Sve o svemu
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
zupcenje
Posto sam ja veliki ljubitelj Alfe kao i svi mi ovde a isto toliko volim i mehaniku moze li neko da mi objasni, stavi neku slicicu, objasni kako se koristi onaj alat za uzubljivanje, kako se zove itd itd, kako se zupci, razlika u zupcenju kod benzinca i dizela jer Alfin dizel motor uzivo nikad nisam video, kako se zupci sa lancem a kako sa zupcastim itd itd... Cuo sam od mnogih da je drugacije od ostalih automobila tj da je Alfa specificna po tome, moje licno misljenje je da je isto ili slicno kao kod ostalih automobila ali znam gde treba da pitam pa reko ajde da uradim i to jednom. Pozz Svima
Dusan
ps: hteo sam da otvorim i novu temu ali vidim da ovde pise: Sve o svemu pa uradih to ovde
Dusan
ps: hteo sam da otvorim i novu temu ali vidim da ovde pise: Sve o svemu pa uradih to ovde
FANTAZ'JA
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
za benzinske TS 16V treba ti onaj .locking tool. koji dovodi bregaste u fazu. bez njega nema sanse da nabodes kais kako treba.
camshaft locking tool

camshaft locking tool

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Rado bih odgovorio,no,i neznam bas
.Drugo,koliko sam njushkao na tu neku temu,uglavnom je neka generalna procedura,kao i kod ostalih motora.
Ovaj alat sto je Deki prikazao,kako sam ja razumeo,ne sluzi da uzubis vec da motor ostane u fazi dok se menja zupcasti kais.
Sto se tice dizela,sve u 164,155,145/6 su Fiatovi motori,samo na dekli pise AR.Generalno,treba da je tako i kod novijih dizelki.Za one najstarije dizele,1.8 3 cilindra iz 33,2.0 iz Giuliette/Alfette,treba da su .made by AR. tj. nisu Fiati.Za 2.4TD iz 75,nisam siguran ...
Sve u svemu,nacelno dovodjenje u fazu,kao i ostali motori.Za dizele,ako te neki zanima da ga vidis,navataj nekoga sa odgovarajucim Fiatom i
pod haubu
.One najstarije,sumnjam i da ces naci negde u zivotu ... sem mozda kod @Nigy-a
:cool .

Motor 2.5 TD,125 ks,u komsijskoj wide 155.
p.s.
Ako sam nesto pogresio,molim,ispravite
.

Ovaj alat sto je Deki prikazao,kako sam ja razumeo,ne sluzi da uzubis vec da motor ostane u fazi dok se menja zupcasti kais.
Sto se tice dizela,sve u 164,155,145/6 su Fiatovi motori,samo na dekli pise AR.Generalno,treba da je tako i kod novijih dizelki.Za one najstarije dizele,1.8 3 cilindra iz 33,2.0 iz Giuliette/Alfette,treba da su .made by AR. tj. nisu Fiati.Za 2.4TD iz 75,nisam siguran ...
Sve u svemu,nacelno dovodjenje u fazu,kao i ostali motori.Za dizele,ako te neki zanima da ga vidis,navataj nekoga sa odgovarajucim Fiatom i





Motor 2.5 TD,125 ks,u komsijskoj wide 155.
p.s.
Ako sam nesto pogresio,molim,ispravite


- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
@ Flavio
:crazy:
Inace, u sve modele koje si pominjao zakljucno sa 155, Alfa je stavljala dizel agregate proizvedene od strane VM Motori
Jedan interesantan podatak o VM Motori:
:crazy:
Inace, u sve modele koje si pominjao zakljucno sa 155, Alfa je stavljala dizel agregate proizvedene od strane VM Motori
Jedino nisam siguran za 2.0 u 155 da li je to Fiatov 1.9TD ili VM Motori 2.0. U modelima koji slede su Fiatove masine.Other vehicles which used VM Motori engines in some models
* Alfa Romeo Giulietta
* Alfa Romeo Alfetta
* Alfa Romeo 6
* Alfa Romeo 90
* Alfa Romeo 75
* Alfa Romeo 164
* Alfa Romeo 33
* Alfa Romeo 155
Jedan interesantan podatak o VM Motori:
I zaista, taj motor ima mehaniku kao kod motora industriskih masina sto mu je davalo prilicnu pouzdanost, al' i glavobolje kad pocne da otkazuje.VM Motori S.p.A. is a diesel engine manufacturing company in Cento, Italy, which is the heart of Emilia Romagna and also home to Ferrari, Lamborghini, Maserati and Ducati. Founded by two entrepreneurs, Vancini and Martelli (hence the .VM.) in 1947, the company produced the first Italian air-cooled diesel engine with direct injection.
In 1964 the company introduced entire new families of air-cooled diesel engines for fishing boats and the industrial machine markets. VM merged with Stabilimenti Meccanici Triestini in Trieste in 1971, and Finmeccanica took a majority stake in the combined company. 1974 saw the introduction of a new series of high-speed (4200 rpm) HR, pre-combustion chamber, water-cooled, turbocharged engines. The Alfa Romeo Alfetta, produced in Arese, rolled off the line with a VM Motori engine under the bonnet in 1979, signaling VM's move to the OEM automotive market.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Hvala vam. Znam kako ide kod motora drugih automobila ali stalno sam slusao da je Alfa zeznuta kad su ti servisi u pitanju i price kao npr: ima mnogo spanera, robija to kad treba da se radi, zeznuta mnogo, komplikovana... Mora da razbucam nekog fiata u skorije vreme, bas me zanima kako ide sve to, imao drugar Tipa svojevremeno i trebao sam nesto da mu pomognem ali zaboravio da me zove a njegov cale razbucao to za jedo popodne i sredio ga. Mora da naucim da radim te Alfe, moze tu i posao da se napravi. U SD-u sigurno ima neko ko radi te Italijane ali nema ovlascenog servisa koji radi samo Alfe kao Desha npr. Cim dam 4-ti stepen vanredno do sledeceg juna razmislicu da nadjem negde da ucim zanat ali samo za Alfe...
FANTAZ'JA
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
-
Go
- Drug Član
Post
POMOC MI TREBA :)
Cao ljudi ne davno sam kupio 156 2.4 JTD i bio na cipovanju kod Lorda u Novom Sadu.. Interesuje me jedna stvar a to je da sam cuo od jednog clana ovog foruma da ima neki lik ovde iz Beograda koji radi cipovanje za ljude sa foruma i da je povoljniji od Lordica
pa ako bi neko bio ljubazan ko ga zna da mi kaze njegov broj telefona i ime bio bi veoma zahvalan, moze i pm i na mail slovke@yahoo.com
Pozdrav AlFiStImA
)

Pozdrav AlFiStImA

-
Go
- Drug Član
Post
Prvo,pogresio si mesto,ima deo foruma gde postavljas takva pitanja...
Drugo,trebalo bi da ti prvi post na forumu bude namenjen predstavljanju tebe i tvog automobila...
Trece,pokusaj da koristis opciju search,nacices temu u kojoj je pricano o tome...
u poslednje vreme je postao standard da se ljudi registruju samo kad im treba nesto...
Drugo,trebalo bi da ti prvi post na forumu bude namenjen predstavljanju tebe i tvog automobila...
Trece,pokusaj da koristis opciju search,nacices temu u kojoj je pricano o tome...
u poslednje vreme je postao standard da se ljudi registruju samo kad im treba nesto...
