Ne vidim kako bi mogli da se probiju na trzistu sa ovakvom cenom, jednostavno ljudi koji imaju taj novac 99% ce uzeti BMW-a ili Audija...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Mar 06, 2010 3:10 pm
od milosh024
Ja cak mislim da se ne radi o kupcima iz segmenta BMW/Audi, oni koji bas to hoce to ce i kupiti, nego svi oni ostali koji odu pa kupe Toyotu, Mazdu, Opel, Ford, Citroen, Wagen....slazem se da svaki od ovih brendova ima svoje verne kupce ali kako koji izbaci neki automobil koji je uslovno receno "hit" odnosno o kojem moze da razmislja veci deo ljudi koji planira da kupi auto, taj se i prodaje.....zasto Alfa ne bi bila jedna od njih sa nekim svojim modelom kao onomad sa 156(iako ni ona nije bila jeftina ali je bila "hit)? zbog cene jer je novi Fokus sa solidnom opremom 13000 eura za 15-16 dobijes full opremu....e sad to sto nije ni blizu Alfi to je drugo ali ljudi ga kupuju jer im pruza sve sto im treba.....i sad ce neko reci nemoj to da poredis blabla, a ja mislim da bas to treba porediti jer jos jednom automobile ne kupuju samo ljubitelji a svaki kupac i prodati primerak je bitan
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Mar 06, 2010 6:34 pm
od dejan555
Nije mi jasno šta će ponuditi američkom tržištu ?!?!?!?
Mito sigurno ne, Giuliettu teško ... znamo da se većina
džipova poznatih proizvođača proizvode u USA.
Ako porsche može i mora da pravi džipove
i limuzine onda to važi i za druge?
Zašto Fiat uopšte nema džip platformu?
Ako to može PSA, može i mora i Fiat !!!
Po meni širina i struktura game fiat-alfa-lancia bi trebao,
barem u grubo da odgovara onoj kod vw-audi da bi se došlo
do značajnijeg rezultata.
Poredim sa nemcima jer širina domaćeg tržišta koju uživaju ford i GM
i jačinu globalnog prisustva koje ima toyota fiat ni približ ne može imati.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sub Mar 06, 2010 7:31 pm
od Mique
dekideki napisao:ako im je plan za privuku golfove kupce, pukli su u startu.
1. sa modelom koji laiku izgleda kao konkurencija golfu a kosta uvek* 6-7 hiljada evra vise...
99% Srba ce reci: "sta, ta ***** kosta vise od golfa?" slatko ce se nasmejati i kupiti poslednji mark golfa bez ikakve opreme.
2. da su mu postavili cenu uvek* 2-3 hiljade manju od golfove...
99% Srba ce reci: "ma daj bre, bas me briga i za garanciju i za kvalitet i za dizajn... doplaticu te 2-3 hiljade i vozicu golfa.
nema to nikakve veze sa cenom...
(*uvek: sa istim/slicnim nivoom opreme.)
a ako im je plan da animiraju Alfiste, opet su ga ugasili.
realno, kad smo vec kod cene:
koliko nas sa foruma je kreditno sposobno da podnese kupovinu ove lepotice. nove, sa opremom i motorom sa kojima cemo biti srecni? hajde da sprovedemo anketu.
znaci: u Srbiji ce se prodati 50 komada godisnje, uz najoptimisticniji scenario...
jedna je 156. Alfa koja je dala domaci svima. sa komon rejl motorom, sa cenom, sa brojem prodatih komada...
ako danas sve u Alfi zavisi od prodaje nove Giuliette, crno nam se pise.
pre sam za to da se pravi i prodaje onaj treci Farina koncept. prost, bez moderne tehnoligije, mocan, sa zadnjom vucom... klasa za sebe. otimace se oko njega. i opet nece biti bitna cena. kod Alfe nikad nije bitna cena.
Ako cena nije bitna , zasto se kia ceed , i 30 , dacia sandero i punto classic prodaju kao alva ???
Zato sto su pouzdani , kvalitetni , imaju mozda neku tradiciju ili su mozda preterano lepi ??????
Ne , oni su jeftini , imaju odlicne uslove sto se kupovine tice za I30 nema kamte , kia daje bolesnu garanciju , subvencija-fiat , dacia - cena....
Naravno da je cena bitna , i da je giulietta pozicionirana negde od 15k evra pa do nekih 25k E ,cela prica bi krenula drugacije.Ali oni sa njom nisu napali golf klasu nego A3 i BMW1 , a da im toliko gori pod nogima ne bi taj model pozicionirali u tu klasu i sa takvom cenom.A ko je kreditno sposban , naravno da nas je malo kada smo svi u kreditima i kada evro skace kao pritisak ...
