Re: Smehoteka...
Poslato: Uto Maj 13, 2014 10:06 pm
Zamisli da s takvim likom treba da pričaš o kolima....



Evrovizija je vec dosta godina politicka igra a zamisli kakav je to šund u stvari kada se i Italija ponovo takmici!elas napisao:Rekao sam ja ovima u okruzenju da ce taj skot i nakaza da pobedi jer samo takvi danas privlace neku paznju...
Zlo i naopako svet ode u piiiip
Da ostene zapisano:Mikele napisao:Cenim da je ovaj opis više za smehoteku![]()
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... ro1_munja/
4, 2 V8 KVATRO - 2000 GODISTE . PRVA REGISTRACIJA 2003 GODISTE . NEMOJTE DA ME PITATE ZA CENU KADA VAM CENA IZLOZENA , CITKO , JASNO I POSTENO JEDNOSTAVNO VREDJATE MOJU INTELEGENCIJU A I VASU . REGISTROVAN 1 GODINU .DO 5 , 2015 GODINE .AUTO BEZ DINARA ULAGANJA .AUDI SLIKAN JUCE 9 MAJA .OVA CENA JE FIKSNA I NEBI SE NIKADA OVAKAV AUDI PRODAVAO U OVOJ CENI JER JE AUTO MENE IZASAO PREKO 10000 EURA SA NORMALNOM REGISTRACIJOM SLEDECI GODINU DANA , SVIM DORADAMA , OPREMOM I SERVISIMA . JEDNOSTAVNO VRHUNSKI ZVUK I SAMA ATRAKTIVNOST, BRZINA I VOZNJA OVOG AUDIJA JE RETKOST I PRIVILEGIJA JEDINO MOZDA AKO IMATE NOVCA I KUPITE POLOVNOG FERARIJA . RAZLOG PRODAJE I OVE CENE JE ISKLJUCIVO IZ PRIVATNIH OBAVEZA KA DRUGIM PRIJORITETIMA . AUTO U OVOJ CENI JOS DVA DANA POSLE TOGA IDE NA 11000 EURA . potpuno garaziran , nepreprodavan kao 99 posto audija na sajtu, sigurno samo 1 u srbiji i sire i ni jedan vise i nece ga ni biti u ovom motoru sa pravom kilometrazom od 144500 u ovom tek razradjenom motoru sto nepostoji i nece ni postojati jel u ponudi nepostoji bilo koji motor audija da nije presao od 200000 pa mnogo , mnogo vise cak do skrivenih 400000 km . nebitno je dali u a 6 ili s 6 ili a8 ili automobili koji imaju ove provereno perfektne benzinske motore ili agregate kubikaze 4, 2 v8 kvatro . 144500 predjenih kilometara pravih . tek zarzadjen motor bez ikakve potrosnje od menjanja do menjanja . potpuno nov motor , kompletno ocuvan automobil , jedinstven u ovom godistu kako u ekstrijeru tako u enterijeru , zbunjujuce ocuvan nije nov jer nov postoji samo u salonu automobila i na satu pise 000 km i to nemojte da me pitate jer tada bi audi kao nov kostao otprilike 60000 eura minimum zavisno od opreme ali je audi jednostavno i samo izuzetno ocuvan automobil zato sto nije preprodavan nego pazljivo cuvan i garaziran . nikad farban , nikad udaran , ili kacen . audi nema trenutno ni dinara ulaganja jel je u automobil ulozeno dosta novca u redovnom odrzavanju i obavezama kako dolikuje ovakvom automobilu . trap je nov , menjac potpuno nov fantasticno se ponasa . veliki servis uradjen u ovlascenom servisu na 129900 km , tada je uradjen trap, servis redovan menjaca , od tada presao tih 15000 hiljada kilometara u veoma pazljivoj voznji i garaziranom stanju kada automobil nije u voznji . od opreme ima potpuno sve od kompletnih grejaca sedista , napred , nazad , vebasto grejanje, navigaciju u tabli kilometar sat sto je jedinstveno u ovom modelu , bik senone , grejace ksenona i maglenki, ful digitalnu tek napunjenu klimu , triptonik menjac ,izuzetan audijo koncert sistem , fantastican kvalitet zvuka , cd , sanzeri u gepeku , navigacija u gepeku ,prosireni rubovi , izuzetan skup izduvni sistem jedinstven i jedinstvenog zvuka koji automobilu daje , vrlo , vrlo redak zvuk i jos vecu