Alfa Romeo 145/6
-
Go
- Drug Član
Post
evo kako prolazi prosecan ne poznavalac!!!
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=36161
'98god
LOL
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=36161
'98god
LOL
-
Go
- Drug Član
Post
e bas tako, od 97god leptiri za grejanje su kruznog oblika. sto dalje implicira da je auto pdmladjen bar 2god. to opet povlaci pitanje kilometraze i tako.
ne planiram kupovinu, samo sam hteo da skrenem paznju potencijalnim kupcima da godiste nije tacno. te ako se neko resi da kupuje, shodno tome koriguje cenu.
p.s. vidjao sam jos nelogicnosti po oglasima, ali ne bih da guram nos gde mu nije mesto.
ne planiram kupovinu, samo sam hteo da skrenem paznju potencijalnim kupcima da godiste nije tacno. te ako se neko resi da kupuje, shodno tome koriguje cenu.
p.s. vidjao sam jos nelogicnosti po oglasima, ali ne bih da guram nos gde mu nije mesto.

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
E sad se ti varas
.
Verovatno je kod preregistracije/carinjenja namenski snaga skinuta za 2 kW da bi se uslo u nizi poreski razred kod produzenja registracije (66-74kW,74-84kW).Motor 1.6 T.S. 8V nije postojao nikada,koliko ja znam.Ili je prosta greska kod kuckanja oglasa
.
Kakogod,ne bih otpisivao ovaj primerak pre ikakvog kontakta sa vlasnikom(i autom) ... cena ipak nije fixna a ocuvane Alfe na prodaji su retke
.

Verovatno je kod preregistracije/carinjenja namenski snaga skinuta za 2 kW da bi se uslo u nizi poreski razred kod produzenja registracije (66-74kW,74-84kW).Motor 1.6 T.S. 8V nije postojao nikada,koliko ja znam.Ili je prosta greska kod kuckanja oglasa

Kakogod,ne bih otpisivao ovaj primerak pre ikakvog kontakta sa vlasnikom(i autom) ... cena ipak nije fixna a ocuvane Alfe na prodaji su retke

-
Go
- Drug Član
Post
nemam pojma, gotovo sam siguran da postoji 1.6TS od 100ks, valjda ce da se javi neko ko zna 100%!
inace ne mislim da je auto za .otpis., samo da potencijalni kupac treba da zna sta kupuje. a i cena je malo jaca, mada stanje izgleda perfektno, estetski. samo sta se desava ispod kola i haube, ne moze da se vidi na slici.
moja namera nije bila da nekoga odvratim od kupovine.

ne znam koliko je tacan ovaj izvor:
http://mhstudio.narod.ru/
inace ne mislim da je auto za .otpis., samo da potencijalni kupac treba da zna sta kupuje. a i cena je malo jaca, mada stanje izgleda perfektno, estetski. samo sta se desava ispod kola i haube, ne moze da se vidi na slici.
moja namera nije bila da nekoga odvratim od kupovine.



ne znam koliko je tacan ovaj izvor:
http://mhstudio.narod.ru/
-
Go
- Drug Član
Post
Boxer
1.3 (1.4) 8v 90 ks
1.6 8v 105 ks
1.7 16v 129 ks
Twin Spark
1.4 16v 103 ks
1.6 16v 120 ks
1.8 16v 140 ks
2.0 16v 150 ks i 155 ks (od 1999)
U 147 postoji 1.6 od 105 ks i 120 ks, u zavisnosti da li ima varijator ili ne!
Sto se tice ovog automobila, zvao sam vlasnika iz ciste radoznalosti i covek je potpuno neinformisan, kako o Alfi tako o automobilima uopste! Kaze da zna da je cena malo visa, ali ga ne bi dao ispod 4500 eura, sto je po meni i dalje previse!
1.3 (1.4) 8v 90 ks
1.6 8v 105 ks
1.7 16v 129 ks
Twin Spark
1.4 16v 103 ks
1.6 16v 120 ks
1.8 16v 140 ks
2.0 16v 150 ks i 155 ks (od 1999)
U 147 postoji 1.6 od 105 ks i 120 ks, u zavisnosti da li ima varijator ili ne!