Da Alfa ima korektnu cenu i da se vrati kalsu nize i ako pobegne iz premium segmenta bice mozda profita. Ovako .... Idemo ka ambisu ...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Pon Mar 08, 2010 9:18 pm
od ToNcA
igorkrnic napisao:da da prelepa nema sta
mada ova tabla mi nekako "debela" slabo tu ima mesta napred za noge suvozaca :S bar tako izgleda kako ova cupika drzi noge al aj videcemo kako ce biti uzivo
Ja cu ipak da cekam naslednika 159 malo meni ovo
Pa sada to moze i da se gleda sa druge strane - ja nemam nista protiv kada se ovakve noge ovako drze
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Mar 10, 2010 1:10 am
od darko qv
Pogledajte do kraja.....meni se svidja...fino odradjeno.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Mar 10, 2010 1:57 pm
od mirdza
E, ovako, obecao sam slike ali nista od toga...
Poznanik koji je bio na Salonu kaze da nije mogao da se dogura do auta - bukvalno! Zainteresovani slikanjem i sjedanjem su cekali po pola sata u redu
Ako se ovakvo interesovanje prenese i na kupce moglo bi svasta da bude
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Mar 10, 2010 2:07 pm
od darko qv
Pa,naravno.!Mislim da ce najtrazeniji model sigurno biti 2.0 jtd.Mogu misliti kako to cudo ide.
evo slika...
volan je ipak odlican, delovi od alkantare su savrseno legli...
nase seke su ipak lepse...
kakav stand...
prava Alfa!
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Mar 10, 2010 3:41 pm
od alessandro
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Mar 10, 2010 8:12 pm
od gile
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Sre Mar 10, 2010 8:53 pm
od Viper
Sta se ti tu smejes.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 12:30 am
od darko qv
Vec od prvog dana sam na fb-u fan Giuliette.Joj jes mocna,i volan,ipak je to qv mora biti malo smeka..steta sto nisu "otvorili" navigaciju bili bi jos bolje.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 1:24 am
od alfaholic
Ne shvatam zasto ovoliki overhang napred. C-Evo bi trebala da ima manje prepuste, ali evo opet kao na 147.
Bilo je reci o tome na Cannonball-u, mesto rotacije, raspored mase, ali generalno sto manji overhang napred, manji understeer kod FWD koncepcije, pored toga sto izgleda lepse kad je manji. Audi A3 ima osetno manji prepust...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 7:33 pm
od dekideki
prednji nos je veliki prvenstveno zbog aerodinamike i interkulera, nove Giuliette su turbaci... pogledaj motor
nije mogao vise unazad da se pomeri od ovog.
inace ako ti je motor montiran nisko a tu je otpilike u liniji sa prednjim tockovima, nemas toliko podupravljanja.
na 155 je radilica dobrano ispred prednje osovine, ali 155 ima kompenzaciju u duzini i u zadnjem delu...
na 156ST su ga okrenuli u nabili dole i unatrag, zato je triput stabilnija. plus, napravili su zatur tockova unatrag (kao na RWD) da sve to jos dodatno poboljsaju.
u ovom slucaju sad, na novoj Giulietti, na stok modelima?
zaboravi
ova nece na kruzne trke
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 8:07 pm
od branimir_
Upravo citam autobild.
Ima mali tekst o Alfi Pandion gdje izmedju ostalog govore i o slicnosti sa
BMW vision efficient dynamics.
Evo i dvije slicice:
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 8:12 pm
od dekideki
jako slican koncept i sama ideja oko dizajna, ok.
ali Alfa je prelepa a ono cudo je...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 8:15 pm
od branimir_
Da. Za nijansu je u prednosti.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 10:22 pm
od TheWickerMan
Iskreno,prelepa
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Mar 11, 2010 11:27 pm
od alfaholic
Deki, Audi ima longitudinalno postavljen motor pa i dalje imaju manji prepust, poluosovine su mogle da idu i 100 mm napred, to bi mnogo doprinelo vizuelnom samo, a samo kad pogledam Breru ili Spider katastrofa koliki je prepust, BMW 3 ima odnos duzine i raspona tockova u razmeri 0.61, a Brera 0.40 i nesto... Generalno svaki Fiat ima velike overhang-ove napred, toliko da su smesno ruzni...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Pet Mar 12, 2010 12:37 am
od motion
To onda znaci da imaju krace medjuosovinsko rastojanje, pa samim tim imaju i bolje ponasanje u krivinama? To je jedan od razloga zasto volimo Alfe. 159 ima medjuosovinsko 2.7, sto je najmanje u klasi cini mi se, puna duzina auta 4.66, kad se podeli 0,57. Al' zato tako lepo drzi put.
