Stranica 18 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 12:45 pm
od dekideki
nije losa ideja. :good:

*neke stvari nisu mogle biti izbegnute. gus, shpijalter, plastika... mora s tim majstor ili neko s mozgom da se bakce ili se brzo pojede navoj. meni je najgori trip bio chep za karter. kacio sam ga vise puta u voznji i sam je sraf polomio navoj. kad sam ga odvio, aluminijumski navoj je ispao kao spiralni rezanci... sad imam narezan navoj mnogo bolje odradjen, spolja sestougaoni sraf, odvija se kljucem a ne inbusom. jos jedna slaba tacka su mesingane caure ulivene u plastiku, za srafove filtera za vazduh. to ne znam kome nije popustilo. srecom, lako se resava duzim srafovima sa maticama...

**osetljive srafove i treba stezati kilo kljucem, da je tako radjeno verovatno bi ostalo zdravo. mislim da se bas desilo suprotno, da nisu imali kilo kljuc odnosno nisu znali vrednosti sile stezanja za te srafove....

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 12:55 pm
od G0XY
Ma problem je u tome,što mnogi servisi daju mediokritetima što su na praksi ili peku zanat,da zavrću i odvrću šrafove.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 1:03 pm
od Santino
srafovi od dekle direktno idu u glavu koja je od aluminiuma, ako pricamo o 16v modelu. ne znam odakle vam sad gus?

sto se kartera tice to je neka uzasna legura aluminiuma... kad sam svojevremeno polupao karter na ts-u bilo je poprilicno problema da se zavari, varioc mi je rekao da je uzasno 'prljav' aluminium i nije za saradnju, ne saliva se...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 1:07 pm
od G0XY
U pravu si,samo je poklopac od gusa,odnosno tako mi deluje :blush:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 1:12 pm
od Santino
i dekla je alu. ;)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 1:15 pm
od G0XY
Jbg sredićemo sve pa javljam kako je ispalo :D

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 6:48 pm
od DushanSD
dekideki napisao:nije losa ideja. :good:

*neke stvari nisu mogle biti izbegnute. gus, shpijalter, plastika... mora s tim majstor ili neko s mozgom da se bakce ili se brzo pojede navoj. meni je najgori trip bio chep za karter. kacio sam ga vise puta u voznji i sam je sraf polomio navoj. kad sam ga odvio, aluminijumski navoj je ispao kao spiralni rezanci... sad imam narezan navoj mnogo bolje odradjen, spolja sestougaoni sraf, odvija se kljucem a ne inbusom. jos jedna slaba tacka su mesingane caure ulivene u plastiku, za srafove filtera za vazduh. to ne znam kome nije popustilo. srecom, lako se resava duzim srafovima sa maticama...
I kod mene na karteru je sestougaoni sraf, kljuc 27 cini mi se... Nema da omane, neunistivo :D .
dekideki napisao:**osetljive srafove i treba stezati kilo kljucem, da je tako radjeno verovatno bi ostalo zdravo. mislim da se bas desilo suprotno, da nisu imali kilo kljuc odnosno nisu znali vrednosti sile stezanja za te srafove....
:podrzava
Ili da priteze neko ko ima iskustva, i osecaja da to odradi (a ne da steze dok sraf ne pocne da skripi, cici i da se uvija hahaha ).

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 7:37 pm
od OMP
kad pomenu osecaj, moj drugar koji godinama radi mehaniku i sklapa automobile za trke ima neverovaan osecaj za te srafove, koji je naravno stekao kroz godine otezanja i dotezanja srafova :D , ladno sam ga proveravao par puta kilo kljucem i covek je neverovatno tacan, a iako omane to je nesto malo, jedino glavu steze bas kilo kljucem sve ostalo na osecaj obicnim kljucem, ludak :D

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 02, 2011 8:31 pm
od darko qv
OMP napisao:kad pomenu osecaj, moj drugar koji godinama radi mehaniku i sklapa automobile za trke ima neverovaan osecaj za te srafove, koji je naravno stekao kroz godine otezanja i dotezanja srafova :D , ladno sam ga proveravao par puta kilo kljucem i covek je neverovatno tacan, a iako omane to je nesto malo, jedino glavu steze bas kilo kljucem sve ostalo na osecaj obicnim kljucem, ludak :D
Svaka cast tom liku. :hello:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 9:21 am
od Santino
takvi imaju kilo kljuc u ruci...

