Stranica 13 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 8:55 am
od FantomX
Ja sam imao prilike pre x godina da se druzim sa tjunerima, gledam kako se prave mape, pa na kraju i naucim edc15, edc16, siemens, marreli, nesto kasnije edc17...

Kada naucis sablon, stvari nisu previse komplikovane, ako se zainteresujes, mozes i da napravis mapu.

Ono sto je najgore, nije svaki motor isti, niti stanje svakog auta moze da istrpi sve sto tjuner hoce...

Dobra stara praksa je bila lagani tjun, probaj majstore, ok fino, hocu jos, dobro, ajmo malo. Aha, posle 7 dana, jel moze jos, e ne moze... A sto? Pa zato, vozis dizela sa fabrickim komponentama, nije to za letenje, kupi benzinca n/a ili turbo, pa vrti u obrtaje...

Danas ljudi ne odbijaju da rade bilo sta, pa kad naleti nesrecnik sa poluraspadom od motora / menjaca, tjuner kriv sto je ovaj insistirao da leti i razleteo se posle 200 metara...

Lepo G0XY rece, neko je imao srecu ili nesrecu da uleti u pricu sa tjuniranjem :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 1:38 pm
od Bracod
E ja nemam ovde od koga da vidim, ima samo jedan lik koji ne zna instalirati aplikaciju na mobilni a i u rad motora se slabo razumije ali on ima nekoga ko mu dal salje ili edituje mape i on to kao nesto tjunira. U vecini slucajeva kaze imam ti ja mapu za taj auto i samo flesuje.. Sve u svemu od njega nikakve koristi :(
Kakve su sanse da sta pokvarim sa ECU safe 2000 posto sam sa drugovog pezoa 307 1.6hdi skinuo mape da mu uklonim limiter brzine? U tom programcicu ima samo da se cekira limiter ili egr i dpf.

Re:

Poslato: Čet Dec 17, 2015 3:00 pm
od FantomX
FantomX napisao:Nećeš Braco to ovde naučiti, Google je tvoj prijatelj.
:twisted:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 5:15 pm
od Bracod
Prvo pa musko :)

Ocitali na pezou 307 1.6hdi sa mpps i provukli kroz ECUsafe sa opcijom ugasi limiter brzine i ubacili kad ono trc..upali i ide u safe modu :)
Vratimo originalnu ono isto, ima 5,6 gresaka..injektori, papucica gasa itd.. :(

Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 5:30 pm
od FantomX
Slika

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 7:18 pm
od Pittatore
Zaboravi te user friendly programcice

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 7:32 pm
od G0XY
I ne moze da upali :D

Poslato: Čet Dec 17, 2015 7:38 pm
od FantomX
Pa kad su raskodirali dizne, onako, lagano :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2015 7:42 pm
od Bracod
Moram vas razocarati :) sto bi svabe rekle alles ok
Sve sredjeno, ostala jedna greska tj. vidi problem sa senzorom papucice polozaja gasa ali dosta za danas :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 18, 2015 10:23 am
od mladenke
ma samo rokaj :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 18, 2015 11:09 am
od edin
Rokaj, snimaj :hbg
Ako budem isao na jahorinu ove godine, mozda se i vidimo

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 18, 2015 2:32 pm
od Bracod
Valja, javi se...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Jan 28, 2016 5:06 pm
od Bracod
Inverzna mapa gasa, kako se racuna?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Jan 28, 2016 6:31 pm
od mladenke
a sto bi to dirao? i jel znas za sta sluzi, pretpostavljam ne, cim pitas kako se racuna. I da, na njoj nema nista da se racuna. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Jan 28, 2016 9:04 pm
od Pittatore
Verovatno misle na onaj recept pomeri pedalu gasa, smoke, torque i boost limiter i voziiii :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Jan 28, 2016 10:51 pm
od Zex
Ova dvojica,poslednja,ko lolek i bolek,jedan za drugim komentarisu

