ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!
-
Go
- Drug Član
Post
Nesto razmisljam... Mnogo mi je zao sto nismo malo blizi jedni drugima
Ja vec 22god odlazim nedeljom na Miseluk (da, da... nije greska
22god, tj. od svoje 12god :cool ) Poenta je da bi bilo MNOOOOGOOO DOBRO da mozemo tamo da se nalazimo
Prostora za .izduvavanje. koliko hoce, pravac za Drag toliko dugacak da bi morali padobranima da kocimo, a Boga mi i lepih krivina za Drift i proveru lezanja nasih .sektasica.
Kad smo vec kod Miseluka, ne bi bilo lose da okupljanje za predstojeci NS skup bude upravo TAMO
Hranu ponesite od kuce, posto vam se dalje nece ici




Kad smo vec kod Miseluka, ne bi bilo lose da okupljanje za predstojeci NS skup bude upravo TAMO



Hranu ponesite od kuce, posto vam se dalje nece ici

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Btw. Fris je napisao da krece u pohod na tu GT, ali izgleda od nje nista?
Sorry, mislio sam na jos dva oglasa u kojima se prodavala po jedna 75-ica.Gruja napisao:Jesi mislio da taj isti lik sa Juniorom ima te 75ice? Ja zvao, kaze ma jok, samo Junior... maltene da nije znao sta je to 75...![]()

Btw. Fris je napisao da krece u pohod na tu GT, ali izgleda od nje nista?

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Samo organizujte nesto i eto nas.
I ako ne bude, morate me tamo odvesti jer (priznajem
) tamo jos bio nisam. A sto se klope tice - pa treba malo gume ostaviti i po asfaltu u centru!!!
Ma nismo ni toliko daleko!.Fris75turbo napisao:Nesto razmisljam... Mnogo mi je zao sto nismo malo blizi jedni drugima


Fris75turbo napisao:Kad smo vec kod Miseluka, ne bi bilo lose da okupljanje za predstojeci NS skup bude upravo TAMO![]()
![]()
![]()
Hranu ponesite od kuce, posto vam se dalje nece ici
I ako ne bude, morate me tamo odvesti jer (priznajem




-
Go
- Drug Član
Post
Ja nisam stigao da odem za BG
, ali su Dr.Zilien i GT-Junior isli da vide Alficu... Nije losa, ima da se radi na njoj, ali moglo bi se nesto napraviti od nje... Sutra bi trebalo da se nastave pregovori 
Pazi ovo: ALFA 75, 1.6ie, '93god(od zadnjih- ZADNJA
), presla 167.000km, u BG-u bi kostala 1.200eur :cool
Mozda zvuci puno za .stranca., ali neka slike kazu svoje...



Ako neko pozeli ovo u svom dvoristu, neka mi se javi na PP...


Pazi ovo: ALFA 75, 1.6ie, '93god(od zadnjih- ZADNJA

Mozda zvuci puno za .stranca., ali neka slike kazu svoje...



Ako neko pozeli ovo u svom dvoristu, neka mi se javi na PP...
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Elem,bio ja na Petlovom i nasao taj Turbo!!!
Crven je, i naravno farba se skroz izljustila i izbledela (Lorenco, sad sam potpuno shvatio sta si mi rekao za crvenu
)... zreo je za komoru, al Boze moj, bitno je da uopste nije trula ili nesto zesce udarana. Samo su prednja desna vrata odvaljena i morala bi da se menjaju...
Ima i felne sa 164ke cini mi se.. =]
Mehanicki jos ne znam nista, nisam imao vremena da trazim coveka i pitam ga bilo sta ali vazno je da sam ga nasao pa cu ovih dana da se pokupim i da ga iscimam...
Zasad izgleda primamljivo, koliko sam video i enterijer je prilicno ocuvan a to obecava da i mehanicki nije bas neka ruina...
Fris, moram sad da te pitam, kad budem isao da probam auto na sta pre svega obratiti paznju kod Turba (za razliku od TS-a)?
Pre svega mislim na turbinu - na koliko obrtaja treba da .udari u ledja., a na koliko gubi pritisak?
Aj zasad toliko, a ako ima jos nesto reci...
Crven je, i naravno farba se skroz izljustila i izbledela (Lorenco, sad sam potpuno shvatio sta si mi rekao za crvenu

