

Schumi, pricao sam sa deckom kome je specijalnost prebacivanje-ubacivanje drugih motora u Alfe, jer ima nas koji smo se interesovali oko slozenosti i izvodljivosti posla.SCHUMACHER napisao:Ovdje u PG se relativno povoljno moze kupiti jedna Integralka 8V,koja je (kako sam cuo) krsina po pitanju limarije,lose je ofarbana,neregularna itd,itd
E sad:Koji bi bio sex prepakovati motor i pogon na 155-ima li iko predstavu?
Hoces da kazes da 16v TS nije pouzdan agregat !?alex v6 napisao:16v TS je baziran na istom motoru kao i 16v turbo tako da prica o pouzdanosti otpada.
Valjda nece.Santino napisao: Ubice te neko sa foruma!![]()
Pazi, 16v TS je bio odlican potez, (ali zavisi za koga) jer su oni bili u problemu sa 8 ventilskim motorima do tada, odnosno taj se nikad ne kvari, delovi smesni, prelazi stravicno km. I trebalo im je nesto sto je na granici, nesto sto ce da donese vise novca u kasu rezervnih delova. Da li ih je TS 16v izblamirao ili ne to samo oni znaju.alex v6 napisao: Stvarno mi nije jasno zasto je Fiat trosio novac na 16v TS kad je vec 93' petocilindricni motor bio spreman. Dobro, jeste malo tezi i duzi, ali je za dve klase bolji od TS.
Schumi to je isti hardver, ne mislis valjda da su za kappu razvili drugi?SCHUMACHER napisao:Santino:Kappini da,ali je 16vt u Coupea imao 190 ks i nesto manji obrtni moment u odnosu na 220ks iz Coupea 20VT.
Mnooooogo bolja nego sa Opelovim u svakom slučaju....SCHUMACHER napisao:Alex V6:Za Alfu su morali razviti posebne agregate-jer kakva bi to Alfa bila sa Fiat-ovim motorima.
Nista,stranac 156 onda u startu otpada-nazalost...Santino napisao:Ovako odokativno mi viljuska od 156 deluje za nijansu duza od 155-icine, + i dalje ne znamo poziciju rukavca odnosno glavcine kod 156 odnosno 155. Homokinetika nije ista, to je sigurno, a da li poluosovina sa 156 pase na homokinetiku od 155 ni to ne znam.
Jel zna neko trag prednjih tockova na 155 i 156?
Najsigurnije da maznes poluosovine sa nekog krsa.
Taj 6-to brzinski menjac sa 156 je fantastican.
Nije to nista novo, svaki 6-brzina menjac je bolje slozen pogotovo za track day car, ali je svakako malo preterao sa opisom, to je apsolutno ok za every day.75evo from http://www.alfabb.com napisao:155 V6 gearbox has poor ratios for racing. The 2nd-3rd gear gap is like the Grand Canyon. Don't spend money on the engine yet. Fix the gearbox, Q2, suspension and brakes. The engine stuff can come much later.