Stranica 134 od 368
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 1:03 pm
od Shanirani
u sustini lik placa da mu odnesu auto
Nego pitanje vezano za opruge. Jel mogu da se stave nize opruge na obicne amortizere ili i oni moraju da se menjaju. Posto dosta vidim da ljudi uzimaju samo opruge.
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 2:15 pm
od Alfanatic
Muzika
[youtube]liqoMjRT81A[/youtube]
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 2:38 pm
od edin
Shanirani napisao:u sustini lik placa da mu odnesu auto
Nego pitanje vezano za opruge. Jel mogu da se stave nize opruge na obicne amortizere ili i oni moraju da se menjaju. Posto dosta vidim da ljudi uzimaju samo opruge.
Može 2cm do 3cm, imas eibach pro-kit, ili ti opruge isto eibach, sve ispod 3 cm, nije preporučljivo

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 2:46 pm
od sale_75
10 + za Ferrari 250 gt, vrhunski klip
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 2:59 pm
od Shanirani
@ edin, Znam da mracim sad temu, ali jos samo ovo. Koliko uticu te opruge na udobnost? jel velika razlika? Tvrdje mekse.
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 3:51 pm
od Joca
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 4:16 pm
od bums85
Shanirani napisao:@ edin, Znam da mracim sad temu, ali jos samo ovo. Koliko uticu te opruge na udobnost? jel velika razlika? Tvrdje mekse.
Sportske opruge i udobnost ne idu jedno sa drugim, ali nemoj da ti bude zao udobnosti

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 4:50 pm
od Shanirani
Ma dr mi zao al svi iz kuce voze moj auto, a moj cale i sad kuka kako je tvrd. Pa zato pitam za odnos visine opruga i udobnosti na osnovu standardnih na mom benzincu.
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 6:18 pm
od Shanirani
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 6:52 pm
od sErGiO
alfanatic napisao:Muzika
[youtube]liqoMjRT81A[/youtube]
Jaguari razbivaju sa zvukom, kao i Ferrariji ali De Tomaso objašnjava

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 8:14 pm
od Alfanatic
Slažem se potpuno
Samo i u tom segmentu po meni su Italijani nenadmašni. Ja i dalje tvrdim da od ovog zvuka nisam nikad čuo ništa bolje. Kad god gledam ovaj klip svaka dlaka na telu stoji u stavu mirno:
[youtube]vX93trcL57o[/youtube]
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 8:33 pm
od YUgisa
bums85 napisao:Shanirani napisao:@ edin, Znam da mracim sad temu, ali jos samo ovo. Koliko uticu te opruge na udobnost? jel velika razlika? Tvrdje mekse.
Sportske opruge i udobnost ne idu jedno sa drugim, ali nemoj da ti bude zao udobnosti

Pa sad ako mislimo sportske opruge u fazonu spustanja auta u fazonu 30-50mm, nije bas da ne mogu biti udobne... Dosta proizvodjaca prave specijalne progresivne opruge, tako da manje neravnine (tako do 30mm) upija jednako pa cak i bolje od fabrickih opruga... Mada vecina tih opruga je u fazonu 20-35% tvrdje od fabrickih i to realno ne utice mnogo, vecina vozila koja su neudobna nakon spustanja je ustvari zbog lose projektovanih opruga koje nemaju dovoljni otpor i onda se amortizer na neravninama i pri naginjanju sabija skroz pa ne moze redovno da amortizuje... Ozbiljanije performanse i osetni pad udobnosti pocinje tamo negde sa 2-3 puta tvrdjim oprugama od fabrickih

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 8:33 pm
od erdeljan
Kad smo vec kod 8C - Da danas nisam prao ves

mogao sam da se provozam na godisnji skup italijanskih vozila...

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 8:45 pm
od Pittatore
Ma isao bih u prljavim carapama pa makar se i polomile ali bih otisao na skup

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 8:53 pm
od Shanirani
Taj Maseratijev V8 se jos bolje cuje na DV-u!! Inace svi ti Italijanski jaci automobili kidaju sa zvukom.
@Yugisa. Ja planiram da nabavim neke do 25-30mm mislim daj e to ok. Ako to sto kazes je tacno onda cu da se usrecim

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 9:00 pm
od YUgisa
Pa ako uzmes takve

