Stranica 15 od 82
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Čet Jun 25, 2015 10:42 pm
od Alfanatic
speedfreak968 napisao:Auu, ala se 159-ka lose prodovala
Nestvarno loše
Za mene jedna od najvećih misterija od kako pratim automobilizam i jedna od većih omaški u predviđanju obzirom da sam očekivao kako će ići kao alva. Bez obzira na već dobro poznate mane (masa/performanse/odsustvo adekvatnih benzinaca u startu), to je bila (i ostala) prava automobilčina, sjajno dizajnirana i među najboljima u klasi. A opet podbacila i provela na tržištu kraće vreme od očekivanog. Strašno i najbolji pokazatelj koliko je tržište postalo iščašeno
Mislim da je upravo to bio signal da se zaista dobro razmisli o sledećem koraku i odigra na kartu koja je sve samo ne sigurna, ali koja možda i najviše miriše na nekakav uspeh...
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Čet Jun 25, 2015 10:45 pm
od Vlada R
Meni se dopada i to više na videu nego na slikama. Iako me najviše podseća na nekoliko BMWovih modela (ponajviše 5er) kao i Mazdu 6 (zadnji deo) ne mogu im mišta zameriti, kao što kolege već rekoše teško je danas napraviti apsolutno originalan auto kao što je to nekad bila 156ica. Nadam se da će im ovaj model omogućiti finansijsku konsolidaciju ali se plašim da je projektovana cena ipak previsoka bez obzira na najavljene (ubedljive) performanse. Na ruku im ne ide ni činjenica da će proći dosta vremena od najave i prezentacije do regularne produkcije. Kada sve sumiram, rado bih je posedovao

Poslato: Čet Jun 25, 2015 10:48 pm
od Presretach
Ozbiljna muzika ide sa ozbiljnim zvukom, marketing je odlicno odradjen. Alfa Romeo ima svoje mesto na svetskom tronu i zna se ko je i sta je, nema potrebe trositi reci. Svakako da ce najvece kritike dobiti od njihovih ljubitelja, sto je i normalno.
Meni jedino preostaje da sacekam prvu simulaciju voznje na Ps4 gde cu da provozam ovu lepoticu.
Sinu sam skoro objasnjavao, mnogi se trude da kroz auspuh glume neki zvuk , a na 2.0 ts to ide od motora. Za tako nesto, treba izdvojiti mnogo para na drugim modelima automobila.
Mislim da Klarkson hoce sebi muda da pojede sto ne moze da izrazi svoje odusevljenje.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Čet Jun 25, 2015 10:58 pm
od Alfanatic
Ne sekiram se ja za Clarksona. Prate ga na društvenim mrežama, love za svaku reč ili slučajni intervju, otimaju se o njega kao što će se otimati i za novu Alfu
Uzgred, znamo da mu je bankovni saldo povelik, na zvaničnom sajtu je već postavljen obrazac za prve kupce koji žele da rezervišu primerak, tako da matori može sve što mu padne na pamet, samo ako hoće

A da li će stvarno biti oduševljen ili će oplesti po njoj - ostaje da se vidi, mada bih voleo da to bude nakon vožnje, a ne samo na bazi procene dizajna...
Poslato: Čet Jun 25, 2015 11:02 pm
od Presretach
Off: ko nije procitao "Svet po Klarksonu, 1,2,3" i ,"Znam da imate dusu" topla preporuka. Nije ni sumnja da takva licnos i tog tipa bankovni racun izgleda kao kod prosecnog Srbina

.
Ipak on Alfa Romeo od srca komentarise, ne iz dzepa.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Čet Jun 25, 2015 11:11 pm
od Shanirani
Po mom misljenju svaki proizvodjac treba da odabere jedno 10ak tih jakih novinara-voditelja i da ih stavi u prototip svoga auta. Pa po njihovoj proceni da ga pravi. Tako znamo sta valja a sta ne. A u glavnom ce dosta toga biti bolje.
I zvuk V6-ice!
[youtube]t99qi2ELpKQ[/youtube]
Poslato: Čet Jun 25, 2015 11:20 pm
od Presretach
Misljenja zadrzimo za sebe i lokalne forume, sto je ovo mesto. Alfa Romeo ima svoj cilj i ide ka tome, to je naj bitnije. Velika podrska, tek sledi ono najbolje.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 12:30 am
od Alex V6
Nov snimak
[youtube]Z589BLxrc8A[/youtube]
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 1:03 am
od byMaX
Opa, otvara usta

