Stranica 20 od 75

Poslato: Uto Jan 29, 2008 2:21 pm
od Nigy
Hvala, prijatelju! :beerchug:
Sad cu da im pisem, pa da vidim sta nude. ;)

Poslato: Uto Jan 29, 2008 9:26 pm
od TOXON
GLASER nikako VICTOR REINZ svakako!!! ;)

@nigy

Ne igraj se sa nad pritiskom,napravi da sve u stock varijanti bude OK i to je dovoljno snage!!!

Ako zelis jace onda druga masina, 2000 turbo ;)

Poslato: Uto Jan 29, 2008 9:55 pm
od ljube-kugla
sutra bi trebalo da dobijem zvanicne podatke,da li negde ima i moze li se doci do bilo kog sem glasera,pa da i to sredim,da mogu dalje da se zajjjjj... oko menjaca i zadnjih kocnica,ako nekom treba dihtung glave od TS-a i delimicna garnitura dihtunga ima kod drugara u radnji spesso,meni ne odgovara taj,zadnji kanali za slivcanje ulja nema,a i dovodni za ulje neke ima a neke nema,to mu stoji bar pet godina,ja sam uzimao neke dihtunge iz garniture sto su mi odgovali

Poslato: Sre Jan 30, 2008 12:10 am
od Nigy
@ TOKYO
Vozio sam sa malo vecim nadpritiskom, i znam kako je to lepooo (mada, kratkotrajno :() a snage nikad dosta. ;)
Necu za pocetak nista da diram, ali zelim da znam da imam dihtung koji nece da se pocepa cim povetarac pirne. :mrgreen:
2.0T ce biti, tu greske nema. :twisted:

@ ljube-kugla
Mene zanima, jer je TS vec davno zreo za otvaranje... :|

Poslato: Sre Jan 30, 2008 8:44 am
od ljube-kugla
nije problem,javi se kad budes hteo,pa cemo otici do njega,on je u Novoj Pazovi,5-6km dalje od mene,ako imas stari dihtung,ponesi ga za za svaki slucaj kao uzorak,mada na kutiji pise da je za 75-TS

Poslato: Sre Jan 30, 2008 10:13 am
od Nigy
Oki, sledece nedelje neki dan, da legne plata. :cool
thx ;)

Poslato: Sre Jan 30, 2008 3:28 pm
od kilson
Slika

Slika


[size=18:4c8644789b]Kakva lepota... Veloce kit[/size]
:love:
:love:
:love:
:love:
:love:

Poslato: Sre Jan 30, 2008 4:26 pm
od TOXON
Ma daj laki..... fujjj


@ljube

Koja je to crvena alfa sa zenderima petokrakim na 2 min od tebe?? ;)

Poslato: Sre Jan 30, 2008 5:12 pm
od JaMaL
Veloce...?

prednji branik od evo-a... zadnji uprosceni V6 bez guma na krajevima ostalo TS...? sem prednjih plastika na tockovima koji imaju produzetak...

i ronal felne koliko mi se cini... mada su mi A1 daleko bolje od ovih sto idu na veloce...

realno ne... i standardnoj varijanti mi se vishe dopada... zadnji branik mi je ruzan kada su ga ovako izravnali izgleda kao losh kineski tuning... kao kad neko prefarba sve lajsne na 75-ici... okolo i branici... izgleda jeftino...

Poslato: Sre Jan 30, 2008 8:38 pm
od ljube-kugla
TOKYO napisao:

@ljube

Koja je to crvena alfa sa zenderima petokrakim na 2 min od tebe?? ;)
katastrofa zapustena,i mislim da je 1.8 sa dosta lepuskaste opreme ali unakazene i ne radi mu svetlo u kabini

@Nigy
aj nazvacu ga sutra da vidim koliko trazi za dihtung i za celu garnituru,i da mu kazem da je skloni od zlih pogleda


nabavljen danas VICTOR REINZ,i zamenjen i za sad dobro izgleda

Poslato: Čet Jan 31, 2008 12:03 am
od kilson
jim_mojo napisao:Veloce...?

prednji branik od evo-a... zadnji uprosceni V6 bez guma na krajevima ostalo TS...? sem prednjih plastika na tockovima koji imaju produzetak...

i ronal felne koliko mi se cini... mada su mi A1 daleko bolje od ovih sto idu na veloce...

realno ne... i standardnoj varijanti mi se vishe dopada... zadnji branik mi je ruzan kada su ga ovako izravnali izgleda kao losh kineski tuning... kao kad neko prefarba sve lajsne na 75-ici... okolo i branici... izgleda jeftino...
Da, Veloce.

Veloce kit se najcesce isporucivao u Englesku i podrazumevao je upravo Veloce kit i felne firme Revolution, a ne prednji branik od Evoluzione i Ronal felne.

Evoluzione kit je nastao modifikovanjem Veloce branika i dodavanjem proshirenja na prednjim krilima.

Razlike izmedju Veloce i Evoluzione:


Slika Slika


Bash je odvratan, ako naletish na ovako neshto rado cu naruzhiti moju kretenushu! hahaha

Poslato: Čet Jan 31, 2008 12:52 am
od Nigy
Ja naleteo, samo mi fali sponzor! :lool:

@ ljube-kugla
Ok, vidi i sta mu je sve ostalo. :cool

Poslato: Čet Jan 31, 2008 10:11 am
od superfly tnt
treba mi pomoc hitno. jel zna netko na koliko se stezu glavni i leteci lezajevi na 24v od 164. i kako se dobiva motor u fazu? jel ima oznake na bregastim i gdje je oznaka za GMT prvog cilindra? ako moze sto prije , autodata eper Alexa, bilo tko , ocu sklopit danas.

