


Znači opet je najjednostavnije i najlakše optužiti mene za sve. Ti i dalje nastavljas da svaljujes krivicu na mene. Okay, ja sam zapalio žito ali prestani da sugerišeš kako ne smirujem situaciju, jel si pročitao uopšte sam pisao? Ako nisi da ti prepričam: "Ljudi nemojte da se svađate, budite tolerantniji jedni prema drugima."G0XY napisao:Bravo Daniele,
opet si opravdao svoju ulogu drvenog advokata i dežurnog potpaljivača vatre,onda kada svi gledaju da smire situaciju koja je izmakla kontroli![]()
Ako nisi video,ovde neki ljudi pokušavaju da smire situaciju i nije nam potreban dežurni čupavac iz kutije.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Moze malo detaljnije, zasto, kako, zbog cega?BobanR napisao:...već celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.
Jok gledacu kako rasturas i sklapas isti turbo vec 4-ti put za mesec danamladenke napisao:Ovde je Zex kriv, bocnuo coveka kao ne razume sto je to tako i onda izmakao guzicu i verovatno sad jede kokice i pije pivo i smeje se na svaki dodatni komentar. Takav je on.
Kamenujmo ih, zapalimo ih na lomaci kao vestice!!! Bacimo ih u mracnu sobu sa 10 crncuga!!!!G0XY napisao:To sve vreme pričam za Zexa i nestao je u vidu magle
A sweđa jedva čeka da ja nešto napišem,pa da se iskoči iz svoje kutijice.
Može, naravno. Dozvolićeš mi da sačekam da se cela tema vrati u normalne tokove, vrlo rado ću obrazložitiYUgisa napisao:Moze malo detaljnije, zasto, kako, zbog cega?BobanR napisao:...već celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.Dokaz, misljenje, iskustvo?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Drugi put nemoj, ne na takav načinzexmaster gt napisao:Ja sam od safe-a trazio konstruktivan odgovor
Ne buškaj više, da te ja ne bušnemzexmaster gt napisao:Pittatore@ jel si ono ti mapirao auto?
Bio moderator ili ne, imam pravo da pametujem o čemu hoću. Ne zanm kako ti taj koncept nije jasan? Evo, i ti pišeš o čemu stigneš, čak si dao sebi za pravo da računaš koliko sam ja novca potrošio na svoj auto.safe-chip napisao:Ja nisam nikog vređao samo sam negodovao što Boban ima tu mogućnost da kao moderator pametuje o stvarima o kojima se ne razume. Izjava "I pored sve ove pesudo nauke, i dalje je ovo samo prodavanje magle. Ni jedna vrsta "chassis" dinamometara nije tačna" je krajnje neozbiljna za nekog ko ima titulu moderatora. Obzirom da se u celom svetu meri na ovaj način pa čak i u fabrikama. Nakon mog pitanaja da objasni na koji se to adekvatnji način da izmeriti snaga on mi dodeljuje sledeće "Stvarno nema razloga da sebi dodeljuješ titulu prodavca magle, odavno je imaš.". Ali i dalje ostajemo bez odgovora moderatora kako se to meri snaga.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Ovde se ne bih složio sa tobom: merenje snage (bilo u konjićima, bilo u kW) je veoma dobar pokazatelj snage koju automobil proizvodi na točkovima (što uključuje sve od guma, felni, kočionih diskova pa do samog motora). To, naravno, nije dovoljno da kaže sve o performansama vozila, pošto je tu i koeficijent otpora vazduha, masa samog vozila, raspored mase, kvalitet oslanjanja, kvalitet guma u ostalim uslovima (npr. skretanja, podloge), itd. Ali, ako poboljšaš bilo šta na automobilu, moći ćeš da vidiš relativno poboljšanje ili pogoršanje i u merenju valjcima.BobanR napisao:...celokupnu ideju merenja HP na dinamometrima smatram prodavanjem magle.
Zanimljivo. Ipak, valjda je svakome jasno većina ovoga (ja sam zaboravio na nedostatak vazduha za hlađenje — svakako moj propust).BobanR napisao:http://www.sdsefi.com/techdyno.htm