Stranica 12 od 29
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Uto Dec 30, 2014 11:19 pm
od dusanGT
Kad se softverski isključi EGR, "Desired Air Intake" gubi smisao, jer za ECU više ne postoji EGR, a parametar "EGR Duty Cycle" obično bude 2%...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 10:13 am
od Gremlin
Mladenke, ja sam na intake i desired gledao kao na boost i desired boost, smatrao da moraju se poklapati vrednosti.
Sad mi je mnogo jasnije

Hvala.
Ko moze softverski da mi resi EGR?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 10:57 am
od mladenke
onaj ko se bavi remapom.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 11:18 am
od Gremlin
Koliko sam shvatio potrebno je samo upisati maks vrednost u "desired air" mapu, tj. 12000 i egr bice zatvoren.
Jos davno sam dobio od Dusana uputstvo kako se koristi winOls i nikako da proucim detaljnije...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 11:28 am
od mladenke
kod 8v moze u desired mapi, ali ni to nije najbolji nacin. Hoce das e povremeno javi greska. Kod jtd 8v edc15 postoji egr switch, pa se posle toga egr otkopca na dzek-u. Kod 16v edc16 postoje egr hysteresis koje se izravnjaju.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 11:36 am
od Gremlin
Kojim softverom se hysteresis podesavaju?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 11:42 am
od mladenke
bilo kojim softverom za remap, tipa winols, edcsuite, hex editori i sl.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 1:59 pm
od Djo83
^^da li imas neku ideju zasto auto sa otkacenim maf-om ne vuce? (Bosch MAF,menjan pre 6god,trebalo bi da sam kupio original tada) Tj ide kao da nema turbinu uopste... nemam nikakve greske, auto ide normalno, map je menjan, overboost ventil takodje preventive radi, EGR blokiran, pre 2 god smo dusan i ja radili dijagnostiku u voznji (sa prikopcanim maf-om) i nismo videli nista neobicno sa parametrima... mozda imam utisak ponekad da reakcija na gas nije uvek ista... ali nista strasno... svuda sam nailazio na netu na cinjenicu da kada se otkaci maf auto treba da ide priblizno normalno i vecini ljudi koja sa njime imaju problem to je bio pokazatelj da je tu problem...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 3:01 pm
od dusanGT
Kad se otkači MAF, ECU prelazi na "fail-safe" ("sigurnosnu") konfiguraciju u kojoj se količina ubrizganog goriva podešava prema nekoj "pretpostavljenoj" količini usisanog vazduha. Oni koji su imali realni problem sa usisom (neočitani vazduh, prepreka...) imaju bolju situaciju kad otkače MAF, a oni sa ispravnim usisom, obrnuto...
Pored toga, ako se isključi MAF, kod nekih verzija softvera se prelazi na "MAP based" konfiguraciju, čija je odlika malo (ali primetno) kašnjenje reakcije na pritisak pedale gasa. To je i logično - pritisak (meri ga MAP) se sporije "uspostavlja" u odnosu na protok, koji je praktično trenutno promenljiv i merljiv MAFom.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 3:53 pm
od Djo83
jasno

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Dec 31, 2014 7:18 pm
od mladenke
Kao sto dusan rece. Obicno kod jtd 8v biva neka default vrednost za maf kad se iskljuci, sto je oko 700mg/i, za 16v ne znam tacno. Ne menja se u voznji. Pa na osnovu toga dobijas oko 45mm3 goriva maksimalno, a trebalo bi 60mm3. Onda auto slabije vuce, a dimi, jer kad stisnes gas, ecu vidi 700mg/i (a realno je mnogo manje), pa na osnovu toga ubrizgava malo manje oko 45mm3, a onda je smesa prebogata i auto dimi a ne ubrzava kako treba. U odnosu na ispravan maf ide auto losije i dimi, a u odnosu na maf koji je potpuno riknuo ide bolje i malo manje dimi.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 01, 2015 8:33 pm
od Gremlin
Srecna nova godina svima
Dok cekam ispravan overboost, hocu da ocistim MAP.
Vidim da su misljenja podeljena - pominje se carb cleaner, neki kazu samo ciscenje garezi i brisanje krpom bez upotrebe hemikalija...
Sta predlazete?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 01, 2015 8:58 pm
od dusanGT
Srećna nova godina!
Bilo koji odmašćivač (za kočione diskove) u spreju + četkica za likovno, samo ako ima naslaga gareži, ali pažljivo... Ima klipova o tome:
[youtube]ORmsJXoxca8[/youtube]
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 01, 2015 9:01 pm
od Gremlin
Hvala