ima kod nas jedan kilo kljuc, zove se cika crni! :D

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 1:36 pm
od Flavio
Samo malo objašnjenje,bez namere da se pravim mnogo pametan :)

GUS je legura gvožđa a glave na motorima (i 8 i 16v) su od legure aluminijuma.Takođe i dekle.
Na 16v su blokovi gusani (sem na 2.0).
Navoj je zato i stradao jer je neki sivonja čelični šraf zavio u aluminijumsku rupu mada,i veliki broj odvijanja i zavijanja ima uticaja na trajnost.

@Goxy,i ja sam za Milošev predlog oko šrafova za deklu.Uzmi duže i reši problem :D .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 1:51 pm
od darko qv
Flavio napisao:Samo malo objašnjenje,bez namere da se pravim mnogo pametan :)

GUS je legura gvožđa a glave na motorima (i 8 i 16v) su od legure aluminijuma.Takođe i dekle.
Na 16v su blokovi gusani (sem na 2.0).
Navoj je zato i stradao jer je neki sivonja čelični šraf zavio u aluminijumsku rupu mada,i veliki broj odvijanja i zavijanja ima uticaja na trajnost.

@Goxy,i ja sam za Milošev predlog oko šrafova za deklu.Uzmi duže i reši problem :D .
Cekaj za 2.0 16v ts nema gusani blok? :scratch:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 2:27 pm
od Flavio
Koliko sam u toku 1.4,1.6 i 1.8 su sa gusanim blokom a samo 2.0 ima alu blok.
Pričam za 16v.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 6:26 pm
od darko qv
Pa i ja pricam o 16v.Mislio sam da su svi gusani. :scratch:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 6:30 pm
od OMP
ja vise nisam pametan sta fali ovom mom autu, doduse nisam nista ni cackao obzirom na ovaj sneg i ladnocu a nisam je nesto ni vozio ali prekjuce sam je vozio i dok je bila hladna malo je zezala ali nista strasno kao i ranije kad je bas hladna i kad je napolju hladno ali kako se grejala simptomi su prestajali i kad se ugrejala sve ok, sad je upalim ona ko da radi na dva cilindra :shock: jedva prima gas, vuce se ko crevo, uzas zivi, jedva se dovukoh tamo gde sam trebao i kad sam se vracao kao malo se popravilo stanje dal zato sto se ugrejala bar malo, ali opet nije radila na 4 cilindra vec na 3 :glare: najvise me nervira sto nemam toplu a ni hladnu garazu ili sl. prostor pa da mogu da cackam nego sve cekam da se otopi sneg i malo otopli pa onda ali ne mogu da izdrzim stalno me kopka sta je, poludecu vise :banghead: , toliko se iznerviram da mi stvarno dodje da je prodam posto zasto i kupim lepo juga i vozim se ko covek, jeste sranje od auta ali bar nema sta da me iznenadi i nema sta toliko da zeza a sto ne moze da se sredi za par desetina evra i nikad nisam imao vecih problem sa jugom a promenioh sam ih dosta, bas me ubija u pojam ovako neko sranje koje me zeza a nije konstantno nego kako se namesti izgleda

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 7:16 pm
od Santino
svi 16v blokovi su gusani, 8v aluminum.

idealno resenje za oblajznule srafove u glavi je da se uvrne brezon do kraja i zalepi onim lepkom za navoje, tada se on ne pomera a samim tim ne haba aluminium (zavijanjem ili odvijanjem) u tom slucaju ide matica s gornje strane dekle za kljuc 10...