Sto se tice ovog automobila, zvao sam vlasnika iz ciste radoznalosti i covek je potpuno neinformisan, kako o Alfi tako o automobilima uopste! Kaze da zna da je cena malo visa, ali ga ne bi dao ispod 4500 eura, sto je po meni i dalje previse!
-
Go
- Drug Član
Post
nikad mi nece biti jasno, zasto je boxer 1.7 8v 107ks iz AR33, zamenjen sa 1.6 8v 103ks, kada se ovaj prethodni pokazao kao neunustiv, to mogu da potvrde svi koji su ga imali, ukljucujuci i mene!bojanTI napisao:Boxer
1.3 (1.4) 8v 90 ks
1.6 8v 105 ks
1.7 16v 129 ks
Twin Spark
1.4 16v 103 ks
1.6 16v 120 ks
1.8 16v 140 ks
2.0 16v 150 ks i 155 ks (od 1999)
U 147 postoji 1.6 od 105 ks i 120 ks, u zavisnosti da li ima varijator ili ne!
Sto se tice ovog automobila, zvao sam vlasnika iz ciste radoznalosti i covek je potpuno neinformisan, kako o Alfi tako o automobilima uopste! Kaze da zna da je cena malo visa, ali ga ne bi dao ispod 4500 eura, sto je po meni i dalje previse!
-
Go
- Drug Član
Post
I '94. U sustini uvek lepse izgleda uzivo nego na slikama, pa tako i ovaj moze da se okarakterise kao dobro ocuvan, mada i slike sakriju mnogo toga...
Treba zaboraviti ovakve extreme, nece spustiti cenu dovoljno da bi bila realna, a samim tim ce je tesko prodati, ili ce je uzeti neki neupuceni...
A 1.6 8v je unistiv?!
Treba zaboraviti ovakve extreme, nece spustiti cenu dovoljno da bi bila realna, a samim tim ce je tesko prodati, ili ce je uzeti neki neupuceni...
A 1.6 8v je unistiv?!
-
Go
- Drug Član
Post
p.s. ovim apelujem na celnike Alfa Romeo-a da vrate boxer motore u svoje modele! ako moze jedan .kung-fu. Subaru da napravi boxer dizel, moze i AR sa 100god tradicije!!
pa nista lose za 1.6 8v, samo mislim ako je vec ostavljen 1.7 16v, zasto je izbacen 1.7 8v. cudna odluka fabrike, s obzirom da se 1.7 8v pokazao kao pouzdaniji motor od 16v. ok bi bilo da je povecana i zapremina i snaga motora, pa da su recimo ugradili 2.0TB V6, te bi isti postao deplasiran. ovako su .ustrojili. i 100ccm i 4ks. ne vidim neko logicno objasnjenje za to???bojanTI napisao:I '94. U sustini uvek lepse izgleda uzivo nego na slikama, pa tako i ovaj moze da se okarakterise kao dobro ocuvan, mada i slike sakriju mnogo toga...
Treba zaboraviti ovakve extreme, nece spustiti cenu dovoljno da bi bila realna, a samim tim ce je tesko prodati, ili ce je uzeti neki neupuceni...
A 1.6 8v je unistiv?!
p.s. ovim apelujem na celnike Alfa Romeo-a da vrate boxer motore u svoje modele! ako moze jedan .kung-fu. Subaru da napravi boxer dizel, moze i AR sa 100god tradicije!!


-
Go
- Drug Član
Post
jel mozete da napravite paralelu izmedje boxer i ts motora koji su se ugradjivali u 145/6:
kakva je cena njihovog odrzavanja?
pouzdanost i cesti kvarovi?
rezervni delovi?
koji su bolji za konstrukciju 145/6 sasije?
koje je lakse naci u odrzavanom stanju?
ugradnja plina?
i td
nigde nije pravljeno ovakvo poredjenje, pa zato....
kakva je cena njihovog odrzavanja?
pouzdanost i cesti kvarovi?
rezervni delovi?
koji su bolji za konstrukciju 145/6 sasije?
koje je lakse naci u odrzavanom stanju?
ugradnja plina?
i td
nigde nije pravljeno ovakvo poredjenje, pa zato....