dodatnu snagu koju ovaj automobil poseduje . izuzetne atraktivne i skupe felne 19 coli sa uparenim pireli gumama dobrih sara dimenzija 255/35,/19 koje audiju daje izuzetno atraktivan izgled . audi nije nizak zato sto nosi felnu 19 . automobil je izuzetno , bolesno i neverovatno brz , prosto ga covek nema gde voziti u grackoj sredini a ni na otvorenom putu . licno vozen 280 kao od sale , po nekim profesijonalnim merenjima kompjutera audi ide do 300 km na sat i sigurno ide bez problema jer smo profesijonalno testirali maksimalnu brzinu . potrosnja nista strasna u odnosu na uzitak i snagu ovog audija . ko je vozijo audija a 6 2, 5 tdi toliko trosi i ovaj audi naravno benzina . primer sipam 4000 dinara predjem 160 kilometara cak i ostrije voznje jer koliko god da ste stalozeni uvek vas automobil i zvuk automobila ili neko od ucesnika u saobracaju natera na malo gasa jer mu je potrebno da se malo izduva motor jacom a znalacki pazljivom voznjom. plin se neisplati stavljati jer bi ga ja stavijo a nemam potrebe jer za ovu snagu i kubikazu nema isplativosti u ustedi a motor je steta pomerati sa fabricki standarda koje sada ima a funkcijonisu besprekorno ,za ovakvo opste stanje automobila proizilazi i normalna potrosnja benzina l a na kraju ko vozi ovakav automobil i negleda ka nekoj neosetnoj razlici potrosnje goriva . realno ovo je jedini motor 4, 2 v8 u ovoj kilometrazi a ima ih u audiju a 8 vecinom ali su vecinom motori sa skrivenom i izuzetnom vecom predjenom kilometrazom da kazem vec dirani , sa vracanom kilometrazom , necuvani i neodrzavani i sa posebnom manom , visestruko preprodavani . gledajte da razmisljate kao ja jer ovo je audi samo 1 u ovoj seriji u ovakvom generalnom stanju za sada bar u ponudi oglasavanja automobila audija a to mora da se postuje . moze sms ili poziv . HVALA
Kakvih sve debila ima, možda misli da je pobesneli maks pa vozi presretačasErGiO napisao:Da ostene zapisano:Mikele napisao:Cenim da je ovaj opis više za smehoteku![]()
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... ro1_munja/
4, 2 V8 KVATRO - 2000 GODISTE . PRVA REGISTRACIJA 2003 GODISTE . NEMOJTE DA ME PITATE ZA CENU KADA VAM CENA IZLOZENA , CITKO , JASNO I POSTENO JEDNOSTAVNO VREDJATE MOJU INTELEGENCIJU A I VASU . REGISTROVAN 1 GODINU .DO 5 , 2015 GODINE .AUTO BEZ DINARA ULAGANJA .AUDI SLIKAN JUCE 9 MAJA .OVA CENA JE FIKSNA I NEBI SE NIKADA OVAKAV AUDI PRODAVAO U OVOJ CENI JER JE AUTO MENE IZASAO PREKO 10000 EURA SA NORMALNOM REGISTRACIJOM SLEDECI GODINU DANA , SVIM DORADAMA , OPREMOM I SERVISIMA . JEDNOSTAVNO VRHUNSKI ZVUK I SAMA ATRAKTIVNOST, BRZINA I VOZNJA OVOG AUDIJA JE RETKOST I PRIVILEGIJA JEDINO MOZDA AKO IMATE NOVCA I KUPITE POLOVNOG FERARIJA . RAZLOG PRODAJE I OVE CENE JE ISKLJUCIVO IZ PRIVATNIH OBAVEZA KA DRUGIM PRIJORITETIMA . AUTO U OVOJ CENI JOS DVA DANA POSLE TOGA IDE NA 11000 EURA . potpuno garaziran , nepreprodavan kao 99 posto audija na sajtu, sigurno samo 1 u srbiji i sire i ni jedan vise i nece ga ni biti u ovom motoru sa pravom kilometrazom od 144500 u ovom tek razradjenom motoru sto nepostoji i nece ni postojati jel u ponudi nepostoji bilo koji motor audija da nije presao od 200000 pa mnogo , mnogo vise cak do skrivenih 400000 km . nebitno je dali u a 6 ili s 6 ili a8 ili automobili koji imaju ove provereno perfektne benzinske motore ili agregate kubikaze 4, 2 v8 kvatro . 