Stranica 117 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Jul 30, 2014 10:01 pm
od draganche
kod mene je 72 ili 75 ne znam tacno, dosao je sa autom, jos je u garanciji. Licno volim da je akumulator uvek malo jaci, ne znas kad ce zatrebati da malo duze verglas.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Jul 30, 2014 10:36 pm
od OMP
fabricki ide 60 tako da nema potrebe za jacim od 66, ja sam kod mene imao 55

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Jul 31, 2014 9:45 am
od mali radojica
kod mene bio baner od 66Ah (ne znam koja je startna struje) i prilično velik, jedva je stao u kutiju. sad sam uzeo najjeftiniji zxz iz euro07 koji je dosta manjih dimenzija (60Ah 380A) i vergla daleko bolje nego baner.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Jul 31, 2014 2:07 pm
od Sule
Auto bio kod elektircara,sve u redu osim akumukatora,vrisnuo nacisto. :) Na kraju sam uzeo Vartu 60 Ah,8 500 dinara al sam dao stari za 550.Izasao me je skuplje od trenutnog Black Horse za 1400 dinara,ali ima tri godine garancije.Sad cemo videti pali na pola kljuca nema vise dugog verglanja.Jedino sto je dosta manji pa cu morati necim da ga zaglavim malo. :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Avg 04, 2014 1:36 pm
od mali radojica
evo drugovi nekih korisnih informacija do kojih sam došao jureći dihtung izduvna grane.

Slika

skroz desno je moj dihtung koji sam u preteranoj želji da sve bude tip-top namazao pastom za dihtovanje izduva. kad sam trebao da ga skinem on se zalepio i pokidao. a drugi sam nekako izgubio u svim onim skidanjima izduva i ostalog. pokušao sam da nabavim novi ali tu su katalozi naših prodavaca nedorečeni.

skroz levo je imasaf dihtung iz gazele koji po katalogu ide za ts 8v ali je prevelik. srednja rupa je 46,5mm dok je kod originala 44mm i rupe za šrafove su razmaknute. možda pasuje na 16V?! možda neko iskusniji potvrdi. cena 160din.

srednji dihtung je original osim dve rupe viška i on je nažalost deutche gemacht. tj od nekog golfa, dal dvojke ili trojke. cena 300din (pa posle reci da su delovi za golfa jeftini, a za alfu skupi)

u euro07 imaju dihtung po katalogu ali kad je stigao ispalo je da je u stvari za spoj glava-izduvna grana i košta 140din komad. za razliku od polovnih koji se prodaju skuplje. mada su ti dihtunzi od čistog bakra i dovoljno je zagrejati ih do usijanja i samo ohladiti u vodi da bi opet bili mekani.

eto, možda nekom koristi.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 9:38 am
od draganche
Drustvo, nisam upucen oko katalizatora na Alfi. Kad dodajem gas pri polasku nesto mi zvecka ispod auta u voznji i u mestu kad turiram zveci. Cuo sam da je moguce da se unutra raspadnu sace ili sta je vec pa pocne da zveci. Sta bih dobio ili izgubio skidanjem istog? Da li da skinem ceo ili da se otvori i povadi unutrasnjost? Kakav ce biti zvuk posle?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 9:51 am
od sErGiO
Meni je zvečao neki limčić kod lamda sonde koji je auspuh majstor samo pecnuo aparatom za varenje i nije bilo problema, možda je kod tebe slična situacija.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 12:09 pm
od draganche
Mozda je i to, nemam kanal da bih to detaljno pogledao. Videcu da nekako pogledam... za katalizator pitam ako je do njega.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 2:47 pm
od OMP
legni ispod auta i udaraj rukom o katalizator, ako nista ne zveci i ne cuje se vrlo verovatno da se nije raspalo sace a ako se ista oseti onda se raspalo.
postoji opcija da se rasece taj katalizator, povadi sace i onda zatvori ili da se skine ceo kat i premosti cevkom, u oba slucaja auto ce promeniti zvuk a obzirom da ti je lambda sonda ispred kat-a neces imati nikakvih problema sem drugacijeg zvuka.
mozes i da skines taj kat i da umesto njega ubacis mali protocni lonac ima sad takvih lončica bas za te svrhe.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 6:49 pm
od draganche
A ako bih na primer stavio cev umesto katalizatora, kakav bih zvuk dobio? Jel radio to neko? Pomalo mi se ne svidja ona rezonanta "zastava 128", skinuo bih ako nece biti jos gore posle ili previse glasno.