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 1:29 am
od DejanGT
Enterijer na ovih par ozbiljnijih fotki izgleda odlično.
Inače, da sam ja fabrika automobila (kao što nisam

) ne bih slušao mišljenje nikakvih novinara, nego bih samostalno uradio vrlo ozbiljno istraživanje interneta i dobro prostudirao šta o mom automobilu misle ljudi koji su ga kupili za svoje pare i s njim živeli neko vreme. Ta mišljenja su pravo blago za proizvođača bilo čega, nekad nisu bila dostupna a danas su potpuno besplatna i na tacni onima koji se malo potrude da ih dobro pročešljaju i razumeju. Tamo lepo piše i zašto je neko kupio baš tvoj auto, i šta mu se na njemu sviđa, koje su mu prednosti, koje mane i sa čime ima problema…Čak piše i zašto neko nije kupio tvoj auto. Uopšte ne znam kako danas neko pored svog tog mnoštva brilijantnih podataka i informacija može da napravi loš proizvod. Ili da sluša mišljenje nekakvog novinara.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 2:01 am
od Shanirani
Pa iskreno ja bih voleo da vidim sta Klarkson ima da kaze o ovom novom modelu. Za svaki auto za koji je rekao da je brilijantan on je to i bio, a za svaki za koji je rekao da ne valja isto je to i bio. Voleo bih da on bude jedan od test vozaca. Mada ima jos neki likovi cije misljenje postujem. Npr Chris Harris. Njegova vidjenja automobila su mi jako interesantna, ali ga je neko pitao koji je najgori auto koji je ikada vozio rekao je da je to 156 gta... A i yi novinari takodje znaju sta ljudi traze od automobila. Jer se dosta bave i istrazivanjem. Itd itd..
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 7:38 am
od Jurke
Ljudi ubih se razmišljajući i ne mogu da se setim ko ima takve stop lampe? Možda ste i komentarisali, ali ne mogu da čitam 15 strana a muči me sad

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 7:42 am
od speedfreak968
DejanGT napisao:Enterijer na ovih par ozbiljnijih fotki izgleda odlično.
Bas htedoh reci. I vise nego odlican. Fantastican, Od A do Š. A START dugme na volanu "a la Ferrari" lepota jedna. Zaista sjajno dizajniran enterijer a u isto vreme jednostavan i user friendly... Kapa dole...

Re:
Poslato: Pet Jun 26, 2015 7:45 am
od Alfanatic
Presretach napisao:Ipak on Alfa Romeo od srca komentarise, ne iz dzepa.
Rekao bih da se nismo najbolje razumeli, mislio sam da matori ima keša da poruči jedan QV iz topa ako hoće
A ako postoji osoba za koju bih mogao ruku u vatru da stavim kako niko sa strane ne može da utiče na njegovo mišljenje, onda je to svakako Clarkson.
Uzgred, zamišljam scenu, njega u Mečki kako plete po Alfinom dizajnu, Hammonda u M3 sa uobičajenim stavom kako samo Švabe (Porsche i BMW) znaju šta rade, dok im Captain Slow na delu pokazuje kako je Giulia najbolja
@ DejanGT
Sećaš li se našeg druženja kod Stojanova i priče kako je žena odlučivala da li da kupi nov automobil samo po jednom kriterijumu - da li ima touch screen ili ne
Mnogo onih koji imaju keš operisani su od ukusa (čast svim izuzecima) i poslednja stvar koju bi uradili jeste da krstare nekakvim forumima u potrazi za utiscima i stručnim mišljenjima. Kupovina na bazi emocija i strasti je tek posebna priča. Sa druge strane mnogo pravih entuzijasta prosto nije u poziciji da kupi nov automobil, a sa novom Alfinom ideologijom i pozicijom na tržištu to će biti još teže. Upravo ta odlika modernog sveta i pravi Alfi najveće probleme u procesu povratka na staze slave svo ovo vreme. Ne kažem da su uvek vukli najbolji potez i da deo krivice ne treba tražiti u svojoj kući, ali i kada su imali sjajan proizvod opet bi ostajali kratkih rukava.
Danas je situacija da je srednje klase sve manje i ogromna većina grca u problemima, dok je mnogo i onih koji imaju toliko da ne znaju gde da potroše. Svet ekstrema u kome je nikad lakše bilo prodati luksuz i izgleda da su to u Alfi konačno shvatili. A da je korisno slušati glas javnosti, nikada ovako dostupan kao danas, to svakako stoji...
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 7:53 am
od speedfreak968
Jurke napisao:Ljudi ubih se razmišljajući i ne mogu da se setim ko ima takve stop lampe? Možda ste i komentarisali, ali ne mogu da čitam 15 strana a muči me sad

