Stranica 14 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 6:12 pm
od Sone Bg
Jasno. Znaci ona je isla na 159,147 16v? Jel drugaciji serijski broj u odnosu na onu sa 156? Kako razlikovati ako je kuciste isto?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 6:15 pm
od G0XY
147/156/GT 1.9 16v...bilo koji od ovih modela.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 6:30 pm
od Zex
Na 8v 2256 radi odlicno,problem je kod 16v...2052 ti je idealna turbina za gore i dole,ja sam je terao na 16v i bez laga je...ne moze na flansnu i sraf,vec mora da se vari,pravi se prirubnica za auspug,stavlja se vakum aktuator umesto elektronskog.. Malo vise poslica ali razlika ogromna naspram 1749,koja bi ti radila na ivici sa 170hp...opet zavisi kakav polovnjak nadjes ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 7:00 pm
od edin
Treba samo da se izbusi jedna do dve rupe, na prirubnici za izduvnu granu, ostalo je sve manje vise plug&play

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 7:28 pm
od Sone Bg
zexmaster gt napisao:Na 8v 2256 radi odlicno,problem je kod 16v...2052 ti je idealna turbina za gore i dole,ja sam je terao na 16v i bez laga je...ne moze na flansnu i sraf,vec mora da se vari,pravi se prirubnica za auspug,stavlja se vakum aktuator umesto elektronskog.. Malo vise poslica ali razlika ogromna naspram 1749,koja bi ti radila na ivici sa 170hp...opet zavisi kakav polovnjak nadjes ;)
Sad gledam po nasim oglasima 2052 sa audija 2.5 ima vakuum akuator? Jos nesto razmisljam zar nije bolje resenje napraviti adapter plocicu za taj prelazak sa 3 na 4 srafa pricam o izduvnoj grani?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 9:27 pm
od Zex
Ima verovatno,zavisi koje god,novije su na elektr... Ne moze da stane na plocice,jer moras minimum 2 po 12mm da bi urezao navoj za sraf...vec sam probao tako i ne moze,ili gura ka bloku,ili udara u menjac.. Veruj mi na rec ;) Sad cu nadjem sliku sa tim prirubnicama

Slika

Slika

Slika

Slika

I na kraju morao var

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 9:40 pm
od mladenke
I kod 8v i kod 16v turbine osovina ce se vrteti na skoro istim obrtajima na istom pritisku, stim sto ce 16v turbina dati malo veci mg/i i na osnovu toga moze da se ubrizga malko vise goriva. Ima puno boljih opcija koje idu sa istim prepravkama, tj busenjem rupe na flansni, i srecnijih kad se vec menja turbina. I 2052, i 2056, i 2256, sve ce raditi odlicno i i sve varijante ce dati preko 2.5 bara na 2k obrtaja kad se lepo ispegla, tako da o lagu necu ni da govorim. Isto je i za 8v i 16v motor, kolko znam oba imaju po 4 cilindra. :P

Ima 2052 sa vakumom. Ali nije ni bauk da se turbo sa el. aktuatorom prepravi na vakum. 15 minuta posla. Kad se stavi adapter plocica, recimo da bude 1cm debljine, znaci da ce se automatski i turbina spustiti za 1cm na dole, sto znaci da ce i odvod turbine biti pod manjim uglom.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 9:43 pm
od mladenke
G0XY napisao:2256 ima lag i pojacano je opterecenje elemenata prenosa,Edinova kombinacija ti najvise odgovara,sto se tice dugotrajnosti,pouzdanosti i izdrzljivosti ostalih elemenata prenosa.Sa 2256 bi imao i vise dima,jer je potrebno zadenuti goriva u nizim obrtajima,kako bi se peglala turbo rupa.
Opterecenje zavisi od Nm koje se stavi u mapi. Razvalicu ti kvacilo i sa 1749 i 2260 sa istim gorivom na istim obrtajima. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 9:56 pm
od G0XY
Dobra custom mapa kosta vise nego turbo i radovi :D
gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 9:58 pm
od BobanR
Mislim da bi trebalo da se naprave dve odvojene teme za mapiranje:
1. do 5 evra po KS
2. preko 5 evra po KS
:lol:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:05 pm
od edin
Momci, svi se mi raspricasmo, a zaboravismo da navedemo da sa bilo kojim drugim turbom, treba i drugi senzor, pritiska turbine na usisnoj grani ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:13 pm
od Pittatore
Zavisi hoces li do 2500mbara ili preko da guras, Sa vecom turbinom do 2500mbara mozes isto fino konjova da izvuces

