S obzirom da je 1E 4-4,2zł, cijene su vise nego prihvatljive - QV dodje ~26.000E sto je daleko jeftinije nego u Italiji
Doduse, za iste pare ovdje moze da se kupi Megane RS Cup koji je ipak malo radikalnija alternativa. Megane sam vozio danas, a na pocetku juna bih trebao da provozam i Giuliettu
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Jun 02, 2010 11:18 pm
od darko qv
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Jun 02, 2010 11:57 pm
od branimir_
DogoArgentino napisao:
Koliko kod nas na slobodnom trzistu mogu da dobijem za bubreg ???
Covjece, pa meni treba bubreg, a nezgodno mi da pitam na forumu
E preteche me... Tama sam 'teo da metem taj momenat... Josh jedan argument za one morone koji josh uvek kenjjaju o "nepouzdanim" i "nebezbednim" Alfama, a velichaju Japance u toj kategoriji...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Pet Jun 04, 2010 10:27 am
od milosh024
Video sam je uzivo, u stvari video sam tri komada......lepo izgleda, nabrijano....meni se ne svidjaju one diode u prednjim farovima ali to je valjda sad neki trend....sve u svemu
Juce sam pricao sa sefom salona AR u Krakowu (gdje je bila i poljska prezentacija). Bio je nedavno u Italiji na prezentaciji i odusevljen je upravljivoscu i autom uopste. Navodno ju je fabricki vozac peglao ~190 kroz krivine na Bolloco. Bocne sile su prelazile 1G
U julu dobijaju auto za test-voznje (ova sto je bila nije bila registrovana) pa cemo da vidimo sta i kako
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Jun 22, 2010 2:29 pm
od mirdza
Nikad nisam bio ljubitelj crnih auta, ali ovo je tako dobro:
Odlican tekst... Englezi u svojim poredjenjima uvek pominju nelinearnost gledanja na rivale, u ovom slucaju A3 i Golf, jer da su oni u pitanju svew bi bilo OK, ali posto je Alfa definitivno nesto fali, otuda uvek zal za necim kad su u pitanju testovi, jednostavno od jednog takvog imena se mnogo ocekuje, a dobija... Pa, relativno...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Jun 24, 2010 7:14 am
od dekideki
eh... "napravili su dosadnu i perfektnu Alfu koja je bolja od A3 i Golfa", uz logicnu pretpostavku "da ce kupci pomenutih rivala i pored svih boljih karakteristika Giuliette, opet ostati verni nemcima". malo mi smrdi cela ta logika.
ocekuju da ce QV kad se pojavi malo kasnije biti mnogo ubeljiviji i odneti prevagu na svoj tas? smrdi... (bar sto se poredjenja tice). pa kako je moguce porediti ih jos uvek, kad ce QV biti - skuplji, mocniji i ubedljiviji u svakom pogledu od pomenutih nemaca koji te modele nikad nece (u fabrici) toliko nabudziti kao sto ce QV u Alfi? pa onda nece biti poredjenja!
mozda je u tome i poenta. jedino QV ce biti Alfa. Giulietta bez deteline je samo - konkurent.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Jun 24, 2010 8:08 am
od alessandro
Ma pusti...stalno vrte iste price. Kada naprave Alfu koja je prava Alfa po svim mjerilima, onda pricaju kako se mnogo kvari, pa malo vise trosi, pa ovo, pa ono, pa Shvabe su pouzdanije bla, bla, bla...
Sad je izasla Giulietta...svi kazu da ce da bije konkurenciju...TB motori male zapremine (i potrosnje), kvalitetno uradjena...ali im sad nekako nije PRAVA Alfa.
Znam...oni bi nesto sto super izgleda (kao 99,9% Alfi, npr), da je kvalitetno uradjeno, ima ekstra performanse, da se nikad ne kvari (suzdrzacu se pa necu reci VW ), da trosi 1 lit. / 100 km i da uz sve to ima dooosta sharma i kosta kao Dacia Logan 1.4MPI.
Shta ima...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Jun 24, 2010 4:21 pm
od starac vujadin
Pa i sam autor kaze to isto, nije on nekonsekventan u tome sto kaze.
