Stranica 17 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:30 am
od mladenke
Ma samo nastavite nek moderatori brisu, to im je poso. Samo sede i nista ne rade, stomaci im se povecavaju iz dana u dan, i cim se javi jedan post koji im se ne svidja krecu da smiruju situaciju. Rokaj snimaj, neka brisu celu noc. :P :P :P

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:31 am
od erdeljan
G0XY napisao:Bravo Daniele,

opet si opravdao svoju ulogu drvenog advokata i dežurnog potpaljivača vatre,onda kada svi gledaju da smire situaciju koja je izmakla kontroli :D
Ako nisi video,ovde neki ljudi pokušavaju da smire situaciju i nije nam potreban dežurni čupavac iz kutije.
Znači opet je najjednostavnije i najlakše optužiti mene za sve. Ti i dalje nastavljas da svaljujes krivicu na mene. Okay, ja sam zapalio žito ali prestani da sugerišeš kako ne smirujem situaciju, jel si pročitao uopšte sam pisao? Ako nisi da ti prepričam: "Ljudi nemojte da se svađate, budite tolerantniji jedni prema drugima."

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:33 am
od BobanR
Danijele, molim te pročitaj tačno šta sam napisao. Nikog nisam nazvao prodavcem magle (dok se sam nije deklarisao kao takav), već celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.
Drago mi je da se držiš konstruktivnih predloga kojima u poslednje vreme podižeš kvalitet funkcionisanja foruma. Ipak, pročitaj pažljivije sledeći put šta je ko napisao, pre komentarisanja.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:37 am
od mladenke
Ovde je Zex kriv, bocnuo coveka kao ne razume sto je to tako i onda izmakao guzicu i verovatno sad jede kokice i pije pivo i smeje se na svaki dodatni komentar. Takav je on. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:38 am
od Flavio
@erdeljan, zamoliio bih te da prepisku sa @G0XYem nastaviš putem privatnih poruka ;)
Pročitao sam ponovo tvoj predzadnji post i, pola istog je natezanje njega ...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:38 am
od G0XY
To sve vreme pričam za Zexa i nestao je u vidu magle :D
A sweđa jedva čeka da ja nešto napišem,pa da se iskoči iz svoje kutijice.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:39 am
od erdeljan
Ok Bobane, nisam analizirao svaki post, pročitao sam ih na brzinu. Izvini ako je tako ispalo. Rekao sam ti da ne volim nepravdu a vidim da je ista i dalje aktuelna što se tiče mene. Na pitanje zašto predsednik mene i dalje vredja dok drugima govori da to nije lepo dobijam odgovor kako raspaljujem vatru - pa nije lepo i nije ljudski. Dao sam konkretne primere i ukazujem na greške pri radu čelnika i iako član ne može da kaže šta misli pitam se onda kakvo pravo glasa ima neko ko nije član ili neko ko je u drugom klubu "recicemo" poštovan. (ja se stvarno ogradjujem od bilo kakvog merenja snage jer li to stvaaarno nije bitna stavka u životu)

Edit: @flavio, ne mogu na PP jer me tamo naziva bolesnikom i tamo mu sve prolazi. Od sada sve javno da ne bude posle "pa da li je to moguće" ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:42 am
od G0XY
E sada stvarno ne verujem šta pričaš,ja ti u životu nisam rekao da si bolestan :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 11:45 am
od YUgisa
BobanR napisao:...već celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.
Moze malo detaljnije, zasto, kako, zbog cega? ;) Dokaz, misljenje, iskustvo? ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:02 pm
od Zex
mladenke napisao:Ovde je Zex kriv, bocnuo coveka kao ne razume sto je to tako i onda izmakao guzicu i verovatno sad jede kokice i pije pivo i smeje se na svaki dodatni komentar. Takav je on. :D
Jok gledacu kako rasturas i sklapas isti turbo vec 4-ti put za mesec dana :nakkal: hahaha No sala na stranu,dobar si ti tuner :lol:
Ja sam od safe-a trazio konstruktivan odgovor,posto masa ovde ne znaju za ta merenja,a i redak slucaj,prikaz gubitka snage,drugi dyno yet-i ili program za racunanje,konvertovanje sa whp na hp...i dobio sam delom konstruktivan...toliko od mene,da ne napadam nikog

