Stranica 18 od 75

Poslato: Pon Maj 01, 2006 8:44 pm
od Gost
Ako ti kazem moracu da te ubijem.... ;) Mnogo jaka masina bre.... :mrgreen:

Evo ti link ako nisi snimio

http://www.memoimpex.co.yu/alfa/Fire.avi

Poslato: Uto Maj 02, 2006 9:03 am
od Nigy
Fris75turbo napisao:Kontaktiraj 75v6 (Aleksa) preko PP ili mu ostavi ovde poruku, pricali smo pola popodneva o menjacima i skontao sam da je covek kralj materije :plavi_voli:
Hocu, hvala. =]
Fris75turbo napisao:Drago mi je da smo se upoznali, jedva cekam skup u NS-u :cool Evo ti link za download knjige o menjacima 75-ica (kao i sve ostalo ;) ) http://www.alfa75.info/id411.htm
Takodje! :cool
Hvala, imam ceo taj sajt (i jos par drugih) na HDD-u vise od godinu dana, ali bih vise voleo da vidim fotke pre no sto krene cerupanje menjaca. =]
Btw. koliko nas je bilo? Na fotki ima 9 75-ica a meni se ucini da neko rece 10. ;)
75ts napisao:Pitaj siru on je stavljao menjac od 1.6 kaze da ima bolja ubrzanja ali zato ima manju krajnju brzinu, takodje treba videti ga pitati kako mu se krece potrosnja sa tim menajcem.
Sira me je uputio na njihov forum gde je neko prepakovao blokadu diferencijala sa TS u menjac iz 1.6, cak je sve to zacinio fotkama. Jedini je problem sto tih fotki tamo vise nema... :(

Poslato: Uto Maj 02, 2006 12:28 pm
od Gost
75ts - Ma video sam, a ima i svoj kratak snimak koji sam napravio na skupu samo bio je dan pa ne izgleda bas tako atraktivno kao nocu na ovom snimku ;) ...

Nemoj da me ubijas, video sam ovu vatricu jos jedino na par .nemaca.
al u pitanju su bili jako modifikovani izduvi i takodje jake masine, pa zato pitam... :?

Poslato: Sre Maj 03, 2006 1:27 am
od Gost
Problem je

Poslato: Sre Maj 03, 2006 7:08 pm
od Gost
Nigy : verovatno LSD ne radi vise, ili je nesto menjano, ako je vec menjac cackan.
Koliko sam ja shvatio pricu, LSD se ne kvari, samo sto sa vremenom kako se pohaba drugacije hvata, valjda kasnije.

Moja ideja za modifikaciju menjaca na TS je da se stavi duza peta sa dizela. Mislim da je preveliko zezanje stavljati lsd u neki kraci diferencijal ( 4.3 4.5 ).

Modifikacija menjaca za ljude sa turbo i V6, je jednostavna : TS menjac :lool:


Za Gruju: ima jedna 75 na ceraku, crvena, ima spojler pozadi, normalne branike i celicne felne. Jel' mozda neko nesto zna o toj masini?
Cim je vozi na celicnim felnama verovatno je ne voli previse.

Poslato: Sre Maj 03, 2006 7:35 pm
od Gost
Cetvrta i peta brzina su iste u svim menjacima :(
Gear ratio:
1:0,946 (IV gear)
1:0,780 (V gear)
Sigurno bih osetno popravio ubrzanje sa TS diferencijalom :cool , ali me malo brine koliko bih krajnje brzine izgubio :?

Poslato: Sre Maj 03, 2006 8:37 pm
od Gost
Zakljucak : TS menjac je najblizi savrsenstvu :lool:
ili Turbo?

Mozda kraci diff, a 6-a umesto rikverca?

Nego neozbiljni smo, niko ne prica o olaksavanju kola.
Jel' neko zna da radi sa fiberglasom? ( hauba, i tako to )

Ja cu da testiram. Vec sam se prijavio za testiranje novih komponenti u vesanju ( 75ts zna :-)

Poslato: Sre Maj 03, 2006 9:04 pm
od kilson
Olakshavanje je prava stvar, ali je obichno i najskuplje... :(
Sama 75-ica spada u lakshe mashine, te ima ekstra potencijala! :D