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:14 pm
od mladenke
G0XY napisao:Dobra custom mapa kosta vise nego turbo i radovi :D
gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije :D
Slika

Evo slicice loga kolege sa foruma sa 2256v, znas o kome se radi. I kad gledamo log na 2k obrtaja ima nesto oko 2.45 bara sa samo 70mm3. Recimo da turbina krece ovde sa 1600 obrtaja motora, ali ako pogledamo gorivo vidimo da tek tada krece "malo" vece ubrizgavanje, tj. fabricko tako da i nije vece. Da je kvacilo jace, onda bi krenuli i ranije sa vecim ubrizgavanjem a samim tim bi dobili jos brzi odziv turbine i jos veci pritisak mnogo ranije nego sto to sada jeste. I da, log je u 4toj, tako da u nizim brzinama odziv tubine je mnogo brzi. Tolko o tome da mora da laguje 56mm kompresor na 4 cilindra. ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:18 pm
od BobanR
Ne mora...VKLR :drink hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:19 pm
od G0XY
Dobro ciperu,ne umeju svi da rade custom mape kao ti sto umes,neko ne ume da pegla lag iz nizih obrtaja :D
A to sto sanjas taj hibrid 1756,mogao bi nesto da uradis po tom pitanju :lol:
Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati :scratch:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:22 pm
od mladenke
BobanR napisao:Ne mora...VKLR :drink hahaha
Skuplje od mog auta. :P
G0XY napisao:Dobro ciperu,ne umeju svi da rade custom mape kao ti sto umes,neko ne ume da pegla lag iz nizih obrtaja :D
Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati :scratch:
Sve do 56mm kompresora gurace fabricka pumpa i dizne, posle vec krece skupa igrarija :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:24 pm
od G0XY
Jel zna neko onaj vic o 5 crnaca,kada im bacis loptu za basket :lol:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:24 pm
od mladenke
Jok, pisi. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:30 pm
od Zex
Evo ga mladenke i njegov anti lag hahaha Sine,baci taj pritisak u vodu,2256 na 16v ima osetan lag,dok na 8v to izgleda dosta lepse...pusti logove,daj malo fizike :nakkal:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:33 pm
od Sone Bg
zexmaster gt napisao:Ima verovatno,zavisi koje god,novije su na elektr... Ne moze da stane na plocice,jer moras minimum 2 po 12mm da bi urezao navoj za sraf...vec sam probao tako i ne moze,ili gura ka bloku,ili udara u menjac.. Veruj mi na rec ;)
Zasto dve ploce od 12mm izmislili ljudi brezone odavno :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:34 pm
od mladenke
Ah, sto ti ne crkne treca dizna... :P

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:36 pm
od edin
Meni je maksim CR pritisak na 1450 mBar,
u jbt, ala je ovo cipovanje napredovalo, kada sam ja turio 16v turbo na 8v, to je pre tri godine, zvucalo kao naucna fantastika hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:40 pm
od mladenke
tad je i 200hp iz 8v motora bila naucna fantastika. Sad mu dodje ko dobar dan sa vecom turbinom. ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 10:55 pm
od edin
Bas tako :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:08 pm
od Zex
Zasto dve ploce od 12mm izmislili ljudi brezone odavno :)[/quote]

Pa ti pokusaj sa brezonima,pa kad budes video sta je problem ti javni ovde :drink onda ces dobiti info gde da zavaris turbo i granu i pod kojim uglom :lol:
Ovo pricam iskljucivo za 2052