Iste, niko kol'ko ja znam. Slicne, opet kol'ko ja znam - Maserati Quattroporte, Audi A3 sedan, Mazda 6 i ima tu jos par komada... Rekao bih da je u pitanju trend koji eto, i Alfa resila da prati, i nadam se se samo privremeno odustala od individualnosti po kojoj je svi znamo, volimo i postujemo. Nemoj pogresno da me razumes, Giulia je izuzetno lep automobil i svaki danom mi se sve vise svidja narocito posle snimaka u voznji i mislim da taj automobil treba doziveti - pipnuti i stipnuti pre nego se donese bilo kakav sud. Ipak je to ALFA!
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 8:50 am
od Djo83
Shanirani napisao: Npr Chris Harris. Njegova vidjenja automobila su mi jako interesantna, ali ga je neko pitao koji je najgori auto koji je ikada vozio rekao je da je to 156 gta... A i yi novinari takodje znaju sta ljudi traze od automobila. Jer se dosta bave i istrazivanjem. Itd itd..
Chris Harris nije los ali je malo seronja i mislim da ga debelo placaju da nahvali previse odredjen auto... Ima dobrih rivjuova ali negdje se bas folira... Sto se tice toga sto je rekao za 156 GTA mislim da je u pravu ako to auto poredimo sa M3 ili AMG C klasom, ali foliranje je upravo u nacinu na koji on to iznosi kao i onaj mamlaz sto ga intervjuise kad postavlja podpitanje "did it come pre-rusted?" tu sam prekinuo gledanje intervjua

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 9:07 am
od speedfreak968
Ameri, generalno, na masi blogova i foruma puna usta hvale i odusevljenja.
Npr:
http://blog.caranddriver.com/holy-vesuv ... ked-video/
Citajte komentare ljudi ispod teksta, u fazonu dajem svoj Audi s4 i bubreg za Giuliu isl... Back to the USA... MISSION ACCOMPLISHED?
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 9:31 am
od speedfreak968
Evolucija...

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 9:58 am
od Danilo
Definitivno bolje izgleda na video snimcima po danu u dobroj rezoluciji — rekao bih da su, ma koliko suludo zvučalo, omašili sa osvetljenjem i bojom za prezentaciju — uopšte ne dolaze najbolje linije do izražaja.
Već mi se sviđa i prednji kraj, pa da vidimo cene i možda da razmišljamo o 2.0 biturbo benzincu

) Ili ako budem praktičan, najjačem 2.2 dizelu. Ako ne dobijem neki maserati na poklon u međuvremenu

Re: Re:
Poslato: Pet Jun 26, 2015 10:21 am
od kovalski
Suština pogođena
alfanatic napisao:
Mnogo onih koji imaju keš operisani su od ukusa (čast svim izuzecima) i poslednja stvar koju bi uradili jeste da krstare nekakvim forumima u potrazi za utiscima i stručnim mišljenjima. Kupovina na bazi emocija i strasti je tek posebna priča. Sa druge strane mnogo pravih entuzijasta prosto nije u poziciji da kupi nov automobil, a sa novom Alfinom ideologijom i pozicijom na tržištu to će biti još teže. Upravo ta odlika modernog sveta i pravi Alfi najveće probleme u procesu povratka na staze slave svo ovo vreme. Ne kažem da su uvek vukli najbolji potez i da deo krivice ne treba tražiti u svojoj kući, ali i kada su imali sjajan proizvod opet bi ostajali kratkih rukava.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 10:32 am
od Shanirani
U beloj boji izgleda fantasticno. Jedva cekam dan kada cu da joj zatamnim stopove.
@djomlaN u potpunosti se slazem sa tobom. Dosta tih ljudi koji vode emisije su seratori veliki. Dobar deo njih pljuje po italijanima. Gledao sam klip gde Tiff iz 5 gear-a vozi ghibli sa dizelom. Toliko je pljuvao motor sto je "dizel" da je zaboravio da nahvali vesanje. Verovatno je ocekivao da bude benzinac... Isto tako je napljuvao 166 i 159 ku uporedjivajuci ih sa rivalima. Dok na drugu ruku Clarkson ima sasvim drugo vidjanje toga. Nekako najiskreniji testeri su mi Car Buyer.. Ima review za djulietu i mita i dobre su stvari naveli.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 10:44 am
od dekideki
nece 2.2 biti najjaci dizel. vec mesecima se najavljuje 3.0 V6 jtd. e, to ce biti revolucija. nemci jednostavno ne umeju da naprave dobar V dizel (ne racunam trkacki W12TDI). posle subaru bokser-dizela, malo toga je ostalo neuradjeno.
Alfin najveci problem je automobilisticki gen koji imaju amerikanci, a to je da ih bas briga za ekologiju, pa zato imaju problema da naprave jtd EURO 6, a pogotovo 3.0 V6 jtd EURO 6, oko kojeg vec godinama eksperimentisu... nemci imaju Angelu koja je potpisala sve sto treba i dala stroge smernice za uvodjenje EURO standarda i emisije CO2, i naterala njihove strucnjake da uvek idu ispred konkurencije.
Da ne zaboravimo zasto je W123 prelazio milione km - zato sto izliju blok, ostave ga napolju i dve godine pada kisa po njemu, sneg se topi, vetar ga siba, pa se tek onda obradjuje na meru i ugradjuje u auto. sad se za dve godine promene dva EURO standarda, sve je otislo dodjavola...
nek se nama Arese oporavio, muzej samo sto nije proradio u celosti, a pare i optimizam su tu. kad bi krenuli malo i da se trkaju (sem znaka na F1 ferariju), gde bi nam bio kraj