Ima i felne sa 164ke cini mi se.. =]
Mehanicki jos ne znam nista, nisam imao vremena da trazim coveka i pitam ga bilo sta ali vazno je da sam ga nasao pa cu ovih dana da se pokupim i da ga iscimam...
Zasad izgleda primamljivo, koliko sam video i enterijer je prilicno ocuvan a to obecava da i mehanicki nije bas neka ruina...
Fris, moram sad da te pitam, kad budem isao da probam auto na sta pre svega obratiti paznju kod Turba (za razliku od TS-a)?
Pre svega mislim na turbinu - na koliko obrtaja treba da .udari u ledja., a na koliko gubi pritisak?
Aj zasad toliko, a ako ima jos nesto reci...

-
Go
- Drug Član
Post
Grujo, javi kad budes isao da pogledas kola, mozda odemo zajedno.
Ladno si ga nasao :-)
Fris, ako dobro razumem, dodjemo na Miseluk, i mozemo da divljamo koliko nam dusa ishte? Jel' su pregledne krivine, ima li drugog saobracaja, milicije i slicno?
Jel' si voljan da nas upoznas sa stazom, za recimo 2 nedelje?
Bas mi je zelja da potrosim gume.
btw, otkud na toj 1.6 mali spojler pozadi? Zar to nije islo samo na TS,TB i V6?
Ladno si ga nasao :-)
Fris, ako dobro razumem, dodjemo na Miseluk, i mozemo da divljamo koliko nam dusa ishte? Jel' su pregledne krivine, ima li drugog saobracaja, milicije i slicno?
Jel' si voljan da nas upoznas sa stazom, za recimo 2 nedelje?
Bas mi je zelja da potrosim gume.
btw, otkud na toj 1.6 mali spojler pozadi? Zar to nije islo samo na TS,TB i V6?
-
Go
- Drug Član
Post
@Gruja
Kod mene pocinje .zvizduk u osam. vec na 2000 obrt/min, a neki veci shiz pocinje na 3000 obrt/min. Obrtni moment radi radnju osetno (u pitanju je blizu 230Nm) do nekih 4500 obrt/min gde motor razvija 145ks, sto je sasvim dovoljno za pristojnu zabavu
Maltretirati ga jos 1300 obrt/min zbog jos 10ks, tj. maksimalnih 155ks, nema smisla...
Osim standardne provere motora, menjaca i vesanja (bice super ako i Lorenco ide sa tobom, poznaje materiju
), ponesi srafciger i odvrni selnu na usisnom crevu na turbini i svuci crevo. Najbolje bi bilo da u crevu NE ZATEKNES TRAGOVE ULJA, sto bi znacilo da je turbina u super stanju ili da nema uopste ulja u motoru
. Ako ima ulja, a verovatno ga ima, onda gurni prste u turbinu i vidi koliko peraja imaju lufta ( nasloni prste na osovinu i mrdaj gore-dole, levo-desno). Mala tolerancija postoji, ali samo mala... Ako ima dosta lufta, npr 2-3mm, spremi 250eur za reparaciju :cool
@Lorenco
Na Miseluku se voze trke vise od 20god i staza je puno bezbednija od Usca... Ove godine, po kalendaru, voze se dve trke, jedna u maju a druga u oktobru. Preglednost? Kako koja krivina... Saobracaj? Zavisno od toga koji je dan u pitanju i koje je doba... Tradicionalno, .tatari. se okupljaju nedeljom oko 14-15h i varvarsto traje do 18h otprilike
. Milicije ima jednom u dve godine 
E sad, imas i termin za ove sa tetovazama iz pakovanja zvakacih guma i neonkama iz skolskih wc-a, oni dolaze da osvetljavaju stazu petkom posle 22h...
Cujem da se i potrkaju :cabriolet:
Koliko ja znam, spojler je zadnje dve godine isao na sve modele
Kod mene pocinje .zvizduk u osam. vec na 2000 obrt/min, a neki veci shiz pocinje na 3000 obrt/min. Obrtni moment radi radnju osetno (u pitanju je blizu 230Nm) do nekih 4500 obrt/min gde motor razvija 145ks, sto je sasvim dovoljno za pristojnu zabavu

Osim standardne provere motora, menjaca i vesanja (bice super ako i Lorenco ide sa tobom, poznaje materiju


