Stranica 15 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:12 pm
od Zex
Najjeftinije ti da ugradis taj 16v turbo i da teras,mada i tvoj stock moze 155hp,za 150e(turbo i montaza) jos 10-15hp mozda nije losa investicija,ali sve na ziletu

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:14 pm
od edin
Cisto da se zna, taj zilet kod mene traje unazad oko 3 godine, tj preko 70 kkm...
A da ne pricamo o neadekvatnom radu, dok nije sve izmapirano...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:22 pm
od MiloshBg
zexmaster gt napisao:Najjeftinije ti da ugradis taj 16v turbo i da teras,mada i tvoj stock moze 155hp,za 150e(turbo i montaza) jos 10-15hp mozda nije losa investicija,ali sve na ziletu
I kod mene zilet (156konjova) sa standard turbom traje ~3 godine, ali zvizduckanje polako pocinje... :yahoo: :fight_twak:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:26 pm
od mladenke
A koji je to zilet? Kolko bara, kolko mm3, koji egt? :D

Ima ovde "savesnih" vozaca koji stisnu u 200km/h pun gas i ne pustaju pa im se svasta nesto desi. :P

Zvizduckanje je znak da se neki impeler ostetio ili malo iskrivio. Mada moze tako i da traje godinama sve zavisi. Ako su impeleri bez ostecenja ona zvizduckanje ide od izduvne grane. Pre bih rekao da je to problem kod tebe. Hoce malo veci egt da iskrivi malo granu. Teraj i uzivaj. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:34 pm
od BobanR
mladenke napisao: Ima ovde "savesnih" vozaca koji stisnu u 200km/h pun gas i ne pustaju pa im se svasta nesto desi. :P
Sto ne prebace u 5.? hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:40 pm
od mladenke
Ne znam, pitaj ga. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 2:52 am
od machella
mladenke napisao: Ima ovde "savesnih" vozaca koji stisnu u 200km/h pun gas i ne pustaju pa im se svasta nesto desi. :P
U pararelnom benzin univerzumu tu krecu nalepsi obrtaji :lol:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 6:13 am
od Zex
@edine,kaurine... Ja samo kazem sta je sigurnija opcija,jer sa 2256 na istom pritisku imace duplo manji egt,sto je i poenta mapiranja,vise vazduha,manji egt,vise hp...na kraju ce kolega da izmapira ovaj stock i da bude prezadovoljan :lol: Ja ne znam kako vama traju te turbinice,ja bre polomim gtb2260,jel vi to terate uopste? hahaha hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 9:23 am
od Sone Bg
Sto vise citam i sto vise ulazim u tematiku sve mi je manje jasno hahaha
Po logici mi ide da gt2256 ima lag (veca turbina, treba 4 cilindra da je zavrte) koliko to moze mapom da se minimizira? Cilj mi je neki da auto bude svakodnevno upotrabljiv sa povremenim potapanjem. Zasto 2256? Jer mi nekako ide da ce ona na odredjenim performansama raditi u nekom "safe razimu" dok bi na tom istom stadijumu 1749 bila vec na granicama svoje izdrzljivosti. Drugo dostupnost, minimalne prepravke. Svaku kritiku/ispravku prihvatam dobronamerno, slusam, upijam posto sam potpuni laik sto ovoga tice :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 9:35 am
od Zex
Kako bi ocenio sto ja vozim 2260? turbina krece kao 1749??dobro,moja je novije generacije,pa zato nema veze sa velicinom...razlika je u vnt sklopu,ali da te ne gusimo tim sitnim tebi a nama butnim informacijama...pokusacu da nadjem dijagram sa valjaka 8v i 2256 ,mala je razlika ako se dobro izmapira,podesi aktuator,gorivo..2256 kad se zalaufa id 2.5k do 4.5k rmp,suvozac ce se upiski hahaha Jos ako stavis protocniji air filter,dobijes malo zvuka i na usisu,pa to ima da prsti samo :arflag Pittatore nek prenese utiske,on to vec ima sto tebi treba

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 11:00 am
od Bracod
Zna li ko koliko moze da gura pumpa visokog pritiska na mom autu?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 11:25 am
od PapaSle
Svi ljudi koji zele stock auto da ne mapiraju, obavezno striktna zabrana prilaska Zeksmasteru!

Jednom videh coveka i odma mi prenese tu buvu, sad vec gledam i ucim o NMovima i cudima :D i gledam kad da odradim apgrejd :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 11:33 am
od Zex
ne citiraj post iznad!