-
Go
- Drug Član
Post
Sa ubacivanjem TS motora radjen je i restyling, sto ne znaci samo promene u enterijeru, vec i u samom vesanju i drugim delovima, podrazumeva se da se tada otklanjaju greske zapazene u proteklih nekoliko godina proizvodnje i exploatacije!
Ono sto mogu konkretno da ti kazem vezano je za TS motore, jer boxer nisam vozio, ali generalno je boxer jeftiniji jer je i ta tehnologija starija, preuzeta iz 33, a pre toga iz Sud-a...
Taj 1.6 koji si video u oglasima ima dobose nazad sto je u startu jeftinije, same svecice su 4 do 5 puta jeftinije nego a TS, ulje, Varijator na TS koga nema na boxeru, u sustini sve za neku nijansu manje kosta!
Ali to ne treba uzimati kao osnov za kupovinu, verujem da je taj procenat ne veci od 15% kada se gleda u globalu, jedino su svecice skuplje nekoliko puta, ali se menjaju po knjizi na 100 000 tako da to nema nekog velikog znacaja! U sustini TS motori vise daju, moderniji su, naravno da ce vise kostati njihovo odrzavanje!
Sto se tice ocuvanosti, pa to zavisi od vlasnika, jer generalno (ako izuzmemo ove od 1999. godine kojih ima vrlo malo i ne prodaju se jer su prakticno dosta mlade) mala je razlika, mozes imati najstariju '94.-'95., a TS (kao moja) je '97. pa nadalje, nije to nista strasno, sve zavisi od vlasnika i njegovog odrzavanja!
Sasija ti je ista, sve osim vesanja motora i samog prednjeg vesanja, ali je u principu sve to manje-vise isto, isti je to automobil!
Plin naravno, uvek sekvent ili u najgorem slucaju lambda control, to ce ti svi reci, ali tome nije mesto ovde... Mislim da ce bolje podneti TS nego boxer zbog veceg iskoriscenja, dve su svecice, sta li vec i samim tim je manja potrosnja! Vec sam nekoliko puta to rekao, kod mene na 2.0 je potrosnja 10 leti i 11 zimi, naravno u gradu 13 i 14, sto je naucna fantastika za bilo koji drugi auto od 150 ks!
Pouzdanost... Pa to sve opet zavisi od bivseg vlasnika i kakav ti je auto zapao u smislu kakav je izasao iz fabrike pa dosao do tebe posle ovoliko godina, sto opet dolazi u direktnu vezu sa proslim vlasni(cima)kom! Generalno kao i svaki drugi auto, u to nema sumnje! Mozda par mana kao sto je varijator ili sta vec, ali opet kazem kao i kod svakog drugog auta!
Alfa 145 i 146 je prilicno kvalitetan automobil, kvalitetniji od 155 jer su mladje, pod ovim mislim najvise na enterijer i materijale, u principu su i to dva ista automobila! Prica da je 145 i 146 nekvalitetna uopste ne stoji, pogotovo sa restyling-om i Ti i QV varijantama, kod mene sve savrseno funkcionise i posle deset godina exploatacije, po neki cvrcak ali i to se da preboleti, u svakom slucaju sve zavisi od odrzavanja i ophodjenja prema automobilu! Konkretno ne vidim prednost jednog A3 ili Golfa 3 u odnosu na 145 i 146, koji su to materijali bolji koja je to finalna obrada bolja?!
Objektivno Alfa kao i svaki drugi automobil, ali subjektivno kao retko sta na svetu! Samo opusteno i naravno sa predznanjem sta ona znaci i sta ce od tebe traziti, u suprotnom bice to nesrecan brak! Trazi malo vise mora se priznati, ali kad je zavolis (sto nije tesko, a i nije ni u tvojoj nadleznosti) sve to dolazi samo od sebe, postane i zapravo bude svakodnevnica!
