Nisam siguran ni da sam Fiat zna odgovor na to pitanje... zadnja priča je da se Alfa vraća u USA 2012... e sad s kojim modelima to ne verujem da ćemo saznati još jedno 6 -9 meseci...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 10:38 am
od Darko_NS
nasam sam ovu sliku pa pitam
mozda je u evropi ali je kamion americki
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 10:46 am
od gile
Fotka je iz US, službena vozila za Chrysler HQ.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 11:39 am
od Darko_NS
znaci osoblje ce voziti giuliettu po americi, bas dobar potez pred povratak alfe na to trziste
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 12:25 pm
od DejanGT
Ako su u USA ovi su uvezeni pod nekim posebnim uslovima jer Giulietta uopšte ne ispunjava USA standarde, a negde sam čitao da im treba 18 meseci da je prilagode pa da razmišljaju da li to uopšte da rade jer će tada taj auto biti skoro na polovini života.
Iz tog razloga bi prvi AR za USA trebalo da bude Giulia koja je od početka konstruisana sa USA propisima u vidu (tj. biće konstruisana, ako uopšte postoji. A možda je i neki Chrysler osnova pa je po default-u konstruisan za USA). Otuda i 2012. kao godina povratka u USA.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 1:20 pm
od gile
Nemam pojma, evo jedne sa kalifornijskim tablicama:
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 6:32 pm
od alfaholic
Kakvo je ovo osvezenje kaubojima, mogu samo da zamislim... Secam se slike dok sam bio tamo, meni u pocetku malo fascinantno, jer se ceo kontinent prilicno razlikuje od onog na kome sam odrastao, sve od reda, pa kad nesto ovako prodje ulicom ne moze a da ne ostavi jak utisak...
A koje su to norma koje oni zahtevaju, a nisu obuhvacene Euro standardom?
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 7:18 pm
od gile
Možda jedino sidelights i thick bumpers. I farovi su im malo drugačiji. Ostalo je otprilike isto.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 8:19 pm
od Darko_NS
i ja sam primetio da evropski automobili za usa trziste imaju nekako drugacije, deblje, ispupcene branike, jel to zbog zastite pesaka??
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 8:34 pm
od pejo
igleda odpozadi prava guzara.bash mi se svidja i ugao pod kojim je slikana.deluje mishicavo ,zamishljam je kao egleskog buldoga.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 8:44 pm
od gile
Darko_NS napisao:i ja sam primetio da evropski automobili za usa trziste imaju nekako drugacije, deblje, ispupcene branike, jel to zbog zastite pesaka??
Njihov zakon o sigurnosti saobraćaja (Federal Traffic Safety law) kaže da branik mora da bude minimum 5 inča (nešto viče od 10 cm) ispupčen u odnosu na prednju masku/zadnji deo auta. E sad, postoje i USA automobili gde to nije tako, ko će ga znati.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 8:56 pm
od DejanGT
alfaholic napisao:A koje su to norma koje oni zahtevaju, a nisu obuhvacene Euro standardom?
Nisu njihove norme ništa spektakularno, u nečemu su strožije od evropskih, u nečem manje stroge, ali su potpuno drugačije od evropskih jer jbg. skroz je drugačiji sistem svega od evropskog. Kao i u zdravstvu npr.
Naravno, pričam o normama za bezbednost i ekologiju. Bilo kako bilo ne možeš da tamo voziš tj. prodaješ auto pravljen za Evropu i obrnuto. Sva testiranja moraš da prođeš po njihovim standardima. Tuđi testovi i papiri ne važe. Neke savezne države poput Kalifornije imaju strožije ekološke norme od ostatka USA. Popriličan kupus koji treba savladati. A kao i u Evropi svakih par godina sve postaje strožije i zahtevnije.
Ne bavim se automobilima pa ne znam detalje, ali ima stotine tu stvari, gomila raznih bizarnosti kao što je npr. frekvencija sirene koja ne iritira krave ili onaj kretenski zvučni signal koji pišti kad auto ide u rikverc ili su otvorena vrata dok je motor upaljen i sl... pa ko zna dokle to ide... Većinu tih stvari proizvođači ne ugrađuju u auto jer su dobra fora nego tamo zakon to propisuje... Zanimljivo štivo ako nekog ne mrzi da kopa...
Dovoljno je što tamo recimo na desnom retrovizoru mora pisati ”Objects in Mirror Are Closer Than They Appear” i eto ti mesec dana posla za fabriku da svom proizvođaču ogledala naruči par hiljada desnih ogledala sa tim otštampanim, da ovi to isporuče, da se to ugradi... a takvih stvari ima par stotina na jednom proizvodu i eto 2 godine čekanja...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 11:12 pm
od darko qv
U novom Sat-ovom magazinu,ima uporedni test,Giulietta,Golf 6,Focus,Mazda 3,Auris...i ne znam jos neki.Alfa no.1,posebno se hvale,udobnos,performanse,a najvise "svemocno" lezanje!
