Stranica 19 od 155
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:27 am
od cirko83
Sačekaj još neki dan, valjda će da se otopli, pa redom polako. Mom ćaletu 33-ka stoji napolju i čeka klip i mesto u garaži kod majstora već više od mesec dana, ali ne dam mu da je proda kad je sredi
Nemoj samo da je prodaš pa da kupiš golfa, to ti nikad nećemo oprostiti

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:47 am
od dekideki
nema leba dok ne zasuces rukave i nadjes sta te zeza. vec su ti pisali, sve zivo da izmenjas, nece te puno kostati, ali ne moras to da radis. poenta je da je motor nepoderiv i nema mestu nervozi, sredice se.
*mozda je i gore po ta kola sto se ne trose svaki dan. evo ti licni primer: meni kad nesto postane sumnjivo ja se ziv polomim oko toga ne bih li resio problem za dan-dva najdalje, jer sam potpuno nemocan bez kola...
strpljenja, snage, vere u Alfu nek ti nikad ne zafali.
para i vremena ce se vec naci.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:53 am
od G0XY
Ja bih takođe zamenio sve što je sumnjivo,osim ako naravno nisi nešto skoro menjao,pa bih to skinuo sa liste.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 11:58 am
od OMP
jel kad proveravam regulator dovoljno da dam samo kontakt kad je izvuceno vakum crevo ili moram da palim auto, na 155ici pumpa radi na kontakt ne na verglanje kao kod 164ke

pa je valjda dovoljan samo kontakt?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:25 pm
od gile
Dovoljan kontakt.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 2:34 pm
od OMP
ladno spao kabl sa prve svecice(one najdalje kod cepa za ulje)

kad sam podigo onaj poklopac videh da je to, sinoc mi je i to palo na pamet ali sam gledao samo kablove na bobinama a skoro kad sam skidao svecice 100 puta sam proverio dal su lepo legli tj ukopcali kablovi za svecicu, uopste mi nije jasno kako je i zbog cega spao???
regulator sam takodje proverio, ni malo ne vlazi kad se skine crevce
ali nisam resio jos onaj problem losijeg rada kad je hladna, sad je lepo upalila podigla na 1200 i sve ok medjutim kad je spustila na 900 pocela losije da radi, stoje obrtaji tu ali se cuje na auspuhu kako ispucava i ne radi lepo, mada kako se polako greje stanje se popravlja, nisam je vozio samo radila na leru, i kad drzim 2k rpm na leru isto brlja na auspuhu i pucketa

tako i pre nekik dan ali kad se ugrejala stanje je bilo ok, ne znam sta je zeza ali videcemo kad malo otopli jel isto tako
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 2:39 pm
od cirko83
3.put - dijagnostika. Najbezbolnije

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 2:41 pm
od OMP
ma i 1000 put ali dzaba kad toga ovde nema tj nikog ozbiljnog i da imam poverenja u njega, ali na kraju cu morati negde da odem pa kako bude
i da komutator sam gledao, tj samo onaj blizi, onaj drugi mi je bio nezgodan da pridjem, kad sam izdzekao prvi jeste malo oborio obrtaje pa digao ali sve mi je to malo nesigurno zbog losijeg rada, probacu kad je vruc motora i kad sastavi lepo rad
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 5:32 pm
od dekideki
100e kosta komp sa dijagnostikom i kablom za osnovne stvari

mislim da ti je to najbolje ulaganje... to ti je cifra za 5 dijagnostika kod "majstora"...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 6:59 pm
od Santino
OMP napisao:ladno spao kabl sa prve svecice
za ovo imas cvrgu na prvom skupu!
OMP napisao:ali nisam resio jos onaj problem losijeg rada kad je hladna, sad je lepo upalila podigla na 1200 i sve ok medjutim kad je spustila na 900 pocela losije da radi, stoje obrtaji tu ali se cuje na auspuhu kako ispucava i ne radi lepo, mada kako se polako greje stanje se popravlja, nisam je vozio samo radila na leru, i kad drzim 2k rpm na leru isto brlja na auspuhu i pucketa