@Lorenco
Na Miseluku se voze trke vise od 20god i staza je puno bezbednija od Usca... Ove godine, po kalendaru, voze se dve trke, jedna u maju a druga u oktobru. Preglednost? Kako koja krivina... Saobracaj? Zavisno od toga koji je dan u pitanju i koje je doba... Tradicionalno, .tatari. se okupljaju nedeljom oko 14-15h i varvarsto traje do 18h otprilike


E sad, imas i termin za ove sa tetovazama iz pakovanja zvakacih guma i neonkama iz skolskih wc-a, oni dolaze da osvetljavaju stazu petkom posle 22h...
Cujem da se i potrkaju :cabriolet:
Koliko ja znam, spojler je zadnje dve godine isao na sve modele

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Menjac - epizoda 2
Price iz majstorske radionice, epizoda 2. :cool
Skinuli smo menjac sa TS i rastavili ga. Od njega ce se koristiti samo snop sa brzinama, biraci i, naravno, diferencijal. Kad smo vec kod diferencijala, evo ih kako se druze.

Posto oba imaju na sebi utisnut odnos zupcanika, prsten sa 1.6 se seli na diferencijal sa blokadom. Na zalost, ovde se vidi kako prsteni sa konusnim zupcanicima nisu na istoj visini.
Kako sad resiti taj problem. Ekipa iz Hrvatske je dodala podlosku od 3.5mm izmedju prstena sa konusnim zupcima i diferencijala. Trenutno nemamo mogucnosti da napravimo tako nesto, pa se vracamo poslu ceskajuci se iza uva...

Spakovali smo prve cetiri brzine, i nasli resenje za finalni prenos!

Lezaji diferencijala izmedju sebe i kucista menjaca imaju podlosku od 3mm. Ako izvadimo podlosku sa jedne i dodamo je postojecoj na drugu stranu, za toliko cemo pribliziti prsten konusu, sto bi trebalo resiti problem!

Poklopac diferencijala je sad bez podloske.

Osokoljeni resenjem, brzo sklapamo srce menjaca...

...i pakujemo ga u kuciste. Odve su dve podloske. Skoro je gotovo!
A onda jos jedno neprijatno iznenadjenje...

Prirubnice za poluosovinu nisu istog promera! :bluecry:
Sa 1.6 su manjeg precnika, pa leva sa TS-a, ciji su unisteni navoji i bili uzrok celoj prici, je sada u manjku.
Sad to treba naci, sto znaci da od menjaca nema nista jos bar par dana. :glupan:
Na kraju, grupni portret s akumulatorom. Toliko delova, a jedan ipak fali.

Skinuli smo menjac sa TS i rastavili ga. Od njega ce se koristiti samo snop sa brzinama, biraci i, naravno, diferencijal. Kad smo vec kod diferencijala, evo ih kako se druze.


Posto oba imaju na sebi utisnut odnos zupcanika, prsten sa 1.6 se seli na diferencijal sa blokadom. Na zalost, ovde se vidi kako prsteni sa konusnim zupcanicima nisu na istoj visini.



Spakovali smo prve cetiri brzine, i nasli resenje za finalni prenos!


Lezaji diferencijala izmedju sebe i kucista menjaca imaju podlosku od 3mm. Ako izvadimo podlosku sa jedne i dodamo je postojecoj na drugu stranu, za toliko cemo pribliziti prsten konusu, sto bi trebalo resiti problem!


Poklopac diferencijala je sad bez podloske.

Osokoljeni resenjem, brzo sklapamo srce menjaca...

...i pakujemo ga u kuciste. Odve su dve podloske. Skoro je gotovo!

A onda jos jedno neprijatno iznenadjenje...

Prirubnice za poluosovinu nisu istog promera! :bluecry:
Sa 1.6 su manjeg precnika, pa leva sa TS-a, ciji su unisteni navoji i bili uzrok celoj prici, je sada u manjku.

Sad to treba naci, sto znaci da od menjaca nema nista jos bar par dana. :glupan:
Na kraju, grupni portret s akumulatorom. Toliko delova, a jedan ipak fali.