Pittatore@ jel si ono ti mapirao auto?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:07 pm
od mladenke
G0XY napisao:To sve vreme pričam za Zexa i nestao je u vidu magle :D
A sweđa jedva čeka da ja nešto napišem,pa da se iskoči iz svoje kutijice.
Kamenujmo ih, zapalimo ih na lomaci kao vestice!!! Bacimo ih u mracnu sobu sa 10 crncuga!!!! :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:09 pm
od BobanR
YUgisa napisao:
BobanR napisao:...već celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.
Moze malo detaljnije, zasto, kako, zbog cega? ;) Dokaz, misljenje, iskustvo? ;)
Može, naravno. Dozvolićeš mi da sačekam da se cela tema vrati u normalne tokove, vrlo rado ću obrazložiti :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:10 pm
od safe-chip
Ja nisam nikog vređao samo sam negodovao što Boban ima tu mogućnost da kao moderator pametuje o stvarima o kojima se ne razume. Izjava "I pored sve ove pesudo nauke, i dalje je ovo samo prodavanje magle. Ni jedna vrsta "chassis" dinamometara nije tačna" je krajnje neozbiljna za nekog ko ima titulu moderatora. Obzirom da se u celom svetu meri na ovaj način pa čak i u fabrikama. Nakon mog pitanaja da objasni na koji se to adekvatnji način da izmeriti snaga on mi dodeljuje sledeće "Stvarno nema razloga da sebi dodeljuješ titulu prodavca magle, odavno je imaš.". Ali i dalje ostajemo bez odgovora moderatora kako se to meri snaga. Forum ili klub gde ovakva prava moderatori imaju me ne zanima. Ovaj post je poslednje što ću ovde napisati.
Drugo ja nisam rekao (pročitajte jasno piše) ni da su ovi najbolji ni da su drugi lošiji. Samo sam preneo šta se ranije komentarisalo. A lično sam zaključio da su svi manje više isti bar što se tiče tačnosti. I kad pričamo o tačnosti svima Vama koji sumnjate u tačnost evo jednog pitanja. Kako obajšnjavate da iz baze mogu da izvuče fabrička merenja za preko 500 automobila i da se za svaki tačnost onog što fabrika deklariše poklapa sa merenjem? Evo na primer Brera koju sam nedavno radio treba da ima 200HP izmerio sam 197HP. Ne može niko to da namesti! Alo ljudi o čemu vi pričate? Hiljade merenja ima na njima!
Slika

@Pittatore
Nema potrebe da tako podmuklo serviraš laži. To što si okačio nema veze sa vezom apsolutno. Radi se o dva auta identična i oba su BG table ali dva različita vlasnika. A ovaj čiji dyno rezultat 201hp si okačio se i dan danas vozi bez problema i ako hoćeš daću ti broj da ga nazoveš da ga pitaš. Nema potrebe da jednog i drugog uvlačim u ovu temu pa im neću pominjati imena. Inače imam i brojeve tablica i imena vlasnika i šta god te zanima (da ne narušavam njihovu privatnost da to kačim ovde). Stvar je u tome da imaš zlu nameru da napljuješ moj rad a ne da saznaš istinu. A istina je i to da i taj drugi se vozi na šlepi zbog nemarnosti mehaničara a ne zbog mog rada. Al taj drugi ima malo više konja ;)
Nema laži nema prevare. Kao što vidiš nije isti auto ;)
Slika

Slika

I na kraju da se odjavim. Ljudi ne treba meni ovo da se ja sa Vama ovde dopisujem kao neki klinac. Bar ne dok ne izlečite klub od ovakvih trovača. Predsedniče hvala ti na onom pozivu za saradnju ali kao što i sam vidiš nezdrava je ovo sredina za konstruktivne rasprave. A ja imam pametnije posla od toga. Srećan rad ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:13 pm
od G0XY
Aman ljudi,gde ode ova tema.
Duleta GTI znam lično,znam da je odličan kolega i da treba da se ispoštuje sve što je radio na kolima.
Što se Dejana Safe Chipa tiče,lično sam čuo dosta lepih stvari o njegovom radu,poštuju ga mnogo ljudi koji su mi dobri prijatelji i koji nisu tehnički nepismeni i uradio je gomilu hibridnih turbina,gde je potrebna veština za izradu custom mapa.
Ima i nezadovoljnih ljudi kao i svuda što ih ima,a pogotovo je tako u svetu tuninga,gde ništa ne može da se garantuje i gde sve podleže improvizaciji.
Što bi tebi rekao Sloba Mikron "takav je sport" :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:18 pm
od Flavio
zexmaster gt napisao:Ja sam od safe-a trazio konstruktivan odgovor
Drugi put nemoj, ne na takav način ;)
zexmaster gt napisao:Pittatore@ jel si ono ti mapirao auto?
Ne buškaj više, da te ja ne bušnem :blackeye:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:31 pm
od Zex
Flavio,kulturno pitanje-kulturan odgovor...ovo ostalo ne komentarisem