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Jan 29, 2016 12:07 am
od Bracod
Neka bilo ko i bilo sta pise, samo neka je ziva tema, onako sablasno.
Meni treba jer mi na tempomatu trza a i nasao sam sto me zanimalo 1.220703 :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 8:45 am
od Sone Bg
Doktori dajte neki zakljucak vezano za jtd 8v, najzastupljeniji je ovde. Po koju rec tipa sta se dobija sa kojim turbom, sta za neku civilnu upotrebu sta za ozbiljnije peglanje, malo dima, prasi komarce? Koji zahteva kakve prepravke? Nesto tipa sta se kod nas moze naci, da se ne gadjamo sa tubinama od od 6-7 glava nego nesto sto je realno? Da se ogradim gledam po sebi, sad da hocu da prodam auto da sa udaram nogama u pedu ako dobijem 2500 :) gledano realno glupo mi je sad tipa platis turbinu 1/3-1/4 vrednosti auta.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 8:56 am
od G0XY
Staviš turbo od 1.9 16v kao što je uradio Edin i sa dobrom mapom dobiješ 150-160ks.Polovna dobra turbina za 16v ne bi trebalo da je više od 100-ak evrića,custom mapiranje oko 100-ak eur,eventualne izmene na hardveru 50-ak eur.
Mislim da bi Edin mogao nešto više da ti kaže o ovome.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:44 am
od mladenke
sta god da radis izbegavaj gta2056vk od mecke. hahahah

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 11:53 am
od Pittatore
I BV50 sa Hyundai-a :D
P.S. sad ce zex da se javi :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 3:08 pm
od Zex
Jok ti ces hahaha Ja bi na tvom mestu uzeo turbo sa 156 i 166 20v gt2256,ne treba mnogo prepravki,na flansni izduvne grane razbusiti rupe prema turbu,flansna gde se kaci auspuh bi trebalo da je ista,mozda mala prepravka u auspuh servisu,crevo pritiska ulja i odliva obavezno uzeti uz taj turbo,crevo usisa od protokomera do turba nekako nagurati...i to bi bilo to...taj turbo jako lepo zateze na 8v i mozda izguras 200hp ako su ti dizne i pumpa dobre..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 4:21 pm
od edin
E, 'vako
Kod mene je turbo sa 1.9 16v, u principu ista oznaka kao na turbu za 8v tj. 1749, ali ima drugaciju geometriju.
dizne su od 1.9 8v jtd 115 ks, pumpa je fabricka, ali je zamenjna magistala sa senzorom pritiska rail-a.
U ovoj izvedbi ivu;eno je oko 165 ks, u rasponu od 3000-4000 rpm, i memenat oko 370 Nm na oko 2700, ali mora ponovo da se premeri.
U principu, magistalu me moras da menjas, ako neces da menjas pumpu visokog pritiska, posto je magistala, potrebna zbog senzora pritiska rail-a, koji treba da bude sa mjet-a.
To je to od mene za sad, ako se setim, pisacu, a ako jos nesto zelis, pitaj :wave:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 5:24 pm
od Sone Bg
Znaci Edinova kombinacija je plug&play sa dobrom mapom, koliko sam video na huji bez puno dima. Lag bi tebalo da je kao sam farbickom turbinom? Koliko je u ovoj situaciji turbina na granicama izdrzljivosti?
GT2256 ima li laga jer je turbina vecih dimenzija? Ovo sto kaze Zex nekih 200ks predpostavljam da to opet blizu nekog max dugotrajnosti i da je borbenija solucija. Koliko sam skapirao sa gt2256 bi sa nekih 160-170 ks sljakala potpuno opusteno. Kako se kvacilo nosi sa ovom snagom? Pominjana ovde gt2052 od audija ima ih po oglasima kakva je prica sa njom? Koliko vidim ka grani je isto 4 rupe dok bi ka downpipe-u trebalo napraviti prirubnicu

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Mar 09, 2016 6:00 pm
od G0XY
2256 ima lag i pojacano je opterecenje elemenata prenosa,Edinova kombinacija ti najvise odgovara,sto se tice dugotrajnosti,pouzdanosti i izdrzljivosti ostalih elemenata prenosa.Sa 2256 bi imao i vise dima,jer je potrebno zadenuti goriva u nizim obrtajima,kako bi se peglala turbo rupa.