Stranica 18 od 75

Poslato: Uto Jan 15, 2008 11:00 pm
od ljube-kugla
a ja sam danas stelovao zatore na trapu,posto mi ide izuzetno tesko volan i sa originalnim precnikom i jos malo spusten pa malo distanceri i cesu mi gume o prednju stranu branika,pa sam na upornoj sponi pomerio za 1cm,i na metar nastelovao,odma se drugacije vozi ali mi nije idealno nastelovan pa na suvom putu oce da se otima ali se bar upola lakse mota i u mestu,i ulje mi stalno negde curka a lici mi na davac pritiska ulja,posto tu imam racvu za davac temperature,pritiska i lampice ulja i malo sam dotegao ali se jos uvek sliva

Poslato: Sre Jan 16, 2008 3:31 pm
od Sasha
Preuzeto sa transaxle foruma, by sira
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 5862df239d
hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha

Poslato: Sre Jan 16, 2008 7:26 pm
od ljube-kugla

Poslato: Čet Jan 17, 2008 12:48 am
od TOXON
ljube-kugla napisao:ali mi nije idealno nastelovan pa na suvom putu oce da se otima ali
Auto ti se otima zato sto ti je verovatno suvise .otvoren. trap pa se pri kocenju i neravninama jos vise otvara,zatvori prednju stranu za koji stepen da prilikom kocenja tockovi dolaze u paralelu!

To je definitivno kod 75 izrazeno zato sto zvace u prednjim upurnim gumama!

Poslato: Čet Jan 17, 2008 7:17 am
od ljube-kugla
kod mene ne zvace,posto je izuzetno tvrda guma,a videcu danas da odem na centriranje trapa,ne mogu ni na metar da nastelujem posto mi je spusten auto,ali se mnogo lakse mota i sad je jednak razmak oko oko tocka ono ranije su bili suvise napred ali posto se steluje na gornjoj to je bio kontra nagib

Poslato: Čet Jan 17, 2008 8:28 pm
od ljube-kugla
danas je zavrsen moj dogogodisnji eksperiment sa mehanickom turbinom,sve je napravljeno preko remenica sa dva kaisa,i sve na lezajeve,na benzinu je odlicno do nekih 2500rpm,preko pocinje da se vakumira crevo,a na plinu nece da radi na leru uopste jer mu je previse vazduha ali prima turazu odlicno i opet do nekih obrtaja ali pravi veliku buku prenosni mehanizam i do daljnjeg je obustavljen eksperiment,dok ne poludim i ubacim pravi turbo motor
Slika

Poslato: Čet Jan 17, 2008 8:39 pm
od ljube-kugla
ovaj model me podseca na gtv
http://tourist.free.fr/166SW2.jpg

Poslato: Čet Jan 17, 2008 9:40 pm
od superfly tnt
jedna za tokya
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... d8936d2038
:lool: :lool: :lool:

i jedna za ljubu
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... aca64502c6
:twisted:

Poslato: Čet Jan 17, 2008 10:04 pm
od ljube-kugla
svidja mi se i moja i tokyova

Poslato: Čet Jan 17, 2008 10:40 pm
od dekideki
auh muvo... ovaj drugi. da nije istinit bio bi smesan...

svaka cast :bow:

Poslato: Čet Jan 17, 2008 11:40 pm
od Gost
@fly

axaxaaaa dojaja hahahaha

Poslato: Pet Jan 18, 2008 2:27 am
od Sasha
ljube-kugla napisao:ovaj model me podseca na gtv
http://tourist.free.fr/166SW2.jpg
166 coupe, los photoshop.

Poslato: Pet Jan 18, 2008 8:36 am
od ljube-kugla
ali bi bilo lepo da postoji i takva verzija 166ice

Poslato: Pet Jan 18, 2008 12:59 pm
od JaMaL
Chek...

Ljube

zar se u civilizovanom svetu .Mehanicka turbina. ne zove kompresor?

realno...

:lool:

Poslato: Pet Jan 18, 2008 3:48 pm
od TOXON
superfly tnt napisao:jedna za tokya
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... d8936d2038
:lool: :lool: :lool:
Znaci vrh hahaha hahaha hahahaha hahaha al se ismejah........

Poslato: Pet Jan 18, 2008 6:00 pm
od ljube-kugla
jim_mojo napisao:Chek...

Ljube

zar se u civilizovanom svetu .Mehanicka turbina. ne zove kompresor?

realno...

:lool:
ma zove se ali i drugacije izgleda

Poslato: Pet Jan 18, 2008 9:24 pm
od superfly tnt
malo nas je pucala inspiracija. 75 kontra giuliette, V6 kontra TS, Benzin kontra dizel, a i naslo bi se jos kojesta.
http://forums.cjb.net/alfa75-about525.html

Poslato: Pet Jan 18, 2008 9:35 pm
od Gost
Treba mi savet .Hteo bih da ugradim plin posto me ubi ova cena benzina.Problem je u tome sto nemam para za sekvent,a sa ovim drugimuredjajima ima puno problema.Dajte mi neki link za temu autogas .U pitanju je v6 da podsetim.
Druga varijanta je da prodam Milanku i kupim nesto sa 1.3 karb motorom.

Poslato: Pet Jan 18, 2008 9:55 pm
od ljube-kugla
ja imam samo ovo
Slika
Slika

Poslato: Sub Jan 19, 2008 5:10 pm
od Gost
Treba mi savet .Ovo bi moglo da bude za Doru.Pisao sam vec o tome da bih ugradio karburatore i izbacio sveone nepotrebne stvari.Video sam da Alfa 6 ima motor sa 6 karburatora pa me zanima dali su iste glave kod motora sa ubrizgavanjem i sa karburatorima,zatim koji bi karbovi bili pogodni i kako bi se to sve uklopilo.Svaki savet je dobrodosao.

Poslato: Sub Jan 19, 2008 5:40 pm
od Gost
Danas sam primetio da kad stisnem kocnicu i duze drzim da mi polako propada,ne propadne skroz na patos ali osetno,blizu patosa,verovatno cu morati da remontujem glavni cilindar. Jel' neko skoro radio glavni cilindar,koji je promer cilindra da bi kupio prave gumice?

Poslato: Sub Jan 19, 2008 7:13 pm
od ljube-kugla
ima ih dva ili tri modela,ali mislim da je isti kao na alfi 164 i na fiat cromi,ja sam menjao ali pre godinu dana,i proveri servo vakum,hoce da se osusi ulazni klip pa brljavi,i meni se desavalo,kad stojim u mestu i drzim kocnicu lagano propada,i menjao glavni kocioni i opet isto,i kad sam podmazao sve proradilo normalno sa starim cilindrom

Poslato: Ned Jan 20, 2008 6:02 pm
od ljube-kugla
jel ima negde dihtung glave a da nije GLASER za 2.0 motor

Poslato: Ned Jan 20, 2008 10:55 pm
od JaMaL
imas neki germanski u auto stilu... za 3000+ nesto dinara...

Poslato: Ned Jan 20, 2008 11:25 pm
od Gost
ljube-kugla napisao:ima ih dva ili tri modela,ali mislim da je isti kao na alfi 164 i na fiat cromi,ja sam menjao ali pre godinu dana,i proveri servo vakum,hoce da se osusi ulazni klip pa brljavi,i meni se desavalo,kad stojim u mestu i drzim kocnicu lagano propada,i menjao glavni kocioni i opet isto,i kad sam podmazao sve proradilo normalno sa starim cilindrom
Mozes li da malo vise kazes o podmazivanju serva,kako to da uradim i scime uljem ili mascu