ja bi tako uradio da je moj auto...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 7:55 pm
od gile
OMP napisao:ja vise nisam pametan sta fali ovom mom autu, doduse nisam nista ni cackao obzirom na ovaj sneg i ladnocu a nisam je nesto ni vozio ali prekjuce sam je vozio i dok je bila hladna malo je zezala ali nista strasno kao i ranije kad je bas hladna i kad je napolju hladno ali kako se grejala simptomi su prestajali i kad se ugrejala sve ok, sad je upalim ona ko da radi na dva cilindra :shock: jedva prima gas, vuce se ko crevo, uzas zivi, jedva se dovukoh tamo gde sam trebao i kad sam se vracao kao malo se popravilo stanje dal zato sto se ugrejala bar malo, ali opet nije radila na 4 cilindra vec na 3 :glare: najvise me nervira sto nemam toplu a ni hladnu garazu ili sl. prostor pa da mogu da cackam nego sve cekam da se otopi sneg i malo otopli pa onda ali ne mogu da izdrzim stalno me kopka sta je, poludecu vise :banghead: , toliko se iznerviram da mi stvarno dodje da je prodam posto zasto i kupim lepo juga i vozim se ko covek, jeste sranje od auta ali bar nema sta da me iznenadi i nema sta toliko da zeza a sto ne moze da se sredi za par desetina evra i nikad nisam imao vecih problem sa jugom a promenioh sam ih dosta, bas me ubija u pojam ovako neko sranje koje me zeza a nije konstantno nego kako se namesti izgleda
Ne drami nego promeni komutatore :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 8:40 pm
od OMP
odakle ti da je bas to uzrok posto mi tako samouvereno kazes :D
i to mi je palo na pamet ali kad stavim na papir sta sve moze da bude i sta bih sve mogao da promenim vise mi se isplati da promenim ceo auto :D kad bih znao da su komutatori sigurno leko bih resio ali sumnjam i na sve ostalo oko struje, tj na svecice, kablove, bobine, komutatore, i bem li ga sta vise, pa moram da krenem i nekako ispitujem sve redom pa metodom eliminacije ako je ikako moguce tj realno, jbg kad nemas dobrog dijagnosticara ovde i na koga da se oslonis tako je to, koliko li kostaju komutatori novi ako to ima da se kupi uopste ili polovni mada to je macka u dzaku :rolleyes: jel pasuju od neke 145/46ice?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 9:00 pm
od DushanSD
Proveri ti za svaki slucaj i regulator pritiska goriva, kao sto sam ti rekao... Ja sve sumnjam da on pravi zaeb :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 9:05 pm
od OMP
ma znam nisam zaboravio pravim spisak stavki koje treba prvo pogledati ;) :D

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 10:12 pm
od gile
Imao slične simptome, zato ti kažem. Za regulator pritiska je prosto da se proveri, n puta je pisano ovde. Komutatore isto lako ispituješ, kad skineš napajanje s jednog treba lagano da obori obrtaje za 100-200 i onda da vrati nazad, pod uslovom da je bar jedan ispravan. Ako su oba neispravna, ugasiće auto. Kapiram da su ti dizne OK, da si bar to eliminisao. Bobine retko crkavaju obe u isto vreme, skoro pa nemoguće. Pa čak i sve da menjaš, sem kablova, 100€ je gornja granica, što i nije tako strašno.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 10:17 pm
od DushanSD
gile napisao:Za regulator pritiska je prosto da se proveri, n puta je pisano ovde. Komutatore isto lako ispituješ, kad skineš napajanje s jednog treba lagano da obori obrtaje za 100-200 i onda da vrati nazad, pod uslovom da je bar jedan ispravan. Ako su oba neispravna, ugasiće auto. Kapiram da su ti dizne OK, da si bar to eliminisao. Bobine retko crkavaju obe u isto vreme, skoro pa nemoguće. Pa čak i sve da menjaš, sem kablova, 100€ je gornja granica, što i nije tako strašno.
:podrzava

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 03, 2011 11:56 pm
od Santino
gile napisao:
Ne drami nego promeni komutatore :)
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

fenomenalno!

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:13 am
od alfaskorpion
TS 8v je milina za odrzavanje :medal: Po meni taj motor je neunistiv , steta sto se ne prave vise motori takvog kvaliteta ;)
ps.i jos da ima savremenije ubrizgavanje :hbg

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:19 am
od OMP
kao sto rekoh krenucu redom da gledam sta je i kako pa se nadam da cu naci problem nego me zeza ova zima :glare: za komutatore nisam znao kako se proveravaju a za reg. pritiska znam, kablove i svecice takodje mogu da proverim, dizne ciscene pre nekih 3-4k km ne verujem da su se za to vreme zeznule :rolleyes: ali sve je moguce, videcemo ali me ubi alfa u pojam u zadnje vreme, do skoro sam mogao da se zakunem u nju ali sad vise ne :D