Poslato: Čet Jan 31, 2008 5:56 pm
od Gost
Kkve su sanse da se namontira felna sa rasponom rupa 5x100,bez prepravki .NJih ima svuda , a kada potrazim 5x 98 nema niko.probao sam celicnu 5x 100 i dobro stoji bez problema sam je stavio i matice idu normalno.
Nisam probao da vozim .Inace hocu da kupim 16 ili 17 cola felne za sektomobil.MOze 16 posto vec imam gume 215/55/16 p6000 x4

Poslato: Čet Jan 31, 2008 6:54 pm
od superfly tnt
rjesis sa plivajucim maticama, samo da srednja rupa nije premala , onda treba tokarit. ako je prevelika ubace se prstenovi. 215 55 16 neces moc stavit.

Poslato: Čet Jan 31, 2008 8:11 pm
od ljube-kugla
ja imam ovaj podatak


main bearing caps
securing nut
84 - 93 Nm; lubricate
lock nut
20 - 25 Nm; lubricate
big end bearing caps
53 - 59 Nm; lubricate
camshaft bearing caps
16 - 18 Nm; lubricate
camshaft gear
central nut: 97 - 117 Nm
crankshaft pulley
235 Nm; lubricate nut
belt tensioner pulley
17 - 20 Nm
flywheel
113 Nm; apply Loctite 270
Green
spark plugs
25 - 34 Nm; apply Molykote
A






engine mountings: see General, Removal and installation
cylinder head nuts; lubricate
all 64305 engines
64101 engine from engine number 9166 or from
chassis number 6251744 onwards
64102 engine from engine number 2086 or from
chassis number 6252293 onwards
06412 engine from engine number 26473 or from
chassis number 6252195 onwards
64301 engine from engine number 4587 or from
chassis number 6252052 onwards
step 1
25 Nm
step 2
angle turn: 2405; carry out
this angle turn slowly
(min. 5 s)
other engines
step 1
20 Nm
step 2
50 Nm
step 3
89 - 98 Nm
step 4
drive 1000 km
step 5:
cool down
step 6:
loosen fully, lubricate and
re-tighten to: 98 - 108 Nm

Poslato: Čet Jan 31, 2008 9:08 pm
od Gost
to mu dodje nesto ka srafovi sa plivajucim sajbnama.NJih sam uspeo da nadjem ali ne i matice tog tipa.Mislis da ne mogu da stanu te gume ,a kako bih onda stavio 17. ,video sam da ih stavljaju.

Poslato: Čet Jan 31, 2008 9:49 pm
od Nigy
Stavljaju i 17'' ali one tesko da su preko 40... :roll:

@ superfly tnt
Imas pp. ;)

Poslato: Čet Jan 31, 2008 10:00 pm
od ljube-kugla
Nigy nisam danas stigao da vidim za dihtunge,sutra obecavam

Poslato: Čet Jan 31, 2008 10:41 pm
od dekideki
najdzele ajmo za germaniju :)
klik

Poslato: Čet Jan 31, 2008 10:44 pm
od TOXON
bojan77 napisao:to mu dodje nesto ka srafovi sa plivajucim sajbnama.NJih sam uspeo da nadjem ali ne i matice tog tipa.Mislis da ne mogu da stanu te gume ,a kako bih onda stavio 17. ,video sam da ih stavljaju.
Meni je 205/45 16 bio na mikron do kosa napred,dok nije bio spusten redovno je znao da gulne zastitnu plastiku napred!

A 215/55 moze samo nazad,napred nema sanse!!!

Poslato: Čet Jan 31, 2008 11:24 pm
od JaMaL
Kako onda stavljaju 17... cak i 40... hmmm matematika...


195/55/14 Overall Diameter: 569.97 mm
205/40/17 Overall Diameter: 595.63 mm
215/40/17 Overall Diameter: 603.75 mm
215/55/16 Overall Diameter: 642.87 mm

da realno... to je par veoma bitnih centimetara...

hmm kako voziti po beogradu 75-icu sa 40/17 gumom... kapiram da ne bi bilo udobno... par drugara imaju tu dimenziju na novijim automobilima koji im cak nisu ni glavni prevoz... i trapadzija im je najbolji ortak postao... nase nezne italijanke ne znam kako bi to podnele...

Poslato: Pet Feb 01, 2008 12:56 am
od Nigy
@ ljube-kugla
No frks. :dugokosi:

@ dekideki
Ajmo! :mrgreen:

@ jim_mojo
Kako? Pa nikako. :blue_eek_wake:
Tako nesto je samo da izvezes na auto put, paspalis i vratis u garazu... :|

Poslato: Pet Feb 01, 2008 1:07 am
od srdjan_p
QVLale vozi 33ku na 205/40 R17 vec par godina i dosta kilometara ali je voznja ko po jajima i sve rupe se zaobilaze...

Poslato: Pet Feb 01, 2008 8:53 am
od ljube-kugla
ma bocna prosirenja i distanceri,bi resili cesanje o koseve i amortizer,ja imam napred 2x6mm sa felnama sa et25 i gazni deo gume je na ivici ruba a pozadi imam 2x26mm i izgleda bezobrazno,jer 205/50/15 je na meru za 7j