-
Go
- Drug Član
Post
Frish : tetovazama iz pakovanja zvakacih guma i neonkama iz skolskih wc-a
hehe , taj termin treba izbegavati, najradije bih dosao u 8 ujutru ako nema guzve.
To da je sigurnija od Usca je 100% sigurno, tesko je zamisliti stazu opasniju od usca ( a da nije Monako :-)
Jel' stvarno 145 vec na 4500?
Bice da sam u pravu da izduvna grana moze biti i veca :-)
Nigy : Kad ti je vec rasturen menjac, ako imas para i vremena olaksaj zubcanike. Tako ces pricuvati sinhrone i dobiti brze saltanje.
evo kako to izgleda:
http://www.performatek.com/Alfa/Drive%2 ... dedion.htm
hehe , taj termin treba izbegavati, najradije bih dosao u 8 ujutru ako nema guzve.
To da je sigurnija od Usca je 100% sigurno, tesko je zamisliti stazu opasniju od usca ( a da nije Monako :-)
Jel' stvarno 145 vec na 4500?
Bice da sam u pravu da izduvna grana moze biti i veca :-)
Nigy : Kad ti je vec rasturen menjac, ako imas para i vremena olaksaj zubcanike. Tako ces pricuvati sinhrone i dobiti brze saltanje.
evo kako to izgleda:
http://www.performatek.com/Alfa/Drive%2 ... dedion.htm
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Idem danas da probam da nadjem coveka pa da mu dignem telefon..
A onda cemo se lako dogovoriti za probanje auta.
Lorenco, drage volje idemo zajedno, jos jedan par ociju i to jos strucnih nikako nije na odmet...
Zamislio sam kako guram prste u turbinu i prizor me strasno asocirao na ginekologe...



Idem danas da probam da nadjem coveka pa da mu dignem telefon..
A onda cemo se lako dogovoriti za probanje auta.
Lorenco, drage volje idemo zajedno, jos jedan par ociju i to jos strucnih nikako nije na odmet...

Zamislio sam kako guram prste u turbinu i prizor me strasno asocirao na ginekologe...

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Lorenco: Odlicna ideja. =] Hvala na linku.
Menjac smo sklopili, tako da mozda neki sledeci put (nisam u potpunosti odustao od prepravke menjaca iz dizela
). A i ne znam ko bi ovde mogao da olaksa zupcanike a da im u procesu ne narusi balans.
Samo napred. :coolsira napisao:Usput, ja ovo kopirao na taj forum naravno s napomenom .copyright by nigy.
Lorenco: Odlicna ideja. =] Hvala na linku.

Menjac smo sklopili, tako da mozda neki sledeci put (nisam u potpunosti odustao od prepravke menjaca iz dizela


-
Go
- Drug Član
-
Go
- Drug Član
Post



CRNA BOJA: 75 turbo (155ks)
CRVENA BOJA: 75 turbo (155ks) sa SQUADRA CHIP-om (195ks)
PLAVA BOJA: Overboost, tj. 75 turbo QV (165ks) sa SQUADRA CHIP-om (205ks)
Cena chipa je 274eura :cool
Meni se najvise dopada TORQUE kriva standardne Turbo, posto je veoma konstantna. Ali +40ks je mnoooogooooo dooooobroooooo



CRNA BOJA: 75 turbo (155ks)
CRVENA BOJA: 75 turbo (155ks) sa SQUADRA CHIP-om (195ks)
PLAVA BOJA: Overboost, tj. 75 turbo QV (165ks) sa SQUADRA CHIP-om (205ks)
Cena chipa je 274eura :cool
Meni se najvise dopada TORQUE kriva standardne Turbo, posto je veoma konstantna. Ali +40ks je mnoooogooooo dooooobroooooo

- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Eh, evo najsvezijih vesti...
Nasao sam coveka, kaze sledece:
~auto nije registrovan,
~uradio generalnu pre 2k kilometara
~kaze da su trapovi sredjeni (al ce to da prepustimo nekom strucnijem da proceni
)
~nema problema da dodje samnom drug koji je strucan za 75ice da gledamo zajedno =]
~ceni ga 1500, kaze samo jos da se ofarba...
Sad, Lorenco ako si za, idemo?
Generalno, ako je sve bar priblizno tako kako tvrdi vredi li to tih parica?
Btw, Fris, koliko izadje registracija u jevricima? Ja nesto racunao i trebalo bi da bude <250...
Nasao sam coveka, kaze sledece:
~auto nije registrovan,
~uradio generalnu pre 2k kilometara
~kaze da su trapovi sredjeni (al ce to da prepustimo nekom strucnijem da proceni

