Stranica 18 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 19, 2015 7:14 am
od mladenke
da tako je.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 19, 2015 1:31 pm
od Ognjen_HN
Hvala Mladenkee!!! :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Dec 06, 2015 2:34 pm
od kAcA
Da li neko ima link prodavca na Ebayu isl. za bluetooth verziju ELM-a koja sigurno radi na Alfi? Naručio sam jedno 6 komada minimalno i nijedan ne može na Alfu. Na VW i ostale radi bez problema

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Dec 27, 2015 6:15 pm
od Bracod
dusanGT napisao:
Posle testa se uradi "export" rezultata u CSV fajl, koji se učita u MS Excel. U Excelu se selektuju sve kolone (prva je Time [s]...) i u sekciji "Insert" izabere dijagram tipa "Scatter with smooth lines and markers".

Za sve parametre (osim f), h), i)) se izabere da leva vertikalna osa bude 0-5000, a za f), h), i) da desna vertikalna osa bude u granicama 0-100. Ako je test trajao duže, izbor dovoljno velike horizontalne dimenzije dijagrama (u [mm]) omogućava da se vide svi detalji. [/url]
Jel ima neka pomoc oko ovog excela kog nikad u zivotu otvorio nisam..Otvorim log koji sam sacuvao u csv formatu i onda kad treba da prebacim u dijagram mrka kapa....selektujem sve i idem na insert pa Scatter with smooth...i nista..prazan dijagram tj. na ovoj horiznotalnij ima nekih desavanja u dnu sto bi iblo na 50 obrtaja :) .skontao sam kako da prepravim lijevu uspravnu kolonu na 0-5000 ali dijagram je prazan i neznam da dodam ovu desnu vertikalnu a i da preimenujem ove boje/linije...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 8:19 am
od Djo83

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 8:46 am
od Sauriann
Čime merite kad logove morate da uvozite u excel? Zar nije jednostavnije očitati šta ti treba u FES-u (iili Multiecuscan kako se sad zove) i lepo dobiti sve složeno?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 12:37 pm
od Bracod
Ja sam prvo mjerio sa torque na mobilnom i on stvarno snimi dosta toga ali ima problem sa excelom..
Mada sa multiecuscan ide..Vidim neki dijagrami su sa 5 parametara a meni kaze da nisam registrovan i ne moze vise od 4. Jesu li to registrovani ili ima neka fora?


Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 12:57 pm
od G0XY
Nemaš full verziju MES-a,zato nemaš više parametara - to ti je demo verzija.
Ili kupi softver ili se raspitaj kako drugačije možeš da ga nabaviš.Ja lično sam ga kupio,jer tako mogu bez problema da dobijam novije update softvera.
Excel tabela je od značaja u nekim slučajevima,ali se vrlo lako izveze CVS file u excel tabelu,a zatim se sve lako konvertuje u dijagram.
Samo bih napomenuo da ovo nije tema o kursu excela,već analiziranje dobijenih parametara u cilju otkrivanja problema ;)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 1:00 pm
od Bracod
Pa vidis li ti fotku koju sam okacio i moj post?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 1:03 pm
od G0XY
Ne mogu da vidim sliku,jedino mi nije jasno šta si ovim hteo da kažeš :scratch: "Oca multi ecuscan ide..."

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 1:17 pm
od Bracod
Kako ne vidis sliku :scratch:
A to je tipkanje sa bagljavim prstima sad sam editovao post. :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 1:19 pm
od G0XY
Ma ne vidim sa posla,imamo neku zaštitu na mreži :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 11:10 pm
od G0XY
Dobra je tabela,samo Intake air quantity vezi za sekundarnu osu i formatiraj je 0-100

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Dec 28, 2015 11:24 pm
od Bracod
Napredujem :) to i recimo kolonu sa boost control/solenoid ne znam kako da dodam sa desne strane..kad ide odvojeno onda je Ok. :(


Slika



Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 9:57 am
od Gremlin
Izaberes krivu koju zelis da vezes za drugu osu, zatim ''Format data series/Secondary axis"

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 10:31 am
od G0XY
Samo napred,nema nazad :gr8:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 10:40 am
od Bracod
Sta je sa ovim diznama, koliko je normalna ova korekcija..nekako na lergasu kao da ponekad ne radi tečno(štucne)..

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 10:49 am
od G0XY
Dobre su ti dizne.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 2:34 pm
od Gremlin
A, sta kaze odometar?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 3:27 pm
od Sauriann
kaže nula verovatno :)

Poslato: Uto Dec 29, 2015 6:03 pm
od kAcA
Kako mislis nula? Sta to znaci?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 6:04 pm
od Kosovic
Da je kilometraža vraćana. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 7:34 pm
od Bracod
Nisam to klikao posto sam bio u deficitu sa parametrima :) , sad kako imam reg verziju cu da preklikam sve.

Gremlin napisao:Izaberes krivu koju zelis da vezes za drugu osu, zatim ''Format data series/Secondary axis"
Aaa prosto ali bi se namucio dok izbunarim, hvala kolega.



Slika

Jedino sto nisam uzeo air intake quantity signal vec desired air...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Dec 29, 2015 9:25 pm
od Gremlin
Ako si citao pazljivo temu videces da ti uopste ne treba "desired air quantity".

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Dec 30, 2015 12:59 am
od Bracod
Pa da to sam i napisao da, umjesto toga trebao sam "air intake quantity signal/period" ili?