor. Ja bi isao tim redom.
Da li vakum ventil pravi istu kolicinu vakuma i na leru i po davanju gasa na leru? Da li se poluga turbine izvlaci i uvlaci u pastetu slobodno na leru i po davanju gasa? Nekih 1cm gore dole. Da li se krilca turbine slobodno krecu kada se skine osigurac sa aktuatora pastete sto povezuje polugicu u turbini? Kreni redom, savljaj oovde odgvore pa cemo da nadjemo sta je problem.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Pon Mar 14, 2016 11:26 am
od Zex
Nece videti hod pastetice u voznji,pa nek proba na nekom tehnickom pregledu na testu za kocnice,neko nek rola auto dok drugi gleda pastetu na dodavanju gasa.. I sve je to cudno sto ne ide u safe...mozda limiter pomeren
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:10 pm
od Zvrle
E ovako, danas smo se kolega Novmaxer i ja igrali sa raznim kombinacijamasa mojim i njegovom Pierburg ventilima i MAP senzorima na mojoj Alfi. Merili smo i vakum onom skalamerijicom za merenje koju je kolega pozajmio od svog majstora. Vakum je ok, lepo drzi i nigde ne curi. Prvo smo probali sa njegovim ventilom a sa mojim Map senzorom:

Onda smo probali sa njegovim Pierburgom i njegovim MAP senzorom:

Na kraju sa mojim Pierburgom i njegovim MAP senzorom:

Mi smo dosli do zakljucka da je moj Map problem, ali ipak je merodavnije vase misljenje.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:27 pm
od mladenke
pogubio sam se koji je ciji pirburg i map, ali ovaj zadnji log je dobar tako da tu kombinaciju ostavi

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:38 pm
od BobanR
Ako sam ja dobro razumeo, na drugom i trećem logu je isti MAP, tako da je moguće da je samo ovaj treći "prolaz" ispao dobar. Odradi još par logova sa tim MAP-om
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:38 pm
od Zvrle
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:39 pm
od BobanR
A drugi? Koji je MAP na drugom logu?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:42 pm
od Zvrle
Da @BobanR, tako je, uradili smo nekoliko u toj kombinaciji i svi su slicni, ali ih nisam sve okacio ovde
