
ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
- Boza.aa
- Garaža: Alfa Romeo Gulietta 1.8 carb..
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
To je odlicno, on tuninga na mojoj gulietti jedino bi to radio, samo neznam koliki bi efekat dao kompresor, posto je turbina vec veci zahvat a i verovatno je skuplja.. 

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Turbo ej promenjen, nije t3 garet nego td04 sa internim blovofom ili kako se već srpski piše
Lamela je odumrela dan il idva pre toga i to mi je bilo krivo najstrašnije a nema šanse da bih nešto poradio za kratko vreme. Mapa na niskim obrtajima je u kjurcu jer se nije stiglo ništa raditi od drugih poslova ali generalno jako sam zadovoljan, konačno mogu pretisnuti gas do daske i blokade da dihtung ne poljubi nebo i to standardni neki ne znam ni ja koji.
U medjuvremenu su pomerene bregaste zbog boljeg odziva i tom prilikom je utvrdjeno da je popušio 4. breg izduvne bregaste tako da sad moram tražiti drugu pa mi ej svaka pomoć dbrodošla u tom smeru. Oni pederi Kolombovi su podigli cenu na 420 evra sa 280 koliko je bilo a to mi je sad trenutno puno para za odstrel.
Žao m ije što sam je prepravio, gledam onu sliku plave Alfe i svidja mi se jako ali ono kod mene jednostavno niej radilo a dovodjenje u red bi koštalo verovatno isto novaca a živaca da ne pričam. Nemam još egt pa nisam sve završio a onda idem na merenej snage da se zna gde sam. U vrbasu sam generalno bio zadovoljan kako se ponašala u odnosu na jedan 3.0 iako sam to i očekivao mada su oba šantava.
Ono što me jako oduševljava je stisni gas na 90 i troje kola ispred tebe ostaju u prašini samo tako.
Zvuk je grozan i poradiću na tome mada kod turba teško može nešto da se postigne
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Radi istine i saznanjakilson napisao:Hm, koliko znam on nema chist T3, nego je pakovao nekog hibrida koji ima jako mali spool, a vec na nekih 5500rpm ostaje bez efekta - recice ti on. Steta samo shto mu kvachilo nije tip-top pa da probamo vishe puta, bilo bi merodavnije.


U medjuvremenu su pomerene bregaste zbog boljeg odziva i tom prilikom je utvrdjeno da je popušio 4. breg izduvne bregaste tako da sad moram tražiti drugu pa mi ej svaka pomoć dbrodošla u tom smeru. Oni pederi Kolombovi su podigli cenu na 420 evra sa 280 koliko je bilo a to mi je sad trenutno puno para za odstrel.
Žao m ije što sam je prepravio, gledam onu sliku plave Alfe i svidja mi se jako ali ono kod mene jednostavno niej radilo a dovodjenje u red bi koštalo verovatno isto novaca a živaca da ne pričam. Nemam još egt pa nisam sve završio a onda idem na merenej snage da se zna gde sam. U vrbasu sam generalno bio zadovoljan kako se ponašala u odnosu na jedan 3.0 iako sam to i očekivao mada su oba šantava.
Ono što me jako oduševljava je stisni gas na 90 i troje kola ispred tebe ostaju u prašini samo tako.
Zvuk je grozan i poradiću na tome mada kod turba teško može nešto da se postigne

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
[quote="JaMaL"]Ako nekoga zanima... grana od TS-a ide na nord motore... onaj odvojeni deo, ne motorni deo... cisto ako neko trazi jeftinu turbo granu za konverziju...
Pasuje šraf na šraf ili? Mislim isti raspored rupa i prečnik? Odmah prepravljam
Usput, neko m iej u garaži pričao za neki lepak koji se razredi sa vodom i time se lepi nebo, užasno me mrzi da to sve skidam a sad već imam baldahin nad glavom.
Treba mi uputstvo za zamenu sijalica u instrument tabli, kako se skida sat, čkilje a ćorim.
Pasuje šraf na šraf ili? Mislim isti raspored rupa i prečnik? Odmah prepravljam

Usput, neko m iej u garaži pričao za neki lepak koji se razredi sa vodom i time se lepi nebo, užasno me mrzi da to sve skidam a sad već imam baldahin nad glavom.
Treba mi uputstvo za zamenu sijalica u instrument tabli, kako se skida sat, čkilje a ćorim.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
identicno je sve samo ti treba i onaj nosac grane dole sto je drzi od nosaca motora...
i tps moras da promenis jer je kod ts-a samo switch type nije potenciometar...
na koje sijalice mislis? onih 4 sto osvetljavaju instrumente odozgo?
i tps moras da promenis jer je kod ts-a samo switch type nije potenciometar...
na koje sijalice mislis? onih 4 sto osvetljavaju instrumente odozgo?
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Na sijalice koje osvetljavaju kilometar sat i obrtaje, hteo bih da stavim malo jače ove tinjaju ili sam ja ćorav
Nabaviću neku granu da vidim kako stoji u prostoru samo bih okrenuo leptir na drugi kraj da bude bliže kuleru, ovako imam duži put bespotrebno. TPS će se nabudžiti neki, to ne bi trebalo da je problem...

- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ako si malo vest sa lemilicom ne bi trebalo da je frka staviti led diode one sa rasipanjem a ne usmerene i prilemiti ih na postojecu instalaciju sa otpornicima... mozes i da napravis druge boje da sija ako bas zapeo... ucvrstis ih lepkom ili plastikom i to je to...
ili da preteras kao ovaj sa usmerenim diodama

ili da preteras kao ovaj sa usmerenim diodama


- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
e koliko je tu volje potroseno
nego jel ima neka klima za 75-icu na prodaju i koje su cene
malo razmisljam o toj intervenciji,jer mi rece drugar da ubacuje od alfette pa mu trebaju prekidaci i termostat
nego jel ima neka klima za 75-icu na prodaju i koje su cene
malo razmisljam o toj intervenciji,jer mi rece drugar da ubacuje od alfette pa mu trebaju prekidaci i termostat
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
@ Dora
Glupo pitanje, al' dal' ti je potenciometar ispod prekidaca sa desne strane odvrnut do kraja?
Inace, skida se tako sto izvadis sva 4 prekidaca oko table (izvuces ih napolje), onda skines plastike u kojima su stajali (ako se dobro secam drze ih srafovi i zabice) i onda dodjes do srafova koji drze sat, pa ga izvadis na napred.
Glupo pitanje, al' dal' ti je potenciometar ispod prekidaca sa desne strane odvrnut do kraja?

Inace, skida se tako sto izvadis sva 4 prekidaca oko table (izvuces ih napolje), onda skines plastike u kojima su stajali (ako se dobro secam drze ih srafovi i zabice) i onda dodjes do srafova koji drze sat, pa ga izvadis na napred.

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Nije glupo pitanje samo odgovor može biti glup
Potenciometar je jedina stvar od cele table koja ne radi na ovom autu
Sad il ida ga premostim ili da stavljam jače sijalice 
Dobro je , već sam pomislio da i za sat treba vaditi celu tablu
Dans skidam kvačilo da vidim kako se to radi 



Dobro je , već sam pomislio da i za sat treba vaditi celu tablu


- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ovako,zvao sam tri coveka i stanje je ovakvo: otpad u Cacku,ima 3.0 12V cena je oko 250e,ima i neki V6 turbo ali ne zna kakav je pa ga ne bi prodavao celog nego samo u delovima....rece mi da je prodao skoro jedan odlican V6 tb isto za 250e.
Drugi optpad u bg nema nista od V6 motora...lik se zove Darko...
I treci covek je neki Misa sa mirijeva,i on ima 3.0 12V samo je cena oko 350e,takodje ima i V6 turbo ali kaze da ne valja pa ga dalje nisam pitao nista u vezi tog motora...
Da li ima neko ideju gde da probam za 2.5 V6? Ako ga nigde ne nadjem sacekacu da se neko javi neko ko zna sta je sa onom GTV6 2.5 i pod foruma "Classico"...nadam se da ce se lik predomisliti pa da mi da ceo auto po nekoj normalnoj ceni... Ako ne budem uspeo da nadjem TB ili 2.5, najverovatnije cu ici na TS,mnogo mi je ta registracija za 3.0 ipak... 
Sta je uopste bolje uzeti za ubacivanje TS-a,2.0 carb ili TD?
Drugi optpad u bg nema nista od V6 motora...lik se zove Darko...
I treci covek je neki Misa sa mirijeva,i on ima 3.0 12V samo je cena oko 350e,takodje ima i V6 turbo ali kaze da ne valja pa ga dalje nisam pitao nista u vezi tog motora...


Sta je uopste bolje uzeti za ubacivanje TS-a,2.0 carb ili TD?

-
Sa
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Zaboravi 2.5 v6, nema smisla da juris taj motor. Ako ides na v motor, nosaci su isti kao kod td,a ako uzmes ts onda naravno, 2.0 karb.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Onda mi ostaje samo TB,on bi mi inajvise odgovarao,ipak je to 2.0...ali sta kad krene turbina da riknjava...
Ne znam nisam pametan...sacekacu jos malo sa kupovinom motora, pa mozda tada budem mogao da priustim 40K godisnje.... 


