ako je dobar taj motor iz 164-ke
uzmite radilicu i počupajte klipove sa sve hilznama

Javiće se neko ka zna tačne mere


Da zaboravio sam reci, mozda je razlika i u klipu da je on kraci kod 2.0 motora pa je to najbolji scenarioSCHUMACHER napisao:Hmmm...Spolja su ti motori identicnih dimenzija...
Nije mi samo jedno jasno:Ako na istu pesnicu na npr 1.8 stavimo kracu klipnjacu,dobice se zapremina,ali onda GMT nece biti vise ista i bice manja kompresija-zar ne?
Taj dio mi malo nije jasan
Pa ok je to ali morate naci gde ce te da izgubite dodatne milimetre veceg hoda jer ce vam viriti klipovi van bloka kada stavite radilicu sa duzim hodom sem ako se nestave krace klipnjace ili klipoviSCHUMACHER napisao:Pa to i kazem.Promjer klipa na 2.0 i 1.8 je 84mm,razlika je samo u hodu,a mislim da bi se radilica i klipnjace postarale za to.
Javicemo ako se odluci za tako neku konverziju
Chek malo, kako se to krate mala i velika pesnica klipnjace?YUgisa napisao:Pa dobro ondaMogu verovatno da se krate mala i velika pesnica klipnjace
![]()
Da je razlika samo u hodu, klip bi sabio ventile pod haubu pre nego bi i stigao da upalis motor. Ne znam cemu sluzi ona zalepljena tema u ovoj sekciji sa dimenzijama radilice/klipnjace/klipa za TS i jos par Alfinih motora..?SCHUMACHER napisao:Pa to i kazem.Promjer klipa na 2.0 i 1.8 je 84mm,razlika je samo u hodu,a mislim da bi se radilica i klipnjace postarale za to.
Javicemo ako se odluci za tako neku konverziju
A gde je u toj racunici kompresiona komora glave?YUgisa napisao:Kubikaza motora ti je koliko se klip pomera gore dole tj hod radilice pomnozeno sa povrsinom klipa
To sam se i ja pitaoSCHUMACHER napisao: Nije mi samo jedno jasno:Ako na istu pesnicu na npr 1.8 stavimo kracu klipnjacu,dobice se zapremina,ali onda GMT nece biti vise ista i bice manja kompresija-zar ne?
Taj dio mi malo nije jasan
nije bas ovako jednostavno... sam izbor i tunining bregastih je mnogo komplikovaniji od ovoga... najvishe zbog toga sto bregaste odredjuju karakter celog motora i moraju se prilagoditi konkretnoj primeni motora... bregasta koju si ti opisao je u najboljem slucaju od dizela... i tu bi radila lose...Kod trkackih bregastih vratila poenta je da ranije otvaraju ventil,drze ga otvorenog duze,kasnije ga zatvaraju i povecavaju lift istog