Stranica 20 od 75

Poslato: Čet Maj 11, 2006 11:04 am
od Nigy
Milos napisao:mozda kad bi nasao i izduvnu granu? a sa kn-om nema sanse da dobijes jos tih 9 konja... mislim da je to realno...
Onaj lik u NS sto je zastupnik mi rece da pecurka daje oko 10KS, a filter koji ulazi u kuciste oko 5, plus da pecurka daje zvuk do ja... :(

2 Killaz
:( :( :(

2 75ts
V6 je pretezak za moj ukus. Kada bi mogao negde (za neku sicu ;) ) napraviti radilicu, ubacio bih 2.0 V6 turbo. To bi bila zver uz malo povecanje mase u nosu vozila. ;) Mada, jos nisam isprobao svoj TS sa finalnim prenosom iz 1.6 Trebalo bi to da se desi veceras ili sutra. :cool

Poslato: Čet Maj 11, 2006 11:30 am
od Gost
oni to tako pricaju, to je normalno, mislim da ipak nije moguce...
p.s. podrzavam projekat prebacivanja na kraci prenos, tu ces sigurno dobiti malo na ubrzanju... pusti neki izvestaj kada zavrsis... i ako imas uslova da izmeris brzine u 1 i 2 stepenu (u odnosu na ono pre) i krajnju brzinu...

Poslato: Čet Maj 11, 2006 1:35 pm
od Nigy
Milos napisao:i ako imas uslova da izmeris brzine u 1 i 2 stepenu (u odnosu na ono pre) i krajnju brzinu...
Ima tu dva problema - nisam merio ubrzanje pre cele price :oops: , jer nisam ni planirao sada da radim menjac, i drugo, bitnije, moramo sada videti kako nastelovati brzinomer da pokazuje pravu brzinu. Da li ce merac sa 1.6 menjaca biti dovoljan ili treba i kilometar sat podesavati... :roll:

Poslato: Čet Maj 11, 2006 1:37 pm
od Gost
Sto se tice zvuka na TSu zaboravi nema nista od toga, jako jako malo, cak ni na 3.0 V6 nema neke razlike u zvuku, dok recimo na Milosevoj 146 se cuje extra, zavisi od modela do modela auta, tj od ususa, najlakse da proveris kako ce ti se auto cutu da ima KN je skini kuciste filtera, daj gas i to je to, isto tako ce biti i sa pecurkom bilo kojom.
Sto se snage tice istina nisam merio ni pre ni posle, ali mislim da razlike nema.

A da bi voleo da vidim jedan v6 turbo to svakako.

Poslato: Čet Maj 11, 2006 1:44 pm
od Sasha
Znam dobro Dragana koji je zastupnik K&N-a i mogu ti reci da malo preteruje!
Spomenut je TS motor i njegove mogucnosti tuninga, moze i to jako dobro da se odradi ali kostaaaaa
Podaci za 2.0 ts
In terms of performance, the 2.0 Twin Spark turbocharged model pumps out a blistering 225 bhp, with the 0-62 mph (100 km/h) sprint coming in at 5.8 seconds.
Podaci za 1.6 ts
Autodelta offers the 147 J12 with four engine variations: the 1.6 Twin Spark producing 180 bhp, the EVO 1.6 Twin Spark producing 198 bhp, a midrange 2.0 Twin Spark producing 205 bhp (also available with Selespeed), and a high-output EVO 2.0 TS producing 230 bhp (up from the standard 150 bhp).

Autodelta turbocharges these engines with a water-cooled Garrett T25 turbo which produces 0.7 bar of boost. The turbo is intercooled and breathes through stainless tubular manifolds.

Autodelta's 147 J12 EVO 1.6 has proven to be the most sought-after Autodelta engine conversion to date. Autodelta's 147 J12 2.0 will do the 0-62 mph (0-100 km/h) sprint in around 6.2 seconds, with a top speed in excess of 145 mph (235 km/h). Estimated power for the 1.6 variant is a whopping 180 bhp - a 50 percent increase over and above the standard engine. Peak torque is 170 lb ft coming in at only 3,500 rpm - far more than Alfa's standard 156 2.5 V6!