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:32 pm
od BobanR
safe-chip napisao:Ja nisam nikog vređao samo sam negodovao što Boban ima tu mogućnost da kao moderator pametuje o stvarima o kojima se ne razume. Izjava "I pored sve ove pesudo nauke, i dalje je ovo samo prodavanje magle. Ni jedna vrsta "chassis" dinamometara nije tačna" je krajnje neozbiljna za nekog ko ima titulu moderatora. Obzirom da se u celom svetu meri na ovaj način pa čak i u fabrikama. Nakon mog pitanaja da objasni na koji se to adekvatnji način da izmeriti snaga on mi dodeljuje sledeće "Stvarno nema razloga da sebi dodeljuješ titulu prodavca magle, odavno je imaš.". Ali i dalje ostajemo bez odgovora moderatora kako se to meri snaga.
Bio moderator ili ne, imam pravo da pametujem o čemu hoću. Ne zanm kako ti taj koncept nije jasan? Evo, i ti pišeš o čemu stigneš, čak si dao sebi za pravo da računaš koliko sam ja novca potrošio na svoj auto.
Evo samo jedan od članaka na temu dinamometara:
http://www.sdsefi.com/techdyno.htm

Da ne bude da ja imam bilo šta lično protiv tebe, obzirom da niti smo, niti ćemo sarađivati... postuj JEDAN link gde si nekome nesebično pomogao svojim znanjem, i ja ću da se izvinim za sve što sam napisao (onaj deo da se javljaš samo da se reklamiraš i opljuješ nešto). Takođe, da si negde napisao nešto pohvalno o bilo čijem projektu na kome nisi učestvovao, takođe bi me razuverilo da se javljaš samo kad ti je sujeta povređena.

I dalje tvrdim da je ovo bio samo pokušaj reklame na "mala vrata" :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:33 pm
od AckeB
Evo šta se dešava kada se pobegne od korena :P

Slika

Slika

Slika
hahaha

Šalo na stranu, sve se rasčistilo, idemo dalje. :drink :arflag

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:33 pm
od Danilo
BobanR napisao:...celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.
Ovde se ne bih složio sa tobom: merenje snage (bilo u konjićima, bilo u kW) je veoma dobar pokazatelj snage koju automobil proizvodi na točkovima (što uključuje sve od guma, felni, kočionih diskova pa do samog motora). To, naravno, nije dovoljno da kaže sve o performansama vozila, pošto je tu i koeficijent otpora vazduha, masa samog vozila, raspored mase, kvalitet oslanjanja, kvalitet guma u ostalim uslovima (npr. skretanja, podloge), itd. Ali, ako poboljšaš bilo šta na automobilu, moći ćeš da vidiš relativno poboljšanje ili pogoršanje i u merenju valjcima.

Ono na šta ti verovatno misliš je da merenje snage na valjcima nikako ne oslikava snagu na radilici, i to je svakako tačno. Ipak, zvuči mi zanimljivo ovaj način za merenje gubitaka na transmisiji. Napominjem da nemam iskustva sa merenjima snage automobila bilo kakve vrste (bio sam jednom u Centru Boban da merim snagu na točkovima — jedino što oni i izbacuju, i to je to od mog iskustva), ali ipak, kao što možemo kočiti motorom, pretpostavljam da nešto možemo izmeriti i puštanjem da se valjci sami zaustave dok je vozilo na njima nakon merenja snage pri ubrzavanju.