tako i pre nekik dan ali kad se ugrejala stanje je bilo ok, ne znam sta je zeza ali videcemo kad malo otopli jel isto tako
koje dizne idu u 8v? mozda imam da ti posaljem?
sve govori da one prave problem bez obzira sto si ih cistio pre 5000 km.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 7:20 pm
od Dora
Senzor temperature?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 7:30 pm
od DushanSD
OMP napisao:zamenio sam onaj senzor tem. rashl. tecnosti i nisam nesto mnogo resio problem kad je auto hladan, kad je upalim odmah se ugasi(to se pre nije nikad desavalo) pa onda kad ponovo upalim ona radi na 1200rpm ali na dodavanje gasa zeza, trokira a na jacem gasu detonira, takodje hoce i ler da varira malo, u voznji slabo ide, hoce da seca negde oko 2-2,5k obrtaja(u visim vuce) na jace dodavanja gasa ima knedlu, itd. ne znam sta da radim vise, ka se ugreje stanje se promeni i radi, da kazem ok, ali ipak nijansu losije nego ranije, znam da moze biti svasta ali sto se tice dijagnostike ovde iskreno nemam poverenje ni u jednog majstora tj u strucnost i citanje iste posebno kad je alfa u pitanju pa se bojim da jos vise ne odlutam od problema pa gledam ako mogu nekako ovako postupno da ga resim

ne znam dal moze da zeza termostat i pravi ovakve probleme posto se dosta slabo greje(od kako je imam, mada ovo zeza u zanjih mesec 20 dana), treba preci 10ak km gradske voznje pa da kazaljka temperature malo odlepi od prve crte a da bi stigla na radnu temperaturu treba joj vecnost, uglavnom dodje do 70* i tu stoji, retko prelazi(mada grejanje u kabini radi i relativno brzo pocne da odmagljuje stakla

a kad dodje na 70* greje fino), sem kad je toplo vreme ali onda nemam tj nisam imao probleme ni kad je hladna. znaci najvise me muci ovo trzanje motora i los rad kad je hladna
Ovde kaze da ga je menjao.
@Santino: Mene su zezale dizne zezale slicno kao OMP-a, dok ih nisam ocistio. Lose primala gas kad je hladna, seckala u voznji, mada nije detonirala na benzinu

. Vrlo moguce da je kod njega neka crkla...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 7:34 pm
od OMP
senzor tem. promenjen pre 10 dana
Santino, jbg palo mi na pamet sinoc za kabl ali sam prosto odbacio takvu glupost odmah, ne znam kako je mogao da spadne jedva ih iscupam kad ih vadim koliko dobro drze

, to mi se ni na jugu nije desavalo na onim budjavim plitkim i krutim kablovima
sto se dizni tice kako mislis koje idu, ne znam oznaku a nemam nikakvu sliku, mozda neko zna?

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 7:40 pm
od DushanSD
Imas broj na diznama, samo ga iscitaj i napisi ovde. Sa bilo koje Alfe, ako ima isti broj, odgovaraju ti

.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 7:56 pm
od OMP
pa znam nego kako da vidm na njima, jedino da skinem diznu

gledam u manualu ali ne pise nista
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 8:01 pm
od Dora
Nisma baš detaljno čitao
Kod ovakvih kvarova, morao bi ići redom da eleminišeš sve pošto nemaš ništa da očitaš šta se dešava.
Možda ću opet da lupim nešto što nisam pročitao ali principijelno treba pregledati...
Svaku svećicu kakvu varnicu dobija, ako nemaš ono za skakanje varnice, uzmi neku ispravnu svećicu pa jedan po jedan cilinder probaš na kratko dok motor radi, da te ne straobali struja ugasiš prilikom zamene kablova

