Stranica 15 od 21

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Avg 15, 2013 3:30 pm
od Gerg
Uvek ces da imas problem sa SS menjacem, manje ili vise,koliko god ulagao, zbog izuzetno strucnih majstora i tako dalje.

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 16, 2013 3:40 pm
od Jarence
ahaa...hvala ..nemam vremena da to sve razgledam i povezem

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Avg 22, 2013 5:48 pm
od alfaducati
Posle 3 godine rada sa manjim problemima ( zamena četkica na pumpi,prekidač na polugi kočnice) moj selespeed je izgleda u ozbiljnom kvaru. Auto normalno pali,ubaci u prvu brzinu i pri dodavanju gasa krene uz jako trzanje posle čega se ugasi i izbaci grešku selespeed failure.Ovo se dešava jako često, u slučaju da krene i da se ovo ne ponovi prilikom prebacivanja u 2 brzinu,menjač radi normalno u ostalim stepenima prenosa.Kada krene normalno,bez trzanja , indikator stepena prenosa blinka u prvoj i drugoj brzini.
Na dijagnostici pokazuje normalan pritisak, od 45 do 55 bari,prilikom menjanja brzina u mirovanju,sa ugašenim motorom i ključem u poziciji MAR sve radi normalno, aktualne i referentne pozicije aktuatora kvačila se poklapaju - 12mm za prvu, treću i petu i 31 mm za neutral,drugu i četvrtu brzinu.Parametar pozicije viljuške kvačila je 22mm , da li je to onaj parametar koji treba da bude oko 28mm?
Očitane greške na dijagnostici su P 1743-senzor pomeraja kvačila i P 0725 -signal broja obrtaja/ugaone brzine.
Sumnja je na setu kvačila, za koji ne znam da li je ikada menjan-kod mene nije,a auto je verovatno prešao preko 170000km.
Ako neko ima iskustva pomagajte,jer ne bih da ako nije neophodno potrošim 200 eura za zamenu kvačila a problem ostane prisutan.
Pozzz

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Avg 22, 2013 6:11 pm
od interceptor
Ja sam prošle godine menjao set kvačila na ss menjaču i za neverovati koštao je tačno upola cene od seta za obični menjač iliti 9500 din.

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Avg 22, 2013 7:20 pm
od alfaducati
Da li si imao neke probleme sa radom menjača pre zamene seta kvačila ili si ga menjao redovno, preventivno. Koje delove si ugradio,Valeo ili....?

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 23, 2013 5:42 am
od interceptor
Imao sam probleme ali bili su vezani za kabal i kontakte a radio sam popravku motora pa je menjač bio dole i zbog toga sam menjao set kvačila.Inače set je bio valeo.

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Avg 29, 2013 9:52 pm
od DraganUS
Jel moze neko da ostavi broj ili temu od Deshe. Hteo bih da oteram auto donjega da pregleda ss.

Hvala

Dragan

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 30, 2013 7:11 am
od sErGiO
Svaki dan me sve više oduševljavaju ovi što dođu po jednu informaciju, neverovatno je koliko ih mrzi da traže malo po forumu:
viewtopic.php?p=1447080#p1447080

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 30, 2013 7:38 am
od DraganUS
Sinoc nisam imao vremena da trazim zbog posla, pa sam trazio precicu u vidu da mi neko pomogne. Nov, jesam, ali zar svrha nije foruma da dobija nove clanove. Inace, hvala na pomoci. Vidjamo se jos...

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 30, 2013 9:45 am
od sErGiO
Pa mnogo vas je koji tražite prečicu, u tome je problem.

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 30, 2013 1:25 pm
od Gerg
Nije Sergio u tome problem, problem je u SS-u...Ko ga nije posedovao ne kapira o cemu govorim.

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 30, 2013 4:02 pm
od DraganUS
Ja ga jos ne posedujem, pa zbog toga hocu da nazovem coveka da oteram auto kod njega da ga pregleda i da mi kaze stanje SS. Da znam da li da pazarim ili ne. Inace, busquets, hvala ti na pomoci.

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Avg 30, 2013 8:21 pm
od elas
sErGiO napisao:Svaki dan me sve više oduševljavaju ovi što dođu po jednu informaciju, neverovatno je koliko ih mrzi da traže malo po forumu:
viewtopic.php?p=1447080#p1447080
Imam problem nece da mi se odvrne sraf na levom tocku hahaha
Uvek ce biti takvih ljudi koji se pojave samo kad imaju problem i vise ne,ali su mi najbolji oni koji imaju 1 post sa pitanjem o svom problemu :|

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 2:24 pm
od nik147
Da li zna neko nekog ko je umesto selespeed-а ubacio manuelni menjac?
Zanimame kako se to pokazalo i da li je krajnje resenje

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 8:36 pm
od Dewillex
Poredjenja stvari to je otprilike isto kao kad bi umesto elektronskog ubrizgavanja stavio karburator ili umesto elektro podizaca stakala stavio kurblicu.
Menjac od selespeeda je isti kao i menjac kod rucnog upravljanja samo sto u selespeedu menjacem upravlja robot koji mozes naci za stotinjak evra a kompjuter za 60, rucicu menjaca za 40, samaraljke za 25 i tako dalje. Nevidim razlog menjanja celog sistema. :arflag