-
Sa
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Bolje zaobidji v6 turbo, veliki je problem ubaciti ga zbog prostora u košu, pre svega je problem sa granama tj. njihovim izmeštanjem van originalne postavke. Povijaj ts i bićes zadovoljan 

-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Vucko, ne zaleci se. Ja sam hteo da ubacim V6TB i odustao od toga kada sam premerio sve, isto moras praviti grane, a i kod njega ti nece pasovati razvodnik. Naravno, sve mozhe da se napravi ali bi grane morale ici na gore pa se turbo postavlja u ravni akumulatora...
Ne znam da li si nekada radio oko automobila i shta? I da li mislish sam raditi konverziju, platiti nekome ili shta vec..?
Ne znam da li si nekada radio oko automobila i shta? I da li mislish sam raditi konverziju, platiti nekome ili shta vec..?
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ma ovo je jos u fazi planiranja,ako odlucim nesto posle moram detaljno da proverim da li moze,TB je otpao,ostaje samo 3.0 ili 2.5 od V6 ali 2.5 tesko da cu naci...
Ako nista ne bude od V6 najverovatnije ubacujem TS i gotovo....
Sto se tice rada oko automobila radio sam nesto,tipa generalka na Yugu uz uputstva od strane majstora,servisi(sem zupcastog),trapovi,kocnice,elektronika na 146...ima tu jos nekih radnji ali ne mogu da setim svega...
Ako bi radio konverziju na tome bi radili moj cale auto mehanicar,njegov drugar takodje aut.mhn.
i ja...ma ispalo bi nesto od toga sigurno... 
Ako nista ne bude od V6 najverovatnije ubacujem TS i gotovo....

Sto se tice rada oko automobila radio sam nesto,tipa generalka na Yugu uz uputstva od strane majstora,servisi(sem zupcastog),trapovi,kocnice,elektronika na 146...ima tu jos nekih radnji ali ne mogu da setim svega...



- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Doro koji ti TD04 imas 13-14 ili 15g? sa cega je volvo 850 ili 850R?
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Vucko_Alfista: Ekipa obecava!
Bolji digni ruke od 2.5 jer je mala razlika ili jednostavno kupi onu 75-icu 2.5 iz Jagodine, covek je daje za ok pare, a registrovan je, u dobrom stanju i ide...
Taj auto bi te koshtao 2 x manje od ovog koji ces praviti a za razliku u novcu... Idi do Italije.. 
Evo ti ga mali vodic za konverziju na V6 pa prelistaj:
viewtopic.php?f=29&t=210

Bolji digni ruke od 2.5 jer je mala razlika ili jednostavno kupi onu 75-icu 2.5 iz Jagodine, covek je daje za ok pare, a registrovan je, u dobrom stanju i ide...


Evo ti ga mali vodic za konverziju na V6 pa prelistaj:
viewtopic.php?f=29&t=210
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
2.5 cu sutra proveriti na jednom mestu da li slucajno ima...
Posle mi ostaje da vidim i krs GTV6 da li taj lik ima nameru da nam je proda (ja i jos jedan Alfista bi je podelili
)... Znam za tu 75 iz Jagodine,bas je povoljna cena a i auto izgleda bas dobro...ali kada sam video Giuliettu to je bila ljubav na prvi pogled...
Sacekacu jos malo oko ovih motora pa donosim konacnu odluku!
P.S. Kako se krecu cene 24 ventilca? 2.5 i 3.0? I to mi se mota po glavi....

Posle mi ostaje da vidim i krs GTV6 da li taj lik ima nameru da nam je proda (ja i jos jedan Alfista bi je podelili



P.S. Kako se krecu cene 24 ventilca? 2.5 i 3.0? I to mi se mota po glavi....

-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Giulietta ti je stojadin za 75-icu
Kako god hoces, rachunaj da si upozoren! Danas, sa ovom pameti bih uzeo tu 2.5 iz Jagodine, nabacio supercharger + novo paljenje i ubrizgavanje + bilstein + kojesta i opet bi me auto kostao 2 x manje a isao bi 2 x brze.
Da ne pricam o tome kako bih ga vozio od same kupovine, pa na dalje...
24v kako ti zapadne, od 400-1000


24v kako ti zapadne, od 400-1000
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Sta je bre ovo,svi ste zarazeni tim supercharger-virusom?
Videcu vec,kao sto rekoh gore prvo moram da vidim za te motore,sta i kako pa pada konacna odluka...
400e za 24V je bas ok cena...samo da naletim na neki sa tom cenom...


Videcu vec,kao sto rekoh gore prvo moram da vidim za te motore,sta i kako pa pada konacna odluka...