Poslato: Čet Maj 11, 2006 2:03 pm
od Gost
Ti TS su veravtno 16v? ili gresim :roll:
Predpostavka da su 16v je zbog toga sto idu u 147.

Poslato: Čet Maj 11, 2006 3:08 pm
od Gost
Grujo :
Mozda da nadjemo negde manometar ili konacno da kupim jedan, da vidimo da li je motor stvarno tako dobar, mada ce se to videti na gasu.
Ako imas neki digitalni aparat da ga slikamo odozdo i slicno, pa onda natenane analiziraj sliku po sliku kod kuce. Tako se vidi vise stvari nego na prvi pogled.

Nigy :
To sabiranje snage filter + chip, 20 konja je stvarno previse, mozda na nekoj masini od 4L. 10 konja dobiti samo zamenom jednog cipa bez promene delova u motora, usisa ili izduva je super, ako je uopste moguce.

Chip na turbo masini mi deluje kao realna varijanta zbog povecanja pritiska turbine i nove mape koju cip ima, a na atmosferskim masinama cisto sumnjam u ikakav dobitak. Tek ako se izmene neki drugi delovi, pa da onda fabricka mapa nema veze sa realnim stanjem stvari treba promeniti chip.

Inace, nalazio sam na netu price o TS masinama sa 200 konja, ali ne bas pri 5800 obrtaja. Obicno promene bregaste, izbace VVT, povecaju kompresiju, custom kompjuter ...puno para. Dobije se 200 konja ali koliko moze da se vozi po gradu?
Mislim da je najbolje resenje sa turbinom. Neki blag pritisak od 0.5 do 0.7 bi mogao da radi bez izmene unutrasnjosti motora, a snaga bi proporcionalno rasla.

Koliko je 2.0 V6 sa turbinom uopste laksi od 3.0 v6 bez turbine?

Poslato: Čet Maj 11, 2006 3:20 pm
od Gost
@ Sumnjma da je nesto drasticno laksi.

E za tu turbo 75ticu, auto nisam video, iz price kazu da motor bas i nije neki, ovaj lik koji je isao da proba kaze da je gazda mao neljubazan tip.
Gledajte probajte, da u taj auto ima da se ulaze govori i cena, mislim da mi je neko cak pominjao i ciftu od oko 1300eura.

Poslato: Čet Maj 11, 2006 3:30 pm
od kilson
Sumnjam da je V6 TB iole lakshi, chak mislim da je tezhi od 3.0 atmo... Blok je isti (koliko mi se chini), praktichno je prechnik cilindra uzhi shto dodaje masu bloku + turbina + intercooler. Nisam siguran, ali sve ukazuje na to da je tezhi. :?

Mislim da je daleko najbolja solucija redni 4 cyl Turbo iz 164-ke ili 155 Q4, opet sve to ukazuje i na upotrebljivost Fiat i Lancia motora...

Poslato: Čet Maj 11, 2006 3:42 pm
od Gost
Lorenco napisao: Obicno promene bregaste, izbace VVT, povecaju kompresiju, custom kompjuter.
a sto izbace vvt? zbog njegove nesavrsenosti ili?

Poslato: Čet Maj 11, 2006 3:47 pm
od Gost
Ma sve to pada u vodu, najbezbolnija varijanta je 3.0 i gotova prica, a to da je teska napred, hm neverujem da bi me to odvratilo od jos jedne konverzije TS u V6 ;) .
Porbao sam, vozio i mogu reci taj auto i ide i lezi extra, slazem se da bi i ja voleo iz 2 litre da imama 200 konja ali sa ovim motorom teska borba.
Jednostavno se neisplati.

