Stranica 19 od 25
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 9:46 am
od Pittatore
Gradjevinac, gradjevinac...ti nisi cuo za milimetre

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 10:22 am
od OMP
zexmaster gt napisao:Nisam vidjao reli automobile da su registrovani,kao i nasa domaca trkacka vozila..
apsolutno svaki reli auto
mora biti registrovan bilo da je kod nas ili wrc jer kao sto neko rece ti automobili se voze po etapama u normalnom saobracju i automatski podlezu pravilima istog.
dosta automobila za kruzne trke se u zadnje vreme registruje kod nas jer je trkacima dosadilo da placaju kazne kad idu na reper da probaju automobili ili ih prevoze od majstora do majstora, a sto se tice same voznje takvog auta u saobracaju tu nema problema osim sto bubrezi stradaju po ulicama

ali ni na nasim stazama nije mnogo bolja situacija

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 6:07 pm
od jerotije
Stigle i slike. Evo jedne kako jurim Edina.

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 6:09 pm
od edin
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 7:31 pm
od Falcon037
U sunce ti al si ga natego ... još malo pa kači branik. Moraćeš hitno da utegneš vešanje.
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 7:36 pm
od jerotije
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 7:39 pm
od edin
A ja gledam u retrivizoru, kako se zelena ladja okrece iza mene, a ispred sporiji auto, i ja nemam gde

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 9:14 pm
od AckeB
Bravo momci! Uživanje je i samo čitati, a mogu misliti kako je vama bilo.
Druženje i uživancija su najbitniji.
Bravo i za Alfe koje su sve lepo odradile.
Lepo vreme za Z4M Coupe.
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 9:30 pm
od edin
Samo moramo da popravimo malo vremena, sramota da su sve benkice ispred nas, znam da kod mene ima prostora i gde sam gresio...
Nadam se boljem vremenu sledeci put...
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 10:15 pm
od Falcon037
Misliš na benkice sa V8 i V10 motorima ?

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 11:13 pm
od edin
Aj sad, ni ja nisam toliko nerealan, ali nadam se da cu u nekom skorijem TD-u pribliziti vreme na 1min 40 sec, znam gde sam gresio ovaj put, a nadam se i jos konju uskoro...
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Uto Jul 26, 2016 11:41 pm
od Zex
1:40? Treba ti 300kg manje i jos 100 konjova najmanje

No,sala na stranu,ta vozila koja su na 1:40 su mnogo spremnija od nasih serijskih alfi...moje misljenje je da je 1:44 ogroman uspeh za nase limuzine
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 12:01 am
od edin
Rekoh da priblizim 1:40, tj da budem blizi 1:40 nego 1:50

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 8:01 am
od OMP
i ja mislim da 156 jtd tesko moze ispod 1.43-44 npr. bez nekih ozbiljnijih prepravki auta, tezina, serijske gume i vesanje cine svoje, dzabe i 300 konja da imas, a da ulazes u gume, vesanje, kocnice i sl. mislim da vec nije isplativa investicija za auto koji se svakodnevno koristi, to vec onda prelazi u TD car manje vise
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 9:21 am
od IMSA75
Mislim da svi mozemo dosta da se ubrzamo, samo treba vezati vise ucestvovanja i analizirati sebe kao i putanje + kocenja. Gledah svoj snjimak i toliko sam brljavo vozio da je neverovatno kako sam uopste ispod 1:50...
Svaka promena na automobilu utice kako pozitivno tako i negativno na prolazno vreme. Negativno zbog perioda potrebnog da promenite sebe a pozitivno tek posle navedene prethodne stavke.
Practice makes you perfect.
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 10:18 am
od OMP
trening je bar 50% vremena, drugar koji u inostranstvu vozi jedno kup takmicenje u pocetku je sumnjao u setup auta pa je davao (placao) profesionalnim fabrickim vozacima da testiraju i setuju njegov auto, svi su konstatovali je da je auto manje vise dobar ali da je potreba samo vezba i sto vise krugova tj sati na stazi, npr. drugar je pravio vremena 10 sec sporija od vodecih takmicara, taj test vozac sa tim istim autom napravi 2 sec losije vreme od vodecih i to iz samo 2-3 kruga voznje, tako da je poenta da tek kad se dodje do te 2-3 sekunde od vodecih onda se cacka auto i traze finese a kad kasnis 10 sec za vodecim onda je pre svega voznja (trening) u pitanju

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 10:44 am
od nidza
1:44 je odlično vreme drugari.
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 11:39 am
od Zex
Jeste odlicno,al niko da ga zakaci
Svidja mi se ova tema mnogo,zato sto ucestvuju poznavaoci i ljubitelji...

