Stranica 19 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Dec 31, 2015 2:24 pm
od mladenke
Ovo je ok dijagram ;)

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Dec 31, 2015 3:49 pm
od FantomX
Neko beše reče da su uvek dve dizne u plusu, dve u minusu, pa zato ecunradi korekciju?

Kako je onda na 5 cilindara? :)

Po Boschu beše max do 2.0 u plus i minus dozvoljeno?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jan 04, 2016 10:38 pm
od bums85
Do 1.0 koliko ja znam

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Feb 12, 2016 9:52 am
od icemilos
Da li se može koristiti ovaj proizvod za dijagnostiku na alfi 166. Nisam se zanimao ovim stvarima pa možda pitam bezveze! :scratch:
http://www.tinydeal.com/elm327-v15-obd2 ... 95684.html

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Feb 12, 2016 10:59 am
od mladenke
moze

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Feb 21, 2016 2:01 pm
od Bracod
Sa kojim programom kao sto je multiecuscan za italijane se mjere njemci(vw i sl.) dal neko zna i moze li sa istim ovim bt adapterom?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 11, 2016 11:20 pm
od Zvrle
Pre nekoliko dana prilikom ubrzavanja u 4. brzini mi se upalila greska motora, usao je u safe mod, u pitanju je 156 JTD 16v. Stao sam, ugasio auto i posle ponovnog paljenja greske vise nije bilo i auto je normalno radio. Kuci sam prikacio na MES i izbacio mi je ovu gresku:
Slika
Obrisao sam gresku i zamenio selnu na crevu interkulera do klapne, posto je preskakala i nije crevo moglo lepo da se zategne.
Posle toga sam isprobavao razne rezime voznje i greske vise nije bilo. Danas sam uradio grafikon ubrzanja u 4. brzini od oko 1600 obrtaja pa do oko 4100 sa pedalom gasa u patos, nisam imao mesta da jos ubrzavam. Nije se pojavila greska, ali vidim da se trazeni pritisak turbine i pritisak turbine bas ne poklapaju, pa me zanima da li je to normalno i ako nije, sta bi mogao da bude problem.

Slika
Da napomenem da je mapa fabricka, turbina ne pisti, normalan zvuk ima, nema potrosnje ulja, katalizatori nisu odstranjeni a ni EGR ventil nije blokiran. U planu je skidanje katalizatora i zatvaranje EGR ventila u neko skorije vreme. Ne znam da li ima efekta isprskati turbinu EGR i turbo cleanerom, da li bi taj sprej bar donekle ocistio krilca ukoliko su zaprljana, a predpostavljam da jesu zbog katalizatora koji siguno nisu u najboljem stanju? Svaki savet je dobrodosao, unapred hvala. :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 11, 2016 11:46 pm
od Zex
To je greska map senzora na usisnoj grani..znaci katove napolje,egr blokiraj i obavezno ciscenje usisne grane i map senzora...mora grana da se skine,otvori i ocisti

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 12:16 am
od Zvrle
Da, znam, sve to je u planu. Map je bio relativno cist posto imam obicaj da ga na svakih nekoliko meseci skinem i ocistim. Najvise me zanima ovaj grafikon, da li je to dobro ili ne?
Evo slike Map senzora posle pojavljivanja greske
Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 12:52 am
od Zex
Pokusaj da onu tabelu sacuvas u excelu

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 7:53 am
od mladenke
Zvrle napisao: Slika
Na 2k rpm imas skok turbine do skoro pa 2.5 para. P0238 je za previsoki pritisak turbine, a tvoj map senzor moze da meri do najvise 2.52 bara. Ono sto se ne vidi na ovom dijagramu su krilca turbine u %. Okaci obican excel fajl pa da pogledamo sta je u pitanju. Ne verujem da je do prljavog map senzora jer koliko vidim on meri lepo. Mozda imas problem sa vakumom pastete aktuatora, pirburga...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 10:17 am
od Zvrle
Evo fajla:
Slika


Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 11:37 am
od mladenke
Kao i sto sam pretpostavio da su krilca udarila u 20% sto je maksimum otvorenosti a i dalje ne uspevaju da snize pritisak i izravnjaju ga sa zeljenim pritiskom. Proveri sve ono sto sam naveo.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 12:19 pm
od Zvrle
Hvala puno, provericu pa javljam da li sam otkrio problem.

Poslato: Sub Mar 12, 2016 2:55 pm
od Flavio
Reče ja da je pašteta :D

Sent from G620s using Tt

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 4:09 pm
od Pittatore
Bracod napisao:Sa kojim programom kao sto je multiecuscan za italijane se mjere njemci(vw i sl.) dal neko zna i moze li sa istim ovim bt adapterom?
VCDS

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 4:37 pm
od Zvrle
Reče ja da je pašteta :D
Karneks, jetrena. hahaha
Nije bas pasteta ali je blizu nje, crevo je napuklo :angry:

Slika
moram da skinem sus plek pa da lepo pregledam crevo i na ulazu u pastetu posto se odozgore ne vidi. Videcu da li je dovoljno dugacko da ga skratim i ponovo vratim na mesto i onda ponovo dijagnostika. Zanima me gde ima da se kupe takva creva?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 7:26 pm
od mladenke
Reko ja da je vakum. :P Stavi neko vece parce sreva preko njega, tj navuci ga, ili izoluj tu pukotinu dok ne nadjes odgovarajucu zamenu. Kupi bilo koje crevo koje je istok precnika kao sto je to sa tvrdim zidom creva da se ne spljosti kad nastane vakum.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 7:29 pm
od Zvrle
Sredio sam crevo, skratio i natakao ga ponovo, sutra cu da vidim kako se ponasa i sta kaze dijagnostika. Hvala puno!" :) :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Mar 12, 2016 7:42 pm
od Flavio
:arflag

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 10:47 am
od Bracod
@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:24 am
od Zvrle
Malopre testirao ponovo i izgleda nije do creva vakuma problem, sada je izbacio greske PO238 i P1236 :banghead:


Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:38 am
od mladenke
Proveri radi li pastetica i aktuator kako treba. Jel se uvuce aktuator u pastetu kad se upali auto i jel se izvlaci aktuator iz pastete kad se dodaje gas. Ovo je piiiip veliki pritisak za malecnu turbinu, nemoj da ga stiskas kad vidis da ide preko 2.4 bara.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:50 am
od Djo83
Pokusavam da proverim korekciju dizni, OBD II konektor i MES registrovan nije demo, ali nece da pokaze nikakve vrednosti... Da li je zbog konektora ili ima neki drugi razlog?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 13, 2016 11:54 am
od BobanR
Jesi li povezao MES na ECU? Ukoliko jesi, nema razloga da ti ne pokaže korekciju dizni