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Bio jednom jedan Alexa i prošetao jednu Alfu 75 sa 3.0 motorom, to je išlo i deralo se za sve pare. Onda su to poželeli mnogi onako iz prikrajka ali... Alexa ima iza sebe radionicu,delove, znanje i stalno prljave ruke jer mu nije problem da ih uprlja u svakom momentu. stalno ponavljam da se naježim od nesrečne rečenice "pasuje šraf na šraf" u mojoj karijeri vadjenja i stavljanja motora (istog u isti auto) nije se desilo da pasuje šraf na šraf. Isto tako turbaći, kompresori i bilo šta što je povećanje pretiska ili snage na fabričkom motoru zahteva iza sebe radionicu, delove, znanje i prljave ruke. Pare da zanemarim jer para nema.
Zato slušajte starije kad kažu nije to baš tako i nećete se razočarati kad to baš tako ne bude baš onako kako ste očekivali. Treba ti 200 konja, stavi motor od 200 konja i nema problema. Ali, očekuj da te oduva neko ko ima isto tako 200 konja ali 300 kila manje i nećeš se razočarati jer opet oduvaš većinu koja nema pojma šta je 200 konja.
Da oduvaš sve, to ne postoji.
Zato slušajte starije kad kažu nije to baš tako i nećete se razočarati kad to baš tako ne bude baš onako kako ste očekivali. Treba ti 200 konja, stavi motor od 200 konja i nema problema. Ali, očekuj da te oduva neko ko ima isto tako 200 konja ali 300 kila manje i nećeš se razočarati jer opet oduvaš većinu koja nema pojma šta je 200 konja.
Da oduvaš sve, to ne postoji.
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ma, nije to frka... cevcice su najmanji problem...
sloziti 4 cilindra turbo je zajebano, procitati i izracunati mapu samo za kompresor nije lako jer nemas sve relevantne fabricke podatke...ali je lako u smislu da ako ne ide dodaj boost... ako je mnogo oduzmi... dakle trial and error...
V6... sve je duplo... i sve je custom... sve je skupo i ne znam ko bi to napravio na blakanu realno za bilo koje pare... pa ne mogu da nadjem leguru celika koja moze da izdrzi temperaturu izduva a ne nekoga to da napravi... pusti snovi... zelje... kako god...
I dalje tvrdim kako je turbo jedini pravi nacin da dobijes KS po pristojnoj ceni... iz bilo cega...
jer ako pogledamo da iz mog 1.8t moze da se izvuce 250ks savrseno pouzdanih za manje od 5000e dakle kazem sve novo... turbo ~1400e samo iz te racunice... ili za 1500e ako cemo da idemo junkyard way... moze i za manje...
a da za 240ks twin spark atmo moras da vrtis motor na 8500 rpm-a i ne mozes to uraditi za manje od 8000e plus velika nepouzdanost cele masine zbog sumanute temperature i brzine klipova u tom slucaju... i delova koje ces praviti i narucivati 2 god...specijanog goriva itd... i treba jos to sve sastaviti... neko... sa znanjem... realno kada ti neko kaze racunicu za atmo motor, titanijum ovo, keramika+magnezijum ono, samo mozes da se prevrnes kao bubasvaba...
sloziti 4 cilindra turbo je zajebano, procitati i izracunati mapu samo za kompresor nije lako jer nemas sve relevantne fabricke podatke...ali je lako u smislu da ako ne ide dodaj boost... ako je mnogo oduzmi... dakle trial and error...
V6... sve je duplo... i sve je custom... sve je skupo i ne znam ko bi to napravio na blakanu realno za bilo koje pare... pa ne mogu da nadjem leguru celika koja moze da izdrzi temperaturu izduva a ne nekoga to da napravi... pusti snovi... zelje... kako god...
I dalje tvrdim kako je turbo jedini pravi nacin da dobijes KS po pristojnoj ceni... iz bilo cega...
jer ako pogledamo da iz mog 1.8t moze da se izvuce 250ks savrseno pouzdanih za manje od 5000e dakle kazem sve novo... turbo ~1400e samo iz te racunice... ili za 1500e ako cemo da idemo junkyard way... moze i za manje...
a da za 240ks twin spark atmo moras da vrtis motor na 8500 rpm-a i ne mozes to uraditi za manje od 8000e plus velika nepouzdanost cele masine zbog sumanute temperature i brzine klipova u tom slucaju... i delova koje ces praviti i narucivati 2 god...specijanog goriva itd... i treba jos to sve sastaviti... neko... sa znanjem... realno kada ti neko kaze racunicu za atmo motor, titanijum ovo, keramika+magnezijum ono, samo mozes da se prevrnes kao bubasvaba...