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 11:50 am
od Dragon
IMSA75 napisao:Mislim da svi mozemo dosta da se ubrzamo, samo treba vezati vise ucestvovanja i analizirati sebe kao i putanje + kocenja. Gledah svoj snjimak i toliko sam brljavo vozio da je neverovatno kako sam uopste ispod 1:50...
Practice makes you perfect.
Kad smo isprobavali Giuliette, lik sto tamo radi kao instruktor je isao ispred mene u Fiatu 500 L. Nisam mogao da ga stignem. Meni skripe gume, mislim da sam na ivici, a opet mi bezi. Putanje + kocenja.

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 12:11 pm
od OMP
dobro kad vam dali da cepate djuliete do granica, ja kad god sam isao na testiranja nekih novih kola, doduse ne na stazi, nisu davali da se cepa previse, cim malo das gas onaj pored tebe suflira i gundja, jednom se secam samo na testu novog fokusa tamo 2005-6. godine, lik instruktor do mene ladno mi kaze "konacno neko normalan da provoza ovaj auto kako treba"

bio onaj 2.0 od 150 konja motor nije da je nesto isao ali mene gas i pravac nisu ni zanimali previse vec krivine

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 1:03 pm
od nidza
Dragon napisao:IMSA75 napisao:Mislim da svi mozemo dosta da se ubrzamo, samo treba vezati vise ucestvovanja i analizirati sebe kao i putanje + kocenja. Gledah svoj snjimak i toliko sam brljavo vozio da je neverovatno kako sam uopste ispod 1:50...
Practice makes you perfect.
Kad smo isprobavali Giuliette, lik sto tamo radi kao instruktor je isao ispred mene u Fiatu 500 L. Nisam mogao da ga stignem. Meni skripe gume, mislim da sam na ivici, a opet mi bezi. Putanje + kocenja.

Ma Đulijeta govno, samo brzo izgleda, 500L supersportska mašina (doduše izgleda kao porodičan mali auto, ali izgled vara).
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 1:11 pm
od nidza
zexmaster gt napisao:Jeste odlicno,al niko da ga zakaci
Svidja mi se ova tema mnogo,zato sto ucestvuju poznavaoci i ljubitelji...

A, nisam mogao sa telefona da otvorim vaša vremena. Dobro, i 1:48 je super ako već nemate iskustva na stazi, od mene pohvala. Može to brže, ali ne mnogo sa tim kolima i gumama.
Čitao sam skoro zanimljiv tekst o poluslik vs obične gume i čovek koji inače redovno vozi TD se na kraju odlučio za obične. Kaže čovek, cilj TD nije da juriš vreme, nego da se zezaš, da uživaš, a obične gume pružaju mnogo bolje zezanje.
Meni je Huja dobar reper bila koliko može da se bude brz sa običnim gumama. Tamo je nekoliko automobila bilo sa poluslik, pa su ostali iza, iako su neki i više od 300 kila lakši. Bitno je zezanje, opuštencija, vremena ne toliko.
Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 2:11 pm
od Falcon037
OMP napisao:dobro kad vam dali da cepate djuliete do granica...
Ovi iz Fiata su iskusni pa su za test doterali alfe sa rent-a-car

Što da akamo njihova kad možemo tuđa

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 2:39 pm
od IMSA75
nidza napisao:Dobro, i 1:48 je super ako već nemate iskustva na stazi, od mene pohvala. Može to brže, ali ne mnogo sa tim kolima i gumama...
Predprosli track day jerotije vozio 1:46. Ovaj sada, ja peglao 1:46...
Meni je cilj ispod 1:40, auto sigurno moze jer je ozbiljno spremljen. Pitanje je da li cu ja nauciti...

Re: Navak Track Day 2016.
Poslato: Sre Jul 27, 2016 2:55 pm
od jerotije
Tvoj auto bi trebalo da moze oko 1:40, mozda i bolje od toga. Moj i edinov, mislim da ne moze ispod 1:45. Ne znam sta Zex montira, ali ako menja samo motor, a ne poradi na vesanju, ni on nece imati nista bolje vreme. Snaga motora od svih elemenata mozda i najmanje utice na vreme.