A QV nece biti mocniji i ubedljiviji od Audija A3, Golfa i BMW jer svi ti nemacki modeli imaju jace modele od QV.
Vrlo je lepo napisan tekst, sa istaknutim nijansama - odlican je auto, ali ne pobudjuje emocije koje se od Alfe ocekuju.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Jun 24, 2010 9:42 pm
od ilijapaun
na ovo sam negde naleteo,ali nije potvrdjen izvor,tako da je diskutabilna tacnost
80-120 with 6th gear
Audi TT-RS 5"9 (Autobild)
Lamborghini Gallardo LP560-4 6"4 (AMuS)
Porsche 911 GT2 7"1 (AMuS)
BMW M3 Sedan 7"4 (Autobild)
BMW M3 Coupe 7"7 (Autobild)
Audi TT-S 272hp 7"9 (Autobild) Alfa Giulietta QV 235hp 8"3
Μercedes Benz C63 AMG 8"3 (Autobild)
Audi S3 Sportback 265hp 8"4 (Autobild)
Ferrari 430 Scuderia 8"5 (Autobild)
ΒΜW 330d 245hp/520Nm 8"5 (AMuS)
Mazda 3 MPS 260hp 8"5 (Autobild)
Audi R8 R-Tronic 8"7 (AMuS)
Porsche Cayman S 320hp 8"8 (AMuS)
Ford Focus ST 225hp 8"8 (Autobild)
Porsche Carrera 345hp 9"0 (AMuS)
Αudi TT Roadster 2.0TFSi 9"1 (AMuS)
BMW 130i 5d M Pack 9"1 (Autobild)
Renault Megane Coupe' RS 250hp 9"1 (Sport Auto)
Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir 170hp 9"3
Audi A4 3.0TDI 240hp/500Nm 9"4 (AMuS)
VW Golf VI 3p GTi 9"4 (Sport Auto)
Alfa Giulietta 2.0JTDm-2 10"0
Lotus Evora 10"0 (Autobild)
Nissan 370Z 331hp 10"2 (Autobild)
Cayman 2.9 265hp 10"2 (Autobild)
Audi A3 Sportback 2.0TDi 170hp 10"5 (autobild)
Alfa Giulietta 1.4 TB 120hp 11"0
BMW 120d Coupe 177hp 11"2 (Autobild)
BMW 120d 5d 177hp 11"2 (Autobild)
Mercedes Benz CLC220 CDi 11"7 (Autobild)
Subaru Impreza STi 11"9 (Autobild)
Honda Civic Type R 12"9 (AMuS)
Audi A4 Avant 1.8 TFSi 160hp 14"2 (Autobild)
Mercedes Benz SLK200 Kompressor 14"1 (AMuS)
Audi A5 1.8 TFSi 170hp 14"7 (AMuS)
BMW 320i Coupe 15"7 (AMuS)
BMW 320i Touring 16"2 (Autobild)
Audi A3 1.4TFSi 125hp 17"0 (AMuS)
MB C180 T Kompressor 156hp 18"1 (Autobild)
BMW 116i 26"6 (AMuS)
60-100 with 5th gear
Lamborghini Gallardo LP560-4 5"0
Ferrari 430 Scuderia 5"9
Audi S4 333hp 6"2
BMW 335i 306hp 6"4
Porsche 911 GT2 6"7 (AMuS)
Porsche Cayman S 320hp 6"7(AMuS) Alfa Giulietta QV 235hp 6"9
Audi R8 R-Tronic 6"9 (AMuS)
Porsche 911 Carrera 345hp 6"9 (AMuS)
BMW 330d 245hp/520Nm 7"1 (AMuS) Alfa Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp 7"3
Audi A4 3.0TDi 240hp/500Nm 7"7 Alfa Giulietta 2.0 JTDm-2 7"9
Alfa Giulietta 1.4 TB 120hp 8"2
Honda Civic Type R 8"8
Mercedes Benz SLK200 Kompressor 10"5 (AMuS)
Audi A5 1.8TFSi 170hp 11"1 (AMuS)
Audi A3 1.4 TFSi 125hp 11"2 (AMuS)
BMW 320i Coupe 170hp 11"7 (AMuS)
BMW 116i 14"7 (AMuS)