Na ovoj fotki,iz Kalifornije,cini mi se da je poklopac od goriva otvoren??
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Sep 18, 2010 11:57 pm
od DejanGT
Ove turbina felne sa krupnijim paocima izgledaju savršeno
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 1:28 am
od Zillgian
darko qv napisao:U novom Sat-ovom magazinu,ima uporedni test,Giulietta,Golf 6,Focus,Mazda 3,Auris...i ne znam jos neki.Alfa no.1,posebno se hvale,udobnos,performanse,a najvise "svemocno" lezanje!
Na ovoj fotki,iz Kalifornije,cini mi se da je poklopac od goriva otvoren??
Nisam citao novi SAT, a zivo me interesuje kako je prosao taj uporedni test.
Nego da nisu oni sta pili, pa su Alfu stavili za No.1
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 10:19 am
od dekideki
nisu, plasim se da su bile u pitanju dve varijante:
1. dali su im ovi "nasi" najvise para (ovaj put)...
ili
2. doci ce im na naplatu kad izadje taj test zvanicno.
(u svakom slucaju ima da plate to prvo mesto)
secam se jedna agencija za istrazivanje stavila "moju" radio stanicu na drugo mesto po slusanosti jednom prilikom. inace, na osnovu tih rezultata se potpisuju dugorocni ugovori o reklamiranju sa velikim kompanijama. ispostavili uredno ljudi faks sa svojim troskovima istrazivanja (sa cifrom da ti se zavrti u glavi) koje bi mi jelte trebalo da im refundiramo jer smo kako pise drugi. vlasnik ih nazvao i oterao tamo gde i treba, i sledeci put smo bili 36. na istoj listi.
jos jedna napomena, ta agencija je posle bila na udaru zakona jer se istovremeno bavila i istrazivanjem i bila zastupnik tih velikih agencija.
tako da... Julka jeste fenomenalan auto i treba je prva na toj listi, ali cisto da steknete malo uvid kako funkcionise testiranje uporedjivanje rangiranje itd.
dok ne dodje ovde Top Gear nista od nepristrasnih ocena u koje nisu pare umesane...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 10:25 am
od Darko_NS
sto se tice united states, evo recimo dva primera sto sam nasao slucajno na netu
ovo mora da su bas veliki ljubitelji kad su uspeli da uvezu alfe tamo i pored svih tih zakona i propisa
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 10:25 am
od Bogdan156
Na Top Gear testu dobila je 12/20.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 11:35 am
od dexxxter
Na mom testu je dobila beskonacno/20, a za top gear me bas.... Utisak su potvrdili i drugi koji su je probali u Milanu...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 11:37 am
od DejanGT
Darko_NS napisao:sto se tice united states, evo recimo dva primera sto sam nasao slucajno na netu
ovo mora da su bas veliki ljubitelji kad su uspeli da uvezu alfe tamo i pored svih tih zakona i propisa
Može i tamo da se pojedinačno uveze neki primerak automobila za potrebe testiranja, promocije, pretstavljanja i slično, kao i privremeno uveze polovan automobil u nekim specifičnim uslovima, to ne zahteva homologaciju, ali to nije zvaničan komercijalni uvoz radi dalje prodaje, taj komercijalni zhteva svu papirologiju i ispunjenje uslova... Nemoj ni da razmišljaš koliko je ove Amere koštala njihova 166-ica i šta rade ako se nešto pokvari.
Ja sam tamo par meseci vozio jedinu Zastavinu Floridu na severnoameričkom kontinentu, koja je bila uvežena za potrebe pretstavljanja i demonstracije...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Sep 19, 2010 1:54 pm
od dejan555
gile napisao:
Njihov zakon o sigurnosti saobraćaja (Federal Traffic Safety law) kaže da branik mora da bude minimum 5 inča (nešto viče od 10 cm) ispupčen u odnosu na prednju masku/zadnji deo auta. E sad, postoje i USA automobili gde to nije tako, ko će ga znati.
To je pametno za bumper, ja bi to uveo na svim vozilima + da visina branika bude ista a ne ovako da razmišljam kada će komšija sa Toyotom da mi uđe do veznog lima,
kako bi to uticalo an estetiku je druga stvar ...
BTW, Top Gear nije ni zamišljen kao objektivan test bilo čega već zabavni program
koji je, tokom vremena, prilično zastranio i pretvorio se u Clarksonov show program.