Trebao bi ti bilo kakav manometar koji meri 10 bara da vidiš pritisak goriva dok radi motor,sa vakumom na regulatoru i bez njega. Isto tako neki vakumetar da vidiš potpritisak na leru i kod naglog dodavanja gasa.
Unimerom izmeriš vrednost sonde kad se upali i kasnije na dodavanje gasa. Meri se isključivo napon, NIKAKO OTPOR.
Na regulator pritiska privremeno staviti neko providno crevo dovoljno čvrsto da ga potpritisak ne spljošti i gledaš da li propušta benzin prema usisu naročito posle gašenja par minuta.
Kako si opisao liči na siromašnu smešu, problem sa paljenjem (struja) ili zazor ventila.
Čišćenje dizni bez provere kako stvarno brizgaju obično ne daje dobar rezultat.
Sve u svemu neko ko ima dobar osciloskop bi ti rekao svašta

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:12 pm
od OMP
aj da probam da odgovorim i pitam, redom
-svecice su definitivno da menjam vrlo uskoro tako da bilo da je do njih ili ne bice zamenjene
-e sad moze da zeza neki kabl tu nema provere tj sigurne i sta je tu je, kad budem pri parama moracu i njih da menjam, sad ne mogu
-dizne jesu ciscene ali sto kazes a i sto sam i tad znao i znam dzaba ciscenje dok se ne provere kako bacaju
- sto se tice sonde, trenutno je otkacena, ni kad sam kupio auto nije bila u f-ji tj zice na njoj su bile pokidane, pre nekih dva meseca sam nasatavio zice i prikopcao dzekove, nisam primetio nista bolje stanje, mozda neka nijansa ali to nije realno tj merodavno, tako da je sonda verovatno u kvaru ali nju iskljucujem iz price iz razloga sto nikad nije ni bila prikopcana(radila) a auto je normalno radio, kad bih stavio novu sondu sigurno bi se popravilo stanje(u odnosu na pre nego sto je pocela da zeza) nema sumnje ali mislim da nema veze sa trenutnom pricom

kako da izmerim napon sonde tj gde merim???
- pritisak goriva sam merio prosle godine i bio je ok znaci pumpa je imala dobar pritisak i na leru i na gasu(mada mereno je samo sa ukopcanim vakum crevom na reg.),ne secam se tacno brojki ali se poklapalo sa onim u manualu tj auto dati ili gde vec, merio sam kod drugara koji je majstor, ja nisam imao cime,ali opet to nije merodavno jer je to bilo prosle godine pa cu verovatno premeriti opet ovih dana
-danas sam gledao regulator pritiska kao sto sam vec napisao i to je ok, ne pusta gorivo kad se skine vakum crevce
-i na kraju zazor ventila, hm, pa sigurno nie ful jer je auto presao dosta a na 40k km se steluju koliko znam, medjutim to je vec veliki posao koji za sobom povlaci i jos neke stvari, kad bih to radio tj skidam glavu i sl. onda bih sredio i celu glavu(gumice, ventile, poravnao, ne bih odoleo da malo cacnem kanale i ventile

, itd. ima tu dosta stvarcica za odraditi) a to vec trazi dosta vremena i novca pa ni ne razmisljam o tome, za sada
to je od prilike to

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:32 pm
od Flavio
Što bi morao da skidaš glavu kad bi rešio da šteluješ ventile

??
Za sondu imaš 2x2 žice.Koliko se sećam,meriš napon između bele i one do nje.Tu blizu serva za kočnice žice su spojene sa 2 džeka pa možeš i odatle pristupiti merenju.Znači,unimerom meriš napon al se nesećam vrednosti

.Takođe,ispravna sonda ima barem 2 puta u sekundi promenu napona.Sve ređe od toga znači da je sonda manje ili više neispravna.
Ako sonda još kako tako radi,možeš probati da je skineš i opališ brenerom radi čišćenja (kao što se čisti auspuh na dvotaktnom motoru mopeda).
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:47 pm
od DushanSD
Flavio napisao:Što bi morao da skidaš glavu kad bi rešio da šteluješ ventile