Poslato: Čet Maj 11, 2006 4:31 pm
od Gost
Ja podrzavam samo dve verzije motora u 75-ici:
1. 1.8-Turbo, pogotovo sa chip-tuningom, posto su mogucnosti velike uz ulaganja koja bi mogao podneti cak i nas standard. Pricamo o 200-240ks :cool
2. 3.0-V6, gde uz chip, auspuh... snaga ide bez problema na nekih otprilike 200-220ks, sto je u zbiru sa kubikazom-GARANTOVANO DOBRA ZABAVA :twisted:

Zato non-stop tvrdim da se isplati kupovina Alfe sa turbo motorom ;)
Ima ulaganja, ali se to posle vraca kroz uzivanje u voznji :cool

Poslato: Čet Maj 11, 2006 4:48 pm
od Gost
Ovo je .otac. nasih 75-ica, .chicha. Ermano Cressoni...

Slika

... a ovo je prvorodjena .beba....

Slika

Poslato: Čet Maj 11, 2006 5:39 pm
od Sasha
75ts napisao:Ti TS su veravtno 16v? ili gresim :roll:
Predpostavka da su 16v je zbog toga sto idu u 147.
:nod: :nod: :nod: 16V

Poslato: Čet Maj 11, 2006 5:43 pm
od Gruja
Svestan sam ja da za te pare ne moze bez ulaganja i cenim da bar turbina mora na reparaciju, al da ne pricam dok se auto ne proba...
Mozda je ranije cena bila 1300 a sad digao jer je .osvezio. motor? :?

E da, to sam zaboravio da napomenem, rekao mi je da uz auto daje i skoro ceo drugi motor za delove!!

Aparat cu lako da nabavim samo ne znam da li ce uspeti slikanje odozdo ako ga ne oteramo negde na kanal.. a posto nije registrovan ne moze bas tako lako preko pola grada s njim... :|
Manometar? Mislis na merenje kompresije? Koliko bi kostala ta spravica?


A to sto je gazda neljubazan to je njegov problem... :mrgreen:

Poslato: Čet Maj 11, 2006 6:07 pm
od Gost
Motor? Delovi? :shock:
Meni treba davac pritiska na intercooleru ;)

Poslato: Pet Maj 12, 2006 12:36 am
od Gost
Milos:
Izbace VVT jer im valjda ne treba. Promene bregaste i kompjuter. Realno ne vidim neki smisao u izbacivanju VVT-a mimo toga sto treba kompjuter da kontrolise. To su obicno masine za trke, a tu VVT ne treba jer je retko kad na nizim obrtajima :cool
Video sam neke slike gde su stavili VVT i na izduv, a razvodnu kapu sa izduvne bregaste skinuli, a drugu zamenili sa duplom. U toj verziji VVT kontrolise custom kompjuter. Voleo bih da imam prilike da se zanimam takvim tuningom. Verovatno moze da se postigne da se ima mali overlap u tajmingu na malim obrtajima, a veci na velikim. Drugim recima da snazno vuce od lera, a da ne gubi dah preko 6000.
Ne znam sve detalje o VVT mehanizmu na TS, ali znam da nije kontinualni, vec je diskretni sistem, tj. ili ne pomera tajming ili pomeri skroz, nema koraka izmedju. E sad da li bi se ista dobilo nekim medju koracima je drugo pitanje. Previse ideja, premalo vreme

Grujo, to sto daje ceo motor u delovima, verovatno ima dobar razlog zasto je taj motor u delovima. Da li daje jos jednu turbinu :lool: ?

Poslato: Pet Maj 12, 2006 7:38 am
od Gost
I da ima jos jednu turbinu, tesko da je bolja od one na kolima... iz iskustva govorim, posto sam ja uz moj ex-Uno Turbo dobio jos jedan kompletan motor pa videh o cemu se radi... :(
Zasto bi bolji motor skupljao prasinu po garazi :?
Verovatno su od dva pravili jedan :?
Mooozda ako ima luuuduuuu srecu, pa ispadne da turbina valja :lool:
Cena nove je 1.500eur :shock: tako da dati 250eur za reparaciju zvuci smesno, prosto ti drago da platis :lool:

Menjac

Poslato: Pet Maj 12, 2006 9:55 am
od Nigy
Moram da se pohvalim da je projekat menjaca zavrsen. :dugokosi:
Sinoc smo sve povezali i preliminarni test je zavrsen. Utisci slede.
Kola su mnogo zivahnija, cak i u petoj, sa niskih obrtaja se oseca cimanje kada se zalepi papucica gasa. Blokada diferencijala funkcionise. Sa ovim odnosom u menjacu cak i vrlo kvalitetne Toyo Poxses F-08 ostavljaju tragove po suvom betonu. ;)
Istina, transmisija jeste malo bucnija nego ranije, ali negde se mora platiti cena. :|
Sada mi prvo sledi voznja iza nekog 'kalibrisanog' vozila da utvrdim da li (tj. koliko) brzinomer laze, onda da ga sredim, pa na stopericu. :cool Naravno, rezultate cu postovati ovde.
Sve u svemu, sa 'skracivanjem menjaca' posle predjenih desetak km sam prezadovoljan. Preporuka za sve vlasnike TS-a. :cool

PS. Ako nekom treba pomoc u vidu saveta, mesta gde da se prepakuje menjac ili dodatnih fotki nek mi posalje poruku na private.

Poslato: Pet Maj 12, 2006 10:03 am
od Gost
Lorenco napisao:Grujo :
Mozda da nadjemo negde manometar ili konacno da kupim jedan, da vidimo da li je motor stvarno tako dobar, mada ce se to videti na gasu.
Ve

Poslato: Pet Maj 12, 2006 10:29 am
od Gost
Fris75turbo napisao:Ja podrzavam samo dve verzije motora u 75-ici:
1. 1.8-Turbo, pogotovo sa chip-tuningom, posto su mogucnosti velike uz ulaganja koja bi mogao podneti cak i nas standard. Pricamo o 200-240ks :cool
2. 3.0-V6, gde uz chip, auspuh... snaga ide bez problema na nekih otprilike 200-220ks, sto je u zbiru sa kubikazom-GARANTOVANO DOBRA ZABAVA :twisted:
ja pre podrzavam jednu dobru skolu voznje, (pogotovo sa zadnjom vucom) pa tek onda motora...
kako bi iz auta izvukao maksimum, (a to mi je poenta) a svako od nas zna da stisne gas, to nije problem...

Poslato: Pet Maj 12, 2006 11:40 am
od Gost
@ Sale

Jbg ti motori nemaju veze sa 8v TS, osim sto imaju 2 svecice, tako da to otpada.

@ Nigy

Ajd kad budes bio u prolazi cimni me da me provozas

Poslato: Pet Maj 12, 2006 1:02 pm
od Nigy
75ts napisao:Ajd kad budes bio u prolazi cimni me da me provozas
No frks, samo me cimni na mobilni jer ti nisam ubelezio mob. :cool

@ Milos
Sto se skole tice, da li si mislio na ovo http://www.75experience.nl/ ? ;)
Da se okupimo nas 12 i da zapalimo tamo na celodnevno drljanje 75-ica po Nurburgringu. :cool
Mozda i dan pre tog zujanja da pohadjamo i skolu sigurne voznje? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Poslato: Pet Maj 12, 2006 2:03 pm
od Gost
da znas da je tako...
toliko mi je zao sto nemamo nijednu tipsku stazu da covek malo proba auto, ogibljenje, ponasanje itd, a da ne mari da li ce negde da ga omlati... jednostavno da isprazni baterije, a ne po ulicama da ludujemo...

Poslato: Pet Maj 12, 2006 2:20 pm
od Gost
Odavno sam video pricu za tu skolu na ringu i mnogo mi se svidja ideja, sa malo doteranim TS se ljudi jure sa porscheima na stazi.

Definitivno cim bude viska kesa to je jedna od obaveznih destinacija.
S obzirom na kolicinu kesa potrebnu, mislim da cu da izvozam prvo par stotina krugova na miseluku, da udjem u fazon.

Najozbiljnije mislim da dodjem sledece nedelje. Mogli bi da se organizujemo i recimo svake nedelje ili svake druge, okupljanje na Miseluku, par ljudi cuva strazu da neko drugi slucajno ne uleti na stazu , pa se posle rotiramo. To sve da radimo recimo nedeljom ujutru, kad je valjda najmanje saobracaja.