@ Shanirani
Gde smo sad? Isto gde smo bili i juče i prošle godine...
Ja ne videh mesto i zajednicu gde ljudi tako otvoreno i iskreno iznose svoje probleme kao mi ovde, a o dozi samokritičnosti i ponekad neopravdane ljutnje na voljeni nam brend i da ne govorimo. Uzgred, sjajno je što smo baš takvi kakvi jesmo
Sa druge strane mnogima sujeta ne dozvoljava da iznesu istinu i ukažu na problem ako ga imaju, a hvale se onim što nama ovde nikada ne pada na pamet (najmanja moguća potrošnja, najveća ušteda na održavanju, trajanje milion km bez generalne i slično). Ali dobro, to je jedna od stvari koja odvaja "nas" od "njih". I opet - čast izuzecima
@ Dejan-GT
Potpuno se slažem, uz ogradu da bi traganje za nekom autentičnošću bilo prilično diskutabilno. Barem sa stanovišta hardcore fanova koji uporno traže mrvu one tradicije i prepoznatljivih gena, a svedoci smo da se koplja lome i sada kad je jedino dizajn maklo odstupio od poželjnog. Inače to mi i jeste zanimljivo imajući u vidu da već četvrt veka slušam kako je Alfa umrla onog dana kad je ostala bez zadnjeg pogona i onoga što ju je krasilo u zlatnim danima slave. Sada konačno vrate zadnji pogon, ubace nikad jače motore šestake i naprave najbržu limuzinu za široke narodne mase, a opet se koplja lome oko finesa kakvi su farovi i podilaženje širem krugu kupaca dizajnom!? Nije nekad ni nama lako ugoditi
Da ne idem mnogo u širinu, ako su se pomalo i ogrešili o nas, mislim da je ceo paket sjajan i da ovaj plan koji se obraća platežno sposobnoj klijenteli ima možda i najbolje šanse za uspeh, mada daleko od toga da je zagarantovan. Ima tu još puno da se guli, pre svega na planu marketinga, ali treba im poželeti sreću i podržati ovo što je započeto. Vreme je jedini merodavan sudija, a ako se ispostavi da je fijasko, lako ćemo onda biti oštri u kritici i osudi.
Nego, ostavio sam da se malo slegnu utisci, gledam lepoticu dva dana, prespavalo se i dve noći, pa reko' da napomenem kako me se sada "doima" Giulia
Ispostavilo se da je prvi utisak bio dovoljno jak i merodavan, pa se tu baš ništa nije promenilo. I dalje sam mišljenja da dizajn nije savršen, ali da je više nego uspešan, skladan i apsolutno prilagođen misiji. Što je više gledam zapažam nove detalje i pratim tu neku ideju, a uspevam i ono najteže - da se priviknem na novo lice i izgled novih "očiju"

Naravno, dugo će se još čekati na najvažnije, odnosno iskustvo tri dimenzije, ali čekaće se koliko je potrebno i onda doneti finalni zaključak.
U međuvremenu smo imali prilike da malo bolje osmotrimo unutrašnjost, a tu mi se čini kako je odrađen zaista sjajan posao koji prosto mora biti pozdravljen od ljubitelja vožnje, a u isto vreme bi trebao biti po ukusu i klijenteli preko bare od koje se i očekuje da finansijski poguraju Alfu najviše od svih. Nikada nisam verovao da će mi neki minimalističko uređen enterijer vizuelno toliko leći kao ovaj. Verujem da je ergonomski sjajno složen kao i obično kod Italijana, te da će biti pravo zadovoljstvo naći se iza tog novooblikovanog volana.
Jedina stvar koja meni nije skroz po volji jeste onaj multifunkcionalni (touch?) centralni displej. Ja sam onaj staromodni tip koji voli da ima opipljivu dugmad za sve funkcije i koji ne voli previše opcija i podešavanja, iako smatram da je oblikom i funkcionalnošću jako dobro uklopljen u celinu i samu ideju.
Naravno, ovo je novo doba, ljudi ponekad neće da kupe automobil ako nemaju ekrančine i mogućnost integracije sa svojim smart telefonima, tako da i mi staromodni moramo da prihvatimo nove tekovine i da uvažimo obavezu implementacije najmodernije tekovine. To je jedan od kompromisa koje bih ja rado napravio zarad nove Alfe
Sve u svemu, što je više gledam i spolja i unutra, sve sam više zaljubljen u nju
P.S. Evo jednog članka na temu kako se Maserati prodaje u USA, odnosno koliko velike popuste trenutno daju:
http://carbuying.jalopnik.com/you-can-g ... 1706930920