Poslato: Sre Maj 03, 2006 9:45 pm
od Nigy
Lorenco napisao:Nigy : verovatno LSD ne radi vise, ili je nesto menjano, ako je vec menjac cackan.
Koliko sam ja shvatio pricu, LSD se ne kvari, samo sto sa vremenom kako se pohaba drugacije hvata, valjda kasnije.
Videcemo u cemu je stos. Iskopao sam jedan menjac, samo nemam predstavu od cega je, pa kada rasturimo oba, videcemo sta se da skrpiti. Nisam nasao onaj od dizelke, tako da taj deo price za sada otpada... :(
Lorenco napisao:Cim je vozi na celicnim felnama verovatno je ne voli previse.
Ne mora da znaci. Ja sam zimske gume stavio na celicne felne - ko ce da se naplaca ispravljanja aluminijuma po zimskim kraterima! :mad:
Lorenco napisao:Nego neozbiljni smo, niko ne prica o olaksavanju kola.
Jel' neko zna da radi sa fiberglasom? ( hauba, i tako to )


Sto se mene tice, ne mogu toliko da olaksam karoseriju koliko mogu da smrsam! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Poslato: Sre Maj 03, 2006 11:50 pm
od Gost
Najbolja kombinacija za Turbo bi bila staviti prve tri brzine iz TD menjaca (ubrzanje), a ostaviti cetvrtu, petu i postojeci diferencijal (krajnja brzina). Generalno najludja verzija (pogotovo za 3.0-V6 :twisted: ) je prve tri iz TD-a, a sve ostalo od TS-a :lool:
Kontam da bi krajnja brzina bila oko 210-215km/h, ali bi se do nje stizalo JAAAKO BRZO :cool
Da, svidja mi se ideja olaksavanja... recimo hauba od nekog ultra lakog materijala. Posto je ogromna i teska, na njoj bi se moglo fino kila ustedeti. Pa recimo prednji blatobrani u EVO stilu, ali kompletno izliveni od lakog materijala... Idu kile dole ;) Uf, mogli bi tako do besvesti :lool:

Poslato: Čet Maj 04, 2006 8:23 am
od Gost
Haubu bi se isplatilo napravit, ali blatobrane ba

Poslato: Čet Maj 04, 2006 10:21 am
od Gost
Koliko su kraci prenosi na dizelu?
Trebalo bi imati neku lepu stazu za trkanje, pa onda razmisljati o prenosima. TS fabricki je bas kako treba, kraci diff bi znacio vise saltanja sto sinhroni nikako ne bi pozdravili.

Fris, za olaksavanje kreni od branika :lool: Ovi normalni su dosta laksi, a to ti je masa koja visi na krajevima, najgore mesto.
Takodje mislim da je akumulatoru mesto u gepeku :dugokosi: narocito kod V6.

Poslato: Čet Maj 04, 2006 10:59 am
od Nigy
Lorenco napisao:Koliko su kraci prenosi na dizelu?
Fris i ja smo to postovali na prethodnoj strani, inace peuzeto sa http://www.alfa75.info/id46.htm ;)

Alfa GT Junior 2.0

Poslato: Čet Maj 04, 2006 1:34 pm
od Nigy
Nije bas za ovu listu, ali nisam mogao odoleti - ipak mi je to jedna od najlepsih Alfi a i preteca je 75ice... =]
U jucerasnjim Halo oglasima sam naisao na ovaj oglas:
ALFA GT Junior 2.0 136KS (1972), 2 bregaste, restaurirana, trapovi, limarija, motor i gume dobri, tehni

Poslato: Čet Maj 04, 2006 11:30 pm
od Gost
Sto vise vreme prolazi, ja sam sve zaljubljeniji u 75-icu :love:

Slika

...i sve sam ubedjeniji da necu sesti u drugi auto... a i zasto bih :cool

Slika

Poslato: Pet Maj 05, 2006 10:42 am
od Nigy
Fris75turbo napisao:Sto vise vreme prolazi, ja sam sve zaljubljeniji u 75-icu :love:
Amin! :cool
Nije me kupila na prvi pogled, ali posle probne voznje sam rekao - da, to je to! :black_car:

Btw. menjac koji smo iskopali je od 1.6. ;)
Juce sam ga rastavio i danas ce na pranje. U pon. skidamo i rastavljamo menjac sa TS, pa pranje i zamena rikveca, da bi verovatno u utorak sve to pakovali nazad. Ako sve bude uredu, od srede cu isprobavati delimicno 'skraceni' menjac. :dugokosi:
Juce mi foto aparat nije bio pri ruci, ali od danas dokumentujem sav rad. Ako hocete, mogu ovde postovati fotke. ;)