Opusti se i uzivaj...
Sto se mene tice kad se kupuje polovan automobil, sve sto treba je postaviti se ispravno! Izabrati model, ili vise njih i onda tragati i cim se naleti na neki od tih koji zadovoljava svojim stanjem i svime sto si zacrtao da zelis (naravno u skladu i s cenom pre svega) kupujes! Boja, godiste, sve ostale marginalne stvari postaju nebitne jer u stvari to i jesu!
Zakljucak... Boxer ili TS, potpuno svejedno ukoliko naidjes na dobar primerak!
Pozdrav!
Ono sto mogu konkretno da ti kazem vezano je za TS motore, jer boxer nisam vozio, ali generalno je boxer jeftiniji jer je i ta tehnologija starija, preuzeta iz 33, a pre toga iz Sud-a...
Taj 1.6 koji si video u oglasima ima dobose nazad sto je u startu jeftinije, same svecice su 4 do 5 puta jeftinije nego a TS, ulje, Varijator na TS koga nema na boxeru, u sustini sve za neku nijansu manje kosta!
Ali to ne treba uzimati kao osnov za kupovinu, verujem da je taj procenat ne veci od 15% kada se gleda u globalu, jedino su svecice skuplje nekoliko puta, ali se menjaju po knjizi na 100 000 tako da to nema nekog velikog znacaja! U sustini TS motori vise daju, moderniji su, naravno da ce vise kostati njihovo odrzavanje!
Sto se tice ocuvanosti, pa to zavisi od vlasnika, jer generalno (ako izuzmemo ove od 1999. godine kojih ima vrlo malo i ne prodaju se jer su prakticno dosta mlade) mala je razlika, mozes imati najstariju '94.-'95., a TS (kao moja) je '97. pa nadalje, nije to nista strasno, sve zavisi od vlasnika i njegovog odrzavanja!
Sasija ti je ista, sve osim vesanja motora i samog prednjeg vesanja, ali je u principu sve to manje-vise isto, isti je to automobil!
Plin naravno, uvek sekvent ili u najgorem slucaju lambda control, to ce ti svi reci, ali tome nije mesto ovde... Mislim da ce bolje podneti TS nego boxer zbog veceg iskoriscenja, dve su svecice, sta li vec i samim tim je manja potrosnja! Vec sam nekoliko puta to rekao, kod mene na 2.0 je potrosnja 10 leti i 11 zimi, naravno u gradu 13 i 14, sto je naucna fantastika za bilo koji drugi auto od 150 ks!
Pouzdanost... Pa to sve opet zavisi od bivseg vlasnika i kakav ti je auto zapao u smislu kakav je izasao iz fabrike pa dosao do tebe posle ovoliko godina, sto opet dolazi u direktnu vezu sa proslim vlasni(cima)kom! Generalno kao i svaki drugi auto, u to nema sumnje! Mozda par mana kao sto je varijator ili sta vec, ali opet kazem kao i kod svakog drugog auta!
Alfa 145 i 146 je prilicno kvalitetan automobil, kvalitetniji od 155 jer su mladje, pod ovim mislim najvise na enterijer i materijale, u principu su i to dva ista automobila! Prica da je 145 i 146 nekvalitetna uopste ne stoji, pogotovo sa restyling-om i Ti i QV varijantama, kod mene sve savrseno funkcionise i posle deset godina exploatacije, po neki cvrcak ali i to se da preboleti, u svakom slucaju sve zavisi od odrzavanja i ophodjenja prema automobilu! Konkretno ne vidim prednost jednog A3 ili Golfa 3 u odnosu na 145 i 146, koji su to materijali bolji koja je to finalna obrada bolja?!