Poslato: Uto Avg 05, 2014 7:53 pm
od TheWickerMan
Radio ja na 145, bilo je malo tog zvuka ali je Novitec sve to rešavao :)

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 8:16 pm
od mali radojica
meni klapara neki lim iza katalizatora. ali tek na nekim srednjim brzinama tipa 70km/h i više. sve sam mislio da mi se sedišta drmaju ili tako nešto.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 8:24 pm
od OMP
draganche napisao:A ako bih na primer stavio cev umesto katalizatora, kakav bih zvuk dobio? Jel radio to neko? Pomalo mi se ne svidja ona rezonanta "zastava 128", skinuo bih ako nece biti jos gore posle ili previse glasno.
kod mene je bila cevka umesto kat-a ali sam ja i lonce menjao tj imao sam samo 2 lonca umesto fabricka 3 ali su bili protocni i poluprotocni, zvuk je bio taman kako se meni svidja ali ne znam kod tebe kako ce biti ako izbacis kat, mislim da ce imati onu budjavu rezonancu ala kec

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 8:51 pm
od mali radojica
ja ću kod mene da ubacim perforiranu cev u onu koja ide umesto katalizatora, to bi trebalo a eliminiše zvečanje.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 9:01 pm
od draganche
Videcu sutra da se zavucem da vidim prvo sta zveci i tandrce pa cemo videti vec sta dalje :wave:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 05, 2014 9:28 pm
od dekideki
ja imam Z101 zvuk, nemam katalizator. zavisi kako vozis, ne cuje se skoro uopste ali kad nabodes gas cuje se i te kako, 3000-4100 pogotovo...

to je zvuk rafala izduvnih ventila koji udara iznutra u 4-2-1 izduv, sasvim normalna i ocekivana stvar. kad skines kat - chucce se jache. nema previse veze sa ispravnoscu izduva, zvrnda pa zvrnda...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 06, 2014 9:09 am
od draganche
Pronasao sam uzrok tandrkanja, razlabavio se drzac kod prelaza cevi 2 u 1. Zategnuto i nema vise zveckanja... A sto se katalizatora tice, ne zvecka nista jer ga uopste nema ni kod mene :D skinut je, ja to tek sada video :D

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 06, 2014 8:19 pm
od mali radojica
evo još jedne informacije.

semering spojničke ne postoji u katalozima i mora da se donese uzorak i premerava. ja sam to sve prošao pa da ne mora i neko drugi evo dimenzija i slika semeringa za TS 8v modele.

22,8x40x6/8,5
Corteco broj je 12014316B i cena je tipa 300din.

Slika

inače ovaj nosač ima rupu sa donje strane i ulje ide dole u zvono, a ne ka lameli.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Avg 16, 2014 2:31 pm
od draganche
:help: Drustvo, kad nagazim kocnicu na pedali dole jako sisti vazduh, bas vuce. Culo mi se pomalo pistanje,alio sad gubim ler gas, vuce fals vazduh. Kocnica tvrda, moram da pritiskam jako. Gledao sam onu gumu dole na pedali,pocepana ukrug... E sad ne znam da nije mozda ceo servo crkao ili mogu samo tu gumu da zamenim i gde da je nadjem ako neko zna?! Hvala.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Avg 17, 2014 10:38 am
od bokac
To je onaj servo za kočnice. Meni se to desilo od detonacija od plina pošto je povezan crevom na usisnu granu. A može da se desi i da je crevo ili onaj nepovratni ventil

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Avg 17, 2014 2:21 pm
od draganche
crevo je dobro, na plin ne vozim...ona guma na pedali je crkla totalno,ali sad ne znam ako bih samo nju nasao i zamenio pa da vidim sta se desava,ako ne onda da trazim celi servo.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Avg 17, 2014 4:27 pm
od mali radojica
ta guma nema veze sa kočenjem, to je zaštita od prašine.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Avg 17, 2014 5:10 pm
od draganche
znaci da je ipak otisao servo, ici ce ipak kod majstora pa cemo videti.
u medjuvremenu stali i brisaci, bas ga nagodilo

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Avg 17, 2014 5:14 pm
od OMP
da ta guma na pedali je samo zastitna, moguce da je otiso servo tj membrana u njemu ili sa vec sve tu ima, malo sistanja pri pritisku pedale je ok i to treba da se cuje ali ako je tvrda kocnica onda nesto ne valja

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Avg 17, 2014 6:32 pm
od draganche
Sistalo je pomalo,ali sad bas vuce, sisti jako i ler gas pocne da trokira kad nagazim kocnicu, a ista je tvrda ko kamen. Kad nadrukam pedalu i drzim pa upalim motor, ne propadne pedala. Verovatno je crkao potpuno,ali s obzirom koliko je tesno pod haubom gde je servo i cilindar ostavicu to za majstora.