Utrošena snaga pri takvom „kočenju transmisijom“ se svakako može izmeriti (imamo vreme i rad, koji je karakterističan za svaki valjak ponaosob), i možemo razmišljati šta je to što zaustavlja valjak, tj. da li je to od važnosti za naša merenja:
  • 1. Svakako, jedna od stvari je otpor pri kotrljanju samog valjka, koji proizvođač istog može da utvrdi i deklariše.
  • 2. Zatim tu je otpor vazduha, ali u statičkom okruženju i sa malom i glatkom površinom valjka, to je valjda zanemarljivo.
  • 3. Otpor zbog same težine automobila na valjcima — ovo zavisi od mase na prednjoj (merenoj) osovini vozila
  • 4. Otpor svih mehanizama na samom vozilu do samog motora, što bih rekao da zovu „gubicima transmicije“ u ovom slučaju
  • 5. Otpor unutrašnjih delova motora i gubljenje pri proklizavanju kvačila ako je kvačilo spojeno, odnosno ništa ako nije
E sad, zbog tačke 5, pretpostavljam da se ovi otpori mere sa pritisnutim kvačilom ili kada je auto izbačen iz brzine (da ne bismo merili unutrašnje gubitke u motoru). Ipak, tada se zanemaruje potencijalni gubitak u uključenju kvačila (sa jednom frikcionom površinom, svakako je veći od nule), tako da ovo svakako nije savršen način za merenje gubitaka, ali mislim da zaista meri veći deo gubitaka.

Druga potencijalna „omaška“ je pretpostavka da se sve na vozilu ponaša isto i ima iste gubitke nezavisno od smera rotacije (ubrzavanje i kočenje). Verovatno je to u nekim granicama greške, ali „verovatno“ nije isto što i tačno :)

Svakako bih voleo da vidim šta se još može izmeriti ovime, tj. šta još utiče na „usporenje“ valjaka u ovakvom slučaju?

PS. Što se tiče rasprave, napomenuo bih da neko lako može pogrešiti u nečemu, ali to i dalje ne znači da nikad nije u pravu u ostalim stvarima. Više volim da razmatram stvari onako kako su rečene, a ne na osnovu toga ko ih je rekao :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:46 pm
od Danilo
Zanimljivo. Ipak, valjda je svakome jasno većina ovoga (ja sam zaboravio na nedostatak vazduha za hlađenje — svakako moj propust).

Još jednom: valjci, ako su dobro kalibrisani i ispravni, mere tačno ono što oni mere. To je snaga koju točkovi prenose na valjke. Da, naravno da će se to promeniti kada promenite točkove i gume — možda će više proklizavati, možda su točkovi lakši ili teži, možda se pravi neki vrtlog vazduha zbog oblika felni :D

Ono što ja vidim kao najveći problem je dovod vazduha radi hlađenja, ali istovremeno, zbog toga nema otpora vazduha. Ako temperature nisu glavni problem pri merenju za neko vozilo, onda se valjci mogu koristiti za uporedna merenja. Ako jesu, onda ne mogu, i to je to (ili se mora napraviti neko strujanje vazduha do usisa).

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 12:58 pm
od edin
I kad se podvuce crta, sve je ovo ipak samo forum...
Sto mladenke rece, ajde da ga merimo...
Mislim da smo svi mi ovde spram svojih mogucnosti ulozili mozda i previse u nase mezimice, i stavno je dosada i previse vremena izgubljeno na ovakvim raspravama, svako ima neki svoj pristup projektima koje radi, i u tome i jeste lepota, pa kada bi svi radili isto, to ne bi bilo zanimljivo, zar ne...

Ako mi padne jos nesto pametno na pamet, pisem...

Jos jednom pozdrav svima ovde koji su ulozili svoje resurse u ljubav i strast prema svojih cetvorotockasima :arflag

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 1:04 pm
od alfaskorpion
I na kraju koji je čiper u Srbiji dobar ?
Ne moguće da niko ne valja.
Ja iskreno mislim da je tu po sredi drugi problem ...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 1:14 pm
od edin
Dobri stari potpirivaci...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Apr 11, 2016 1:24 pm
od bane
Sad je dosta, na ovoj temi.
Malo hladjenje nekoliko dana.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Jun 21, 2016 12:37 am
od bums85
Aj da pitam ovde... Da li je neko cipovao Alfu sa DNA sistemom i ako jeste interesuje me sledece:

Da li ce auto biti cipovan u sva tri rezima, ili
Samo jedan rezim ce biti cipovan, ili
DNA nece imati funkciju, tj radice isto u svakom rezimu?