Stranica 16 od 16

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 13, 2013 1:16 pm
od kilson
SCHUMACHER napisao:Mislio sam i ja da ce protokomjer biti problem,ali trubice ne mogu da stanu na 155 svakako-nazalost...
Konsultovacu se sa "masincem" ,on ce mi odma' reci sta moze a sta ne...
Protokomer nije neki veliki problem kada se radi port cleaning/matching i slichno, veci problem je izmapirati auto dodatno ali kako god. :)

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 13, 2013 1:41 pm
od SCHUMACHER
A pretpostavljam da postoje mape namijenjene za modifikovane motore-valjda.
Ako ne,onda bi morao neki VEMS ili megasquirt koji bi sve to ispratio...
Najjednostavnija varijanta bi mi bila da perdihtujem masinu i ubacim Nitro,ali mi se ne svidjaju te varijante-ne znam zbog cega...

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 13, 2013 3:02 pm
od StefanMih
Ja sam SA elektroniku pomenuo kao "dugorochni plan", zajedno sa bregastima i ko zna chime kad vec dodje do toga, ako ikad dodje :)

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 13, 2013 4:03 pm
od SCHUMACHER
Kako god,bice od 155-ice dobar mamoyeb jednog dana ;)

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 18, 2013 10:54 pm
od dragan166
da se i ja ubacim u pricu kao sto svi znamo dizeli imaju obrtni moment veci na manjim obrtajima a benzinci na vecim obrtajima motora dugo sam vozio NISSAN 200SX koji je u standardnoj verziji imao 170ks (124kw) a taj auto zamenom cipa i zamenom ili skidanjem bloof ventila bez diranja motora dobije se neverovatnih 30-35ks i nakon toga auto nemozee da vise ide ravno posto zadnji tockovi prestizu prednje moj auto posto je stradao na drag trkama radio sam ga u jednom servisu u beogradu na motoru su tada promenjeni klipovi stavljene kose klipnjace obrusen blok motora radjena je i glava stavljani su ventili veceg precnika sa duzim hodom menjane su i opruge nemoj e mi verovati nisam ni ja siguran mislim da je rekao da su opruge od titanijuma kao i da su radjeni hidro podizaci za vece pritiske ulja brozgaljke koje se nalaze sa donje strane klipova su stavljene od modela 300ZX jer same imaju veci protok ulja jos su tu stavljane i karike od drugog modela kada je sklopio motor odnosno blok motora radilicu su trnovali da bi je doveli u centar ja sam sad malo izbrkao redosled radnje posto nisam mehanicar vec elektricar banderas necete mi zameriti kada su klopili motor postavili su usisnu granu koju pre koga ispolirali i nakon toga hromorali unutrasnost izduvnu granu su stavili neku izuvijanu jer nije mogla turbina da stane kompijuter su iscipovali i postavili kontrolu APEKSA koliko ja znam to je pritisak vazduha u usisnom delu koji proizvodi turbina turbina jje pravila pritisak u drag rezimu izmedju 2.2-2.6bar a u normalnom rezimu 1.1-1.8bar samim tim je bilo dobro da se napravi veliki inter kuler ki je bio siri od hladnjaka za 10cm kada su auto zavrsili cela ta zajebancija me je kostala 5500eura otisao sam na par trka naravno dobio samo mi je bilo zao sto nisam mogao da opeglam Ljukovcana i nove pazove on je vozio JUGA sa Kalibrinim motorom 2.0 turbo nakon toga sam auto prodao i nikad posle te generalne niko nije vise otvarao motor a koliko konja je imao neznam znam samo da je bila dobra ergela ispod haube i jedan za volanom mnogo sam ponosan na svog ljubimca i da bih sacuvao brak vise nesmem da pomislim na DRAG RACE

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 19, 2013 6:55 am
od sErGiO
Poneka tačka ili zarez nebi bili na odmet :)

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 19, 2013 3:19 pm
od dragan166
prijatelju dali neko moze da mi kaze kako i gde moze da se cipuje alfa166 2000ccm 16v 150ks dali ima neko ko daje gaanciju i kome moze da se veruje

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 19, 2013 6:54 pm
od sErGiO
Malo pretrage po forumu i lako ćeš naći ko se bavi čipovanjem Alfi ;)

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 19, 2013 8:44 pm
od Gruja
prijateljuadokbudespretrazivaovidimalodalitiseuopsteisplaticipovatiatmosferskimotor-postomalostatumozesdadobijessvedesevisenaplaceboefekatapuknessolidnepare... ;)

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 25, 2013 6:44 pm
od genca
hahaha

Re: Tuning

Poslato: Sub Avg 03, 2013 6:55 pm
od djolers4
Pitanje za 155-icare koji imaju V6 ili su radili konverziju:kolika je mogucnost da se uz 3.0 iz 164(12v) napakuje i njen menjac jer sam gledao prenosne odnose i nisam mogao da verujem da se taj motor sa tim menjacem vrti na samo 2250 o/min na 120kmh.Da li je neko imao priliku da vozi 164 sa tim motorom i da potvrdi ovo?Ne znam na koliko bi se vrteo sa 155-icinim menjacem iz V6?Cini mi se da je taj menjac sto se tice prenosnih odnosa najbolje pogodjen dok je ovaj iz 164 za rasterecenje motora podesen maksimalno.Hvala

Re: Tuning

Poslato: Sub Avg 03, 2013 10:39 pm
od Santino
Ja u taj podatak ne verujem, ali cinjenica je da 164 ima za nijansu duzi menjac od 155.

Re: Tuning

Poslato: Ned Avg 18, 2013 10:03 pm
od Pittatore
155V6 3200 obrtaja u 5oj na 100km/h

Re: Tuning

Poslato: Ned Sep 01, 2013 8:13 pm
od SCHUMACHER
Pitanje za malo upucenije:
Vrijedi li dat 300+e samo za ove ventile i vodjice:
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... valve-129/
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... valve-129/
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... guide-129/
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... guide-129/

Sigurno su obradjeni,od nekog hebenog materijala,ali opet-skupo brate :)

Re: Tuning

Poslato: Uto Okt 08, 2013 9:54 pm
od Pittatore

Re: Tuning

Poslato: Uto Okt 08, 2013 9:57 pm
od darko qv
:love: :love: :love:

Re: Tuning

Poslato: Pon Okt 14, 2013 9:14 am
od kilson
SCHUMACHER napisao:Pitanje za malo upucenije:
Vrijedi li dat 300+e samo za ove ventile i vodjice:
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... valve-129/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... valve-129/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... guide-129/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alfaholics.com/2010/07/twins ... guide-129/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sigurno su obradjeni,od nekog hebenog materijala,ali opet-skupo brate :)
Vodjice su std fabricki deo kao sto i pise, a deluje mi i da su ventili.

Re: Tuning

Poslato: Uto Okt 15, 2013 9:02 am
od SCHUMACHER
Da,za vodjice pise da su fabricke,ali za ventil mislim da je od nekog malo kvalitetnijeg materijala,otporan na visoke temperature i olaksan-zato i pitam.
Hvala Laki :wave:

Re: Tuning

Poslato: Uto Nov 19, 2013 11:09 pm
od Veloce
http://www.drive2.ru/cars/alfaromeo/gt/gt/sniz/

[youtube]1jbqGMqnVZ8[/youtube]

[youtube]tlXjDyFPBDw[/youtube]

Zanimljiv projekat,nisam nasao sve detalje o njemu..

Je l' ovo usis od ts ?