Nije menjač kratak, nego 8500rpm nije dovoljno obrtaja. Šalim se, naravno. To je menjač sa sivog Juga koji je pravi trkački menjač, sa ravnim zubima, šperom, igličastim ležajevima i u kombinaciji sa njim su međuubrzanja neuporedivo bolja nego na fabričkom. Da sam ostavio fabrički, imao bih oko 200km/h na 2 mesta možda i to je to. A falilo bi mi svuda drugde...
Živ je i ovaj auto, mislim 'živ' skoro, nije još upalio i to. Trenutni sled događaja je skidanje menjača sa crvenog Juga (jer moram i motor da menjam) i onda lagana revizija istog i uparivanje sa motorom za sivog koji stoji na stolu već duže od 6 meseci. Pomeriti se sa mrtve tačke biće napredak a sigurno i zamajac da pakujem ostalo. Vreme je, zaista.
MIslim da je daily najbrzi 1300cc auto, ako nista... Lukic je vozio njegovog Juga E1 1400, sa pezoovim motorom 1.6 16v (downgrade na 1400cc) i 183ks 1.34.5xx. Taman mi je zadao neki domaci za vreme, kada spakujem auto. Trebace mi full slick svakako, pa posle kada to prodje kao proba uspesno, red je da se pljucne na Grobnik. Lagano, jedno po jedno.
Ako je to onaj sa prošlog matinea (možda i redovnog TD-a, ne sećam se tačno), bolesno kako se čuje/ide auto. Draže bi mi bilo da Italijanska motorizacija, ali šta je tu je. Drugi prioriteti. Svakako lep domaći.
Pa da, fazon jedini Jugo koji je bio brzi od mojih na Navaku. To je ipak trkacki auto, namenski, itd. Ali se slazem za motorizaciju... ipak postoji Florida za TU5 motorom, pa je i ovo fakticki srafljenje menjaca na blok. Dobar domaci, ali to je realno vreme za taj neki odnos konji/kg, sigurno moze i bolje.
Iskreno, kakva je situacija ove godine, luda u svim varijantama, a jos vezbam da budem roditelj, ne mogu nista da planiram, ali zelja postoji. Bitno mi da ga spakujem, skockam, ne idem dok ne bude sve kako ja hocu.