
4 brzina u manuelnom modu,malo duze je bilo merenje...

Ovo što ti kažeš je vrlo interesantno ali postoji mogućnost da kod vozila kojima je softverski ugašen DPF,motorni računar (ECU) drugačije obrađuje podatke.Samo gašenje DPF se vrši na takav način,koji onemogućava kasnije ECU da upali neke greške,koje bi se sasvim normalno upalile kod fabričkog setup-a (takva mapa je deaktivirana).zexmaster gt napisao:Nisam hteo da se mesam previse,posto se u to ne razumem mnogo,ali eto logicno razmisljanje moze da dovede do resenja mozda...zar komp ne pali chek ili bilo koju drugu gresku upozorenja za bilo koji kvar?safe mod ili nesto drugo?mislim da komp ne stigne da odreaguje sa greskom,jer se inace ne pali greska za cr pumpu,to tvrdim iz iskustva vise puta,samo se auto ugasi bukvalno ako ne dostigne zadat pritisak,nema goriva...kladim se da bi pumpa i propisala pri razupcavanju
Ne sme da se radi tako - mapa mora da se ispegla taman toliko da normalni limiti (SVBL i SVFPL, a kod JTDm 2.0 i SVEGTL) ne budu prekoračeni u onih uobičajenih nekoliko sekundi. Sledeća važna stvar - neispravnost nekog sklopa se ne "servisira" nerealno dignutim limitom.G0XY napisao:... Postoji mogućnost da je samom mapom ugašena mogućnost padanja u safe mode i paljenja nekih grešaka...
Te "odokativne" parole - to je za neki drugi forum... a ni tema nije takva...zexmaster gt napisao:Mnogo mrsite sa tim podacima...smanjenje ks ne dolazi u obzir i takvo peglanje mape.. Prvo ciper,pa remont pympe