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 12:44 pm
od DejanGT
Shanirani napisao:Pa iskreno ja bih voleo da vidim sta Klarkson ima da kaze o ovom novom modelu. Za svaki auto za koji je rekao da je brilijantan on je to i bio, a za svaki za koji je rekao da ne valja isto je to i bio. Voleo bih da on bude jedan od test vozaca. Mada ima jos neki likovi cije misljenje postujem. Npr Chris Harris. Njegova vidjenja automobila su mi jako interesantna, ali ga je neko pitao koji je najgori auto koji je ikada vozio rekao je da je to 156 gta... A i yi novinari takodje znaju sta ljudi traze od automobila. Jer se dosta bave i istrazivanjem. Itd itd..
Šta ti imaš od toga šta Klarkson ili Harris misle o nekim automobilima kad niti imaš njihove uslove življenja, niti imaš iste potrebe kao oni, niti njihov novčanik? Pa to je kao da moraš da j*b*š ribu koja se sviđa Zdravku Čoliću.
Kako novinari uopšte mogu da znaju šta ljudi traže kad ni dva čoveka koja sede jedan pored drugog ne traže istu stvar? Svako mora da misli svojom glavom, a novinari su pre svega zabavljači naroda koji traže priliku da od te zabave nešto i zarade. Ne mnogo različito od harmonikaša u kafani.
Sve to je spasao internet. Na internetu lepo piše i zašto ljudi kupuju Alfu 159 i zašto ljudi ne kupuju Alfu 159. Nađeš na Googlu za 15 min. Treba ti brdo prevodilaca doduše ali to je sitan trošak za ozbiljnu auto industriju.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Pet Jun 26, 2015 12:52 pm
od Shanirani
Pa oni voze automobile u koje verovatno ja necu ni da sednem. A to dal je dobar novinar procenjujem tako ko bolje opise kako se auto ponasa. To dal se njima svidja ili ne nije mi neka informacija. Mada mogu da kazu da je tipa 4C bolja u toj i toj i toj stvari od Kejmana zato sto radi to i to i to.. Kao sto sam gledao gomilu review-a 156-ce iz doba kada je izasla. Uporedjivali je dosta sa Lagunom i Bmw3.. I kada sam seo u sva 3 auta vec su mi bili poznati. I znao sam koji je moj favorit. Tj samo sam potvrdio gomilu tvrdnji. Pa sam na osnovu svog ukusa i onog sto volim izabrao Alfu.
E zato volim da gledam te emisije.