144500 predjenih kilometara pravih . tek zarzadjen motor bez ikakve potrosnje od menjanja do menjanja . potpuno nov motor , kompletno ocuvan automobil , jedinstven u ovom godistu kako u ekstrijeru tako u enterijeru , zbunjujuce ocuvan nije nov jer nov postoji samo u salonu automobila i na satu pise 000 km i to nemojte da me pitate jer tada bi audi kao nov kostao otprilike 60000 eura minimum zavisno od opreme ali je audi jednostavno i samo izuzetno ocuvan automobil zato sto nije preprodavan nego pazljivo cuvan i garaziran . nikad farban , nikad udaran , ili kacen . audi nema trenutno ni dinara ulaganja jel je u automobil ulozeno dosta novca u redovnom odrzavanju i obavezama kako dolikuje ovakvom automobilu . trap je nov , menjac potpuno nov fantasticno se ponasa . veliki servis uradjen u ovlascenom servisu na 129900 km , tada je uradjen trap, servis redovan menjaca , od tada presao tih 15000 hiljada kilometara u veoma pazljivoj voznji i garaziranom stanju kada automobil nije u voznji . od opreme ima potpuno sve od kompletnih grejaca sedista , napred , nazad , vebasto grejanje, navigaciju u tabli kilometar sat sto je jedinstveno u ovom modelu , bik senone , grejace ksenona i maglenki, ful digitalnu tek napunjenu klimu , triptonik menjac ,izuzetan audijo koncert sistem , fantastican kvalitet zvuka , cd , sanzeri u gepeku , navigacija u gepeku ,prosireni rubovi , izuzetan skup izduvni sistem jedinstven i jedinstvenog zvuka koji automobilu daje , vrlo , vrlo redak zvuk i jos vecu dodatnu snagu koju ovaj automobil poseduje . izuzetne atraktivne i skupe felne 19 coli sa uparenim pireli gumama dobrih sara dimenzija 255/35,/19 koje audiju daje izuzetno atraktivan izgled . audi nije nizak zato sto nosi felnu 19 . automobil je izuzetno , bolesno i neverovatno brz , prosto ga covek nema gde voziti u grackoj sredini a ni na otvorenom putu . licno vozen 280 kao od sale , po nekim profesijonalnim merenjima kompjutera audi ide do 300 km na sat i sigurno ide bez problema jer smo profesijonalno testirali maksimalnu brzinu . potrosnja nista strasna u odnosu na uzitak i snagu ovog audija . ko je vozijo audija a 6 2, 5 tdi toliko trosi i ovaj audi naravno benzina . primer sipam 4000 dinara predjem 160 kilometara cak i ostrije voznje jer koliko god da ste stalozeni uvek vas automobil i zvuk automobila ili neko od ucesnika u saobracaju natera na malo gasa jer mu je potrebno da se malo izduva motor jacom a znalacki pazljivom voznjom. plin se neisplati stavljati jer bi ga ja stavijo a nemam potrebe jer za ovu snagu i kubikazu nema isplativosti u ustedi a motor je steta pomerati sa fabricki standarda koje sada ima a funkcijonisu besprekorno ,za ovakvo opste stanje automobila proizilazi i normalna potrosnja benzina l a na kraju ko vozi ovakav automobil i negleda ka nekoj neosetnoj razlici potrosnje goriva . realno ovo je jedini motor 4, 2 v8 u ovoj kilometrazi a ima ih u audiju a 8 vecinom ali su vecinom motori sa skrivenom i izuzetnom vecom predjenom kilometrazom da kazem vec dirani , sa vracanom kilometrazom , necuvani i neodrzavani i sa posebnom manom , visestruko preprodavani . gledajte da razmisljate kao ja jer ovo je audi samo 1 u ovoj seriji u ovakvom generalnom stanju za sada bar u ponudi oglasavanja automobila audija a to mora da se postuje . moze sms ili poziv . HVALA