Javljam sutra rezultate.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 01, 2015 9:09 pm
od dejan nis
Ja sam cistio vise puta CarbClinerom bez trljanja sa cetkicom i nikad nije bilo problem a sve je bilo cisto.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Jan 04, 2015 9:24 pm
od Gremlin
Ocistio MAP, auto znatno ide bolje.
Sad je na redu overboost.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Ned Jan 04, 2015 9:49 pm
od dejan nis
*
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Jan 07, 2015 11:03 am
od sofoiks

Izvinjavam se za losiju sliku. Dali ima sta na sliki zbog cega mi variraju obrtljaji? Pokusat cu napravit jos grafove ali ja mislim da je regulator na pumpi pritisak pumpe skace 270-370. I maf vrednost je cudna oko 500 a ocekivana 277 imam blokiran egr.
Hvala puno poz
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Jan 07, 2015 11:17 am
od dejan nis
Maf je ok,nista se ovde ne vidi.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sre Jan 07, 2015 11:20 am
od sofoiks
Dobro onda za koji dan cu uradit graf tx
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 08, 2015 11:58 am
od sofoiks
Evo update iso sam na jedan put na autoban 2 sata 150-160kmh i vidi ti nema vise skakanja obrtljaja

njesto se ocistilo.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 08, 2015 12:11 pm
od mladenke
Skakanje vrednosti pumpe visokog pritiska od oko 270-370 sam imao kada jedan element pumpe visokog pritiska nije radio svoj posao. Nije bilo do regulatora.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Čet Jan 08, 2015 12:44 pm
od dejan nis
Kod mene je kontra non stop padaju bas pocelo da me zeza od kako pocelo ovo hladno vreme i stvara mi vibracije bas,mora menjam ovu pumpu kad otopli.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sub Jan 10, 2015 12:23 am
od Kazea
Srećna Nova godina!
Evo nekih novosti u vezi mog problema. Testirao sam potrošnju goriva i iznosi 6.9l (260km otvorena vožnja nisam pelazio 2500rpm i 70km gradska).
Kad sam krenuo van grada auto i dalje štuca, ima knedle (nehih 5-6 puta) u rasponu od 1800-2800rpm i počeo je nekako da se guši i nekako motor da se trese kao neravnomeran rad i ja sam mu malo jače pritiso gas da nekako proteram to i on mi je izbacio grešku na displeju (Engine... da se obratim Dileru). Ja sam tako nastavio da vozim. Auto je stvarno imao loše performanse nije primao gas i motor je non-stop podrhtavao, osećale su se vibracije u kabini. Ove vibracije motora su prisutne bile i ranije i mislim da su povezane sa mojim standardnim problemom oko glavljenja tj. štucanja. Kad sam se vratio sa puta grešku sam pročitao i odnosila se na Boost pressure.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 82,5 °C
Engine speed: 2588 rpm
Fuel quantity: 36656,4 mm3/i
Gas pedal position: 41,57 %
Fuel pressure: 1010,4 bar
Boost pressure: 2635,4 mBar
Da li je Boost prešao neki limit pa je zbog toga greška i šta ga je na to primoralo.
Da li katalizatori ako su zapušeni mogu da prave ovaj problem kao što mi je Dušan rekao ili još nešto može da bude uzrok ovih vibracija motora i svega ostalog.
Sada auto prima gas normalno kao i ranije s tim što su knedle i vibracije motora i dalje prisutne. Ludilo...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Poslato: Sub Jan 10, 2015 12:36 am
od mladenke
Boost pressure: 2635,4 mBar limit prekoracen pa zbog toga i greska.
Fuel quantity: 36656,4 mm3/i Optimisticno nema sta. jel ovo neki bag u dijagnostici?