Re: Re:
Poslato: Pet Jun 26, 2015 1:36 pm
od DejanGT
alfanatic napisao:[
@ DejanGT
Sećaš li se našeg druženja kod Stojanova i priče kako je žena odlučivala da li da kupi nov automobil samo po jednom kriterijumu - da li ima touch screen ili ne
Mnogo onih koji imaju keš operisani su od ukusa (čast svim izuzecima) i poslednja stvar koju bi uradili jeste da krstare nekakvim forumima u potrazi za utiscima i stručnim mišljenjima. Kupovina na bazi emocija i strasti je tek posebna priča. Sa druge strane mnogo pravih entuzijasta prosto nije u poziciji da kupi nov automobil, a sa novom Alfinom ideologijom i pozicijom na tržištu to će biti još teže. Upravo ta odlika modernog sveta i pravi Alfi najveće probleme u procesu povratka na staze slave svo ovo vreme. Ne kažem da su uvek vukli najbolji potez i da deo krivice ne treba tražiti u svojoj kući, ali i kada su imali sjajan proizvod opet bi ostajali kratkih rukava.
Danas je situacija da je srednje klase sve manje i ogromna većina grca u problemima, dok je mnogo i onih koji imaju toliko da ne znaju gde da potroše. Svet ekstrema u kome je nikad lakše bilo prodati luksuz i izgleda da su to u Alfi konačno shvatili. A da je korisno slušati glas javnosti, nikada ovako dostupan kao danas, to svakako stoji...
Kao što smo tad pričali... Prvi deo problema je što mi posmatramo Alfa Romeo kao proizvođača automobila, a to je samo jedan brend proizvođača koji se zove Fiat/Chrysler, kao što je Fanta samo jedan ukus proizvođača koji se zove Coca-Cola. Zato Alfa Romeo više nikad neće biti kao što je bio nekad. Uvek će imati pomalo čudnu paletu proizvoda sa rupama i nelogičnostima, jer te rupe zapravo popunjava neki Jeep, Chrysler ili Abarth.
Ideja da ti se proizvod nije dobro prodavao zato što je jeftin i nekvalitetan i da ga onda zameniš mnogo skupljim i kvalitetnijim je vrlo hrabra, i to mi ustvari jedino daje nadu za eventualni uspeh. Nekad tako lude i radikalne ideje i uspeju. Problem je što često zahtevaju puno vremena da se realizuju, a koliko Alfin novčanik ima vremena na raspolaganju to ćemo videti. Ja sam koristio Appleove kompjutere jer sam mislio da su genijalni još pre 25 godina i svi su se sprdali sa mnom a Apple je bio osamnaesta decimala na Microsoftovoj vrednosti. I eto 25 godina kasnije situacija je obrnuta. Prava vrednost je na kraju isplivala na površinu, ali trebalo je četvrt veka i mnogo sreće.
Mislim i da je ideja o globalnom tržištu za AR malo prenaduvana, al ajde videćemo. U USA su automobili značajno jeftiniji nego u Evropi, kako će oni tamo Alfom praviti pare ne znam, zarada će svakako biti mnogo manja po komadu nego u Evropi. Sad je bar dolar jak, ali za godinu - dve i to može da se promeni. U Japanu je Alfa kultni auto za jedan mali sloj prosvećene populacije, pa oni čak imaju i vrlo ozbiljan klub ljubitelja i vlasnika Lancie Delte Integrale, ali to je jako mali broj ljudi, koji će možda istovariti pare i za Giuliju, neće to biti silne hiljade ili desetine hiljada komada.
Ako je Alfina najveća vrednost stogodišnja tradicija, šta s time možeš da uradiš u Kini u kojoj ljudi do pre 10 godina nisu ni znali šta je auto nego su veslali bicikle? Za njih je auto aparat za domaćinstvo, zato i kupuju BMW-e na metar, ne zato što je to dobar auto nego da crkne komšija. Šta ti vredi da paradiraš Alfom kad komšija ne zna ni šta je to niti ga zanima.
Južnom Amerikom već caruje Fiat, ali prodajući tehnologiju od pre 10 godina, pa tamo je Stilo sveži hit. U Australiji su već prisutni i ide im tako kako im ide.
Hoću da kažem, umesto što uporno pokušavaju da budu Nemci i postignu brojeve koje postižu Nemci, treba da traže neki svoj autentičan put i neki svoj autentičan prostor, probaju laganim koracima da stignu do vrha, da se dimenzioniraju prema svojim mogućnostima i da probaju da nađu sreću u tim okvirima. Sve ostalo nema baš neke šanse. Ne moraš da budeš Nemac da bi prodavao kola, kao što ni svi dobri sirevi i satovi nisu sano iz Švajcarske. Treba i uložiti neku paru da ljudi nauče i da je holandska gauda ili grčka feta takođe dobar sir, ili da čekaš pola veka da se to desi samo od sebe, prenošenjem s kolena na koleno