??
I zasto bi uopste otvarao motor ako je dobar

. Greota.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:51 pm
od dekideki
zaboravi pricu za dijagnostikom ako je tebi ok da vozis bez povezane lambda sonde
step motor, protokomer, lambda sonda, brizgaljke, ECU, senzor bregaste... pa sve je to samo deo dugackog lanca potrebnog za moderan 4 takta motor sa ubrizgavanjem.
da se fokusiram na struju, samo cu da te podsetim da imas dve svecice po cilindru i da su jako male sanse da imas s njima tolike probleme...
1. povezi LS
2. resetuj ECU
3. ocisti brizgaljke ljudski sa sve testiranjem na mezurama
4. ocisti / zameni step motor
pa polako dalje kreni na kablove svecice itd...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 10:05 pm
od Stefan Zailac
Ajd sad malo ja
Sve slični problemi + regulator pritiska goriva koji je nalivao usis kroz vakum crevo.
Benzin
1. Sve pretresao od skidanja rezervoara zarad pranja istog.
2. Filter goriva
3. UZ Čišćenje dizni sa sve menzurama
...
Vazduh
32. Nove gumice flanšne na usisu
33. Čišćenje step motora
...
Struja
55. komutatori
56. Sonda
57. Nove NGK svećice
...
Na kraju regulator pritiska goriva, kablovi, gumice flanšne na usisu i
PROTOKOMER!!!
Sve gore pomenuto (+gomila drugih gluposti). Sada sve OK!
Jednostavno puko mi film!!!
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 10:06 pm
od Santino
mogu da ti posaljem sondu ali mislim da nema veze s tvojim problemom... auto se sastavlja lepo i bez nje...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 10:46 pm
od OMP
DushanSD napisao:Flavio napisao:Što bi morao da skidaš glavu kad bi rešio da šteluješ ventile

??
I zasto bi uopste otvarao motor ako je dobar

. Greota.
pa ne bi morao da skidam glavu da bi stelvao ventile ali kad bih vec skidao bregaste i razubljivao motor zbog stelovanja(koliko znam ne moze drugacije jer su plocice ispod solje) sto da ne skinem i glavu sigurno nije na odmet zameniti gumice, malo oslajfovati ventile i siceve i na krau kompletnu glavu da odradim(to sigurno nije niko do sad na ovom autu radio, a i da jeste ko zna kad je to bilo), jbg kad sam vec skinuo ovo onda me samo jos dihtung glave deli od nje da skinem a to je 20-25e evra(cena dihtunga), obrada glave bi me kostala nesto smesno jer mi drugar ima masinsku radionicu i bar znam da je to sve ok i sredjeno, steta je samo stelovati ventile a npr. posle par hiljada probije dihtung glave, riknu gumice, itd. pa opet moras sve iz pocetka i placas isti posao dva puta bar ja tako razmisljam
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 10:50 pm
od OMP
Santino napisao:mogu da ti posaljem sondu ali mislim da nema veze s tvojim problemom... auto se sastavlja lepo i bez nje...
i ja mislim da nije do nje jer mi je od uvek auto radio bez sonde samo zadnja dva meseca je sonda bila ukopcana(stanje isto i sa njom kao i bez nje, 95% neispravna) ali svakako je bolje imati ispravnu sondu nego voziti bez nje i treba da je kupim al jbg ne znam sta cu pre

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Mar 04, 2011 10:52 pm
od OMP
dekideki napisao:
da se fokusiram na struju, samo cu da te podsetim da imas dve svecice po cilindru i da su jako male sanse da imas s njima tolike probleme...
pa jbg kad je spao kabl sa jedne auto katastrofa radio i na 3 cilindra tako da ako rikne jedna svecica auto radi lose, i meni je cudno, sta koj q ima onda dve svece po cilindru kad ne moze sa jednom da radi lepo
Stefan Zailac, znam sve, najbolje kad bih sve to stavio novo i bio bih miran ali jbg nije bas realno isprsiti se sa toliko keša bar ne odjednom i u ovom momentu