Ja to malo uprostim da se raji svidi,svi polete..dodje isto kao kesh kredit,na reklami na busu pise da si vec dobio pare hahaha hahaha

@bracod Ako je ispravna 1700-1750bara..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 7:38 pm
od vojaalfa
Nisam mnogo čito temu ali zar nije fabrika ,, Lancia ,, na 1.9 stavila dve turbine da bi dobili 200 konja?
Mislim to bi mogli i vi uz dobro mapiranje.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 7:50 pm
od Pittatore
Jedan se debelo razmisljao posto je nabavio dve 2056 turbine...i trecu koju je imao je hteo u d.pe da trpa :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 7:57 pm
od mladenke
Ko me zvao? :P

Znas li ti koji je poso da se nameste 2 turbine bilo u twin ili compund varijanti? Razmatrao sam to do pre mesec dana ali sam odustao jer prvo nema mesta. Jedino da se produzi auto za jedno pola metra. Drugo kako ces kontrolisati pritisak u obe turbine preko ecu-a kad tamo imas mape samo za jednu. Znaci jedna recimo fabricka bi morala na kontrolu preko ecu-a, a druga bi morala biti na kontrolu preko vakuma i pastete. Starije varijante 2.4jtd turbine. Trece gde smestiti auspuh i sve klapne koje ce raditi u zavisnosti od pritiriska u auspuhu da bi jedna "radila" na nizim a druga na visim obrtajima? Gde da povezes creva pritiska i maf kad vec nemas mesta ni za ovo? Ko ce da ti kvalitetno odradi celu kontrukciju a mora raditi direktno ispod haube?

Sve je ovo izvodljivo, ali po mojoj proceni za ovako nesto treba ti jedno 2 soma evra samo za delove. I kolko ce kostati podesavanje mape za tako nesto? Licno mene nista, ali nekome da podesavam tako nesto bez 300 evrica ne bi ni pogledao auto.

i na kraj kolki su dobici? Hp isto kao sa jednom turbinom. Nm veci, al ode novac na ojacavanje celog seta kvacila sigurno. Ostaje jedino da bi se dobilo na odazivu turbine, ali opet imas gtb turbinu, pa ako hoces instant odaziv eto resenja.

I sve kad saberes ubio si 3 soma evra na auto od 2 soma evra, a imas hp kolko i neko ko je stavio gtb i dao 500-600e za nju. Jedino ti ostaje da se hvalis da imas jtd compound turbo setup jedini u srbiji.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 8:02 pm
od G0XY
Pittatore napisao:Jedan se debelo razmisljao posto je nabavio dve 2056 turbine...i trecu koju je imao je hteo u d.pe da trpa :D
hahaha hahaha hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 8:04 pm
od mladenke
:club:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 10, 2016 11:17 pm
od Zex
Goxy ne citiraj,meni vec neko obrisao citat a nije mi najavio hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Mar 11, 2016 11:56 am
od bane
Nije problem citiranje prethodnih postova vec zadnjeg posle kojeg je tvoj post!

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:20 pm
od bokac
Momci, jer mislite da je realno da se remapom na jts dobije 15ks i 20Nm.
Video sam na sajtu Novaspeed da rade.
I ukoliko je to izvodljivo da li je to osetno poboljsanje

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:41 pm
od BobanR
Za sve postoji prvi put :D
Nisam video da se neko usrećio re-mapom atmo benzinca.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:48 pm
od Dule gti
Evo slike sa merenja...JTD 8v...115 ks fabricki...Prerade koje su radjene: poskidani svi lonci,samo stavljen zadnji protocni,stavljen K&N filter u kutiju fabricku I stavljen menjac sa 6 brzina...Tako vozim vec 4 godine...Predjeno 83000 km


Slika

Slika

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:48 pm
od Falcon037
Mapiranje JTS je radio kolega Darkstar sa ovog foruma, ako uspeš da iskopaš njegovu temu možda i nađeš neki info.

Mislim da je bilo jedva primetnih promena i to uz korišćenje nestandardnih goriva.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:51 pm
od Zex
Dule gti napisao:Evo slike sa merenja...JTD 8v...115 ks fabricki...Prerade koje su radjene: poskidani svi lonci,samo stavljen zadnji protocni,stavljen K&N filter u kutiju fabricku I stavljen menjac sa 6 brzina...Tako vozim vec 4 godine...Predjeno 83000 km


Slika

Slika

Kolega,gubitci u transmisiji 35hp?? Wtf?