To bi znacilo da je Pandion losiji od ovog nemackog frika jer je duzi napred?
Nisu mi jasne neke stvari pa samo pitam jbg? Poz
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Pet Mar 12, 2010 1:38 pm
od alfaholic
Nije to tako jednostavno pa da se kaze da je vece medjuosovinsko rastojanje bolje samo po sebi, ali mali overhang doprinosi boljem vizuelnom utisku i izgleda sportskije.
U RWD koncepciji se prednji tocak smesta maksimalno napred zbog rasporeda mase, tako da recimo BMW ima skoro pa koncepciju middle engine automobila, dok se zadnji tocak gura bukvalno pod zadnje sediste ne bi li se sto veca tezina smestila pod pogonske tockove, pa opet ima najvece medjuosovinsko rastojanje, a dobra upravljivost je sinonim za BMW.
Evo ga jedan primer dva FWD automobila i prednjeg prepusta.
Povlacenjem prednjeg tocka napred se dobija na vizuelnom utisku, povecava se medjuosovinsko rastojanje sto doprinosi upravljivosti po nekoj osnovi, takodje se dobija vise prostora u kabini i dobija se na sigurnosti jer pri sudaru prednji tocak se ne uvlaci u A stub i ne utice na oblik kabine kao sto je to slucaj kad je prednja osovina tik uz vrata.
Opet kazem, nije sve to tako jednostavno, u Evropi vaze odredjena pravila za sigurnost pesaka i putnika, pa se motor smesta sto vise pozadi ne bi li se ublazio eventualni udarac, jer se predenja strana automobila lakse zguzva ako je motor nazad, mada ne vidim kako ce to da spasi zivot nekom pesaku. Takodje, kod FWD automobila se rotacija pri skretanju vrsi oko prednjeg tocka, pa se motor ispred prednje osovine moze smatrati i kao balast, ustvari p[rotiv-teg zadnjem delu koji je tezi i tako uspostaviti ravnotezu da se ne bi dogodio oversteer, mada sam retko video da se u FWD koncepciji dogadja oversteer, jedino kod Peugeot 306 GTI.
Neka neko sa vise znanja prokomentarise, to je ono sto sam sam shvatio i citao, ali generalno kao sto rekoh svaki Fiat ima velike prepuste, pa tako i Alfa, na ovoj slici se vidi kako lose izgleda na Spider-u ovoliki overhang.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Pet Mar 12, 2010 2:13 pm
od motion
Ok, mogu se sloziti sa nekim stvarima, ali na slici se porede kupe i limuzina. Kupeu nije toliko bitno mesto u kabini, pa mi se cini kao da je naustrb mesta napred u kabini dobijen prostor u motorskom prostoru sto je omogucilo da se motor pomeri nazad i dobijen je bolji odnos o kojem ti pricas. Samim tim sigurno ima bolje prijanjanje.
Mislim da opet sve nije tako jednostavno, mislim da tu ima dosta faktora koji uticu na ponasanje u voznji, kao i sami kompromisi proizvodjaca i pozicioniranje auta odredjenim karakteristikama na trzistu u odnosu na konkurenciju.
Vece medjuosovinsko rastojanje ce doprineti vecoj udobnosti auta svakako, ali je verovatno teze dobiti rigidnost karoserije koja se opet lakse postize sa manjim rastojanjem izmedju tockova, a veci rigiditet doprinosi i boljem ponasanju u krivinama. Evo primer je opet 159 koja ima vrlo krutu platformu i veliku torzionu cvrstinu, malo medjuosovinsko rastojanje u odnosu na konkurenciju, verovatno i sa tim odnosima ne stoji bas najbolje, ali opet ima najbolje ponasanje na drumu u koje smo se uverili toliko puta.
Mislim da ne postoji carobna formula za dobijenje idealnog auta, sve je stvar postavljenih ciljeva, tradicije proizvodjaca i tehnologije koju poseduje.
Svakako, da ne zaboravim, vesanje je opet jedan od kljucnih faktora koji moze da koriguje odredjene "nedostatke" u odnosima.
Pozdrav, ovo je samo moje razmisljanje na tu temu
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Pet Mar 12, 2010 3:45 pm
od mirdza
alfaholic napisao:mada sam retko video da se u FWD koncepciji dogadja oversteer, jedino kod Peugeot 306 GTI.
Iznenadio bi se kad bi vidio koliko je Abarth GP nadupravljiv
Pored prevjesa i polozaja motora, bitan je i trim ogibljenja kao i uglovi tockova. Na Roveru sam imao neke bolesne minuse (~5 naprijed, ~3,5 nazad) i redovno je bacakao dupe pri odzuzimanju gasa, a podupravljivost skoro da nije ni postojala.