~nema problema da dodje samnom drug koji je strucan za 75ice da gledamo zajedno =]
~ceni ga 1500, kaze samo jos da se ofarba...
Sad, Lorenco ako si za, idemo?
Generalno, ako je sve bar priblizno tako kako tvrdi vredi li to tih parica?
Btw, Fris, koliko izadje registracija u jevricima? Ja nesto racunao i trebalo bi da bude <250...
-
Go
- Drug Član
Post
@Gruja
Ja sam platio sve osim prevoda na moje ime (reg., nove tablice i saobrac., osiguranje, teh.preg., osigur. za sajbnu...) 235eur.
Koje je godiste i koliko je presla km kada je bilo potrebno raditi generalnu? Najbolje je da odes, slikas auto, izvidis situaciju, pa eventualno nesto da ti kazem na konto cene... Ako je ok, vredi i duplo vise, u normalno-kapitalistickim okolnostima
Na nevidjeno cenim da vredi 1000eur... tako mi po opisu .mirise.
@Nigy
Uf, cekaj da prvo popravim sve sto treba, lako cemo za chipovanje :cool Btw, 2.0TS dobija .samo. 10ks sa Squadra tuningom
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... lfa_75.htm
Ja sam platio sve osim prevoda na moje ime (reg., nove tablice i saobrac., osiguranje, teh.preg., osigur. za sajbnu...) 235eur.
Koje je godiste i koliko je presla km kada je bilo potrebno raditi generalnu? Najbolje je da odes, slikas auto, izvidis situaciju, pa eventualno nesto da ti kazem na konto cene... Ako je ok, vredi i duplo vise, u normalno-kapitalistickim okolnostima


@Nigy
Uf, cekaj da prvo popravim sve sto treba, lako cemo za chipovanje :cool Btw, 2.0TS dobija .samo. 10ks sa Squadra tuningom

http://www.squadra-tuning.com/English/E ... lfa_75.htm
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Istina da je na 5k samo 11KS, ali uz K&N filter, doslo bi tu mozda i do celih 20.
I onako su svi koji se bave budzenjem motora iz 75-ica rekli da je za to naj nezahvalniji TS motor - za iole ozbiljnije povecanje snage treba mnogo para.
Naravno, cip i filter ce cekati neka bolja vremena, ali lepo zvuci.
Znam, odmah sam pojurio sajt posle tvog prvog posta.Fris75turbo napisao:@Gruja
@Nigy
Uf, cekaj da prvo popravim sve sto treba, lako cemo za chipovanje :cool Btw, 2.0TS dobija .samo. 10ks sa Squadra tuningom![]()

Istina da je na 5k samo 11KS, ali uz K&N filter, doslo bi tu mozda i do celih 20.

I onako su svi koji se bave budzenjem motora iz 75-ica rekli da je za to naj nezahvalniji TS motor - za iole ozbiljnije povecanje snage treba mnogo para.

Naravno, cip i filter ce cekati neka bolja vremena, ali lepo zvuci.

-
Go
- Drug Član
Post
Zaboravi na KN pecurke ill filtere tog tipa na 75 TS ja imao. pa skinuo, znaci nista ni zvuk ni nista, em sto jako tesko mozes da obezbedis(osim ako neskines far) da filter dobija spoljni vazduh a ne is motornog prostora, sto automacki znaci vruc vazduh, a to ti netreba, bolje uzmi KN panel ako vec oces filter da menjas.
Hm cip mnogo para za malo muzike, vise se ispalati staviti V6, nekosta te nista vise nego cip, osim na turbo modelima.
Ja sam bas juce rasuturio jedan TS paj cu da vidim sta cu snjim ako neko ima neke predloge nek javlja, mada sumnjam jer koliko vidim od TS skoro niko nije napravio nesto , a da ja znam.
Hm cip mnogo para za malo muzike, vise se ispalati staviti V6, nekosta te nista vise nego cip, osim na turbo modelima.
Ja sam bas juce rasuturio jedan TS paj cu da vidim sta cu snjim ako neko ima neke predloge nek javlja, mada sumnjam jer koliko vidim od TS skoro niko nije napravio nesto , a da ja znam.