Stranica 13 od 111

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Feb 03, 2013 7:18 pm
od dusanGT
maskerox napisao:...majstor mi reče da se kod 147 samo na prednjem radi centriranje, dok na zadnjem ne...
I na GT je tako...
mmilcic napisao:...ako krećem sa manjim gasom taj zvuk se ne čuje, ali ako dam malo jači gas, eto ga... Kao da nešto prokliza, kao da se prilikom neke rotacije struže metal o metal...
Neki od nosača motora...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Feb 03, 2013 9:21 pm
od edin
maskerox napisao:Iako su mi svi rekli da nije neophodno posle zamene gornjih viljuški raditi centriranje trapa, ipak sam odradio, a majstor mi reče da se kod 147 samo na prednjem radi centriranje, dok na zadnjem ne... :-?

Ima neko iskustva s tim?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Radi se i prednji i zadnji trap, i na 147, 156 i GT jer su ista platforma
i to potpisujem!!!!
Ako ti majstor tako rekao, ja ne znam sta da ti kazem o tom pitanju...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 1:13 am
od Sone Bg
Centrira se i na 147 isto kao i na 156, ja sam licno pomagao majstoru, jer je upekao sraf pa sam mu drzao kontru u gledao sta radi, centrira se na upornim sponama i to na dole oznacenom mestu

Slika

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 7:28 am
od dusanGT
Softver koji ide uz aparaturu za reglažu ne daje mogućnost da se interviše nazad - i meni bilo neobično, pa sam pitao nekoliko puta...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 7:48 am
od alfaskorpion
Naravno da se šteluje , štelovao sam na 156 i na 147 isti je pricip sa ekscentričnim šrafovima.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 8:41 am
od dusanGT
Koje je objašnjenje za "disable" opcije podešavanja zadnjeg trapa u softveru za reglažu?

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 9:04 am
od Dora
Zastareo softver, safe varijanta, ne znaju da otključaju, ima sto razloga...
Čim ima ekscendar šrafa ima ga (za 156 znam sigurno) podešava se. Da li fabrika smatra da se posle ne sme dirati iz nekog razloga nemama pojma ali kad se to menja, viljuške ili nešto to se sve poremeti a nije fiksirano.

Podešavanje trapa je znatno starije od pojave mašina gde ukucaš model pa ti on pokazuje fabričko štelbanje.

Ukratko, trap se mora kad tad štelovati a za to treba znati podatak o nagibu, zaturu i ostalo točka.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 9:10 am
od dusanGT
Mašina je relativno nova (nabavljena prošle godine), a ja se sećam da smo na njoj (i na istom softveru, verovatno) podešavali zadnji trap "bivše" 147ce (iz 2001.), pa mi je ovo neobično. Ili je nešto u setovanju samog softvera...
Inače, u "eLearn" piše da se kod zadnjeg trapa podešava samo "otvorenost" (+27'±9'), ali ne i nagib, kao i kod prednjeg (-9'±5')...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 10:08 am
od Djo83
ima li neke preporuke za dobrog "opticara" u NS?

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 11:31 am
od Dora
Agrohim, Djole se valjda zove, niži, zna sve... Ako je Peri dobar, svima je dobar :)

Imao je i onaj u Vršačkoj ali ne znam da li taj još uvek radi, ovaj radi.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 11:46 am
od Djo83
ok :)

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 6:25 pm
od dusanGT
Kakva su razmišljanja (razlozi, prednosti i mane) o podešavanju geometrije trapa drugačije od fabričkih vrednosti?
GT, prema fabričkim specifikacijama, ima najmanje "otvoren" prednji i zadnji trap (-9'±5', +27'±9') u odnosu na 147, 156 i 159, a često se predlaže da se prednji trap "zatvori" na 0'.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 9:46 pm
od Sone Bg
Mane izgubice se stabilnost u krivinama, mozda i ukupno lezanje auta, prednost :scratch: manje ce "jesti" gume na unutrasnjoj strani iako je to zanemaljivo, mozda ali samo mozda biti udobniji

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 10:48 pm
od dusanGT
To kažu i na AO, iako ima nekoliko preporuka da se prednji trap "zatvori" na 0' ako je sportski "setup" trapa (spuštanje, sileni u "Powerflex" stilu...).

Pored toga, podešavanej trapa se radi u mirovanju (tzv. "statički"), a pri vožnji se uvek trap malo "otvori", što može da bude dovoljno za solidno ležanje, stabilnost i praćenje krivina... Sećam se da je jedan član AO foruma ugradio Q2 diferencijal i "zatvorio" prednji trap na "0".

Viljuske 147

Poslato: Pon Feb 18, 2013 4:59 pm
od Vladabrx
Da li neko ima iskustva sa Zvezdanom iz KG u vezi repariranja viljuski?! Najjeftiniji je ubedljivo, pa mi cudno.

Re: Viljuske 147

Poslato: Pon Feb 18, 2013 8:10 pm
od iznogudovic
Stvarno, ajd nek neko javi, ja moram da menjam, a ako ne taj iz Bg-a najjeftiniji, onda dajte kontakt od onog iz KG što je i Deša priznao njegov rad

Re: Viljuske 147

Poslato: Pon Feb 18, 2013 8:43 pm
od cirko83
viewtopic.php?f=13&t=45048
malo guglanja ne škodi, ima 13 strana, ima negde i brojevi telefona, ne budite lenji :)

Re: Viljuske 147

Poslato: Pon Feb 18, 2013 8:55 pm
od iznogudovic
:podrzava
da nismo lenji ne bi pitali ovde :arflag :arflag
znam da ima na sto strana i sve sam pročitao, ali sad kad mi treba, ne mogu da iskopam pa to ti je :banghead:

Re: Viljuske 147

Poslato: Pon Feb 18, 2013 8:57 pm
od Veloce
Ja vozim na njegovim viljuskama,zadovaljan sam,ali ponekad skripucnu (nista strasno) :)

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 18, 2013 9:56 pm
od CoyoteKG
Ivan Jovanovac 0638421471
Trifunovic Aca 063 886 5993

Tejovicev nemam, ali imas u temi

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 18, 2013 10:17 pm
od cirko83
Ajde da pomognem onda, setih se da imam broj u mob.
Tejović Kg
034/371-103
034/343-104
Godinu i dva meseca vozim gornje viljuške by Tejović, samo su malo škripuckale na najvećem minusu nekoliko dana, inače su baš ok :wave:

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 18, 2013 10:23 pm
od iznogudovic
:drink Hvala

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pon Feb 18, 2013 10:25 pm
od CoyoteKG
Meni je desna gornja od trifuna, desna donja od ivana.
Nisu skripnule ni po najvecoj hladnoci.
Zamenio sam pre godinu dana

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Uto Feb 19, 2013 9:18 pm
od Alfa Romeo 164ts
Evo i moje iskustvo sa Trifunovicem, zamenio sam obe gornje i obe donje prednje reparirane viljuske za moje stare, aprila prosle godine, i do sad je sve kao i prvog dana. Od tada sam presao oko 15000 km. Samo je jedno jutro na - 18 jedna jednom skripnula i to je bilo to.
Zakljucak je da sam prezadovoljan i kvalitetom i cenom (120 eura sve 4).
Pozdrav. :drink

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Uto Feb 19, 2013 9:50 pm
od Vladabrx
Drustvo, opet ja u vezi ovog Zvezdana iz KG ! Cuo sam sa juce sa njim i kod njega su viljuske 25 i 15 evrica, salje postom. :scratch:
Zna li neko nesto o njemu???