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 9:50 pm
od erdeljan
Decak 11 godina...
[youtube]5AqC8rUY6QA[/youtube]
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 10:03 pm
od OMP
Shanirani napisao:
@Yugisa. Ja planiram da nabavim neke do 25-30mm mislim daj e to ok. Ako to sto kazes je tacno onda cu da se usrecim

ako uspes da nadjes od SP-a opruge to bi ti bilo najbolji odnos visine i tvrdoce, ali bilo koje sportske tipa ajbah i sl. em ce mnogo patosirati auto em ce biti tvrd posebno sto ga ne vozis samo ti, ja sam se nekad lozio na spustene i tvrde automobile i imao takve a sad mi i ova moja tvrda, kad provozam obicnu 156icu vidim koja je razlika a mogu misliti sa ajbahom kako je tvrda, mislim lepo je to kad ne vozis auto svaki dan pa ga vikendom poteras po krivinama ali za svakodnevnu a posebno gradsku voznju po meni nije pametno ali ukusi su razliciti, sve ima svoju cenu

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 10:58 pm
od Shanirani
pa pazi na nasim putevima sve je tvrdo.. Ako vec tu nema kompromis teramo na izgled i to je to. Meni licno tvrdoca ne smeta, ali npr smeta mom caletu i ponekad majci. Taj auto je generalno porodicni, ali ga uglavnom ja vozim. A kad ovi ostali sednu tvrd tamo vamo. Meni jedino smeta skrpianje plastike unutra i onih gumica na viljuskama. Ostalo mogu da izdrzam. Takodje za udobnost mogu da pohvalim alfina sedista jer su jedna od boljih iz tog doba! Svaki drugi auto ima ravna kao na klupi ili fotelje u kojima se iskrivis. Pa mu dzabe sto je meksi.
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 11:10 pm
od MiloshBg
Ih bre... Ocete spusten auto a pritom da bude mekan i da ljuljuska kao ladja na vodi... Nece da moze, nemoze i da se prdne i da se stisne istovremeno!

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 11:13 pm
od CoyoteKG
Slažem se za sedišta :-)
I mene nerviraju opasno te dve stvari kod alfe, skripa plastike i silenti na viljuskama... Ali izgleda se ne može protiv toga.
Ja ne bih menjao visinu za tvrdocu. I ovako mi je previše tvrd, mogu da zamislim tek kad bih ga spustio...
Bilo bi lepo kad bi postojale neke takve ioruge kao što yugisa kaže. Kad se predje preko neravnine do 3 cm da to apsorbuje bolje nego fabrički, a opet da je spusteniji auto
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 11:29 pm
od Shanirani
Al fora kao moze sve to da se sanira. Rasklopi se, stave se neke gumice, poprska se nekim silikonom i sve je kako treba. Samo sto je sve plastika pa se uvrce i ona sama i skripi. A sto je yugisa rekao, pa se nadam da je tako da se ne oseca ako su opruge 10-15% tvrdje od fabrickih. Al iznam da ima nekih koje su pravljene da ne mrdnu. e do je katastrofa. Kao da se kotrljas niz stepenice sto bi Clarkson rekao

Inace vozio sam se u prjateljevom golfu 2, gde su mu stradali amortizeri pa je vozio samo na oprugama 2-3 dana dok mu nisu stigli drugi. Pa to je bio ringispil.. Kao ona amrecika velika kola koja se ljuljaju po pola sata.

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Maj 01, 2014 11:34 pm
od Falcon037
A šta kažete na ovaj predlog
[youtube]fFGvxlavmSA[/youtube]
A tek što mu je prednji kraj samo što se nisam šlogirao

Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Maj 02, 2014 12:07 am
od Shanirani
pa njemu jedna felna kao ceo moja auto.. Voosen felne.
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Maj 02, 2014 8:46 am
od YUgisa
Nemam licno iskustva sa tim stranim kolima, ali poznanik je stavio na Korsu H&R progresivne opruge i odusevljen je... Spustio je 30mm i za to sam ga nagovarao godinama, posto covek ima problem sa kicmom, on se zalio na tvrdocu fabrickog auta i da nece da je pogorsa pa je ispalo bolje...
To su ovakve opruge:
Ovaj (donji) kraj gde su su blize krugovi opruge je meksi i upija manje neravnine a kada naletite na vecu neravninu ili se jace nagne auto onda se taj kraj skroz sabije tako da legne zica na zicu i posle deluje (gornji) tvrdji deo koji je zaduzen za stabilnost...
Naravno bitno je da opruga bude dovoljno tvrda da ne dozvoli amortizeru da se sabije skroz cesce od fabricke opruge jer to kvari performanse i udobnost i tu postoje neka resenja ali i mogu nastati novi problemi, usustini ako nekoga interesuje mogu pisati i o tome...