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 8:41 pm
od nik147
Dobro poredjenje. Ali i taj robot za stotinjak evra je macka u dzaku.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 8:43 pm
od Dewillex
nik147 napisao:Dobro poredjenje. Ali i taj robot za stotinjak evra je macka u dzaku.
Ja sam za te pare kupio bukvalno nov i sad je na autu. (sa bombicom)

Inace verovatno 90 posto vozaca selespeed vozila nezna ni za filter ulja na robotu a poneki ni da treba menjati ulje u istom. :banghead:

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 8:49 pm
od nik147
Da li mi mozes reci gde si kupio? Kupio bi i ja

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 8:53 pm
od Dewillex
Desi se da se pojavi po koji u oglasima. Tako sam i ja moj nasao pre par godina. Nisam imao potrebe da ga kupim ali je bio u fenomenalnom stanju pa nisam mogao da odolim. Poceo sam da skupljam ko hrcak. Igrom slucaja mi je zatrebao i eto ga iz dubine ormana izadje na put. :drink

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 10, 2013 8:57 pm
od nik147
Bas sad gledam oglase ima ih na prodaju. Kad bi nasao neki sa sto manjom kilometrazom. Moracu pazariti jedan u svakom slucaju. Hvala

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Okt 02, 2013 3:53 pm
od Duke Nukem
Meni se u zadnjih godinu dana 2x pumpa kvarila, ostavi te auto na sred puta. Da popizdis :D Stavljena polovna, daj boze da izdrzi jos koju godinu.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Okt 22, 2013 3:20 pm
od Jarence
mislim da imas problem sa abs om ,moze biti centrala abs da je stradala a sve komande centrale selespeeda idu preko cetrale abs

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Nov 11, 2013 4:01 pm
od Duke Nukem
Pre 1 mesec stavljena remontovana pumpa ponovo, pre godinu dana promenjen set kvacila i lamela, stavljen repariran elektroventil kvacila...

I opet krči kada menjam iz trece u drugu... Da poludis. Nece svaki put ali jako cesto zakrci tako jako i ceo auto se trzne da me dusa boli :D

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Nov 11, 2013 6:26 pm
od delic
Krci zato sto ti je crkao sinhron

Selespeed problem i resenje(u mom slucaju)

Poslato: Uto Nov 12, 2013 9:02 pm
od zloca944
Prodati selespeed i kupiti manuelni :nakkal:

E ovako posto je malo zezao selespeed nije hteo iz N u R,nego sam morao iz 1 u R,resio sam da ustelujem sipku kvacila.Bila je na nekih 30mm otpr,pa sam je stavio na 28.2..I posto da bih stigao do polugice mora da se skine akumulator i nosac istog,pre nego sto sam sve sklopio resio sam da probam kako menja brzine i da odradim test selespeed-a.Prvo sto sam primetio kada sam dao kontakt bilo je to da pumpa mnogo duze vremenski radi,i odmah je bilo koji mu je sad k...Pogledam pritisak pumpe kad ono NE PRELAZI 30 bar-i,a treba da bude od 45-55bar-a.Napominjem da nista sem akumulatora i nosaca nisam skidao,nikakav dzek,nikakav hidro vod nista.Probam ovo,probam ono NISTA nece preko 30 pa bog,menjac ne prihvata ni jednu komandu mrtav skroz.Sta cu izvrtim par brojeva ljudi koji se time bave(meni je ovo prvi susret sa selespeed-om).Jedan kaze pumpa,drugi kaze bomba,skini vidi...Bombu sam otpisao u startu zato sto tih 30 bar-i drzi bez problema,ne pada pritisak uopste,znaci verovatno pumpa.E sada meni je bilo cudno kako bas da se poklopi u isto vreme ali reko O.K.dosta je za danas posto nisam bio u servisu,nego kod burazera,reko prevucicu ga danas do servisa pa cu nastaviti sa radom(lakse je na dizalici ;) ).Danas ga prevucem i reko O.K.ajde da probam da skinem ponovo sve sto i juce da odradim poslednju proveru pre daljeg rasturanja sistema.I kada sam skinuo akumulator prvo za sta sam se uhvatio bio je sraf koji sluzi za odzracivanje sistema pri zameni ulja,cim sam ga pipnuo prstom poceo je da se okrece,labav skroz.I onda sam skontao on je bio toliko labav ali dovoljno stegnut da drzi pritisak ali izgleda sam ga zakacio kada sam skidao nosac akumulatora i dodatno ga popustio dovoljnio da ne drzi pritisak.Dotegnem,probam,sve fercera,probam u voznji radi ekstra.I tako sam ja resio svoj problem :yahoo: .Okacicu slike da vidite na koji sraf mislim ali ne moze da se promasi odmah ispod akumulatora duzine 20-ak mm moze za kljuc 8 ili ravni srafciger.
P.S.mislim da sam sinoc procitao sve o selespeed-u sto postoji na net-u i u pisanoj formi,sada bih mogao da napisem doktorsku disertaciju o njemu :lol: .