

Zadnji točkovi, naravno

Meni iskreno ove cifre nisu baš najjasnije za motor od 1400 ccm... Npr. GQV sa 1.2 bar ispucava 220 - 225 ks. Na 1.5 bar je oko 260 ks i to sve preračunato sa korekcijom za transmisiju, dakle snaga na radilici. Istini za volju cifre su sa fabričkim katalizatorom i jako uštinutim downpipe-om. Ako se ode na decat, cifre su za 10ak ks veće.mirdza napisao: ↑Sre Dec 09, 2020 12:47 pmAuto napokon stigaoRazlika u voznji je ogromna iako se snaga nije bitno promijenila (normal mode > 275KS @ 360NM / 1,25bar). Sport je trenutno (skoro pa) neupotebljiv. Cekam na proljece i bolju trakciju - danas je bilo -1,5C a auto je dalje na Toyo R1R
Inace, spool je mnogo bolji nego ranije - III brzina:
2400rpm > 0,2bar
3355rpm > 0,9bar
3800rpm > 1,2bar (u IV je 1,2bar vec na 3450rm)
Zvuk na novom izduvu je fantastican - reski italijanski, bez nepotrebnog basa![]()
Eh, kakva šteta zbog toga, ali za Punto i dalje kapa dole