Objektivno Alfa kao i svaki drugi automobil, ali subjektivno kao retko sta na svetu! Samo opusteno i naravno sa predznanjem sta ona znaci i sta ce od tebe traziti, u suprotnom bice to nesrecan brak! Trazi malo vise mora se priznati, ali kad je zavolis (sto nije tesko, a i nije ni u tvojoj nadleznosti) sve to dolazi samo od sebe, postane i zapravo bude svakodnevnica!
Opusti se i uzivaj...
Sto se mene tice kad se kupuje polovan automobil, sve sto treba je postaviti se ispravno! Izabrati model, ili vise njih i onda tragati i cim se naleti na neki od tih koji zadovoljava svojim stanjem i svime sto si zacrtao da zelis (naravno u skladu i s cenom pre svega) kupujes! Boja, godiste, sve ostale marginalne stvari postaju nebitne jer u stvari to i jesu!
Zakljucak... Boxer ili TS, potpuno svejedno ukoliko naidjes na dobar primerak!
Pozdrav!
-
Go
- Drug Član
Post
sto se tice prethodnog posta, mislim da je 1.8TS prava mera za 145/146! idealan kompromis ide-registracija-potrosnja.
mada boxer ima TAKO dobar zvuk, da mu sve oprastam!!!
moram da se nadovezem na ovoaj post! ne kupuju svi auto da bi stizali od jednog do drugog semafora za manje od 10 sekundi. estetski momenat je, po meni presudan kod kupovine auta. ako je meni moj auto lep, kulaza sa 40km/h u 3.-oj brzini ce me zadovoljiti. bitniji je utisak koji auto ostavlja na tebe izgledom. juce sam se okrenuo za Twingo-om?!?! iako je to po meni izrazito ruzan auto, ovaj je imao 15. alu, spusten, pragove, branike, spojlere, crne boje, zatamnjena stakla..., iako sam znao da se ispod haube krije maximum, sranjce, od 1200ccm!!! ko se jos na primer okrece kad ga prodje Ford Scorpio? a? a pod haubom 2900ccm, ne da nosi sasiju, nego ne oseca nista ni sa 5 putnika!TRENTA TRE napisao:Najjeftiniji za odrzavanje je 1.3 (1.4) boxer.
Problem je sto taj motor i nekako uspeva da se izbori sa tezinom 33-ojke ali sa 200kg tezim 145/6 mislim da ipak nema dovoljno snage za taj auto.
sto se tice prethodnog posta, mislim da je 1.8TS prava mera za 145/146! idealan kompromis ide-registracija-potrosnja.
mada boxer ima TAKO dobar zvuk, da mu sve oprastam!!!

-
Go
- Drug Član
Post
sa ekoloske strane, mislim da ne postoji motor koji je konstruisan pre vise od 20god, a da moze da ispuni bilo koju danasnju normu. kada bi malo poradili na istom, bio bi skroz ok. jedino cena ne bi mogla nikako da bude mala, ali posto svi znamo kako Alfe drze cenu, dok dodju .s one strane grane. u nase ruke, vredece taman koliko mozemo da ih platimo!
nisu ekonomicni? ne bih se slozio sa tobom. meni je AR33 1.7ie trosila 7l na otvorenom i 9l u gradu. raspitaj se koliko trosi Florida sa 1.3EFI motorom! komsijin BMW 318i E40, trosi ispod 10l samo na auto putu i to do 120km/h!srdjan_p napisao:A problem je u tome sto ovako stancaju motore na istoj bazi i skoljke za njih a znamo svi da se 145/6 boxer i TS skoljke razlikuju pa eto odgovora, ekonomski neisplativo plus sto boxeri(Alfini) nisu bas ekonomicni i ekoloski a to se danas trazi...
sa ekoloske strane, mislim da ne postoji motor koji je konstruisan pre vise od 20god, a da moze da ispuni bilo koju danasnju normu. kada bi malo poradili na istom, bio bi skroz ok. jedino cena ne bi mogla nikako da bude mala, ali posto svi znamo kako Alfe drze cenu, dok dodju .s one strane grane. u nase ruke, vredece taman koliko mozemo da ih platimo!