Poslato: Pet Maj 05, 2006 10:50 pm
od Gost
@Nigy
Jel krenula reparacija menjaca? Super ako te ne mrzi, okaci koju sliku, bice zanimljivo da vidimo borbu: Nigy vs. Razjareni Menjac :lool:

Poslato: Sub Maj 06, 2006 12:18 am
od Nigy
Fris75turbo napisao:@Nigy
Jel krenula reparacija menjaca? Super ako te ne mrzi, okaci koju sliku, bice zanimljivo da vidimo borbu: Nigy vs. Razjareni Menjac :lool:
:lool:
Kakvi mrzi, jedva cekam kraj radnog vremena da se zamastim do lakata! :pod auto:
Danas je menjac doziveo pranje i preventivno podmazivanje protiv rdje. Sutra je slava a nedeljom se odmara, pa nastavak sledi u ponedeljak.

Evo kako je sve islo.
Prvo fotke nesrecnog kucista koje je jos na TS-u.
Slika
Pucanjem vijaka koji su ucvrscivali poluosovinu su na kocenju ostavili kociona kljesta na samo dva oslonca koji nisu izdrzali silinu :(
Slika
Evo ga rastavljeni menjac nepoznatog porekla za koji ce se ispostaviti da je sa 1.6 ;)
Slika
Sad je opran i nauljen.
Slika
Ako se zabrojite pri prebrojavanju 'zuba' dovoljno je procitati sta pise i sve je jasno (9/41) ;) Ovde je 9...
Slika
...a ovde 41. Vidi se i princip rada diferencijala bez blokade.
Slika
Toliko za sada. Sledeca epizoda u ponedeljak. :dugokosi:

Poslato: Sub Maj 06, 2006 10:24 am
od Gost
Nisam pratio Spanske sapunice, ali mi je ova vec omiljena :lool: :lool: :lool:
Napred :cool

Poslato: Sub Maj 06, 2006 3:54 pm
od Gost
Fris75turbo napisao:Nisam pratio Spanske sapunice, ali mi je ova vec omiljena :lool: :lool: :lool:
Napred :cool
Zato

Poslato: Sub Maj 06, 2006 4:56 pm
od Gost
hahahaha hahahaha hahahaha
:plavi_voli:

Poslato: Sub Maj 06, 2006 5:11 pm
od Gost
Evo nagovaram Superfly TNT da napravi reprizu iste stvari

Poslato: Sub Maj 06, 2006 8:08 pm
od Gost
@ Lorenco

jos nisi montirao one .ultra lake. viljuske...:-)


Skoro sam probao fabricku verziju 3.0 , znaci sa njenim menjacom i mogu vam reci da nisam bio bas odusevljen, recimo sa menjacem od TS auto je mnogo brutalniji, znaci puni brzine mnogo brze, a sto se tice max brzine prekidac mu radi negde oko 230kmh po tabli. Definitivno bi na bilo koji V6 stavljao menjac od TS. koliko sam ja gledao po netu nisam video da je jod niko stavljao od dizela menjac, uglavnom sam vidajo ili da je standardni ili od 1.6. Bas bi voleop da probam TS+menjac od 1.6 zivo me zanima kako to ide.

Poslato: Sub Maj 06, 2006 11:36 pm
od Gost
Nisu ono lake viljuske, samo ultra tvrde.
Lake viljuske ne mogu da se stavljaju jer one nose masu celih kola zbog torzija. Mogu lakse viljuske ako se stavi coil over bez torzija.

Sad cu da skocim do Mise da sredim par detalja i napravim dalji plan napada.

Menjac od dizela (2.4) ima diff 3.0 sto je mnooogoo dugo (V6 ima 3.54, a TS 4.1)

Poslato: Sub Maj 06, 2006 11:44 pm
od Nigy
75ts napisao:koliko sam ja gledao po netu nisam video da je jod niko stavljao od dizela menjac,
Zato sto joj je krajnji odnos blagi uzas (primeren samo za dizel) 3.077:1 [13/40] dok je na na V6 3.545:1 [11/39]. Kod tog menjaca je pozitivno sto su prve tri brzine krace, pa kada se doda odnos iz 1.6 (4.550:1 [9/41]) i blokada diferencijala je zver, ali mislim da je ta kombinacija za 200KS od 3.0 suvise brutalna - verovatno bi samo slikovi sprecavali konstantno proklizavanje.
75ts napisao:Bas bi voleop da probam TS+menjac od 1.6 zivo me zanima kako to ide.
Kad ga spakujemo - to se moze srediti. ;)